Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Goedemiddag allemaal

Uk Moeten we maar kijken hoe en waneer enzo. Kom wel goed. Ik hoop voor je dat Maud wat rustiger is vanavond.

Eens kijken of ik het nog allemaal weet...

Hahah persoonlijke Google Mieni. Die is leuk. Maar het is wel zo en ik vind het heel lief dat je zo alles voor iedereen opzoek. En idd heel veel sterkte deze maand.

Susanna veel succes met Odette

Blub Wat heb je het druk. Petje af hoor. (zo was toch die uitdrukking)

Ik heb hier nog geen intake gehad van het KDV. Volgende week eens bellen.

Thom slaap sinds 2 weken geleden echt door. Je merk het wel hoor.Veel minder moe op de dag (mama he) Heel afentoe hoor ik hem s'nachts wel eens maar dan ga ik ff kijken en hij wil dan z'n speentje en een aai over z'n bol en het is weer goed. Kan ik gelijk ff kijken of de kerstboom nog leeft met 2 van die katten. Die denken dat het hier een speeltuin is soms pffff.

Nou ga aan me eten beginnen. Vriend kom zo ook weer thuis.

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ook damian heeft korstjes in zijn wenkbrauwen...die korsten zien er bruinig/ gelig uit, maar is heel moeilijk te zien, is nu niet meer zo erg!

Ik weet niet of dit exceem is...hoop het niet iig...exceem zit erg veel bij mijn vriend in de familie...zijn moeder hijzelf en zijn 2 broertjes hebben exceem gehad of hebben nog exceem...en astma ook nog erbij!
    zijn jongere broertje heeft zo erg exceem gehad dat hij als baby/peuter vaak in het ziekenhuis lag....zielig hoor

ik ga er nu vandoor....ga shoppen

3. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Iedereen: Nou meiden, nu wordt ik verlegen van al die complimenten.... ;) :oops: Ik doe het graag voor jullie en vind het totaal geen moeite... ;)

Symoen: gatsie wat een nare droom... :( Mssn kwam het omdat je vriendinnen vandaag kwamen?

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

links Divaya en rechts Iris,wat een haar hè!

groeten Simone

5. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Zooo zeker wat een haar.

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Symoen: Idd veel haar zeg! Wow! :)

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik zit trouwens vanmorgen een heel verhaal te vertellen dat Rosalie de laatste tijd zo slecht slaapt overdag, nou vanmorgen tussen half 7 en half 11 uur heeft ze amper geslapen, maar na de fles van half 11, ging ze vrijwel direct naar bed. Ik heb haar nog tot half 1 af en toe horen mopperen en jammeren, maar ben er niet naar toe geweest, ze was vrij snel weer stil... Toen heb ik haar om 3uur wakker moeten maken voor de voeding (anders komen de tijden weer in de war) en is ze om 4 uur weer naar bed gegaan. Ze ligt nu nog steeds als een roosje te slapen, dus vermoedelijk moet ik haar straks weer wakker maken...

De laatste 2 dagen heeft ze wel lichte verhoging (37,6-37,8) en erg rode wangen overdag! Zou dit kunnen komen door de inentingen? Wie van jullie kindjes heeft dat nog meer gehad een paar dagen tot een week na de inenting (vorige week donderdag 1e prikjes gehad)? Af en toe twijfel ik of ze mssn een KMA heeft maar ja die klachten heeft ze pas een paar dagen en anders had ze het al langer moeten hebben lijkt me. Ze drinkt verder ook wel goed, dus dat is het ook niet... Bah vind het toch wel een beetje raar, vooral nu ze zelf niet wakker wordt voor de voeding... :( (erg he de ene keer klaag je dat ze niet wil slapen en nu dat ze niet uit zich zelf wakker wordt... ;) )

8. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Even kijken of het mij ook lukt om een foto te plaatsen;

Marin in kerstromper! Van deze foto heb ik vandaag kerstkaartjes gemaakt en besteld, ben benieuwd hoe ze zijn geworden!

9. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Joepie! Ik kan het ook!

Haha, nu volgen er nog eens vaker wat foto's!

10. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    @ Mieni: ik kan je niet helpen, sorry. Lore heeft wel al een week rond 37,5 maar dat is door haar verkoudheid want ze heeft haar prikjes pas eergisteren gekregen. Misschien kan iemand anders hier wel helpen?

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wat een leuke kerstfoto's allemaal!

Mikatjuh, Dries Roelvink? Hahaha, wat een nachtmerrie...hihi
    Nadine slaapt overdag altijd in haar bedje, dus de nacht erbij maakt voor haar niet uit.
    Vlinder231, zou me niet zo druk maken over de tijd in de maxi cosi, zolang ze er maar niet elke dag de hele dag in ligt.
    Sjok, die jbpm! haha, smaakte het?!
    Triessie, ik ging mee voor mijn man en voor zijn baas en haar vrouw. Ook de weduwe zei dat ze het fijn vond dat ik er was. Nou daarom was ik dus mee.
    Mieni, Nadine is ook zo onrustig! Ik word er gek van. Normaal was het alleen 's avonds, nu is het al 2 dagen ook overdag.
    Joli, ik heb het droog kunnen houden maar dat was niet makkelijk hoor. Er waren veel mensen die wat moois zeiden, ook de kleinkinderen waar er een paar van moesten huilen. En na afloop moet je dan langs de kist lopen waar alle familie zit te huilen....pffff.
    Nadine heeft geslapen als een roosje gelukkig.
    Symoen, wat een enge droom!

