Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Yorick wordt zo langzaam aan te groot voor het wiegje, dus ik laat hem nu proef slapen in zijn ledikantje, alleen overdag, want het is nog niet echt een succes. Bovendien vind ik het ook veel leuker als hij bij ons op de slaapkamer slaapt. :) Zeker nu Mark weg is. Is het helemaal zo stil, en nu hoor ik Yorick tenminste nog snurken. :)

2. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Bedankt voor het welkom. :)

Ik ben getrouwd met een Grieks-Cyprioot, vandaar. Ik woon nu drie jaar in Cyprus. De zomers zijn hier heel erg heet maar verder is het goed uit te houden. Wel mis ik natuurlijk al de mensen in Holland en de lekkere Hollandse dingetjes.

@Susanna: Hé gezellig, nog een Westfriese in den vreemde!
    Oh, jij voedt in de paskamer. Dat is ook een idee inderdaad. Hoelang drinkt Odette dan?
    Vorige week zijn we 's avonds al een keer naar de mall geweest met Emma en toen heb ik eventjes gevoed in de auto in de parkeergarage. Ik probeerde er een flanellen luier voor te houden (had ik zo handig bij andere moeders gezien) maar die viel natuurlijk naar beneden. Zat ik daar te flashen, wat een geklooi. ;)

@Ukkepuk078: Wat vervelend, is Maud nog gaan slapen? Misschien kun je haar lekker strak inpakken in een hydrofiele luier of dekentje, dat werkt hier meestal.

@Bianca24: Da's mazel, lekker langer verlof! :)

@Mikatjuh: Aww, ik hoop dat Yorick gauw aan zijn grote bed went.

@Faith79: Als ze haar nekje kan optillen moet het buikslapen geen probleem zijn toch. Nog geen buikslapertje hier, mijn oudere dochtertje ging met drie maanden aan het buikslapen.

@Mamak: Oh heerlijk, uit eten geweest met jullie mannetje! Zalig als ze dan zo goed slapen.

@Joli: Arme Quinten, Emma had ook heel erg eczeem op haar hele hoofdje en ook in haar gezicht. Helemaal rood en puistjes en ook berg op haar hoofdje. Hier heeft de zalf en badolie al heel goed geholpen. En helaas, geen Zwitsal meer gebruiken waarschijnlijk. (vind ik zo lekker ruiken)

Over dat lang in de maxi cosi zitten... Hier rijdt iedereen zijn kind in de maxi cosi rond in de mall of op feestjes. En ik heb hetzelfde gezien in de V.S. Die zitten er echt wel veel langer in dan een half uurtje. Mijn man heeft dus ook altijd zoiets als we weg gaan van dan klikken we haar toch met de maxi cosi op het onderstel, daar is het toch voor.
    Maar ik heb altijd geleerd niet langer dan een half uurtje, moeilijk, moeilijk. Wat is wijsheid?

3. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Uk: Hier gaan we ook niet hahaha. Veelste druk ja. Jammer dat het niet gelukt is om een leuke foto te maken met Maud voor een kerstkaart.

Faith en vlinder Welkom hier. Hoop dat jullie veel lees plezier zullen hebben ;)

Mikatjuh: Hoe kan je over die bruine zonnebank kop van een Dries Roelvink dromen. Zo'n mislukte zanger hahaha. verschrikkelijke vent is dat zeg.

Ik kleed Thom ook gewoon om s'avonds omdat ik eigenlijk bijna geen zachte kleertjes meer bij hem aan doe. Alleen maar spijkerbroeken en ander matriaal wat nou niet echt lekker is om in te slapen.

4. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    welkom, vlinder en faith :) :) :)

ik eet tegenwoordig brinta 's ochtends, gooide ik er ipv suiker braaf een schepje johannesbroodpitmeel in...:) :)

en sommige mensen op marktplaats zijn zooo achterlijk. Iemand bood een luiertas aan van een duur merk van jujube, voor 65 euro. Maar diezelfde tas is nu nieuw afgeprijsd naar 39,95. dus ik mail haar dat, en bied 20 euro plus verzendkosten.
    mailt ze terug dat ze speciaal voor mij dan de tas wel wil aanbieden voor 39,95 EXCLUSIEF verzendkosten!
    zo iemand snapt het toch niet?

