Mamak,aahhh arme Jamal,ik hoop dat het nu snel beter gaat met hem en dat hij snel van de medicijnen af is. groeten Simone
Jullie kletsen gewoon 10 pagina's vol als ik een weekendje weg ben! Niet bijgelezen nog....dus.... Het weekend was heerlijk. Dagje dierentuin gedaan (burgers' zoo) en verder heerlijk genoten. Alleen Tim is zo hard gevallen dat er een stukje van zijn voortand is...en daar baal ik best van! Hij is nog niet eens 2 jaar
ey mariek73 Ik doe ze altijd over de lengte keertje dubbel vouwen dus is ie al iets voorgevormt en niet z'n prop tussen de beentjes. ( deed ik bij de bejaarden ook ) Veel liefs Annika
@ MamaK: jeetje een darmspoeling voor Jamal? Hopelijk knapt hij nu snel weer op! @ Tzm: nu is het wachten tot de "echte" tandjes zeker? Of doen tandartsen ook iets aan melktandjes waar een stukje af is? @ Susanna: ik kolf ook iets van een 100cc omdat ik meestal kolf tussen twee voedingen. Eén keer heb ik gekolfd omdat ik me vergist had van borst na de nacht en die borst op knappen stond. Toen had ik na 4 minuten al 100 cc en ben ik gestopt, het was gewoon om de druk eraf te kolven. Voor de rest lees ik dat vele kleintjes wat gekregen hebben van de Sint en daar heel blij mee zijn. De Sint heeft ons appartementje dit jaar overgeslagen, maar bij oma en opa is hij wel geweest en is trouwens zo pienter geweest om nog iets van onze geboortelijst te kopen . Lore slaapt bijna altijd zonder morren in. Geen huiltje, geen niks. Gewoon neerleggen, aai over de bol en ze valt rustig in slaap. Gisteren en vandaag wil ze 's avonds niet slapen en blijft ze huilen. Ik heb haar deze keren laten huilen. Twee keer is ze in slaap gevallen tegen het einde van het tweede kwartier (kwartier laten huilen, troosten, weggaan en herhalen). Ik vind het zoooo erg om haar te laten huilen omdat ze dat anders echt niet nodig heeft, maar langs de andere kant moet ze natuurlijk wel wat slapen ook. Ik denk dat ik gewoon even moet horen dat het geen kwaad kan wat ik doe. Dat het niet ongewoon is dat baby's de ene keer zonder problemen in slaap geraken en dat je ze de andere keer moet laten huilen. Dat het niet een of ander probleem bij Lore is dat ik niet zie, dat het perfect normaal is. Pfff...
Kibi: Ik ga de tandarts morgen even bellen, omdat het best scherp is. Maar volgens mij doen ze er niets aan.... Nadine slaapt bijna nooit in zonder te huilen, dus ik weet niet waarom Lore nu ineens gaat huilen...Zou me niet teveel zorgen maken hoor Nadine heeft de laatste voeding om 18.00u gehad en ze slaapt nog steeds! Ze is in de avond altijd aan het spoken en krijgt dan na 2 uur alweer, dus dit is een weelde! Nu moet ik gaan bedenken wanneer en of ik haar wakker ga maken...?
Hoe weet je eigenlijk dat ze na twee uur al terug honger heeft? Hoor je dat aan haar gehuil? Ik vraag het omdat ik liever niet wil dat Lore dus gewoon honger heeft 's avonds waardoor ze niet wil slapen . Ik zou Nadine wakker maken om 22u, zodat ze haar nacht niet gaat verleggen. Ik ga dat bij Lore ook doen (heeft toevallig haar laatste voeding om 18u20 gehad) en ik ga haar ook wakker maken na vier uur.
