Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Als de gekregen luiers (heb ook nog pampers van een luiertaart vanm mn werk) op zijn, dan ga ik over op kruidvat of C1000. Allbei heb ik ze gebruikt toen Zoë nog in maat 1 paste en daar heb ik prima ervaring mee!

Ukkepuk, lekker geshopt dus? Heerlijk he!

Ik was gisteren naar de stad. Had nog bonnen van villa happ (wat is dat duur zeg!) en prenatal en heb een jurkje, paars truitje en lenging gekocht. En een badring, voor als ze straks groter is, kan ze in het grote bad.

Zoë is vandaag ook zo lekker vrolijk! Ligt de hele tijd te schaterlachen en net greep ze, helemaal uit zichzelf, een knuffel uit mn hand. Ben helemaal trots! Nu ligt ze weer in bed, de hele tijd je ouders vermaken is vermoeiend!

2. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik vind die groene pampers ook wat dunnig, een goeie poepluier ' hangt' echt tussen de beentjes...

gister lekker uitgeweest, was wel al om half 3 thuis, lekker gratis een cocktailtje gedronken en een leuke verjaardag gehad. Even over iets anders dan baby's gepraat, heeeeerlijk!
    De voeding van half vier gedaan en daarna tot 10 uur geslapen, kon niet meer slapen en ben vandaag lekker actief. 2 kasten uitgeruimd!
    Echt een aanrader dus, je over de vermoeidheid heenzetten! GEWOON DOEN!

leuk begin mieni, gelijk een borrel!

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedenavond allemaal

Ik heb vandaag me manneke heel leif aan gekeken en die gaat zijn toernooi afzeggen om mee te gaan naar de meeting :D

Dus ik kom met man en 2kids.

Veel liefs Annika

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Het gaat iets beter met Nadine, maar ik ga voor de zekerheid wel de huisarts even bellen morgen. Ook heeft ze bij ons op de kamer geslapen vannacht. Tim gaat ook al lekker hoesten, dus het is een kuch partij hier ;)
    Mikatjuh, bedankt voor de tip!

Wij gebruiken nu nog de newborn van pampers, maar gaan straks gewoon over naar het groene pak (baby dry)
    Op zich heb ik goede ervaringen met kruidvat luiers. Voor Tim heb ik ze nu standaard, omdat de pampers een beetje krap worden. Hij is met zijn bijna 2 jaar nl. al meer dan 15 kilo :oops: Hij is ook groot hoor, dus het is wel in verhouding zeg maar. Maar ik heb hem nu ook 1 keer in de nacht een kruidvatluier aan gedaan en hij was zeikie nat! Helemaal tot zijn pyjamabroek aan toe.

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    MEETING BALLORIG HOUTEN 11.00 UUR!!!:

Wie gaat er mee en kan op:

10 januari:
    Mieni => 2 kids
    Zena
    Kiezeltje
    Allwoman
    Mamak
    Triessie
    Mikatjuh
    Mariek73
    Lotte27 => 2 kids
    Blub76 => 6 kids
    Ukkepuk
    Ischa31
    Tam27=> 2 kids
    Liz0104
    Sassie1985
    Timzijnmama => 2 kids
    Annika =>2 kids

Voor alle dames die mee willen en nog NIET op de lijst staan,
    willen die een PB sturen naar Zena en/of Mieni

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Meiden als jullie mee willen naar de meeting stuur dit dan ff in een pb naar ons!

7. annika1985

annika1985 Niet meer actief

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende

Hey deze lijst ook opslaan op je eigen pc hé.anders is straks alles weg ;)

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Haha dank je, had ik al gedaan, maar toch fijn dat er iemand mee denkt! ;)

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    haha geeft niets.. ;)

11. zo ik kom hier ook weer eens een berichtje posten, heb al weer een tijdje niet bijgelezen :oops: :oops:

mamak: wat een supermooie foto van Jamal! en gefeliciteerd met zijn vermaanddag, gaat snel he ;)
    allwoman: fijn dat noa zo lekker in dr vel zit! en schattig he dat brabbelen :)
    kiezeltje: heel herkenbaar dat weinig slapen! Dat doet Daan ook, overdag slaapt hij bijna niet meestal 3 kwartier (en al helemaal niet savonds) maar als wij naar bed gaan dan valt meneer als bij toverslag in slaap en slaapt zo 8 uur door ;)
    zena: gefeliciteerd met jullie 2,5 jaar getrouwd! Nemen jullie Zoë ook mee?

over de pampers, ik vind baby-dry juist fijner dan de newborn.. Daan krijgt namelijk veel meer luieruitslag van de newborn en die blijft ook altijd aan zn billetjes plakken enzo.. hij zit inmiddels ook alweer in maatje 3 :) en hij lekt heel soms wel door maar dat is vaak gewoon een kwestie van meteen verschonen als ik wat ruik :) :)

voor de rest gaat het hier heel goed! Daan heeft zijn 1e prikjes weer achter de rug en o god wat vond ik dat zielig! heb me toch een potje staan janken bij het CB :oops: maar hij is er gelukkig niet ziek van geworden, alleen wat huilerig..

