Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
  2. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Lief hoor mieni. Thom doet ook al een tijdje lachen en maak er ook geluidjes bij. Zoooo lief.

Uk Ik zie je berichtje wel verschijnen. Oja Kenneth was van de week naar Maurice gegaan op het werk. Hij zei tegen hem "dat die z'n vriendin niet zo moet pesten dat ik hier op het forum zit" hahaha. Vraag me toch af hoe die dat weet dat ik dat gezegd heb hier ;) .

Het is zeker rustig geweest hier.

3. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende

4. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Ben net gebeld door het kdv. Morgen hebben we een intake gesprek. Ben benieuwd.

5. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Sassie, gewoon alvast wat vragen opschrijven.

Mieni, wat een nacht. Ik ga ook voor je duimen!

Linnepin, leuke foto! En heerlijk dat ze zo lang heeft geslapen!

Ik en al de hele dag gezellig in de weer. 2 kids van mijn vriendin komen weer elke week. Met die 2 van mij erbij is het een gezellige boel hier (de oudste is nog geen 3) Alles ligt lekker te tukken en Nadine ligt met haar wippertje lekker op tafel. Ze is al sinds donderdag overdag elke 2 á 2,5 uur aan het drinken. Regelweken ipv dagen lijkt het hier...
    Maar ja, 's nachts gaat het goed. Vannacht van 21.10 tot 5.50u!

Doegie.

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Mieni; dus nu wachten tot ze je terug bellen, spannend zeg, hopelijk doen ze het snel, weet je wanneer die andere haar gesprek had?
    Hoe is het verder met de clysma's gegaan, nog een 2e gebruikt?

TzM; klinkt idd als een gezellige boel bij je!! Das trouwens ook schrikken zeg van je nicht en dan ook nog eens te zien op een foto hoe het is geweest, wat een geluk heeft zij gehad zeg!!

Sassie; leuk intake gesprek, deze heb ik komende vrijdag. Ik ben ook heel benieuwd, die van ons is net een maand open dus helemaal nieuw! Ik moet ook eens wat vragen gaan opschrijven want ik onthoud het niet allemaal!

Linnepin; heerlijk zo'n nacht! Wij kijken er ook naar uit wanneer Evelien haar eerste nacht gaat door slapen!! En tot 11uur geslapen....wow...ik wil ook!!!

Ik denk dat ik idd een fysio ga inschakelen, het is echt lastig en een ontzettend rot gevoel..bah!

Evelien blijft last hebben van de rot krampen, ik word er echt moedeloos van, in dr slaap huilt/krijst ze soms van de pijn, als ik erheen ga dan wordt het erger want dan wordt ze wakkerder en als ik beneden blijf dan kan ik wel mee huilen met d'r...vind ik erg moeilijk.

Ontlasting is nu dagelijks of om de dag (perfect!) maar het blijft dus zo'n pijn doen, ook als de winden erlangs moeten!

We dachten gisteravond lekker in badje te gaan voor te ontspannen (ze heeft 's avonds ook dr huil uurtje), nou nee hoor het verergerde leek wel....huilen huilen...non stop!
    Gelukkig gaat het 's nachts wel goed, gek he?
    We hopen zooo dat het snel overgaat voor haar....

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou dames de ellende is hier nu helemaal compleet want mijn oud-tante is vanmorgen overleden :(
    Zij was de zus van mijn opa en omdat ze zelf nooit getrouwd is geweest, beschouwde ze mij en mijn zusje als haar kleinkinderen.
    Donderdagmorgen wordt ze gecremeerd. Ik ben net nog bij haar wezen kijken en gelukkig ligt ze er mooi en vredig bij.
    Pppfff nou ik hoop dat deze maand snel voorbij is :(

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ooo Tam...knuffel meid...sterkte hoor!

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Jeetje meis, je treft het wel deze maand! :( :confused:
    Hopelijk is die idd snel voorbij en wacht je in het nieuwe jaar niets dan goeds! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

**Dikke knuffel**

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ja ik verwacht deze week nog wel dat ze bellen, het andere meisje is afgelopen vrijdag al voor het 2e gesprek geweest. Nee we hebben nog geen 2e gebruikt, ze heeft zaterdag gepoept dus als ze weer veel last krijgt gebruik ik de 2e en laatste... We hebben nu kindicol en Lactulose (10ml) wat we per dag geven. Hopelijk komt het nog spontaan...

Hoe is het met Evelien en poepen?

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Meiden, ik heb even samen met Mieni een en ander bekokstoofd over een meeting.
    Wij hebben het volgende bedacht:
    10 of 11 januari (waar de meeste animo voor is).
    In Houten (vlak bij Utrecht) heb je ballorig. Voor diegenen die dat niet kennen, dat is een overdekte speeltuin. De entreeprijs is 6,50 per kind en begeleiders gratis. Als we hier heen gaan, kunnen de mama's met "grote"kleintjes (Tzm< allwoman, Mieni etc.) hun kindjes ook meenemen en hebben ze nog wat leuks te doen ook.
    Houten heeft een station.
    Laat maar weten wat jullie ervan denken!

