mmm bokkepootjes! En lol @ Mieni en Scrapper over het opstijven! @ Blub: pfff, sommige mensen hebben nu eenmaal niets anders te doen dan zich te moeien met andermans leven om het hunne niet interessant genoeg is. @ Scrapper: je mannetje zal zo ongeveer thuiskomen. Geniet ervan! Hier nog een kortslapertje hoor. Lore slaapt soms gewoonweg niet tussen voedingen. Meestal is dat tegen de avond. 's Morgens slaapt ze soms 2u en zo vermindert het tijdens de dag om dan tegen de avond gewoon wakker te blijven. Ze valt wel in slaap, maar is dan na een kwartier wakker en niet meer in slaap te krijgen. Ik laat haar dan gewoon spelen op haar speelmat of in de wipper. Ze slaapt 's nachts flink door, dus ik vermoed dat ze gewoon wat minder slaap nodig heeft overdag. Ik heb een vraagje over tampons: ik voel die sinds mijn bevalling (eerste kindje) gewoon zitten als ik me neerzet. En heel vervelend gevoel. Zijn hier nog meiden die dit aan de hand hebben?
Zena & scrappercindy, wij gaan vanavond ook even de stad onveilig maken, de laatste keer dat ik uit geweest ben is een jaar geleden. En oma staat te trappelen tot we straks komen tam Thanks gaan we zeker doen. Knip / scheur, Mn knip is een klein beetje gaan wijken waardoor die niet helemaal dicht is gegaan. Ik smeer dat stukje nu iedere dag in met zinkzalf en nu is tie dicht. Daardoor deed het ook minder zeer als ik op de wc zat en er urine langs liep.
ja sc, over dat wat hier allemaal wordt neergezet heb je een punt- meer dan ik over had nagedacht. en ook makkelijk ' slecht' te interpreteren als je wil. mijn familie is eigenlijk niet echt bemoeizuchtig bijv., maar dat lijkt dan wel zo...hmmm en ukkepuk- oh, ik wil zoooo graag uit met oud en nieuw maar vriend vind het raar...ik heb te kennen gegeven dat ik uit wil en dat ik daarna uit wil slapen, en liefst ook zonder hem. ben al uitgenodigd voor een leuk feest. vind hij raar, hij wilde iets met het ' gezin' doen. zij slaapt maarja en om nou bij zijn familie te gaan zitten kaarten, daar ben ik nog niet geheel aan toe... ik heb ook echt zin in tijd met vriendinnen etc. gelukkig meer hier!
Wij zijn ook gevraagd voor een feestje met oud en nieuw, maar ik wil dan mn dochter niet alleen laten (athans naar opa en oma brengen) ik vier dat ook liever als gezin.... Wij vieren het bij goede vrienden thuis en zij zijn ook allemaal dol op Maud. Maar iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ze doen, misschien kan je er nog een keertje met hem over praten..
Uk, veel plezier dan vanavond! De vorige keer dat ik uit geweest was, is inderdaad ook meer dan een jaar geleden. Geniet er lekker van meis! Sjok, lastig....maar daar valt vast wel over te praten toch?! Ga jij stappen en past vriend-lief op Lucy! Hahahahaha! Problem opgelost. Maar zonder geheid, er is vast wel een wat vriend-vriendelijker oplossing te vinden! Zoƫ vind de mobiel boven de box echt het einde! Ligt ze rustig 20 minuten mee te kletsen. Vaak is ze ook wel een uurtje voor dr voeding wakker en soms is het inderdaad alsof ik de hele dag aan baby-entertainen ben. Maar over het algemeen slaapt ze best aardig. (en 's nachts gewoon echt goed). Als ze twee uur voor dr tijd alweer honger heeft, geef ik dr een flesje met bv 90cc en dan op dr eigen tijd nog een keer 90cc. Krijgt ze wel iets meer dan normaal, maar anders zit ik twee uur met eenhuilend kind. DIt werkt prima zo! Over tampons, die heb ik nog niet gebruikt, durf nog niet zo goed eigenlijk...
He meiden, @ Blub: idd erg vervelend van die mensen die niet begrijpen dat mensen gewoon hun privacy hebben en alles maar doorlullen... @ Uk: veel veel veel plezier vanavond. Wij hebben hier een feestje van mijn dochter haar verjaardag. Allemaal vrienden komen vanavond. Dus dat wordt wel gezellig. Maar ben er ook wel aan toe om weer eens lekker een saunadagje te hebben ofzo of lekker naar het theater.. Verder gaat hier alles goed. Dacht even dat ik de enige wakkere baby had hier, maar gelukkig zijn er meer. Groetjes Lotte
zo had even niet gelezen omdat mijn opa overleden is. word woensdag begraven moest gelijk weet niet hoeveel pagina's bij lezen. iemand was verbaasd over het feit dat onze flessen warmer er 8 min over doet. tja ik weet het niet is er een van prenatal heb hem tweede hands maar staat ook in het boekje dat het ongeveer 8 min duurt. verder las ik dat annika met de kleine weer thuis was goed hoor jammer dat je nog niks weet. een kleintje was geopereerd maar ging gelukkig weer goed hoop dat het nog steeds goed gaat en niet te veel pijn heeft. sorry dat ik niet meer alles weet hoor en niet de name er bij. scarrpe wat fijn dat je man er weer is geniet lekker samen. met mees gaat het goed ik heb het een beetje los kunnen laten hoe zijn drink gedrag is. hou ongeveer bij hoeveel hij drinkt op een dag maar stres er niet meer om. hij heeft nog geen ritme maar dat zal wel komen en anders gaan we dat in jan wel proberen.