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Die gele newbornluiers van Pampers zijn speciaal ontwikkeld voor spuitluiers, ze absorberen dat beter dan de gewone groene. Tenminste....dit is mij zo uitgelegd toen ik eens ben gaan vragen wat het verschil nou precies is tussen die twee. Ikzelf heb nu Pampers Actif Fit, maatje 3, ben ik erg tevreden over!

Quinten z'n Berg en eczeem zijn trouwens zo goed als weg :D ! De hormoonzalfjes en de olie doen hun werk gelukkig helemaal goed!

13. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Zit ik gister te vertellen dat Yorick altijd de hele avond wakker is.. Ligt meneer te slapen vanaf 18uur. :) Maar ja, hij is dan ook de hele middag wakker geweest met een paar hazenslaapjes daar gelaten.

Ik gebruik voor Yorick maatje 2 van de Newborn, alleen 's nachts wordt die te klein omdat ik hem regelmatig 's ochtends met een vochtig rompertje uit bed haal. Maar is kijken voor een ander merk denk ik, want in maatje 3 zwemt hij nog.

Ik ben een beetje chagi nu.. Heb net te horen gekregen dat Mark tot ergens Februari aan boord blijft waarschijnlijk, terwijl hij eigenlijk over 2 weken naar huis mocht. :( Het schip heeft geen lading en vaart nu naar een plaats waar ze op lading moeten wachten. Waarschijnlijk wordt de hele bemanning naar huis gestuurd behalve Mark en een matroos. Zucht... Zijn baas zit net aan boord en die mag wel lekker naar huis. Ik hoop dat het niet doorgaat en dat iedereen moet blijven. Dat is wel zo eerlijk! Grrr... Het liefst rijd ik nu naar Duitsland om Mark van boord af te smokkelen. :)

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Mikatjuh, Ik lees dat jou vriend/man vaart, Op zee of binnenvaart ??
    Ik werk zelf bij een offshore firma in Rotterdam en mn ouders en opa en oma komen uit de vaart. Zelf heb ik ook een aantal jaren gevaren met mn ex, athans in de weekenden.

Wij hebben een schommelstoel gekregen van vrienden en hebben Maud daar nu ingezet... die viel als een blok in slaap, hoop dat ze nu even blijft slapen.
    :cry: morgen met Maud naar het CB voor de eerste prikjes:cry:

15. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Nog een vraagje... Ik heb zo'n campingbedje, mag Yorick daar al in slapen of is dat matrasje niet goed voor kleintjes? Ik heb geen idee namelijk. Hij gaat morgen naar oma zodat ik naar de kapper kan en de kerstboodschappen kan halen. Zo irritant dat er maar 1 supermarkt hier in de buurt van die speciale karretjes heeft waar de maxi cosi bovenop kan. Anders zit gelijk je hele kar vol.

16. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Maud heeft daar ook al ingeslapen toen ze bij Oma was, ik denk dat het geen kwaad kan hoor.

17. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ukkepuk078 Hij werkt op zee, containers vervoeren. Hij werkt in de machinekamer. Varen zit bij hem ook in de familie, zijn vader was kapitein op de zeevaart.

En bedankt voor het snelle antwoord. :)

18. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ok, mn ouders, opa en oma hebben ook containers gevaren. Ikzelf heb meegevaren op de binnenvaart, maar ook containers en drooglading.
    Ik werk nu voor een bedrijf wat 5 pijpenleggers in de vaart heeft, deze varen voornamelijk in het buitenland en af en toe zijn ze in rotterdam voor reparaties... Heel mooi vak, alleen jammer dat ze dan zo weinig thuis zijn.... Ik snap hoe je je voelt als tie niet naar huis toe mag/kan komen. Dat is de voornaamste reden dat het tussen mij en mn ex niet meer ging.

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    mikatjuh, wat balen zeg...

truste ;)

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    wij laten Jamal (als we op visite zijn enzo) gewoon slapen in de wandelwagenbak.. die is ook gewoon groot genoeg hoor...

Deel Deze Pagina