Ow dat lijkt me ook... Heb even het boekje van het cb gepakt. Bij 2-3 maanden staat: 5x 150-180 ml verdeeld over 24 uur
Hey meiden, sorry sorry, het is voor mij heel moeilijk om bij te blijven met schrijven. @allwoman, ik vind foto 2 het mooist. WOwie. @mienie sterkte is echt niet leuk een clisma.' @liz heel veel sterkte met je dochtertje, hopelijk gaat t snel beter. @ de mama van Zoë (sorry ben ff je naam kwijt) hoe gaat het? Leuke fotos zag ik voorbij komen! Hier gaat alles redelijk. Dylarius blijft klein en mondjesmaat groeien. Heeft heel veel krampjes en veel exceem en berg. Ik geef nog steeds volledig bv en af en toe gekolfde mamamelk bij. Hij wordt 1 deze weken wel geopereerd aan de tongriem. Ben bij een lactatiedeskundige geweest en bij logopodie en zij zijn van mening dat het lang drinken en niet goed groeien echt komt door de tongriem. Helaas moet hij wel onder narcose. Verder gaat t met mij moeizaam. Darryl* was 10 dec jarig en er zijn helaas maar 2 oude vriendinnen die iets hebben laten horen, en ook alleen maar op zijn vlindersite. En natuurlijk mail van lotgenoten, maar zou zo graag zien dat mijn familie en vrienden ook echt aan hem denken en dit laten weten. EN nu komen die kertdagen er aan ik zie hier erg tegen op. ben blij als het 10 jan. is geweest. Op die dag is hij begraven en na die dag zal ik me langzaam weer beter gaan voelen. enmisschien dat ik dan ook meer tijd en energie vind om actiever te gaan schrijven. Nogmaals sorry!
Mooie boom. Ik zet m dit jaar ook op die plek neer. Vind t best mooi staan daar. En ik vind ook de eerst foto t mooist. Noa lijkt echt wel op je. Hand in hand met Lars. En wij maar janken buiten op t schoolplein. Ik heb hele lieve foto's voorbij zien komen. Boekje van het CB? die heb ik niet..jij dan Bianca? ik ga telkens uit van de verpakking.
Goedenavond meiden, Zo er wordt hier aardig wat afgekletst he. Heb t 2 dagen ff druk gehad met mn 2 meissie thuis en meteen dik 10 pagina's er bij. Allowman: wat een verhaal zeg meid, gelukkig viel het achteraf mee, maar zo zielig voor je meisje! Leuke foto's van je dochters, de eerste vind ik ook het leukst. Zena: wat een bikkel die dochter van jou, hopelijk was dat de laatste keer in het zh, zo zielig vind ik dat altijd. Liz: heel veel sterkte meid, wat rot zeg dat je meisje nu in het zh ligt. Hopelijk knapt ze snel op en mag ze mee naar huis. TZM: ik vind jouw kids wel op elkaar lijken, leuk hoor! Verder weet ik t ff niet meer. Wat een leuke kerstfoto's allemaal zeg! Moet ik van Faya ook nog maar ff gaan maken, heb ik bij Jayna toen ook gedaan, leuk voor t fotoalbum! Heej, ff n vraagje, hoe goed kunnen jullie kindjes hun hoofdje optillen als ze op hun buik liggen? Ik heb Faya namelijk niet zo vaak op dr buik liggen en deed het nu laatst en kom er achter dat ze er bijna helemaal geen moeite voor doet om dr hoofdje op te tillen. Had in de eerste weken wel t idee dat ze sterk in dr nekje was, omdat ze dr hoofdje steeds optilde als ze bij ons lag, maar nu doet ze dat dus niet echt meer. Ben vanavond alleen thuis. Mn man is naar Ajax toe. Faya wat onrustig en nog wakker naast mij op de bank. Ga vast laatste voeding geven, kan ik ook op tijd mn bedje in. Trusten, liefs Semmi
Mamajanneke: heel veel sterkte meid, poeh, is echt niet niks hoor wat je nu door moet maken. Doe maar rustig aan en hier meeschrijven komt vanzelf wel weer.
Niet sorry zeggen Janneke. Heel veel sterkte met de moeilijke tijd waar je in zit. Zeker zo rond de feestdagen lijkt me het extra moeilijk om je klein mannetje te moeten missen. Dikke knuffel voor jou meid.
Drie maanden oud zijn de eerste kindjes alweer! Wat gaat dat toch snel zeg! Mamajanneke, doe maar lekker rustig aan hoor, bijlezen en schrijven komt wel weer Hansje; heel veel sterkte de komende tijd liz; sterkte! Hopen dat Lyana snel naar huis toe mag Semmi; Marin tilt haar hoofdje wel veel op als ze op haar buik ligt. Maar kan wel merken wanneer ze moe wordt, dan laat ze hem liggen. Ook als ze op mijn borst ligt heeft ze continue haar hoofdje omhoog, en als ze moe is laat ze hem bungelen daar moet ik dan weer goed op verdacht zijn! Ik vind het zoo leuk als jullie hier foto's neerzetten! Vind ik altijd erg leuk om te bekijken! Dus blijven spammen dames!
