Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hallo dames

Ik ben nog steeds niet ongi geweest, maar goed
    Ik ben op 14 sept bevallen van Youri* op 30 december miskraam gehad en op 5 januari nog 1.
    En 12 Feb teste ik positef van Senna.
    Terwijl we op de wachtlijst weer stonden voor IUI tot april.
    Hahaha niet nodig gehad dus.

Veel liefs annika
    ps hoe kunnen jullie die foto's plaatsen.
    Mij lukt het niet wil toch oo kgraag me meisje ff showen.

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Mieni, wij hebben bij Nadine ook altijd een lampje aan tot het 'nacht' voor haar is, dan laten we hem uit.
    Tim slaapt overdag nog steeds met de gordijnen open en die is bijna 2. Soms vraagt hij (alleen bij papa raar genoeg) of ze dicht mogen.

Mariek
    , wat een ellende joh. Sterkte ermee!

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Evelien heeft sinds 2 dagen een huiluurtje...ongeveer rond 20:30uur en dan een ongeveer een uur en dan echt ontroostbaar, het is even aanpassen voor ons en accepteren dat ze dit heeft en we er weinig aan kunnen doen en het vanzelf weer een keer over gaat!
    Maar ze is zowiezo aan het veranderen, ze laat meer merken wat ze wel en niet leuk vind...heeft meer trek lijkt wel....lacht en brabbelt steeds meer...slaapt dus 's nachts door....dus het gaat goed met haar hahahaha :D

Mieni; ik laat ook altijd licht aan in de kamer waar ze slaapt, pas wanneer we de nacht in gaan is het helemaal donker! Super dat Rosali zo lang geslapen heeft...op naar vannacht en dan heeeleeemaaaallll!
    Leuke foto!

Annika; ik weet ook niet hoe het moet, TzM heeft wel eens een link gegeven maar daar kon ik ook geen wijs uit...ik wil mijn meisje ook showen ;)

Liz; spannende dagen voor jou! Was je al wel weer ongesteld geweest?

Allwomen; wat fijn dat Noa er niets meer van merkt! Oww jammer dat ze een voorkeurshouding aan het aannemen is, wat gaat fysio doen dan?

Zena; weet niet of Zoe het niet lekker vind, mij lijkt dat als ze honger heeft ze de fles wel opdrinkt en dat ze dus genoeg heeft als ze laat staan. Evelien drinkt ook niet altijd haar fles leeg.
    Fijn dat de ochtend goed is gegaan met de gastouder...je zit toch in spanning he?

Kiezeltje; bale zeg dat je man verlenging heeft voor Texel is het dan wel zeker dat ie niet meer daar heen hoeft of blijft die kans er? Dat zo'n klein mensje al zo reageert he...z'n papa missen!

Vanmiddag/avond gaan we kerst vieren op mn werk, man en Evelien gaan ook mee! Wel gek om naar mn werk te gaan, leuk om mn collega's te zien en ook de bewoners zijn er allemaal bij....heb er zin in!
    Morgenavond past mn moeder op en dan hebben we een diner van mijn man zijn werk...eerste keer dat we Evelien thuis laten...zucht....maar ik heb er wel zin in hoor! En dan zondag...laten we Evelien opdragen in onze (kerk)gemeente samen met nog 5 kindjes...leuke dingen allemaal!

4. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    MEETING BALLORIG HOUTEN 11.00 UUR!!!:

Wie gaat er mee en kan op:

10 januari:
    Mieni => 2 kids
    Zena
    Kiezeltje
    Allwoman
    Mamak
    Triessie
    Mikatjuh
    Mariek73
    Lotte27 => 2 kids
    Blub76 => 6 kids
    Ukkepuk
    Ischa31
    Tam27=> 2 kids
    Liz0104
    Sassie1985

Voor alle dames die mee willen en nog NIET op de lijst staan,
    willen die een PB sturen naar Zena en/of Mieni

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Overdag heb ik wel de gordijnen open, maar 's avonds vanaf 7 uur niet, nu dus wel... ;)
    Milan slaapt wel gewoon met gordijnen dicht, maar die slaapt overal... ;)

6. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden.

Bedankt allemaal voor jullie medeleven.
    Ja het is niet makkelijk en voor mijn gevoel ook niet eerlijk.
    Je vraagt er niet om hè.
    Dit zijn de 2 foto's die als kerstkaart heb gebruikt.

Prettige kerstdagen en een heel gelukkig, liefdevol en gezond 2009 allemaal.

Ik ben helaas op dit moment ff niet in de stemming ben om heel veel te reageren, zodra alles achter de rug is en alle onzekerheden weg zijn ben ik er weer helemaal.
    Ik blijf wel gewoon lezen en schrijven maar vergeef het mij als ik soms iemand vergeet.