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Overdag slaapt sterre in haar kleedjes in de box.
    Na de middagvoeding gaat ze boven in haar kamertje slapen met haar kleedjes in een slaapzak in haar bedje ( groot )
    S'Avonds dan slaapt ze in pyama in slaapzak in haar groot eigen bedje op haar kamer.

We hebben gisteren een nieuwe relax-wipstoeltje gekocht. Het andere had z'n beste tijd gehad, deze is goed om mee naar oma te nemen als ze daar is.

Ook een Draagzak van esprit waarin je ze op 2 manieren een kan dragen, kom is s'avonds bij m'n zus en krijg ik haar hoe heet het.
    Een binddoek die je op verschillende manieren kan gebruiken om te dragen en te laten liggen.

Ook dien ik nog een klein skipakje te kopen, want volgende week zaterdag vertrekken we voor 1 week om sneeuwvakantie met de kids, zus+kids en vrienden naar zwart woud in duitsland.

Op dit moment ligt er al meer dan 1 meter sneeuw dus met een buggy zal ik er niet doorgeraken.

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen!

Vanmorgen toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt.
    Uitgelegd dat ik twijfel of ik wel moest bellen omdat ik het idee heb dat het wel beter gaat maar dat Evelien zo blijft kreunen en eind van de dag/avond toch wel last heeft van krampen en er dan ook bij gilt.
    Ass adviseerde om haar na te laten kijken, mocht er iets zijn dan kan de kinderarts morgen dat verder oppakken en anders is het een geruststelling. Fijn zo'n assistente!

Dus...straks moet ik om 11uur bij de vk zijn voor de laatste afspraak (moet ze de laatste hechting die ze vergeten was er uit halen, pff waar je zin in hebt) en dan om 14:50 bij de ha (prcies voedingstijd...ff zoeken hoe ik dat ga doen).

Jullie zijn allemaal al weer vroeg actief hier...haha...gezellig hoor!
    Welkom aan Vlinder en Faith...gezellig dat jullie erbij komen!

Allwomen; ik hoop dat het allemaal is mee gevallen gister en we straks oke nieuws lezen van je...moet af en toe aan jullie denken!

Sjokoholic; smaakte het ;)

In de maxi cosi mag je toch langer dan een half uurtje zitten...ik dacht niet langer dan 2 uur?

TzM; bah een begrafenis, dat je er naar toe gaat...ik bedoel...je kent hem nauwelijks/niet?! Sterkte!

Joli; arm mannetje met uitslag...hoop dat de zalfjes snel werken!

Het water hier stroomt uit de kraan maar mag nog steeds niet als drink water gebruikt worden! Duurt dat lang zeg....dus ik ga Evelien ook nog niet in badje doen want ze sabbelt altijd op dr handje. Dan wordt het weer wassen en zal ik water eerst koken en dan aanvullen met (ja inderdaad) koud water uit een flesje, wat een gedoe he ;)

En vannacht de Pacco uitgeprobeerd, wat een popje wordt het dan zeg...grote ogen zette ze op en je zag haar denken: wat hebben ze nou weer bedacht?!
    Wat ik wel zielig vond is dat als ze een heftige kramp had ze zo vast lag en zich dus niet kon uitten...maar dat is waarschijnlijk voornamelijk mijn gevoel erbij?!

Nou ik blijf maar tikken en moet toch wel wat gaan ondernemen willen we om 11uur bij de vk zitten...tot later allemaal....enjoy the day!

:D

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    sabineramp wow! dat is serieus gegroeid he :)

triessie ik ben echt blij voor je dat evelien het nu terug goed doet! :)

saris, prachtige foto! echt mooi

bianca je bent terecht trots! zo'n mooi zoontje :D... en de teennageltjes nog niet, da nageltjes van vingertjes al wel :)

susanna hehe :D normaal zijn de vrouwen blij met afvallen :D maar aan je gewicht te zien is dat wel het laatste wat je nodig hebt he dat afvallen :D
    was ik ook maar zo... ik zit momenteel nog altijd op de 64 kg

nony dat moet vast zwaar zijn dat je kleine ventje het zo moeilijk heeft :s ik hoop dat er snel wat verbetering in zit zowel voor jou als voor hem :)

lotte27, ik zie het wel zitten in een winkel in de verkoop :D ik had ergens iets gelezen voor in een babyspeciaalzaak te gaan werken, nou als dat lukt ben ik helemaal in men nopjes :D

allwoman je moet je echt niet schuldig voelen, je hebt superveel dokters afgelopen om je meisje te kunnen helpen lees ik juist!
    wat een lompe mensen ! ik hoop dat het snel beter is endat jullie de oplossing vinden! arme noa :) dikke knuf voor jullie daar!

