Oh Agapi wat een mooie dochter zeg! Mariek heel veel succes meid bij de rechter. Mieni joepie gefeliciteerd met je nieuwe baan Tam dat is vast van de zenuwen geweest dat je in de lach schoot. Niet voor schamen hoor meid! Ik weet niet meer wie het vroeg wat bedienen is. Maar als iemand stervende is kan een pastoor diegene bedienen. Is volgens mij als je katholiek bent. Heb er ook niet zoveel verstand van hoor . Maandag is haar begrafenis en gelukkig heb ik toch vrijgekregen. Dank jullie wel voor jullie medeleven. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn 1e dag best meegevallen is. Ben wel erg moe en heb ook echt wel mijn kereltje gemist. Ze waren ook allemaal erg aardig (zit nu op een andere afdeling in een ander gebouw met een andere leidinggevende). Maar het is niet verkeerd om ook collega te zijn ipv alleen vriendin en moeder . Mijn vriend en ik zaten de hele dag op elkaars lip en op een gegeven moment is dat genoeg en dat moment was nu ook echt aangebroken.
@ truus Wat een leuk merk is dat z8 he... Mijnman verkoopt het dus ik heb er al een heleboel van, kan niet wachten tot de nieuwe zomer collectie binnen komt.... Dan wordt het gewoon uit zoeken.... Je kunt het kopen op www.olliewood.nl
triessie leuk voor je dat je mannetje thuis is alleen jammer dat hij daarvoor zen pink heeft moeten breken he ischa gecondoleerd! dikkeknuf! linnepin fijn weekend toegewenst voor je meid! Agapi ik kan me voorstellen dat het voor je een moeilijke dag was :s ben blij dat het toch goed uitgedraaid is voor je! en emma is supermooi! mieni gefeleciteerd! super vor je meis! lotte have fun! zo vanmorgen opnieuw een test gedaan... kon niet wachten tot morgen... er verscheen een mega licht streepje... eigenlijk ben ik dus wel vrij zeker dat ik zwanger ben, maar voor de zekerheid toch nog eentje doen morgen... maar zoals ik al zei ben ik zeker... ben ook tegelijk zwanger met men schoonzus, zij testte twee dagen geleden al positief met een heel licht streepje... xxxxxxx
Helaas moet ik die 2 dagen werken Ben vandaag bij de kinderarts geweest, Sterre heeft duidelijke last van koemelk eb moeten haar in het oog houden als ze nog ergere uitslag krijgt of eczeem dan moeten we weer een andere pap gaan zoeken. Ze is op dit moment 55.5 cm groot en weegt 4.350kg, helaas is ze niet veel bijgekomen door de diarree, maar die is terug dikker, ze heeft eel krampen en volgens haar wijst dit naar koemelkallergie in combinatie met uitslag
wat een mooie foto zeg lizke Ook wil ik jullie even melden dat jullie me een tijdje zullen moeten missen. We vertrekken morgenvroeg op sneeuwvakantie voor een weekje
Houd je me dan ff op de hoogte? I LOVE Z8 Vind t zo mooi spul. Zit lekker, trekt makkelijk aan door de strech. Blijft ook mooi in de was. Krijg dan wel korting he? Is dat jullie site? Olliewood?
Jeetje Liz, spannend voor je meis! Lekker hoor, weer zwanger zijn! Ik zou het ook heel graag weer willen, maar we wachten nog ff met proberen totdat Quinten een maand of 6 is ofzo, ik hoop dat het ons ook nog een keer gegeven is om een 2e wonder te mogen krijgen. Lieve foto's van Lyana trouwens! Mieni: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ischa: Fijn dat je dag toch nog meegevallen is. De kop is er in iedergeval weer af .... Mariek: Sterkte in de rechtbank Lotte: Tot volgende week! Goede reis! Truus en Bianca: Wat een stoere mannen! Agapi: Wat een prachtige dochters heb je joh! Vandaag de uitslag van de dermatoloog gehad. Die heeft de foto's van Quinten z'n uitslag bekeken en het is dus idd eczeem en Berg. Ik moet nu flink blijven smeren met hormoonzalf en over 2 weken weer terugkomen naar de huisarts om te laten zien of er verbetering in zit of niet. Ik heb 'm vanavond overgoten met olie en daarna in badje gedaan. Er zijn echt enorm veel korstjes en schilfers losgekomen, dus het heeft iig al geholpen!
joli dank je wel! ik hoop mee dat het lukt het is je van harte gegund wat goed dat zijn uitslag al wat verminderd is... lyana heeft heel veel last van uitslag, het vermoeden is baby-acné ik gebruik sinds vanmorgen baliumolie ofzoiets ik moet eens goed kijken voor de naam, helpt eigelijk wel!
liz jeetje! Dat je misschien toch al weer zwanger bent! Ik feliciteer je nog niet want ik wil het eerst zeker weten! Jullie durven wel hoor. Ik moet er nog lang niet aan denken, laat staan aan seks hebben. Kunnnen jullie het financieel ook wat beter aan nu? Joli ach arm ventje met zijn erg. Wat sneu. Is het ook aan het jeuken? Ischa het lijkt me echt moeilijk omje kindje alleen te laten voor je werk. Gelukkig is het je meegevallen meid. Hoeveel ga je werken? Lotte heel veel plezier in Tsjechie! Agapi wat een beauty! Ik moet zomaar aan Anne Frank denken als ik haar zie. Wat idioot nou toch weer Ben echt een beetje WOII de laatste tijd want ik droom ook steeds over concentratiekampen. We zitten nog steeds vast in huis en de telefoon heeft het ook begeven. Hier is de electriciteit bovengronds en valt met dit weer snel uit. Gelukkig knappert er een vuurtje, lekker knus.