Ik ga haar inderdaad om 22.00u wakker maken. Dank je. Ik weet niet of ze dan weer honger heeft, maar meestal is ze steeds aan het huilen en ben ik blij als ze even stil is (en dat is ze dan...hihi) Ze drinkt eigenlijk altijd wel als ik haar aanleg (ook als ik haar overdag wakker maak omdat we weg moeten ofzo) al is het maar een beetje. Nadine huilt eigenlijk alleen als ze honger heeft denk ik (of als ik haar op bed leg, maar dan heeft ze altijd net gegeten omdat ze nooit zo heel lang wakker is)
Kijk eens wat wij vanmorgen hebben gedaan. Wij weet een site zodat ik kerstkaart hiervan maken kan. Bianca, je mag m wel lenen.
www.fotofabriek.nl Daar heb ik donderdagavond een bestelling geplaatst en gisteren gekregen! Erg mooi! En dames, morgen bij de Etos zijn er rompertjes te verkrijgen met my first christmas. Ik heb trouwens slabbetjes en een mutsje bij de Prenatal gekocht. jeetje mamak wat vervelend!! Hoe is het nu met hem? cindy wat een mooie foto!!! titus gecondoleerd! tzm kan ik me voorstellen dat je daar van baalt truus wat ontzettend mooi!!! Ik ga ook ff uitzoeken hoe ik hier foto's plaats!
oooooo truuuuuuus wat een mooie foto's hey...geweldig!Idd leuk voor een kerstkaartje, maar ga hem niet lenen hoor, hou hem maar lekker voor Lars.....op www.wijfotoservice.nl kun je kerstkaartjes bestellen ... 10 kaarten voor 1,95...mooi goedkoop dus..en je kunt kiezen uit verschillende kaartjes...ga maar eens kijken....echt de moeite waard! ik moet nu gaan, damian de fles en dan lekker slapen... trusten meiden
Zo eindelijk klaar met de kerstboom optuigen. Die #****** ... lampjes ook. Zaten natuurlijk weer in de knoop. mamak: Heel veel sterke met Jamal. Ahh zielig mannetje. vind het altijd zo erg als kleintjes wat hebben. Even nog een vraagje. Ben het echt totaal helemaal kwijt. Waneer moet je ook alweer met de pil beginnen als je dinsdag je laatste pil in heb genomen? Maandag - dinnsdag of woensdag. Weet het even echt niet. Nou ik ga Thom de fles geven en lekker naar bed. Welterusten allemaal
goeie morgen, even spammen met mijn kinderen. deze hebben we gisteren genomen. bovenste 2 zijn links kevin en rechts rowdy, onderste 4 zijn links pepijn,midden bryan met Brenda-Lisa en rechts alexander. deze hebben wij op de kerstkaartjes staan. ik heb geprobeerd om een account aan te maken bij wijfotoservice maar ik krijg dat niet voor elkaar.hij registreerd me neit.ben ermee gestopt.pffffff.ik heb ze bij het kruitvat vandaan. ik wilde bij de wij graag die agenda maar helaas. Brenda-Lisa heeft gisteren heel de dag slecht gegeten.heel vervelend.vanmorgen heeft ze 30 cc laten staan. pfffffffffffffffffffff. nou verder even niks. kus
Leuke foto's! Wij zouden ook zoiets willen doen voor Kerstmis (combinatie kerstkaartje-geboortebedankje), maar moet me er eerst nog even in verdiepen. He Blub, wat een leuke bende samen! En ik zie vanachter op de foto blijkbaar nog een hele brok kat liggen te genieten ook
blub wat een mooie foto wat zullen ze blij zijn met een meid Wordt ze bij jullie rotverwend door de kids :
Sassie je moet 7 stopdagen hebben, dus op woensdag moet je dan weer beginnen...toch meiden?! Blub, leuke foto!
Blub; Wat een groot bezit die kids! Leuke foto! Hopenlijk drinkt Brenda-Lisa vandaag beter Sassie; Gezellig de kerstboom! Ik moet nog even wachten Truus en Saris; Wat een mooie en leuke foto's zeg, krijg er helemaal zin in om Marit ook in de kerstsfeer te brengen, hi hi. Moet ik het trouwens wel snel doen want mijn oudste dochter heeft nu waterpokken! Zico, Symoen en Susanna......Leuke foto's! Titus; Gecondoleerd met je Opa. Tzm; Tandarts al gebeld? Misschien slijpen ze het ietswat af. Gelukkig zijn het de melktandjes nog.... Manlief is naar Den Haag om onze visum's voor Rusland te regelen, ik ben thuis gebleven (helaas) omdat we hier nu waterpokken hebben....hoe kan je het verzinnen net voordat we weer vertrekken! Ik hoop dat we volgende week met het vliegtuig mee mogen