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Tam...heel veel sterkte! *knuf*

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Leuk meiden! Ik kan alleen 10 jan. want 11 jan. vieren we Tim zijn 2e verjaardag :(
    ehm...ik heb de 10e ook een kinderverjaardag...
    en ik wilde zo graag (weer) mee :( :( :( :cry:

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Goedemiddag Meiden,

Ik ben vanmorgen langs mn werk geweest en ik moet 19 januari weer beginnen... aan de ene kant heb ik wel weer zit om te beginnen na 20 weken thuis gezeten te hebben, maar vindt het zo moeilijk om Maud bij een ander achter te laten :cry: Maar ja het moet...

En ik ben vannacht weer ongesteld geworden.. bah was zo blij toen ik ervan af was.

Mieni, Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt.. ga heel hard voor je duimen.

tam, jeetje het zit je ook echt niet mee.. gecondoleerd en veel sterkte. **knuffel**

Sassie, ooo wordt helemaal gek van die mannen, waarom moeten ze altijd zo lullen, lijken wel een stel wijven zeg ;)
    Ik zou idd al wat vragen opschrijven.. als je daar zit vergeet je alles weer. Athans ik wel. Succes morgen.

triessie, vervelend dat die krampjes nog niet over zijn. Maud heeft s'avonds ook haar huiluurtje, raar maar na de laatste fles is het gelijk over en gaat ze slapen

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Druk weekend gehad hier, vliegt dan zomaar weer om!
    Ondertussen hier weer mega veel bij geschreven.....kan het haast niet bijhoude meiden. Maar doe mijn best ;)

TZM: heel veel sterkte met je schoonzus, jeetje wat schrikken zeg!

Tam: ook jij heel veel sterkte, wat een pech voor jullie!

Mieni: spannend hoor je sollicitatie!

Linnepin: super hoor zo goed geslapen Dat doet een mens goed he!

Triessie: wat zielig zeg dat Evelien zo'n last blijft houden van die krampen, je staat zo machteloos dan als ouder!

Verder kan ik t ff niet teruglezen.....ik zag nog wel een heel lief meisje bij zwarte piet drinken.....haha...geweldige foto! :)

Hier gaat het goed.
    Dagen vliegen alleen voorbij met een peuter en baby en t huishouden er bij. Mag echt niet klagen, Faya is een makkelijke baby. Gisteravond was ik zo moe en Faya sliep na de voeiding van 19.30 uur om 21.00 uur in dr bedje. Ik ben gaan slapen en was te moe om dr nog te wekken voor de laatste voeding en dacht dat ze dan in de nacht zelf wel een keer zou komen, maar niet dus. Om 06.15 uur hoorde ik haar pas :confused:
    Weet niet of ik die laatste keer voeden wel weg mag laten. Ze komt overdag meestal wel na 3 uurtjes, dus op zich red ik 5 x voeden wel.
    Wat denken jullie?
    Zal morgen op t CB ook es vragen.

Liefs Semmi

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ukkepuk: dubbel gevoel is dat he om weer aan het werk te gaan. Gelukkig duurt het nog een maandje voor je. Maar als je weer aan de slag bent zul je zien dat het mee valt en het alleen nog maar leuker is om weer naar huis te gaan ;)

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hai hai,

Tam: gecondoleerd meid,dat is niet niks allemaal he!

meeting: 10 en 11 jan zou ik wel kunnen denk ik(He TZM kun je echt niet mee?:() mijn oudste is dan toevallig het hele weekend bij haar vader..

Noa heeft net haar prikjes gehad en is maar liefs 1 kilo gegroeid! Ze weegt nu 4300 gram en is 53cm lang!
    Ik geef echt slagroom met pokon.

Mieni: lief filmpje zeg! Zo reageerd Noa echt nog niet hoor,er kan nog nauwelijks een lachje af..

Ik wil een tattoo erbij laten zetten,de namen of initialen van mijn meiden,op mijn pols of op mijn onderarm..het schijnt niet goed te zijn tijdens de bcv dus zal nog even geduld moeten hebben.
    het is ook een beetje een statment en afsluiting voor mijzelf..ik heb geen contact met mijn ouders en voor mij zijn mijn kids voor het leven uiteraard!

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Allwoman, ik heb toevallig drie weken geleden de naam Maud op mn arm laten zetten. deze zit wel aan de bovenkant (zie foto)
    Degene die hem heeft gezet vroeg idd of ik bv gaf anders had hij hem nog niet gezet.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Allowman: mooie cijfertjes voor je meissie hoor! Bijzonder is dat vind ik om ene tatoo van je kids te laten zetten. Mijn man heeft er ook 1 van Jayna en gaat deze tatoo volgende week uitbreiden met Faya er bij.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    wat de meeting betreft, januari is een erg drukke maand voor mij, maar ik zal ff kijken....

Deel Deze Pagina