Vlinder: ik zie nu even snel jouw reactie over de laatste voeding, ben benieuwd wat ze bij jou op het CB zeggen, want dat kan soms ook nog heel erg verschillen. En idd, dan staan je borsten wel op knappen he na zo;n lange nacht...hihi
Hoi hoi, He leuk een meeting, ik ga denk ik ook wel mee gezellig. Ik ben vanmorgen voor de tweede keer bij de oppasmama geweest en alles is nu rond. Vanaf 19 Januari gaat zij drie dagen per week op Maud passen. 13 Januari gaat ze er een paar uurtjes naartoe om te wennen krijg het al moeilijk als ik eraan denk. Blub, hihih die Rich he, Maar hij heeft het wel gedaan en gekookt... En doe je wel een beetje rustig aan, denk ook ff aan jezelf. **knuffel** Sassie:, geweldig die foto vann Thom.. Echt een poepie. Zena, zal wel raar geweest zijn zo zonder je kleine meid, maar fijn dat je zo genoten hebt in de efteling. Wat vreselijk van je collega. Zico & Bianca, zo jullie zijn crea geweest.. ziet er leuk uit
MEETING BALLORIG HOUTEN: Wie gaat er mee en kan op: 10 januari: Mieni => 2 kids Zena Kiezeltje Allwoman Mamak Triessie Mikatjuh Mariek73 Lotte27 => 2 kids Blub76 => 6 kids Ukkepuk Ischa31 Tam27=> 2 kids Voor alle dames die mee willen en nog NIET op de lijst staan, willen die een PB sturen naar Zena en/of Mieni
Mieni; huh...mijn ha adviseerde juist minder schepjes fv op dezelfde hoeveelheid water te geven...en de jouwe juist niet?!!! Ik ga rustig aan toch weer terug naar 4 scheppen ipv 3,5 ze vraagt erom heb ik het idee! Vanmorgen heeft ze gelukkig toch gepoept, eerste poep weer hard en wat daarna komt is dan mooi zacht. Fijn dat Rosalie reageert op alle middeltjes, hopelijk pakken haar darmen de hints op en gaan ze het zelf doen...is Rosalie ook rustiger? Ukkepuk; super dat het geregeld is met je oppas!! Ik moet er ook nog niet aan denken Evelien naar het kdv te brengen, eerst vrijdag maar eens rondkijken en dan duurt het nog tot eind jan gelukkig! Semmi; raar he dat het cb zulke tegenstrijdige adviezen kunnen geven...maar als je het met Jayna ook al eerder hebt gedaan, kun je zelf wel aanvoelen hoe je het nu kunt doen...elke baby is weer anders, je merkt het vanzelf wel! Blub; ja ja een man weet pas wat wij vrouwen allemaal doen wanneer ze er zelf een dag alleen voor staan...ahhahha...eigenlijk zou je zo'n dag standaard elke half jaar moeten hebben, wat een waardering zullen we krijgen dan! Jij zeker met alle kids, hobby, werk etc....hihi!! Doe je wel voorzichtig met jezelf...niet over de top werken he...ffies opletten en stapje terug doen! Truus; kun je niet mee rijden met iemand naar de meeting? Volgens mij laat je je heeel snel verleiden met zulke aanbiedingen, ik ken mezelf...dus ik heb bedankt voor het bezoek...zelfbescherming! Maar als je het niet leuk had gevonden had je vast niet gekocht Sassie; wat een geweldige foto...heerlijk vrolijk! Zena; leuk de efteling, tijd geleden dat ik er ben geweest...ik kan niet wachten eer Evelien oud genoeg is om het sprookjesbos te snappen!! Doet je idd wat dat verhaal van je collega...het is allemaal niet vanzelfsprekend he?! Hoe was het bij de dierenarts? Voor degene die de Pacco Piccolo gebruiken; als Evelien flinke krampen heeft dan lukt het haar dr armen in de zak te buigen.....kan dat kwaad? En Evelien is zo smal dat wanneer ik haar 'strak' wil inbakeren het klitteband niet voldoende is....rekt de doek zo snel uit of is mijn meisje misschien nog iets te smal? Wat zijn jullie bevindingen?
