Gerda1975: dat kost je veel tijd als je kindje in een sprongetje zit. Doe maar lekker rustig aan, forum komt wel weer! Liz: en staat de muts van winnie the pooh Lyana goed? Mikatjuh: mag je ook echt trots op zijn dat je mannetje het zo goed deed in t restaurant! Mamak: leuke spam van jullie kindjes! Leuk dat je contact hebt met iemand van t forum, je deelt zoveel met kindjes in dezelfde leeftijd Ischa: wat balen zeg dat je pas zo laat terecht kan bij de ha, sterkte ermee. Ik zou als ik jou was toch wel een afspraak maken voor volgende weel dan. Sterkte ermee! Linnepinn: ik zou t zo uit mn hoofd niet weten welke website dan iets voor je is, wat voor soor vakantie zoek je? Faya heeft nu dr wakkere uurtjes geloof ik. Heeft half 6 laatste voeding gehad, maar ff kijken hoelang we kunnen rekken en of ik vanavond nog 1 of 2 voedingen geef. Als ze laat op de avond weer zo diep slaapt, laat ik haar mooi liggen...kan mama oo slapen...haha Liefs Semmi
Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Mijn zusje en ik gaan van de week om tafel zitten om een mooie speech te maken die we op de crematie voor gaan dragen. Over de meeting, ik kan beide dagen dus zet mij er maar op, ik wil ook met mijn beide kinderen komen. Alleen is voor mij de vraag of het erg is dat mijn man dan ook mee gaat? Anders moet ik continu achter Nynke aan gaan rennen en dat gaat helaas nog niet zo goed Ik hoor wel wat jullie ervan vinden!
Als het 's morgens is kan ik misschien wel mee. Hangt er dus een beetje vanaf. Dus zet me er maar op voor de 10e met een vraagteken. Als ik kom is het met 2 kids. Sorry nog even niet bijgelezen, ga zwemmen.
Ons Sterre zit met de buikgriep, ze heeft diarree en we zijn haar al vocht aan het bijdienen op voorzorg door dokter gevraagd dit te doen, dus ze drinkt nu venkelthee bij. He meiden kunnen jullie stemmen op deze link, sterre doet mee aan een foto wedstrijd, 1 met zus en broer, de andere alleen http://fotowedstrijd.zita.be/Het-Mooist ... BGQOI.aspx De andere link hebben we nog niet gekregen de foto is nog niet goedgekeurd
Linnepinn: Kijk hier eens: http://gobest.nl/accooverzicht.aspx?The ... eving=Kids http://www.leukevakantiesmetkinderen.nl/
Goh,vind nu wel jammer dat danique er dan niet bij is met de meeting! Komt er toevallig ook iemand uit de buurt van zwolle? Zico: sterkte met je meis hoor! TZM: zou leuk zijn als je kan komen,zwem ze! Ischa: das balen zeg,zul je net zien..:S Noa heeft best last van dr prikken,heb haar maar een zetpil gegeven en hoop dat ze wat kan slapen.
hey meiden wbt de meeting, ik zou wel mee willen, maar met de auto ga ik zowiezo niet....vind doodeng om op snelwegen te rijden.... en met de trein ben ik bijna 3 uur onderweg + 2 x overstappen.... sorry ...vind best wel jammer, had jullie en de kindjes wel in real life willen zien
Durf het bijna niet te vragen? kan/mag ik met je meerijden? of ga je zelf ook met openbaar vervoer misschien?
felicitas komt morgen hier, om 9 uur al ....das dan mooi optijd hihihi...maar zat ff op het net te kijken en vond die sesamstraat gedoe wel leuk....weet iemand hoe duur dat is? die hoteldebotel vind ik echt té duur!
Ik ga sowieso met de auto, OV zie ik niet zitten met Milan, die gaat me er vandoor... Ik heb niet zo'n grote auto, dus ik weet niet of het wel lukt om 2 MC achterin te krijgen, aangezien Milan ook nog in zijn autostoel zit... Waarschijnlijk rijdt Lars ook mee, die brengt me dan weg. Als je echt niemand kan vinden, kan ik proberen een auto van iemand te lenen, waar meerdere mensen in kunnen.
Dank je Joli....vind dat toch nog wel duur hoor...moet je nagaan.. 12x zeg maar 17 euro...das wel ff 204 euri ...pffffff...koop zelf wel boekjes met de tijd....
hey dank je zico..had al ff gekeken op google, maar op die site's snap ik er de ballen niet van....deze ff bekijken...dat nog ff doen en dan op bedje maar weer, die mw van felicitas staat om 9 uur aan de deur hihihi