He meiden, Mieni: lekker zo'n bokkenpootjestaart..... hahaha.. zonder bokkenpootjes.... Susanna: ik maak na een poepluier altijd schoon tussen de schaamlipjes. Voorderest nooit. Ik heb ook een stuk naar opera zitten kijken, maar heb hem op een gegeven moment uitgezet en sinterklaasliedjes aangezet. Vond het wel een goed advies om iets niet half te doen, maar alles met echte aandacht te doen. En niet zo stressen... al is dat makkelijk gezegt dan gedaan.. Singapor schijnt heel mooi te zijn. Was vandaag toevallig bij rtltrafic.. Groetjes Lotte
Ja het is heel dubbel als je zoiets hoort... Ene kant denk je jeetje wat een stom hoe kan je kind nu vergeten! Andere kant zijn we allemaal door drukte wel eens wat vergeten, ik ben ook wel eens naar de supermarkt gereden en had er niet aan gedacht dat Milan in bed lag! Gelukkig kwam ik er achter toen ik om de hoek was, maar toch... Hbe ook ff een traantje moeten laten...
Wahaha! Die bokkepootjes! Wel lekker trouwens die dingen. Zekr nu ik ze hier niet kan krijgen. Ik heb nu speculaasjes in de oven liggen. Tis tenslotte wel Sinterklaas Die geur is heerlijk! Ik heb Odette nu ook al 2 x ff in de auto laten zitten omdat ik kleren moest ophalen bij de stomerij. Duurt maar een minuutje. Toch moet je hier in amerika uitkijken want mensen bellen hier zo de politie als je je kind laat zitten in de auto. Bemoeizuchtig af en toe! Maar in de stikkende zon kan ik het begrijpen. Weet iemand of die zwangerschapstreep op mijn buik ooit nog weg gaat?
Toevallig vorige week nog gelezen: de streep vervaagt na ongeveer 9 tot 12 maand. Hij gaat pas weg als alle hormonen je lijf uit zijn.
Ja hoor hier ook iemand die er nog steeds last van heeft. Bij mijn dochter heb ik ook zeker maanden nog last gehad van de knip en nu dus ook nog steeds
Hij is idd heerlijk, had er nog nooit eerder van gehoord tot een paar weken geleden Lars met het recept in huis kwam, die had het van een vrouwelijke collega. Het is zo'n lekkere taart dat ik die 1e die ik gemaakt heb helemaal alleen heb opgegeten in 2 dagen..... Zat net weer op gewicht van voor de zwangerschap, helaas is er nu alweer 3 kilo bij... Maar ja eigen schuld dikke bult, ik mag gewoon graag snoepen!
Ha ha je hebt helemaal gelijk. het is nu december, dus heb ik met mezelf afgesproken even helemaal nergens naar te kijken (wat gewicht betreft dan) Ik ben sinds kort helemaal verslaafd aan marsen, vreselijk
haha is ook erg lekker... januari ga ik weer een poging doen om de overtollige kilo's kwijt te raken....
Dames welterusten, ik ga Rosalie de laatste fles doen (hopelijk slaapt ze vannacht weer door, net als afgelopen nacht... ) Maar ben er bang voor.... Tot morgen!
Ik heb er ook nog steeds last van, maar voor mij is het pas 7 weken terug. Ik was ingeknipt en een beetje ingescheurd, maar vooral van die knip heb ik last. Ik voel ook nog steeds een knoopje ofzo zitten. Het zal wel wat langer duren voordat dat oplost.
Ik heb Yorick gister voor het eerst alleen in de auto laten zitten. Ik moest wat afgeven bij de thuiszorgwinkel, maar dat duurde langer dan verwacht. Ik kon hem niet zien vanuit het raam, dus vond het niet echt prettig. Ga ik meteen twijfelen of ik de deur wel op slot heb gedaan enzo. Gelukkig lag hij nog steeds lekker te slapen toen ik terug kwam. Collega van mij, haar man is een keer haar zoontje vergeten. Hij zou hem afzetten bij school en dat deed hij nooit. Hij had wel de 2 jongste afgezet bij de creche en vervolgens naar zijn werk gereden. Kwam hij daar aan zat de oudste nog in de auto. Echt grappig! Het is ook echt zo'n verstrooide professor.