Hier liggen 4 kids in bed nu. De 2 kids van mijn vriendin op zolder, die slapen. Tim slaapt ook, maar Nadine schreeuwt de longen uit haar lijf...! Echt al bijna een uur. Soms weer even stil, dan weer uit haar plaatje....Waaah, moedeloos wordt ik ervan :( En wat zegt manlief: ik ga naar bed....tuurlijk, moet je doen! :rolleyes:

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    En dit wordt onze kerstkaart!

13. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Mieni;
    Volgens mij kunnen kinderen tot een week na de inentingen nog ziek worden, maar bind me er niet op vast. Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt, en rosalie snel weer de oude is!

14. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Zo...ik ben trots op onze kleine meid
    Vanmiddag in het ziekenhuis heeft ze geen kik gegeven toen ze de katheter kreeg. Echt helemaal niks! Het ging zo makkelijk!
    Maandag krijgen we de uitslag. Waarschijnlijk heeft ze nog wel die bacterie bij zich, dus we zijn weer over op andere antibiotica.
    Voor nu komt ze niet in aanmerking voor die operatie. Eerst kijken wat die andere ab doet. Wel gaat er in de toekomst een speciaal soort scan gemaakt worden van dr nieren, omdat deze aandoening nierschade met zich mee kan brengen. Maar goed, dat is voor latere zorg.

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wat stoer van haar!

16. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Yorick in de emmer

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Zo even snel up daten:

Vanmorgen bij vk geweest, blijkt dat mijn lichaam niet reageert op die oplosbare hechtingen en ze afstoot...vandaar dat ze er nog zaten en ik er last van kreeg, zodoende gaat het wondje ook niet dicht. Met een beetje pech zit er nog eentje en moet ik nog een keer terug...bah...

Met Evelien bij de ha geweest, hij heeft geluisterd naar haar darmen en zei dat het allemaal gezond 'klinkt'. Hij hoort haar 'werken' maar heeft geen reden dusver voor ongerustheid.
    Advies om haar voeding te verdunnen en naar manueel therapeut te gaan, blijven de klachten dan moesten we terug komen en dan gaan we toch naar de voeding kijken of die juist is.

Wijkverpl. heeft ook nog gebeld en die raadde manueel therapeut aan en vroeg me te kijken naar de symptomen van kiss....dit heb ik nog niet kunnen doen, dus daar heb ik nog geen reactie op.
    Ze zijn erg betrokken op het cb, fijn gevoel is dat hoor!

Verder nog geen drinkwater uit de kraan...alles blijven koken en uit flessen...lastig hoor! Ze moeten eerst overal monsters van nemen en dat kan wel een aantal dagen duren (staat op de Vitens site)!

Ik zie trouwens erg leuke foto's van iedereen voorbij komen, ik heb het een aantal keren geprobeerd maar het lukt me echt niet op mijn meisje te showen...jammer....

Zena; fijn dat ze zo flink is...dan is het allemaal ietsje minder erg...hoop op een goede uitslag hoor!
    TzM; ik bedoelde het niet rot hoor...was nieuwsgierig omdat het zover van je af staat laat maar zeggen.
    Mieni; ik weet ook nog even niets van inentingen, bel morgen anders het cb erover?! Snap je bezorgdheid over het vele slapen nu en eerder niet ivm met prikjes en verhoging...

Verder kan ik even niet terug lezen/reageren....maar ik moet ook weer het eea doen (was enzo en kletsen met man hihi)!
    Tot morgen ladies....trusten alvast!

18. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Balen hè, ik ken dat gevoel. Helpt het dan niet om haar nog een keer aan te leggen? Ik laat Emma 's avonds altijd aan de borst in slaap vallen omdat ze anders ook de boel bij elkaar zou brullen en dan gaat mijn oudste ook weer huilen wat ik natuurlijk niet wil hebben.

19. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Oops 2x

Wat een lief moppie Linnepin!

En wat een prachtig kerstkaartje en lief jongetje in de emmer.

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Zo had ik het ook helemaal niet opgevat! :oops: Lees nu mijn stukje en snap hoe je het leest." Nou daarom was ik mee," bedoel ik als: daar deed ik het voor. Het was fijn dat iemand zei: wat fijn dat je er was. Sorry dat ik het ff verkeerd schreef :oops:

Vlinder, ik wil haar niet binnen 2 uur weer aanleggen. De 2 uur was nu voorbij en ze ligt nu heerlijk in bed zonder te huilen. Ik snap d'r niks van, maar geniet maar!
    Onze oudste kids zijn bijna even oud zie ik nu!

Probeer net te bellen voor de voedselbank, maar het is te druk! Je moet je nummer geven, maar ik heb geen idee wanneer ze dan terug gaan bellen, dus probeer het later nog wel.

Deel Deze Pagina