Haha nou geregeld dan Je kan mij ook op de lijst zetten met man en 2 kids Maakt niet uit of het 10 of 11 jan. is.
Tam, gezellig dat je ook meegaat naar die meeting. Sassie, hoe was je intake bij het kinderdagverblijf ?? triessie, ja gelukkig weer een zorg minder, ik breng haar 13 januari een ochtentje zodat zij, Maud en ik even kunnen wennen. Mn vriend belde trouwens net... Hij gaat de wii fit met een balanse boord kopen... hint hint.. o ja en nog een spelletje voor mij. ben benieuwd of hij heeft onthouden welke ik wilde hihih
He meiden, Ons sterre heeft maar een temp van 35.2 ° is dit normaal? Voor alle zekerheid als ze niet beter is vrijdag naar de kinderarts.
Ik ben benieuwd of ik er wel tijd voor heb... we zullen zien. Misschien helpt het me wel met afvallen, er moet nog 5 kilo vanaf.
Het was goed gegaan bij het KDV. Maandag 5 en dinsdag 6 januari gaat Thom wennen... was wel rustig met de kindjes nu. Er waren er maar 4. Hij komt in de Nijntjesgroep ahhh...
er lijken al tandjes door te komen, hij is al 3 dagen niet in zn hum, veel huilen, kwijlen, onrustig, ben net bij de huisarts geweest, deze voelde ook al de scherpe randjes die wij ook al voelden. hij heeft sinds 2 dagen erge uitslag in zn gezichtje en nu ook al wat op zn buikje, dit moet ik in de gaten gaan houden kan ook ineens een allergie zijn op de anti-biotica die hij nog steeds heeft. heb nu chamodent gehaald druppeltjes om het iets te verzachten, en hij mag omdat hij al lekker op gewicht is ( 5,5 kg) een zetpil vanavond van 120 mg. _________________
@ Zico: ik dacht dat de kleintjes een temperatuur tussen 36,5 en 37,5 moesten hebben. Die van Sterre lijkt me héél laag...Was ze net wakker, dan is de basale temperatuur meestal lager? Voor de meeting: ik ben meer dan 3u onderweg met het OV en net als de meesten hier ben ik absoluut geen held achter het stuur. Pfff ik begrijp er niks meer van. Ik heb dus bijna 7 weken gevloeid na de bevalling, toen twee dagen niks en toen mijn maandstonden. Die hebben bijna twee weken geduurd (heel weinig, maar dan nog), toen had ik weer twee dagen niks en nu vloei ik opnieuw. Ik ben het zo kotsbeu he. (in die twee dagen dat ik niet vloeide, wel eindelijk kunnen vrijen en het viel eigenlijk beter mee dan verwacht ). Omdat het zo weinig is, kan ik geen tampons gebruiken want die voel ik zitten en zonder tampon durf ik geen strings aan omdat ik dan enkel een inlegkruisje kan gebruiken. Ik heb echter enkel broeken die spannen rond mijn bips en waar ik een string in moet dragen. Verdorie he zeg...