Ik heb nog geen problemen gehad met de pampers. De urine blijft keurig waar het hoort. Alleen met poepen ging het nog wel eens mis, maar nu met Pampers 2 geen problemen meer. En waar wij heen gaan met vakantie is nog een verrassing. We kunnen nooit zo ver vooruit plannen ivm Mark's schema. De 6 weken op zee worden soms wel eens zeven. Ik denk dat we dit jaar een beetje in de buurt blijven, Nederland of België. Misschien wel de Eemhof. Kan ik nog is terug rijden als we wat vergeten zijn. Het is maar een half uurtje vanaf hier.
Mieni,die bokkepootjestaart klinkt lekker,zou je met het recept willen mailen,wil ik ook wel eens maken. Susanna,ik maak ook altijd tussen de schaamlipjes schoon,dat heb ik overgenomen van de kraamverzorgster Vakantie heerlijk wij gaan waarschijnlijk naar Mallorca. Bij pamper luiers lekt Iris soms door.en bij de kruidvat/trekpleister eigen merk, lekt Iris ook door.De C1000 en Friends luiers daar gaat het wel goed mee,dus die heb ik.Ik heb gewoon alles uitgeprobeerd. Dames,ik hoop dat de kindjes vannacht lekker doorslapen!Tot morgen! groeten Simone
Zo wij zijn weer terug van een avondje sinterklaas vieren.. ze is weer lekker verwent door de opa's en oma's .... O nee door sint en piet. Pff ben gelijk bekaf. Heb Maud net de laatste fles gegeven en nu ligt ze lekker in haar bedje.. Volgens mij slaapt ze al. Mmmmm bokkepootjestaart.. klinkt lekker. Ik maak bij Maud ook altijd tussen de schaamlipjes schoon, heb ik ook overgenomen van de kraamzorg. En luiers ik gebruik die van de Bas, Friends...Geen problemen mee. Ik ga nu lekker slapen, meiden ik hoop dat er weer veel kindjes doorslapen vannacht. waaronder die van mij natuurlijk Weltruste iedereen.
zo ff een avondje op visiet geweest, lekker ff kletsen ! Ik gebruik voor Damian pampers...Truus wist je dat er ook luiers zijn voor s'nachts? die heb ik de laatste x genomen en ze werken perfect..alleen als de kleintjes diarree hebben gaat het er wel bijlangs, maar daar hebben ze me wel voor gewaarschuwd bij de winkel...meestal komt dat voor bij borstvoeding, kindjes krijgen dan van die spuitluiers! ik heb alle pampers al geprobeerd en sorry...vind het allemaal zooi...vooral bambilino<<<of hoe heten ze...kregen we in een pakket...c1000 nix..ook niet. lekken ook door! zo Damain ligt te slapen, wij gaan ook zo maar eens! Heb mijn huisje al in kerstsfeer gebracht..zoooo gezellie..volgend jaar wacht ik daar uiteraard wel mee na de sinterklaas, maar was zo benieuwd hoe hij erop zou reageren...kon niet meer wachten...excuus me! eigelijk heb ik wel zoiets van, dat je de "klaas"in ere moet houden nah ik ga op bed, morgen wel lekker uitslapen denk ik...niet te lang, want dan word je ook zo beroerd wakker! Voor de dames die nog wakker zijn...goodnight...en gezond weer op
o, ja...enneh die nachtpampers zijn ook nog goedkoper ook..zitten 70 luiers in...en in die anderen 47 toch? en het werkt goed...dus tja waarom dan de gewonen nemen..ga ze de volgende x ook weer ophalen denk ik...of ik moet al slechte verhalen of slechte ervaring ermee opdoen de komende tijd..heb namelijk 3 zakken genomen ...waren in de aanbieding
Vol verwachting klopt ons hart........ Hij komt, Hij komt...... Ja...de Sint komt ook....maar nog veel belangrijker....vandaag komt het mannetje thuis! Huis is aan kant, straks nog de laatste boodschappen doen voor de Sinterklaasviering met de familie hier vanavond. Nu zijn we aan het swingen op de CD van Djumbo die mijn oudste dochter in haar schoen aantrof deze morgen....wat een FEEST! Marit gebruikt nu nog Mt 2 van Pampers maar gaat in de loop van deze dag over naar Mt3....niet omdat de Mt 2 niet meer passen maar simpelweg omdat ik ruim in de pampers zit vanaf Mt 3 (2902 pampers in totaal Mt3,4 en 5 ha haha). Allemaal in de aanbieding gekocht Nachtpampers.....nog nooit van gehoord in zulke grote zakken....welk merk is dat Bianca?