Mieni ik duim voor je voor die job! :)

mamak ja idd dat had de gyn aan de telefoon ook wel kunnen vragen he seg :s:D

Vlinder welkom hier :)

Faith ook welkom en nog eens gefeleciteerd!

joli eens een vraagje :D mss heb je het eerder al eens gezegd en heb ik het gewoon gemist, maar hoe ist nu met de poesjes :D
    en wat zielig voor quinten seg dat hij eczeem heeft :(

zico, leuk seg zo'n sneeuwvakantie :D dan kunnen jullie misschien even de stress en zorgen vergeten en kan je zoontje zich helemaal op zijn gemak voelen en ontspannen :)

goh verder heb ik niet bijgelezen... :)
    mijn meisje is echt ziek :( ik ga zo meteen naar de kinderarts... ze eet helemaal niet veel... en meestal geeft ze dan nog alles terug ook...
    af en toe laat ze het wel binnen maar dan heeft ze maar 100 cc binnen ofzo... ook zit haar neusje nog altijd constant toe...
    ben zelf ook stikverkouden... ik hoop dat alles goed is met haar, ik wil niet dat ze uitdroogd... misschien overreageer ik een beetje
    maar het is geen reflux want ze is al een hele tijd goed met deze voeding... en plots sinds een paar dagen gaat het mis... ze slaapt ook niet echt meer door... en daar
    was ze net een beetje mee begonnen... vind het zo zielig voor haar...

nu ligt ze zo wat te slapen in haar wiegje, vind onze buur het nodig om met een boormachine aan de haal te gaan...
    oh als hij haar wakker maakt dan gaat hij wat meemaken... ik ga eventjes dutten nu se:) heb het echt nodig...d

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meiden,
    Dank jullie voor jullie reacties!

mijn gevoel is dus juist gebleken,haar schouder is wel uit d ekom geweest en zelf weer terug gefloept,ze heeft erg last van napijn.
    de chirurg voelde het direct,precies op de plaatsen die ik steeds aangaf..het zit nu weer goed op zijn plek maar ze hebben haar zondag dus wel onnodig veel pijn gedaan door te proberen haar elleboog te zetten!
    Ik heb de naam van de arts en denk erover of ik hier wat mee wil en ga doen,ik ben ontzettend boos.
    De chirurg was het er helemaal mee eens dat dat volstrekte onzin was...
    dat het uit de kom is gegaan is dus spontaan gebeurd,blijkbaar kan dat als het nog zo soepel is,door een eigen beweging en niet door een handeling van mij...wat ik zelf al wel wist natuurlijk,want zoiets merk je gelijk.

Nu duurd het zo'n 2 weken voordat het over is,.en die 2 weken moeten we extra voorzichtig met haar zijn.

Vandaag is ze alweer 2 maanden!

Triessie: succes bij de huisarts meid

Geweldige foto's voorbij zien komen!

verder niks opgenomen,sorry

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Nou ondanks dat ollyvier overdag nog erg huilt, heeft
    hij vannacht voor het eerst door geslapen van 23.00 laatste
    voeding tot 7.30 :D en dat na de prikken van gister....!

Ik begin nu wel een trotse mama te worden....

LIEFS nony

Ik las iets over inbakeren ik doe dat al vanaf de tweede week
    toen deed ik het dag en nacht en nu alleen nog s'nachts.
    Hij zou nog niet zonder kunnen en mama ook niet... ;)

Verder vind ik al die foto's van die kerstbaby's zo SCHATTIG!

10. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    allwoman Gelukkig dat het meevalt. Ik hoop dat de pijn snel weggaat voor haar!! Apart dat haar schouder zo uit de kom is gegaan. Het kan nu zeker nog zo eens gebeuren of niet? Een vriendin van mij heeft dat ook een aantal keer gehad. Trok ze haar jas aan, lag haar schouder uit de kom. Echt apart.

