Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Nony, ik doe het met elke voeding, 2 theelepeltjes op 180 cc water. Sindsdien laat ze wel 4 uur tussen de voedingen en nu ga ik haar wakker maken voor de fles van half 3. Dus...kan je nagaan!

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    mariek, ons sterreke weegt 2kg minder dan carlijn

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ivm paranormale,

10 jaar geleden zeiden ze tegen mij dat we nog voor een 3 de zouden gaan.
    Ik verklaarde die vrouw gek, ik dacht er toen nog niet aan.
    ZE zei, het zal deze keer niet zo gemakkelijk gaan maar ben er zeker van dat er toch nog eentje gaat komen, rond je 35 jaar begin je eraan.

Ja hoor toen ik 35 was, spiraal laten weghalen want we gingen er weer voor.
    Deze keer dus vel langer over gedaan en met behulp van mediactie en hormonen.
    Krijgt die vrouw toch weer gelijk, ze heeft alles al goed gehad.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Kreeg zonet weer foon van de collega's dat ik 5 de uitgenodigd ben op een afterpartij receptie , vraagt m'n man doodleuk... Vraag eens of ik ook mag komen.....
    Ja wat wil je dat ze zeiden, nnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn, we kunnen nu eens eindelijk eens u zat zien, die gaat er geen steentje voor steken. Hij moet babysitten.

hahahaha hij keek maar met een soeplip m'n man

5. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Hee Ladies,

Ik wilde het even met jullie delen... wij hebben zo'n foto sessie laten doen in de albert heijn.. Uiteraard net de foto's bekeken en alles gekocht :oops:

Deze wilde ik jullie niet onthouden...

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    zeer mooi

7. carma

carma Niet meer actief

mamak natuurlijk hoe kun je z'n foto nou niet kopen, echt een schatje

Zico zeker zonder man naar z'n feestje. het zijn ook jou collega's.
    Dan is voor zijn kind zorgen een goede reden dat hij niet mee kan hihi.

Wat dat paranormale betreft, ik geloof het zeker.
    ben ook al een keer naar een paravieuw beurs gewest in den bosch.
    Er zat daar een man die erg goed was maar die woont ver weg.
    Deze had voorspeld dat er een baby kwam enz enz
    Ik zou ook wel willen weten of er nog een kindje gaat komen en of we er na het zakelijke fiasco weer boven op komen.
    Als iemand een goed medium weet ik hou me aanbevolen.

Zico sterre is ook bijna een maand jonger als ons meisje.
    Wie weet wat zij over en maand weegt.

Wil iemand de gegevens op de lijst zetten
    18-12-2009 6520 gram en 62 cm

groetjes mariek73

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zo daar ben ik weer eens,heb net een pagina of 10 bijgelezen,en het was zoveel heb er niet veel van onthouden.

Onze kinderwens:
    Wij hebben in december 2006 op aanraden van de reumatoloog de stap genomen voor een kindje.Wij wilden eiigenlijk nog langer wachten maar omdat mijn gezondheid hard achteruit gaat zei ze dat als we een kindje wilden we niet meer moesten wachten.Dus in december 2006 moeten stoppen met mijn medicatie.Duurde een half jaar voordat het uit mijn bloed was.Een half jaar later dus begonnen,door de vele pijnen doorgestuurd naaqr de fertiliteit afd.Onderzoeken gehad,bleek dat ik een misvormde baarmoeder had waardoor ik niet zwanger kon worden.In november geopereerd,in januari spiraaltje eruit (haden ze geplaatst na operatie om de baarmoeder goed te laten genezen)In januari begonnen met een proefcapacitatie om te kijken of ik zwanger zou worden,zo niet dan iui-en.Op moment van eisprong is er een samenlevingstest gedaan,en al het zaad was dood.We moesten 13 februari voor de uitslag van de proef,maar er was schijnbaar toch 1 zaadje levend want was zwanger!En Iris is het prachtige resultaat!

Liz,ben benieuwd of je zwanger bent.

susanna,snap dat je een immigratie advocaat in de arm hebt genomen,het wordt toch echt tijd voor die groene kaart!

Marieke,klote zeg dat jullie het niet gaan redden met de zaak,is de grootste nachtmerrie van elke zelfstandige.sterkte!

Allwoman,blij te lezen dat het goed gaat met Noa's armpje!

Vanochtend naar het cb geweest voor de 2de prik en ook weer nieuw gewicht en lengte:

gewicht: 4545 gram en lengte 54.5 cm

groeten Simone

9. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    symoen: mag ik jou vragen waarom je meisje zo vroeg steeds die prikjes krijgt? in mijn cb boekje staat dat de eerste prik rond de 2 maand word gegeven...damian is 3 maand geweest en moet 22 dec voor zijn 2de set prikjes...dus ben benieuwd

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wij geven al vanaf 4 weken ook 1 a theelepels rijstebloem in de laatste fles, dan is ze toch net iets meer verzadigd, tevens nog 3 schepjes JBP zodat het wat dikker wordt. Overdag alleen maar melk....

11. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Over het paranormale:

Dit stukje tekst heb ik in augustus 2007 geschreven, dus nog voor ik wist dat ik zwanger was van Rosalie in Januari. Ze heeft gelijk gehad, ook wat de auto betreft.... ;)

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    triessie ja de eerste dag van men laatste menstruatie was 18 november
    amuseer je vanavond en morgen maar :)

mariek peachtige foto!

chris lyana heeft ook enorm last van uitslag op gezichtje en aan de oortjes tot juist onder haar haartjes :s verschrikkelijk... we denken baby-acné

zico bedankt... ik vind het zo jammer dat ik je niet zal zien op de meeting :( kan je echt niet komen :D

mamak mooie foto!

mieni raar he hoe dat allemaal kan :D

ik vind het gewoon super dat dat allemaal zo echt is... stond er vroeger nogal sceptisch tegenover... maar de laatste tijd helemaal niet
    ik kijk ook altijd naar vitaya en daar zijn ook soms zo'n programma's op... reuze-interessant... zo ga men meisje eens eten geven...
    ze krijgt nu 170water en 6 schepjes nutrilon HA en dan een schepje JBM

13. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mieni,wauw ja ik geloof daar allemaal wel in!Vind het ook erg interessant.Mooi h1e dat het is uitgekomen!

groeten Simone

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone ik zit hier helemaal met kippenvel! Wat een wonder dat het toch lukte!
    Ik moet rennen nu naar de kapper! Schoonmoeder komt oppassen. Ik heb er helemaal moeite mee, al is het maar voor 3 uurtjes :( Die navelstreng zit pitteg strak nog.

15. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Over het plaatsen van de foto's;

Op pagina 27 staat een link, en dan kom je in een ander forum, daar staat heel gemakkelijk in hoe en wat via tinypic.com.
    Zelfs ik kan het, dus echt simpel hoor! Succes, en we zien graag de foto's verschijnen hier. (ik althans)

Lief dat iedereen zo meedenkt over mijn vakantie vragen, heb alle genoemde sites al bekeken, en opgeslagen! Maar nog niks geboekt helaas.
    Ook wij hebben vannacht heerlijk geslapen, Marin om 22.00 gevoed, en vanmorgen om 7.30 maar eens wakker gemaakt. Nou had ze de avond ook niets geslapen hoor, dus zo gek is het ook niet!

Mijn eerste dag laatste menstruatie was 21 dec. ik teste positief op 31 januari, was al heel vlot toen. Tja, was zeer onregelmatig ongesteld en duurde weeeeer zo lang, vandaar dat ik toen al testte, en gelukkig positief! Nu nog steeds niet ongesteld, maar mis het echt niet! OP het vloeien na, bijna een jaar niet ongesteld geweest, joepie!

Susanna; en haar weer in model?

Liz; spannend hoor, straks heb je 2 kids binnen een jaar, pittig!

En wat een leuke foto's weer!

16. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    oja, wou nog zeggen dat wij een 'doekjesbaby' hebben, als ze in de kinderwagen ligt te huilen en niet kan.wil slapen, eg ik een tutlap op haar hoofdje, en mw valt vrijwel meteen in slaap! Best handig hoor! hahaZo'n grappig gezicht ook!

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    dat paranormale geloof ik ook echt in....

zal ook ff een stukje vertellen wat mij is overkomen:

tijdens mijn zwangerschap kwam ik op een morgen beneden en stond één van de 3 klokken stil in huis..op de tijd kwart voor 4....dus niet bij nagedacht klok weer gezet en verder leven hahaha...maar op een dag ston dezelfde klok weer stil, wéér op kwart voor 4....dus toen zei ik al...das raar...ff in de gaten houden!
    dus op een morgen kom ik beneden, weet nog goed dat het zaterdag was...stond een andere klok boven de deur stil....en je raadt het....om kwart voor 4....toen begon ik hem wel een beetje te knijpen hoor...ik had echt het gevoel dat het iets te betekenen had...iemand wou mij iets vertellen...

nou en toen 11 september....om 03.00 uur braken mijn vliezen thuis...omdat het toen in de 35ste zwangerschaps week was moest ik direct naar het ziekenhuis, dus alles gepakt en hup naar het ziekenhuis...
    EN OM KWART VOOR 4 BEGONNEN MIJN WEEEN :confused: .....

na de bevalling drong het bij me door, dus toch iemand heeft me proberen te "waarschuwen"...hahaha...zo frapant!

18. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Bianca,wat een verhaal.spannend hoor!Leuk als je daar aan terugdenkt hè,dat je het in eerste instantie niet doorhad.
    Enne ik heb geen flauw idee waarom Iris haar inentingen zo vroeg krijgt,de allereerste keer kwam het cb aan huis en toen hadden ze een boekje bij en daar stonden alle afspraken tot januari al in.

Susanna,en hoe zit je haar?

groeten Simone

19. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ja joh, echt heel apart :( ...maar ook wel weer mooi vind ik...teken dat iemand ook een beetje over mij waakt 8)

ok alle afspraken direct al gemaakt dus, tja dan weet ik het ook niet :) :)

wat is het hier rustig dames! :(

20. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Morgen weer werken :cry: , ben er helemaal niet klaar voor maar zal wel moeten.

Gisteren is ook nog een kennis van ons bediend waar ik constant aan zit te denken.

Deel Deze Pagina