Lieve groetjes mariek73

7. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    hier ook 8 uur geslapen vannaacht, heerlijk hopelijk zet het door! om 22 uur de laatste fles, en toen was het 6uur, moest ff denken of hij niet tussendoor geweest was,. niet dus.. hou alles bij op een kladblokje ivm hoeveelheid, al 2x bij de huisarts geweest, hij had ineens een pukkelige uitslag op zn gezichtje en in zn nekje, trekt nu wat weg, huisarts kon het niet echt verklaren, gooit het op zich niet helemaal lekker voelen, nu wordt hij wat neusverkouden en hoest wat af en toe. ook is hij nog erg veel aan het kwijlen en bijten op alle wat in zn mondje komt aan spenen en zo.. huisarts voelde erge harde bobbels al in zn kaakje, dus of er al beginnen is van tandjes..? nou ja we wachten af, hij is vandaag beter in zn hum dan gister,en ligt alweer heerlijk tevreden te slapen..

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    De kinderarts heeft net gebeld.
    De urinekweek van vorige week was nog steeds positief. Vandaag moet ze voor t laatst antibiotica volgens de kuur krijgen en dan gaat ze vanav morgen onderhoudsdosering krijgen. Ze spuugt nog steeds behoorlijk, dus ik denk dat de bacterie nog niet weg is, maar we moeten t even zo doen en zien wat er gebeurt. Ook moet ik haar minder voedig gaan geven met wat extra rijstebloem erin. We krijgen een afspraak in het Sophia kinderziekenhuis, want nu komt ze ws wél in aanmerking voor een operatie.
    Ik ben benieuwd....

9. carma

carma Niet meer actief

Dit is de andere foto

kon er maar 1 per bericht

10. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    sterkte met zoe, dan balen hoor steeds een urinweginfectie, mag ik vragen waarom je al rijstebloem gebruikt, meende dat dat pas met 4 maanden mag?

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik krijg steeds maar drie uur tussen de flessen, dan kwam ik uit op 6 flessen en dat is echt teveel (180cc). Vandaar. Ik doe dr ook geen eetlepels doorheen, zoals bij een papfles, maar theelepeltjes, zodat ze wat langer verzadigd is.

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik las dat iemand al RIJSTEBLOEM in de fles deed samen met
    jbp.....mag adt dan want op de verpakking staat pas vanaf
    4 maanden..... :rolleyes:

Maar ik heb het pak al in huis dus als het geen probleem is, ga
    ik het ook in de laatste fles doen...

Dus wie heeft ADVIES hierover?

liefs nony

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Mariek, leuke foto's!

Triessie, veel plezier!

Zena, sterkte ermee!

14. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    OEPS :oops: was nog iemand met die vraag

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nony, volgens de kinderarts is het dus geen enkel probleem! Hij zei zelfs gooi dr maar een extra theelepeltje door hoor!
    Nogmaals, j moet dr geen papfles nog van maken en echt alleen maar 2 of 3 theelepeltjes door doen en geen eetlepels, zoals op de verpakking staat.
    Overigens weet ik dat de kinderts van Blub haar dat toen ook aangeraden had, dus mijn kinderarts is niet de enige die het geen probleem vind (Of was dat toevallig dezelfde Blub?)

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes, ik zit al weeral op de ongi te wachten

Had na de bevalling al na 27 dagen terug de ongi op bezoek en vorige keer ook.
    Lizke, zal voor je duimen meid.

De cola die sterre een beetje krijgt is om haar diarree te stoppen en haar kaka is dikker aan het worden, dus helpt.
    Haar buikje is nog niet inorde, ze drinkt haar flesjes nog steeds niet leeg.
    Ze eet om de 4 uurtjes en ze slaapt van 23u tot 6.30u.

Cola is ook op aanraden van dokter gedaan hoor.( wel platte cola he, zonder prik )

Kijk er stiekem al naar uit om in januari te gaan werken, de collega's hebben daarstraks weer eens gebeld. en ze vroegen wanneer ik nu eindelijk eens terug kwam.
    Hihihihi leuk te horen ;) Maar het zal zo moeilijk zijn Sterre achter te laten.

17. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Dat wordt vast net zo'n cola-junk als ik ben :)

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ge moet ze dan bezig zien niet te doen :D

19. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ ZENA doe jij het in elke fles of alleen in de laatste
    want ollyvier laat maar net 3 uur tussen de voedingen

20. carma

carma Niet meer actief

Hallo

Zo we hebben een winnaar, ons meisje woog net 6520 gram en is 62 cm
    lekker gegroeid dus maar niet te veel gelukkig.
    Ik mag met 4 maanden proberen 4 flessen te geven.
    Normaal is dit met 5 maanden maar aangezien haar gewicht (vanaf 6 kilo) mag het eerder. Mits ze er klaar voor is.

ga ff voeden groetjes en tot later

Deel Deze Pagina