Oh, en ik zou toch zeker een briefje schrijven naar die arts denk ik. Al is het maar om hem te laten leren van zijn fout.

Sterkte met je meisje!

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemorgen,

allwoman, Jemig wat zielig. Stom van zo'n arts dat die dat niet ziet :evil: Ik zou er zeker wat mee doen.

Liz, veel succes bij de dokter, hoop dat het idd een verkoudheidjes is.

vlinder en faith, Welkom hier.

Vlinder, Maud heeft gister om Half 10 al een fles gehad, deze had ze binnen een half uur op en toen hebben we haar in haar bedje gelegt en ze heeft aan een stuk geslapen tot vannochtend half 6
    Ik ga vandaag met het cb bellen want s'avonds heeft ze dus gewoon meer honger.

Sassie, vraagje ga jij trouwens mee met dat sport dagje van Elcee. Ik zat erover te gaan denken om dan met Maud te gaan zwemmen. Maar ben er nog niet echt uit.

Mikatjuh, oe jakkie dries roelvink :pale:

Mamak, Lekker he uiteten gaan, hier is het al weer even geleden.

sjokoholic , Ik heb idd ook gelezen dat je de ukkies niet langer dan 2 uur in de maxi mag laten zitten... Een half uurtje... dan kom ik nergens meer.

Ik ben er vandoor Maud begint te huilen, die moet de fles hebben.

Doei doei

12. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    even over de cosi,

het is beter om de tijd dat ze in de cosi liggen zoveel mogenlijk te korten.als je gaat winkelen,leg ze dan in je wagenbak.dat is beter.heb je een rit van 3 uur te maken met de auto dan kunnen ze gewoon in de cosi hoor of je moet een bak hebben die je vast kan zetten en waar je kindje ook in de gordels in ligt(die schijnen er te zijn).maak je niet ongerust.de cosi tegenwoordig zijn geod en redelijk confortabel.er zijn alleen veel mensen die op de dag de baby er ook in leggen zodat ze hun handen vrij hebben.die hebben geen box staan omdat ze die te groot vinden,daarom zeggen ze dat ze niet langer dan 2 uurtjes erin mogen.

ik ga me aankleden,ga zo naar roosendaal.en ik moet de honden even uitlaten.bah wat een baggerweer.geweldig.pffffffffffffffff

lees vanmiddag wel terug voor zover dat gaat met jullie kletskippen.hahaha.

kus

13. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Oh, twee uur in de maxi cosi meiden! Dat maakt het er al een stuk gemakkelijker op. Kun je zien dat het al weer twee jaar geleden is voor mij, ik moet mij nodig weer inlezen. :oops:

Ik ben altijd best huiverig met dit soort dingen, men zal niet voor niets zeggen dat het niet goed is. Maar het is wel handig inderdaad om de maxi cosi op het onderstel te klikken om te gaan winkelen of iets dergelijks ,en ze slapen er meestal goed in.

@Allwoman: Wat zielig voor Noa. Hopelijk heeft ze er niet veel last meer van de komende weken. Wat een suffe arts zeg.

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    He meiden,
    dat is het stomme het is niet gebeurd met zoiets als het jasje aan doen,want dan had ze wel gehuild...tijdens d evoeding begin ze te huilen,maar we weten niet of het toen was,,later met het in bed leggen begon het gekreun..heel raar.
    de komende 2 weken is er kans dat het weer gebeurd ja,extra oppassen dus,.daarna heeft ze net zoveel kans als ieder ander kindje.

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Vlinder en Faith, welkom, gezellig!

Allwoman, wt een schrik zeg! Gelukkig zit alles weer op zn plek. Geef je dr nu pcm ofzo tegen de pijn? Zielig hoor, voor die kleine meid.

Liz, sterkte met je meisje, is niet leuk he, als ze ziek zijn!

Sjok, lekker, brinta met jbpm> Hahahahahaa!

Mikatjuh, ik heb vannacht dus gedroomd dat Sulja op een boot werkte en iedere keer 6 weken weg was. Vond het helemaal niks en bij jullie is dat dus vaste prik. Vind je dat niet vervelend?

Ben t verder even kwijt....