Goedenmiddag meiden, Blub: de operatie dus achter de rug. Hopelijk verloppt je herstel verder goed. Hoe voel je je nu verder? Ukkepuk: fijn dat de oppas nu geregeld is De eerste dag zal vast wel even doorbijten voor je zijn. Triessie: ik kan je niet helpen wat het inbakeren betreft, heb er geen ervaring mee. Zico: temp lijkt me wat aan de lage kant, maar durf het niet met zeerheid te zeggen, anders CB ff bellen? Sassie: aaaaah die Nijntjesgroep, lieeeeef! Mooi dat het goed gegaan was bij het KDV. Chris: o jeeee nu al tandjes. Zo zielig als ze er veel last van hebben, succces ermee! Kibi: wat balen zeg dat je nu weer opnieuw vloeit, hopelijk komt er gauw weer wat regelmaat in je cyclus. Hier rustig dagje verder. Faya lijkt tot nu toe nog geen last te hebben van de prikjes. Heb besloten om toch maar de late voeding weer te geven, dus vanwege die schommeling in de bloedsuikerspiegel die er anders is als ze langer dan 8 uur geen late voeding heeft. Vind haar ook nog zo klein. Bekijk t wel per dag en hoop dan maar een beetje rond 22.00 uur uit te komen. Nou ga ff koken. Liefs Semmi
Zoo er begint hier eindelijk een beetje ritme en rust in te komen met ollyvier, nog 5 voedingen op een dag. Om 22.30 laatste (180 ml) en dan pas weer om 7.00.... Hij slaapt overdag op een schuinliggertje (vanwege scheef hoofdje) en s'avonds na voeding van 17.30 in puckababy. Overdag is ie meestal ruim een uur wakker en dan weer lekker naar zijn bedje....dus hij begint eindelijk een rustige mama te krijgen. Ne hebben we morgen eerst begrafenis van schoonvader en dan komt er echt rust in de tent. Zaterdag avond gaat ollyvier logeren bij mijn oudersn en dan gaan wij lekker uit eten... dus van af volgende week klets ik wat vaker mee... LIEFS nony
Jeetje zeg... een heleboel geschreven en ik kan het even niet bijhouden.. vanaf nu weer braaf reageren... Jamal is vandaag bij de osteopaat geweest.. Ik heb er (hier) zoveel goede verhalen over gehoord.. Nu zelf maar eens proberen.. Eerst een uitgebreid intake gesprek.. Hoe de bevalling ging, de zwangerschap, de eerste kraamdagen en welke klachten hij had.. Nou de reflux dus.. waar hij zantac voor krijgt en de darmklachten waar hij lactulose voor krijgt.. Al met al vond de osteopaat het niet gek dat hij last heeft van zijn darmen.. Hij noemt het min of meer het paard achter de wagen spannen... Hij heeft last van reflux, we geven zantac.. Door de zantac gaat zijn spijsvertering niet goed werken.. conclusie: last van darmen.. Ach laten we daar lactulose voor geven.. Leuk allemaal, maar de oorzaak wordt niet aangepakt... He he... eindelijk eens iemand die mij begrijpt, dacht ik nog... Ik wil dat kind van de medicijnen af hebben.. UIteindelijk heeft de osteopaat Jamal nog kort behandeld aan zijn maag, darmen, hoofd en schouder.. Volgende week mag ik weer... Ik hoop dat het gaat werken... Ik heb onderstaand bericht niet getypt om discussies uit te lokken of zoiets... ik respecteer ieder zijn keuze om het wel of niet te doen.. Ook hebben wij besloten om geen vaccinaties te geven.. Het heeft, in mijn ogen, meer nadelen dan voordelen Zeker als je artikel http://www.stichtingwelzijnkinderen.nl/artikel7.htm leest... Als ik er ook heel zwart wit over nadenk... Wat is de kans dat mijn kind in een land als Nederland dood gaat aan een ziekte waarvoor gevaccineerd wordt? Een kleine kans, lijkt mij.. en dan alle "risico's" die ik in het artikel lees.. (en al eerder heb gehoord van artsen)... Nee.. wij gaan het maar niet doen... Jippie.... Jamal is vandaag ook alweer 8 weken oud... wat gaat de tijd snel he? Ik kan me nog als de dag van gister herinneren dat ie "geboren" werd...
het enige wat ik er toch over kwijt wil is het feit dat ook in nederland kinderen die neit gevaccineerd worden dood kunnen gaan aan de ziekten waarvoor ze ingeent kunnen worden.ik heb eens 2 meisjes gezien die ook niet geent waren tegen oa polio,jij wil vast niet weten hoe die liepen nadat ze polio gehad hadden...........en dat gewoon in nederland,maar ieder zijn keus.