Liz,alvast een voorzichtige proficiat,hopelijk is je streepje morgen donkerder!En wat een lieve foto's van Lyana. Mieni,proficiat met je nieuwe baan!Zo zie je maar weer dat als je lang moet wachten je toch nog goed nieuws kan krijgen! Susanna,nee ik hoefde niet te huilen hoor toen Iris haar priken kreeg.Vind het wel sneu maar ja het hoort erbij.Gelukkig gaat het vandaag weer goed met haar. Mijn vriendin is vandaag bevallen van een zoontje,dus daarstraks wisten kijken,wat lijkt Iris dan groot zeg (en ze is helemaal niet zo groot) groeten Simone
Liz, wauw, van harte gefeliciteerd, wat leuk voor jullie Ik mis het zwanger zijn toch ook wel hoor, is wel geweldig om mee te mogen maken Joli, hopelijk is Quinten snel van zijn eczeem en berg af.
Susanna: Wat heeeeerlijk romantisch klinkt dat zeg! Een vuurtje .... Quinten heeft vooral jeuk als ik het net allemaal behandeld heb, ik merk dat 'ie dan erg onrustig is. Ik doe het nu dus ook standaard voor z'n flesje, tijdens het drinken komt hij dan weer tot rust. Liz: Dankjewel meis! Ga je morgen weer testen?! Ik ga je ook pas ècht feliciteren als je het helemaal zeker weet hoor ! Ennuh....meteen ff je banner aanpassen dan hè .... Tam: Dus jij mist het zwangerzijn toch ook wel? Ben toch blij te horen dat ik niet de enige ben, haha! Alhoewel ik 10000X blijer ben dat m'n manneke er nu eindelijk gezond en wel is uiteraard, dat gevoel van gemis gaat toch niet helemaal weg ....
@ joli.... jeetje berg en eczeem.. arm mannetje @ liz: jeetje zeg meis... een voorzichtige proficiat.. @ susanna... klinkt idd heeeeeeeel romantisch.. met z'n allenm voor het vuur op een "berenvelletje" haha... Zwanger zijn? Ik mis het absoluut niet... de weg ernaar toe om zwanger te worden was een drama, de zwangerschap was allerminst leuk (lichamelijk en geestelijk) en de bevalling was een hel.... Uiteraard ben ik super blij dat we gezegend zijn met het krijgen van 1 kindje en ik ben heeeeeeeeeeel gelukkig met Jamal... maar.. Nee.. ik kan eerlijk zeggen voor mij geen 2e..
iedereen bedankt vor de voorzichtige proficiats hehehe ja ik ga morgen opnieuw testen om te zien of het donkerder wordt... anders ga ik mezelf toch vragen stellen susanna, ja financieel is het veel beter... door het ongelukkige ongeluk van men schoonbroer eigenlijk :'( ben er helemaal niet trots op want had nog liever tienduizend jaar in de sh*t gezeten dan hem nu te moeten missen... maar hij had een levensverzekering afgesloten en als begunstigde michael gekozen... dat is dus een maand geleden vrijgekomen en alles is betaald... wonen nu nog wel bij men moeder maar zijn rustig rustig rustig naar iets anders op zoek... xx
Mijn heerlijke meissie en ik Liz, jeetje ik kan me indenken dat je een heel vreemd gevoel moet hebben na zo'n erfenis. Buiten het trieste geval om is het wel lekker schuldenvrij te zijn. Ben benieuwd naar je volgende zwangerschapstest. Mamak is een synthetisch kleedje ook okay? Haha! Ik mis het zwanger zijn een beetje. Als ik niet steeds zo ziek was had ik wel heimwee gehad denk ik naar het gevoel. Alleen de laatste 6 weken was genieten. Tis bijna middernacht hier, ik ga slapen.
@lotte27: Veel plezier in Tsjechië! @Ischa31: Wow, alweer gewerkt. Lekker dat het weer goed voelde. @Liz0104: Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!! Heerlijk en tegelijk zwanger met je schoonzus. Dat was ik ook met Sophie, erg leuk. Dan kunnen ze lekker met elkaar spelen later. Wat een lieffie weer op de foto heerlijk lachje! En zo schattig met jullie hond samen. @zico: Arme Sterre. @Joli: Aw die Quinten. rot hoor dat eczeem en berg. Weet je ook wat voor eczeem hij heeft? Emma heeft atopisch eczeem, we hebben hier crème van Mustela gekregen wat heel goed helpt. Liz, bedoel je Balneum olie? Dat gebruik ik nu ook voor Emma. Ze is allergisch/gevoelig voor wol, had jouw meisje daar ook geen last van? Ik mis het zwanger zijn al wel weer een beetje... @Susanna: Wat een mooie foto van jullie tweetjes! Jij straalt helemaal. (en je ziet er zo goed uit! Ik moet ook meer foto's van ons tweetjes maken maar ik voel mij zo'n basket case na de bevalling :/ ) He get, jij ook al met concentratiekampen bezig? Ik heb dat al een paar jaar dat ik af en toe van die dromen daarover of angstinvallen krijg... waar zou dat toch van komen? Moederangsten?!