Wij worden om 14 uur met Zoë weer in het zkh verwacht. Krijgt mn arme schatje weer een katheter. Vind dat toch zo vreselijk! Maar ja, voor haar eiegn bestwil he...Mama zal de tanden op elkaar moeten zetten. Zoë weet t toch niet meer als ze 18 is....

16. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hey Zena,
    ja we geven haar een zetpilletje..

sterkte vanmiddag in het ziekenhuis hoor!

17. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ukkepuk: wat zei het CB over dat ze na 2 uur alweer honger had? Is het nog gelukt met inbakeren?

Vlinder: welkom hier! :) Als je de gegevens van je kleintje (naam + geb. datum, gewicht + lengte geboorte) even wil mailen dan zetten we je bij de lijst van oktober mama's!

Bianca24: Ik heb ook Sbs6 gekeken, erg bizar sommige dingen, heb er vannacht nog wel even slecht van geslapen. Lekker dat je pas in januari hoeft te beginnen! :)

Mikatjuh: wat zielig dat Jorck nog last heeft van krampjes, mssn kan je anders Inflacol eens proberen (o.a. DA-drogist) hoor er veel positieve verhalen over, want het het is de zelfde substantie als Sab-Simplex. Ik zelf ga voor het laatste (is hier makkelijk verkrijgbaar) en ik zweer erbij! haha en die droom over Dries, bah ik vind die vent vreselijk! Kan me voorstellen als je geen fan bent dat het raar is als je over hem droomt.... hihi

Faith: welkom op het forum, ik zal je gegevens toevoegen aan de lijst! Van wanneer is de laatste update qua gewicht en lengte?

Mamak: heerlijk zeg uit eten! En dat Jamal gewoon heeft geslapen, super zeg! dat hoef ik bij Rosalie niet te doen, want die heeft meestal rond etenstijd haar wakkere uurtjes.... ;)

Joli: Ik hoop dat je mannetje snel van de Berg en exceem af is...!
    Felicitas is nog steeds niet hier geweest en heb er ook nog niets van gehoord?!

Timzijnmama: Veel sterkte gewenst met de begrafenis, ook al ken je ze amper, blijft toch altijd een trieste gelegenheid! Ik vond het de 1e nacht ook erg moeilijk dat Roos op haar eigen kamer sliep, maar uiteindelijk gaat het steeds beter en slaap je zelf ook alleen maar beter (werd van elk kikje wakker)

Vlinder: ook hier slaapt Roos geregeld langer dan een half uur in de MC, als we de stad in gaan is het gewoon makkelijker, anders moet je haar weer overpakken in de wagenbak en 9 van de 10 keer wordt ze wakker. En ook weer als je weer weggaat. Ze ligt er soms wel 3 uur in, mssn is het slecht, maar ja als je kijkt hoe ze in de buik slapen dan liggen ze ook wel krom en als het voor die paar uur per dag is....

Sjok: Nee die vrouw snapt dan echt niet dat haar 2e handstas dan minder moet kosten als de nieuwe tas in de winkel die afgeprijsd is. Gewoon niet meer op reageren! Ik heb gister de bakerzak verkocht voor de prijs die ik er voor wou hebben. Eerst kreeg ik een bod van 20 euro en ik mailde dat als ze echt interesse had ze de zak mocht hebben excl verzendkosten mits er nog een hoger bod kwam. Kreeg nog geen minuut later een bod van 25 euro excl. dus die heb ik geaccepteerd, kreeg ik een boos mailtje dat dit gaan zaken doen was. Jammer heb het er in gezet in de mail!

Zico: Heerlijk zeg op skivakantie *kijkt jaloers*, lekker dat er ook al zoveel sneeuw ligt. veel plezier alvast!

Triessie: Tocg goed dat je de HA hebt gebeld! Denk idd dat de ass gelijk hheeft dat ze altijd kan kijken en dat de KA het dan altijd kan overnemen! Waarom loop je eigenlijk bij de KA? Hoe heeft Evelien geslapen met de Pacco? Ik denk met name dat het je eigen gevoel is met de krampjes dat ze niet kan bewegen, want doordat ze is ingebakerd heeft ze het lekker warm ook bij haar buikje en ze kan haar beentjes nog wel gewoon bewegen als het goed is.

Liz0104: beterschap voor je meisje, laat je weten hoe het bij de HA was? Balen dat de buren altijd verkeerde moment uitkiezen om lawaai te maken!