@ Mamajanneke: ik vroeg het gewoon maar omdat ik me afvroeg hoe het met Dylarius ging, niet omdat ik vond dat je weinig schreef . Veel sterkte de komende dagen!
@kibi, de reden waarom geeft niet. Het doet me juist goed dat er naar me gevraagd word, omdat ik soms het gevoel heb er niet bij te horen en er niet gereageerd word op me, maar dat is onzin en dat weet ik ook, maar juist dan is het fijn om te weten dat er mensen zijn die me wel missen. Bedankt meiden voor het sterkte wensen. Darryl* zou alweer 4 zijn en naar de grote school moeten gaan en in plaats daarvan beleef ik weer alle dagen dat darryl* bij ons was. En dan daarbij toch wel zorgen om DYlarius. Maandag woog hij nog maar 4890 gram (8 dec) en was hij 55 en half cm. Dus echt nog klein, hij zit onder de onderste lijn vd groeicurve. Hopelijk zal alles na de operatie gemakkelijker gaan.
Lieve Janneke, wat een rottijd meid! Natuurlijk heb je even andere dingen aan je hoofd dan hier mee beppen. Komt wel weer hoor! Heel veel sterkte met alle verdriet en spanning. Mag ik vragen waarom er een maand tussen Darryl zn overlijden en zijn begrafenis heeft gezeten? Je mannetje gaat straks vast beter drinken en groeien als hij geholpen is en dan zal je zien dat je zelf ook weer meer rust krijgt. Kop op meid! Knuffel van mij.
Trouwens...Ischa hier ook al even niet gezien....Iemand enig idee hou het met haar gaat? Hansje, wat naar van je schoonvader. Gecondoleerd meid. Truste dames!
Hoi meiden, Nou het zit hier ook niet echt mee Gisteren weer bij de fysio geweest en toch aangegeven heel erg op te zien tegen het rechtzetten van mijn stuitje. De fysio vertelde dat als het echt over mijn grens ging, ik dit zeker niet moest doen. Ze vertelde zelf goede ervaringen te hebben met acupunctuur op dit gebied, dus daar ga ik nu achteraan. De fysio kan nu verder even niks meer voor mij doen, eerst moeten de meeste pijnklachten weg zijn, dus als de acupunctuur aanslaat, moet ik weer terug komen. De fysio raad mij ook sterk af te gaan werken (ik werk in de zorg) omdat ik dan nog meer ga forceren en dit waarschijnlijk ook niet lang ga volhouden op deze manier, aangezien de zorg voor twee kindjes nu eigenlijk al te zwaar is, lichamelijk. Laat het nu net zijn dat ik in mijn verlof ontslag heb genomen van mijn vaste baan omdat ik het totaal niet naar mijn zin had. Ik zou in februari gaan beginnen bij ons in het ziekenhuis als oproepkracht, om zo mijn eigen tijd een beetje in te delen, helemaal stoppen met werken gaat financieel niet. Maar goed nu mag ik dus niet werken en heb straks een 0-urencontract, dus volgens mij ook nergens recht op. Maar we kunnen niet alleen van mijn man's salaris leven, dus hier even een zware domper te verwerken
@ tam27: Jeetje zeg... das wel een onwijze shit situatie.. ik zou je ook niet andere kunnen vertellen dan wat je er neerzet Vraagje Jamal heeft (meerdere) fopspenen.. Nu gaan de spenen elke keer (na 1 dag gebruik) de stelirisator in..(eerst uiteraard even afwassen met warm water) Alleen ze blijven zo stinken naar zijn speeksel zeg maar.. er zit echt een vieze lucht aan alle fopspenen.. Hoe los ik dat op?
Ik wilde toevallig net een berichtje schrijven. Het gaat nu wel iets beter met mij, ben ook heel veel aan het genieten van mijn ventje omdat ik vanaf volgende week vrijdag weer moet gaan werken (heb dus de dagen tot aan kerst niet vrij gekregen ). Maar gelukkig een goed alternatief gevonden en mag 7 weken lang op vrijdagmiddag vrij zijn mits er niet teveel zieken zijn. Ookal vind ik mijn werk niet zo leuk ben ik toch aan de ene kant wel blij dat ik weer ga werken omdat mijn vriend en ik constant op elkaars lip zitten en dat begint best wel te irriteren . Maar Lucas doet het echt helemaal geweldig slaapt elke nacht door van 11 tot 7.30 uur en dan moet ik hem nog wakker maken. Ik neem me elke keer voor om meer te gaan schrijven hier omdat ik altijd veel aan jullie heb gehad maar op een of andere manier kom ik er gewoon niet meer aan toe