Blub,ik weet nog dat je in het begin van je zwangerschap hier ok last van had.Echt heel irritant.Heb je zelf enig idee wie het doet,of kan Mike je niet vertellen van wie hij het heeft?Dan kun je die persoon rechtstreeks aanspreken,want dit is voor jou niet leuk,denk je dat je gezellig mee kan kletsen op een forum zit er een of andere zieke geest tussen die alles doorlult. Ik ga dinsdagavond heerlijk naar de sauna met mijn vriendin,heerlijk meidenavondje lekker beppen en relaxen. Scrappercindy,en is ie thuis?Heel fijn weekend! Ukkepuk heel veel plezier vanavond Mienie,hartstikke bedankt voor het recept,ga het volgende week proberen.Heb je mss nog een tip wat ik zou kunnen gtebruiken ipv advocaat,want dat vind ik echt goor. De WII fit werkt erg goed,ik ben al 2.7 kilo afgevallen in 15 dagen.Dus goed bezig hier en het is nog erg leuk ook! Fijn weekend allemaal! groeten Simone
Bianca ik ben ook erg pro-Sinterklaas hoor! Liever met sint kadootjes dan met kerst eerlijk gezegd. Scrapper heerlijk meid je vent weer thuis! Nu lekker genieten met elkaar. Blub wat een geouwehoer nu weer! Ik kan me idd ook herinneren dat je dit al eerder ervaarde. Wat heb je er toch ook een zootje losers tussen zitten Sjok leuk dat het zo gezellig was in CP! Uk het gaat vast allemaal goed bij oma te logeren Triessie, ja zo leuk he zo'n armbandje! Odette had er ook eentje gekregen van mijn vriendin. Van moeder zo'n bloedkoralen, ook erg schattig. Maar wat staat er nu niet schattig bij zo'n klein grietje. Titus nog gecondoleerd met je opa. Kibi ik zou het niet weten van die tampons, ik gebruik ze zowiezo nooit. Juist omdat k het geen lekker gevoel vind. Simone wat is WII? Ik was na de bevalling meteen op mijn oude gewicht en nu met de bv moet ik echt uitkijken dat ik blijf eten. Odette heeft nu een t-shirtje aan met 'KLEINTJE, Dutch voor little one' erop. Zo grappig en echt toepasselijk voor hier in de states. Ga ff voeden, mevrouw roept me.
Linn lekker dat je weer bent opgeknapt trouwens. Dat je kun wel gebruiken nu met de feestdagen in zicht. Mieni dat recept klinkt zalig! Kon ik nu maar die bokkepoten hier kopen. Nu echt ff gaan voeden.
Titus, gecondoleerd meid met je opa en veel sterkte woensdag. Suzanna, wat een mooi meisje zo in haar jurkje
titus, gecondoleerd.... Susanna, waar heb je dat shirtje gekocht, ik heb een vriendin in Amerika wonen....
He meiden, Wij gebruiken voor Sterre ook de kruidvat pampers van 3-6 of 4-9 kg. Vindt ze heel goed. Ook gebruiken we de flesvoeding van merk kruidvat. Met ventje gaat het stukken beter nu hij maandag weer mag gaan werken, het klussen is weer eens aan de pas gekomen. Was effe stil gevallen na z'n sterlisatie. Ik mag 8 ste eindelijk op nacontrole. Voel me beter, maar maak me zorgen over de naad, vindt het deze keer niet zo mooi, heb precies een dubbele buik. Moet normaal nu beginnen met trainen maar is er nog niet van gekomen. Ga deze week eens piepen en proberen samen met sterre te gaan als ze slaapt na een voeding. Schaam me een beetje voor m'n buik en voel me daardoor niet zo goed in m'n vel. susanne wat een schatje zeg, mooie foto
Titus,gecondoleerd met je opa.sterkte woensdag Susanna,echt schattig Odette in haar jurkje.Enne WII is een spelcomputer van nintendo,het programma wat ik doe heet WII fit,en dan doe je dus thuis vor de tv yoga oefeningen,spieroefeningen,balansoefeningen en aerobic oefeningen.Is heel leuk en het werkt nog ook.klein voorbeeldje: balansoefeningen: op de ski's sla om,en schansspringen,koordlopen aerobic oefeningen: hoela hoopen,step aerobic,hardlopen en de andere 2 spreken voor zich Zico,gelukkig dat je ventje is opgeknapt en leuke foto van Sterre groeten Simone
goedemorgen mama's Ik heb mijn kerstkaartje in mijn fotoalbum gedaan omdat ik niet weet hoe je dat hier moet laten zien. Groetjes Annika