Allwoman: jeetje meid, goed dat je eigen gevoel dan toch weer juist is! Vervelend voor je meisje dat ze er dan zoveel pijn aan heeft. Wat betreft die HA, als je gevoel zegt dat je er wat aan moet doen, dan zal ik dat zeker doen, anders krijg je nadien mssn spijt van had ik maar....

Nony: Roos sliep ook door nadat ze de 1e prikjes heeft gehad, waarschijnlijk maakt die vloeistof toch vermoeid, helaas was het een dag later ook weer voorbij met doorslapen. Hopelijk is dat bij jullie niet zo....

Zena: wat vreselijk voor Zoë dat ze weer een katheter moet, ze heeft nu al zo vaak moeten leiden, hopelijk ben je er snel een keer klaar mee, dan heb je zelf ook weer wat rust! Lijkt me vreselijk om te zien wat ze elke keer met je meisje doen, zeker als ze ook nog pijn heeft! *dikke knuffel voor jou*

Nou hier is het weer drama met slapen! Overdag dan, want sinds een paar dagen is het weer mis... na de voeding gaat ze keurig knuffele met ons, dan nog even spelen in de box, buikoefeningen doen en dan schone luier en naar bed! De eerste 5 minuten is het stil en dan valt ze in slaap en wordt ze om de 10 minuten weer wakker en is het brullen, zo gaat het door tot een uur/anderhalf uur voor de voeding en dan is het alleen maar brullen want dan wil ze ook niet meer in bed liggen.... :( Maar als ik elke keer ga toegeven met drinken, want echt dorst heeft ze niet, omdat ze wel kan lachen als ik boven haar bedje sta.

Vanmorgen even geprobeerd in de wipper en zat ze samen met haar grote broer tv te kijken. Dat vond ze wel even interessant maar dat was ook gauw over... Pfff ik weet niet meer wat te doen hoor, het lijkt wel alsof ze bij elk geluidje weer wakker wordt en ik kan moeilijk de hele dag met nog een peuter stil zijn in huis. De avonden gaan altid nog wel goed. Na 7 uur is er geen enkel probleem en moeten we haar altijd wakker maken voor de laatste voeding. Afgelopen nacht heeft ze helaas niet doorgeslapen, de nacht ervoor wel. Vannacht melde ze zich om 4.30, we hebben nog proberen met speentje te rekken, maar dat ging erg moeilijk. Op een gegeven moment werd Milan ook nog wakker om 5.00 uur en die wou alleen nog maar bij ons in bed. Gelukkig viel hij vrij snel in slaap bij ons, maar Rosalie bleef een beetje mopperen. Uiteindelijk heeft ze ook opgegeven en is ze in mijn armen in slaap gevallen tot 6.15. Maar ja moeders heeft niet geslapen, omdat ze in mijn armen lag en ik bijna uit bed rolde omdat Milan ook nog naast me lag.

Wel is het een enorme rijkdom om zo in bed te liggen met de man van je dromen en je 2 kindjes. Zeker als ze slapen zijn ze zo lief... :p heb heerlijk liggen kijken en genieten!

Ik kijk vandaag nog even aan met poepen anders bel ik morgen de HA en ga ik een doorverwijzing vragen naar de KA, want zo is niemand blij. Hoe langer het duurt met poepen hoe meer krampen ze krijgt. Ook heeft ze van dat waterige "diarree spoortjes" in haar luier, maar daar blijft het ook bij. Het is maar een miniscuul dun streepje dus dat is bij lange na niet genoeg, haar darmen zijn dan echt niet leeg.

Gister heb ik haar een massage gegeven onder de voetjes en was ze heerlijk ontspannen, ze liet windjes en het leek er even op aan de geur van de windjes te ruiken dat ze zou gaan poepen. Helaas dus niet....
    Hopelijk vandaag....