Ben ik weer. Het is hier zo druk met die idiote kerstdrukte het kost me heel veel tijd. Het huis is bezaaid met kado's die ingepakt moeten worden want dat gebeurd hier in de winkels niet. Ik voel me ook niet geweldig. De heimwee naar NL is echt vreselijk, ik moet alsmeer huilen zeker nu met kerst. Van mijn verblijfsvergunning nog niks gehoord, is nu al maanden geleden ingediend. We hebben nu maar een immigratieadvocaat in handen genomen. Zolang ik de greencard niet heb,kan ik niet naar NL komen. Het is nu precies een jaar geleden dat ik er was en het begint echt heel moeilijk te worden nu. Er zijn zoveel mensen die ik Odette wil laten zien en het kan niet. Momenteel zit ik hier vast. Tzm wat een afgrijselijk ongeluk! Hoe gaat het nu? Ik kan me indenken dat de hele familie hiervan ondersteboven is. Mamajanneke ik kan niet zeggen dat ik me kan voorstellen hoe je je moet voelen want dat kan ik niet. Een kind verliezen moet het ingrijpendste zijn wat iemand mee kan maken. Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen. Tamara slaat de ad al wat aan? Ik hoop het van harte voor je. Hoe is het met je kat? Gecondoleerd met je oud tante. Zena wat heerlijk die Efteling! Ik ben zo gek van dat park. Leuk dat jehet zo gezellig had. vlinder hier ook niks te merken van de recessie. Het parkeerplaats bij de outlet in Philadelphia stond bomvol zondag Vreselijk. Mamak dat is idd jullie keuze, maar ik vind het nogal wat hoor. Ik zou het niet durven om het niet te doen. Ik hoop van harte dat Jamal niet ziek wordt meid! Ik ben het meeste alweer vergeten merk ik al Odette moet veel overgeven en vanochtend kwam er zelf gal mee. Dit moet van de shots komen. Als het donderdag nog zo is zal ik ff de ka bellen, dan is het een week gelee dat ze ze kreeg. Voor de rest is niet ziek, ze lacht steeds. Ik ga weer inpakken, het sneeuwt hier ik kan de deur niet uit.
Hoi! Leuk dat er zoveel meegaan naar de meeting! Denk niet dat ik meega, vind het nogal ver weg. Krijg je als je in het noorden woont he! Er is weer veel gekletst hier, vanaf nu zal ik eens weer meer reageren op anderen, wel zo leuk! Sneeuw dus Susanna, kan ik me hier niet voorstellen dat je de deur niet uit kunt! Mamak; jeetje heftige keuze, maar als jullie erachter staan... Hopen dat de osteopaat helpt bij Jamal En ook al een aantal mama's die hun kinderen al laten wennen bij de gastouders of kdv, ohh wat gaat de tijd toch snel he! (vind het wel een beetje te snel soms) Hier alles zijn gangetje, Marin heeft vanmiddag weer gepoept na 3 dagen gelukkig. Ben aan het zoeken naar een vakantie voor volgend jaar op het internet, nou valt nog niet mee hoor! Nu heb ik ook wel wat eisen; niet te verweg(ned, lux of duitsland), stacaravan ofzo, en vooral belangrijk; zo goedkoop mogelijk! En vindt dat dan maar eens!
Linnepin, jij geeft ook bv toch? Nadine gaat ook minder poepen. Eerst was het elke luier (of vaker...hihi) en nu sinds gisterenavond niet meer. Weet van Tim nog dat hij soms wel 10 of 15 dagen niet poepte...met bv kan het allemaal schijnt. Susanna, je hebt het maar druk met je kado's!