Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Triessie: ja ik doe alles al maar goed het wil maar niet komen. Ja de arts bij het CB is ook een kinderarts, maar toch ook weer niet vind ik. Ik kan bij de onze nooit meer wijzer worden, die zegt gewoon, tja de een poept nu eemaal vaker als de ander... :(

Die Infacol kan je zonder doktersrecept kopen bij de meeste drogisten!

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik heb geprobeerd te bellen, heb een half uur in de wacht gehangen en toen was het half 1 en kreeg ik het antwoordapparaat. :( Dus ben nog geen stap verder.
    Mn vriend heeft haar gisteravond om 10 uur een fles gegeven en die heeft ze helemaal opgedronken en toen was ze rustig, in bed gelegt en ze heeft doorgeslapen tot 5.30 vanmorgen...

Als ze vanavond weer zo onrustig is ga ik het inbakeren proberen, misschien helpt het wel

4. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo dames,

Ik ben net terug van het consultatiebureau voor de eerste prikjes, ze heeft niet eens gehuild, had me er zelf drukker overgemaakt dan blijkbaar nodig was ze heeft het uitstekend gedaan.
    Ze ligt nu lekker te slapen.
    Ze weegt nu 4580 gr en is 54,8 cm lang, ik mag haar zo veel borstvoeding geven als ze zelf wil.

Ukkepuk078 sterkte met je hoofdpijn
    Susanna wat een lieve foto
    Vlinder231/Faith79 welkom op het forum
    kibi fijn dat je ouderschapsverlof goedgekeurt is.
    Allwoman jeetje zeg,maar goed dat je je gevoel gevolgd hebt,hopelijk heeft ze er niet lang meer last van.
    Zena sterkte in het zhuis

liefs Denise

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Fijn dat het zo goed ging Denise, vaak kijk je er zelf enorm tegen op en valt het voor de kleintjes juist reuze mee.... Ik heb je gegevens aan de lijst toegevoegd!

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    ja lekker is dat! Dat je eerst zo lang in de wacht staat en dan nogmaals probeert en dat ze dan het antwoordapparaat aan hebben... *zucht*
    Hopelijk gaat het vandaag goed met voeden en ze hebben soms van die regeldagen dat ze wat vaker komen om te drinken. Ze heeft wel lekker lang geslapen vannacht, wou dat Rosalie dat ook deed....*jaloers :oops: *

7. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Uk Wij gaan er niet naar toe. Maurice had geen zin. Moet die bewegen he. Hij gaat liever naar personeels uitjes waar er gedronken word. ssssst ... heb niks gezegd hoor haha. Jammer anders had ik Maud ff kunnen zien. Oja Barry z'n vriendin is ook bevallen. Een meisje.

8. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Sassie, dan ga ik denk ik ook niet mee. Volgens mij wilde kenneth gaan voetballen.
    Ja idd jammer, Ik zou Thom ook wel even willen zien. Misschien kunnen we binnenkort eens afspreken ;)

O weer een meisje erbij.... Leuk voor ze

Mieni , Ik vindt het zo raar dat ze eerst om 7 uur komt, dan om 10 uur en daarna doorslaapt tot 5.30, dat betekent dat ze dan geen honger heeft :( Ga morgen weer het CB proberen te bellen.
    Slaapt Rosalie helemaal niet door dan, Maud de ene keer wel en dan weer niet.

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook een paar kerstfotootjes van Caitlin

10. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    en nog eentje

11. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Aha Denise.... Die zijn lief **Smelt**Smelt**Smelt

12. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Denise Die onderste is echt leuk.

Uk Ik moest van Thom door geven dat die het wel leuk zou vinden als die een keer met Maud mag spelen ;) .

13. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    dank jullie wel voor de complimenten,denk dat ik van de onderste een kerstkaart maak...

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Denise: die onderste is echt leuk! Zeker omdat ze zo lief haar duimpje in de mond heeft!

Uk: rosalie is na de fles van 7uur altijd munt, die moet ik wakker maken voor de laatste fles van 11 uur.... De ene keer slaapt ze tot 3.30-4.00 en de andere keer weer tot 4.30-5.00. Ik noem het nog niet helemaal doorslapen. Laatst heeft ze wel een paar keer geslapen tot 6.30-7.00!
    Hopelijk gaat dat binnenkort vaker gebeuren... ;)

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Denise: ook ik vind die onderste erg leuk!

Mieni: die tijden had Noa ook,..kun je haar dan niet troosten ipv voeden in de nacht? oa pikt dat gelijk de eerste keer en sliep na 15 min..nu slaapt ze van ongever 23 uur tot 5 uur a 5:30.

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Nee 9 van de 10 keer is ze erg druk als we bij haar komen, dan geven we de speen wel, maar die valt weer uit omdat ze zo druk beweegt! Dan houdt ik hem vaak even vast, maar na 5 minuten begint ze dan wel weer opnieuw. Ik geef ook niet toe en pas de doorslaapmethode elke keer toe, dus om de 5 minuten bij de 1e nacht, 2e nacht na 10 minuten etc....
    maar ja het blijft wisselend! :(

17. Faith79

Faith79 Lid

22 aug 2007
    28
    0
    0
    Hoi allemaal,

@ mieni, natuurlijk het mijn dochter geen meisje, maar ik heb niet zo'n zin in een toestand als wat blub heeft meegemaakt (iemand die dingen aan anderen doorgeeft) vandaar dat ik mijn dochter maar meisje noem ;)
    de gegevens mbt gewicht waren van 1-12.

Ik heb eigenlijk een voorbeeldig kind, maar wij hadden een slechte start met een korte ZH opname.Ze slaapt door (al een maand ongeveer) van 21.00 tot 06.00 (en dan moet ik haar wakker maken...) Ze slaapt wel op haar buik en ik heb zo'n speciale matrasbeschermer gekocht zodat ze kan blijven ademen mocht ze met haar snoetje in het matras verdwijnen..... ze is hel sterk in haar nek en draait haar hoofd goed, dus ik maak mij niet zo'n zorgen.
    Verder ben ik een verpleegkundige, dus mochten er vragen zijn dan wil ik jullie graag helpen. En anders kan ik makkelijk een arts raadplegen....

Groetjes Faith

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Hihi nee dat was me wel duidelijk... ;) Anders had je wel een aparte naam voor je dochter.... ;) maar ik snap je reden helemaal!

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Mieni, Ik hoop zeker voor je dat Rosalie binnenkort gaat doorslapen. Kom jij tenminste ook weer echt aan je nachtrust.

Sassie, Ik heb het even overlegt met Maud en die vindt dat een heel goed idee. Ze wil ook graag een keertje met Thom spelen. ;)

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    nog een keertje spammen

Deel Deze Pagina