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    De actieve en meeschrijvende oktober mama's 2008!!![/color]

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mieni en/of Timzijnmama.
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Onze hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl

BEVALLEN: :baby:

07 september 2008: Carlijn - 3245 gram - Mariek73 - 24 november 2008: 5795 gram - 59 cm
    11 september 2008: Dylarius - 2800 gram - 49 cm - MamaJanneke
    12 september 2008: Damian - 3000 gram - Bianca24
    17 september 2008: Daan - 2935 gram - 48 cm - Mariaatje
    21 september 2008: Zoë Hannah - 3715 gram - 51 cm - Zena - 2 december 2008: 5400 gram - 57,5 cm (maatje 56)
    24 september 2008: Sterre - 2390 gram - 45,5 cm - Zico - 30 november 2008: 4300 gram - 53 cm (maatje 56)
    25 september 2008: Jayden - 3200 gram - Saris - 2 december 2008: 4820 gram - 58,5 cm
    25 September 2008: Lars - 4360 gram - 51 cm - Truus1980 - 24 november: 5980 gram - 60 cm (maatje 62)
    26 september 2008: Iris - 2280 gram - 44,5 cm - Symoen - 17 november 2008: 3780 gram - 50 cm
    29 september 2008: Jelle - 3310 gram - 49 cm - Ellen1984
    30 september 2008: Jens en Joren - 2685 gram + 2370 gram - Vke
    1 oktober 2008: Lucas - 2970 gram - 49 cm - Ischa - 25 november 2008: 4415 gram - 56 cm (maatje 56)
    1 oktober 2008: Niek Daniël - 4275 gram - Sjannie
    1 oktober 2008: Lucy - 2400 gram - Sjokoholic - 27 november 2008: 4080 gram (maatje 50/56)
    2 oktober 2008:
    Rosalie Helma Ria - 3710 gram - 50 cm - Mieni - 4 december 2008: 5700 gram - 59 cm (maatje 56/62)
    3 oktober 2008: Senna - 2635 gram - Annika
    3 oktober 2008: Owen - 3700 gram - 50 cm - Jody79
    3 oktober 2008: Faya - 4020 gram - Semmi
    4 oktober 2008: Jasmijn Amber Marlies - 2572 gram - Bambie
    4 oktober 2008: Eline - 3180 gram - Lotte27
    5 oktober 2008: Quinten - 3650 gram - 50 cm - Joli - 4 december 2008: 5620 gram - 59 cm (maatje 62)
    6 oktober 2008: Lieke - 3480 gram - Rolia
    6 oktober 2008: Brenda-Lisa - 3580 gram - Blub76 - 3 december 2008: 4660 gram - 56 cm (maat 56/62)
    7 oktober 2008: Ollyvier - 3500 gram - 50 cm - Nony
    7 oktober 2008: Thom - 4540 gram - 54 cm - Sassie1985 - 4 december 2008: 5360 gram - 59,5 cm
    7 oktober 2008: Meisje - 4340 gram - 51 cm - Faith79 - 10 december 2008: 5350 gram - 60 cm
    8 oktober 2008: Jaimy - 4140 gram - 53 cm - Marijeee - 24 november 2008: 5800 gram - 58,5 cm (maat 56/62)
    9 oktober 2008: Lesly - ? gram - Butterfly1
    9 oktober 2008: Lore - 3615 gram - 51 cm - Kibi - 9 december 2008: 5770 gram - 58 cm (maat 56)
    10 oktober 2008: Nadine- 2750 gram - 50 cm - Timzijnmama - 13 november 2008: 3790 gram - 53 cm (maat 56)
    10 oktober 2008: Nina - 4230 gram - 53 cm - Lisette28
    11 oktober 2008: Caitlin - 2590 gram - Denise1976 - 11 december 2008: 4580 gram - 55 cm
    11 oktober 2008: Noa - 2430 gram - Allwoman - 13 november 2008: 3300 gram - 49 cm (maat 50/56)
    12 oktober 2008: Odette Maria - 3765 gram - 50 cm - Susanna
    13 oktober 2008: Marit Zaria - 3450 gram - 52 cm - Scrappercindy - 10 december 2008: 4750gram - 59cm (maat 56/62)
    16 oktober 2008: Daan - 4165 gram - 53 cm - Marieke1988
    17 oktober 2008: Maud - 3610 gram - MariekeS81
    17 oktober 2008: Yorick - 3640 gram - Mikatjuh - 17 november 2008: 4620 gram - 56 cm (maatje 56/62)
    19 oktober 2008: Lynn - 2990 gram - 48 cm - Audrey
    20 oktober 2008: Marin Aniek - 3865 gram - 51 cm - Linnepinn - 25 november 2008: 4780 gram - 55,5 cm (maatje 56/62)
    21 oktober 2008: Lyana - 2700 gram - 48cm - Liz0104 - 1 december 2008: 4250 gram - 54cm (maatje 56)
    21 oktober 2008: Jenah - 3920 gram - 52 cm - Gerda1975 - 3 december 2008: 5320 gram - 54 cm (maat 56/62)
    21 oktober 2008: Adam Jamal - 3375 gram - 49 cm - MamaK - 2 december 2008: 4740 gram - 53 cm (maat 50/56)
    23 oktober 2008: Timo - 3950 gram - 51 cm - Tam27
    25 oktober 2008: Lisa Marelijne - 2880 gram - 51 cm - Sabineramp - 9 december 2008: 4340 gram - 53 cm (maatje 50/56)
    26 oktober 2008: Lars - 4340 gram - Casedy - 26 november 2008: 4815 gram - 58 cm (maatje 56)
    26 oktober 2008: Maud - 3140 gram - 51 cm - Ukkepuk078 - 24 november 2008: 4140 gram - 53 cm
    27 oktober 2008: Joram - 3570 gram - 50 cm - Kiezeltje - 2 december 2008: 4840 gram - 56,5 cm (maat 50/56)
    31 oktober 2008: Vincent - 4300 gram - 53 cm - Chris81 - 2 december 2008: 4915 gram - 58 cm
    2 november 2008: Mees - 3920 gram - Titus - 2 december 2008: 4630 gram - 57 cm (maatje 50)
    9 november 2008: Evelien - 3780 gram - 54 cm - Triessie - 20 november 2008: 3810 gram
    11 november 2008: Elin - ? gram - Hansje

Totaal 29 meisjes, 23 jongens, Groen = BV mama's

AFSPRAKEN:

11 december
    Marieke1988: Daan CB-VK + inentingen
    Susanna: Odette Cb + 1e prikjes

12 december
    Lotte: Eline CB-VK + prikjes
    Triessie: Evelien Arts CB
    16 december
    Semmi: Faya CB-VK + prikjes
    Gerda1975: Jenah CB
    Bianca: Damian echo heupen
    18 december
    Tzm: Nadine CB-VK + prikjes
    Allwoman: Noa CB-VK + prikjes
    Symoen: Iris CB Arts + 2e prikjes
    Mamak: Jamal CB-VK + 1e prikjes
    19 december
    Susanna: nacontrole gyn
    22 december
    Bianca: Damian CB Arts + prikken
    Ukkepuk: Maud CB + inentingen
    Truus1980: Lars CB-arts + prikjes
    Sassie1985: Thom CB + 1e prikjes
    23 december
    Linnepinn: Marin CB-VK + prikjes
    30 december
    Kiezeltje: Joram CB-VK + 1e prikjes
    5 januari
    Chris81: Vincent CB Arts + 1e prikjes
    6 januari
    Saris: Jayden CB Arts + 2e prikjes
    9 januari
    Mieni: Rosalie CB Arts + 2e prikjes
    13 januari
    Blub: Brenda-Lisa CB + 2e prikjes
    15 januari
    Symoen: Iris CB-VK + 3e prikjes
    20 januari
    Ischa: 2e nacontrole gyn

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Faith79: Heb je gegevens toegevoegd, hoe heet je dochter eigenlijk?
    Susanna + marieke: Succes met Odette en Daan met de prikjes

20. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Mieni; goed Evelien poept nu dan wel regelmatig, maar jou verhaal is zooo herkenbaar en het is zoooo lastig om haar dan te troosten of te ontlasten he?!
    Alle tips en trucs die ik heb, gebruik je al of heb jij mij juist gegeven! Maar dat haar poep niet komt is gewoon niet goed, dus ik zou bellen, vandaag nog! Als mijn ha nog tips oid heeft zal ik het je laten weten..maar je doet alles volgens mij al :(
    Je vroeg waarom Evelien bij ka is, hoe noem je de arts bij cb dan? Daar heeft ze morgen haar eerste afspraak...niet speciaal voor haar darmen hoor, deze stond al vast.

Ik was net bij vk en die vertelde mij ook over die Infacol, ga ik ook navragen bij de ha.

....ooo even naar Evelien toe...kom zo terug!

Deel Deze Pagina