Als de gekregen luiers (heb ook nog pampers van een luiertaart vanm mn werk) op zijn, dan ga ik over op kruidvat of C1000. Allbei heb ik ze gebruikt toen Zoë nog in maat 1 paste en daar heb ik prima ervaring mee! Ukkepuk, lekker geshopt dus? Heerlijk he! Ik was gisteren naar de stad. Had nog bonnen van villa happ (wat is dat duur zeg!) en prenatal en heb een jurkje, paars truitje en lenging gekocht. En een badring, voor als ze straks groter is, kan ze in het grote bad. Zoë is vandaag ook zo lekker vrolijk! Ligt de hele tijd te schaterlachen en net greep ze, helemaal uit zichzelf, een knuffel uit mn hand. Ben helemaal trots! Nu ligt ze weer in bed, de hele tijd je ouders vermaken is vermoeiend!
ik vind die groene pampers ook wat dunnig, een goeie poepluier ' hangt' echt tussen de beentjes... gister lekker uitgeweest, was wel al om half 3 thuis, lekker gratis een cocktailtje gedronken en een leuke verjaardag gehad. Even over iets anders dan baby's gepraat, heeeeerlijk! De voeding van half vier gedaan en daarna tot 10 uur geslapen, kon niet meer slapen en ben vandaag lekker actief. 2 kasten uitgeruimd! Echt een aanrader dus, je over de vermoeidheid heenzetten! GEWOON DOEN! leuk begin mieni, gelijk een borrel!
goedenavond allemaal Ik heb vandaag me manneke heel leif aan gekeken en die gaat zijn toernooi afzeggen om mee te gaan naar de meeting Dus ik kom met man en 2kids. Veel liefs Annika
Het gaat iets beter met Nadine, maar ik ga voor de zekerheid wel de huisarts even bellen morgen. Ook heeft ze bij ons op de kamer geslapen vannacht. Tim gaat ook al lekker hoesten, dus het is een kuch partij hier Mikatjuh, bedankt voor de tip! Wij gebruiken nu nog de newborn van pampers, maar gaan straks gewoon over naar het groene pak (baby dry) Op zich heb ik goede ervaringen met kruidvat luiers. Voor Tim heb ik ze nu standaard, omdat de pampers een beetje krap worden. Hij is met zijn bijna 2 jaar nl. al meer dan 15 kilo Hij is ook groot hoor, dus het is wel in verhouding zeg maar. Maar ik heb hem nu ook 1 keer in de nacht een kruidvatluier aan gedaan en hij was zeikie nat! Helemaal tot zijn pyjamabroek aan toe.
MEETING BALLORIG HOUTEN 11.00 UUR!!!: Wie gaat er mee en kan op: 10 januari: Mieni => 2 kids Zena Kiezeltje Allwoman Mamak Triessie Mikatjuh Mariek73 Lotte27 => 2 kids Blub76 => 6 kids Ukkepuk Ischa31 Tam27=> 2 kids Liz0104 Sassie1985 Timzijnmama => 2 kids Annika =>2 kids Voor alle dames die mee willen en nog NIET op de lijst staan, willen die een PB sturen naar Zena en/of Mieni
zo ik kom hier ook weer eens een berichtje posten, heb al weer een tijdje niet bijgelezen mamak: wat een supermooie foto van Jamal! en gefeliciteerd met zijn vermaanddag, gaat snel he allwoman: fijn dat noa zo lekker in dr vel zit! en schattig he dat brabbelen kiezeltje: heel herkenbaar dat weinig slapen! Dat doet Daan ook, overdag slaapt hij bijna niet meestal 3 kwartier (en al helemaal niet savonds) maar als wij naar bed gaan dan valt meneer als bij toverslag in slaap en slaapt zo 8 uur door zena: gefeliciteerd met jullie 2,5 jaar getrouwd! Nemen jullie Zoë ook mee? over de pampers, ik vind baby-dry juist fijner dan de newborn.. Daan krijgt namelijk veel meer luieruitslag van de newborn en die blijft ook altijd aan zn billetjes plakken enzo.. hij zit inmiddels ook alweer in maatje 3 en hij lekt heel soms wel door maar dat is vaak gewoon een kwestie van meteen verschonen als ik wat ruik voor de rest gaat het hier heel goed! Daan heeft zijn 1e prikjes weer achter de rug en o god wat vond ik dat zielig! heb me toch een potje staan janken bij het CB maar hij is er gelukkig niet ziek van geworden, alleen wat huilerig..
Die gele newbornluiers van Pampers zijn speciaal ontwikkeld voor spuitluiers, ze absorberen dat beter dan de gewone groene. Tenminste....dit is mij zo uitgelegd toen ik eens ben gaan vragen wat het verschil nou precies is tussen die twee. Ikzelf heb nu Pampers Actif Fit, maatje 3, ben ik erg tevreden over! Quinten z'n Berg en eczeem zijn trouwens zo goed als weg ! De hormoonzalfjes en de olie doen hun werk gelukkig helemaal goed!
Zit ik gister te vertellen dat Yorick altijd de hele avond wakker is.. Ligt meneer te slapen vanaf 18uur. Maar ja, hij is dan ook de hele middag wakker geweest met een paar hazenslaapjes daar gelaten. Ik gebruik voor Yorick maatje 2 van de Newborn, alleen 's nachts wordt die te klein omdat ik hem regelmatig 's ochtends met een vochtig rompertje uit bed haal. Maar is kijken voor een ander merk denk ik, want in maatje 3 zwemt hij nog. Ik ben een beetje chagi nu.. Heb net te horen gekregen dat Mark tot ergens Februari aan boord blijft waarschijnlijk, terwijl hij eigenlijk over 2 weken naar huis mocht. Het schip heeft geen lading en vaart nu naar een plaats waar ze op lading moeten wachten. Waarschijnlijk wordt de hele bemanning naar huis gestuurd behalve Mark en een matroos. Zucht... Zijn baas zit net aan boord en die mag wel lekker naar huis. Ik hoop dat het niet doorgaat en dat iedereen moet blijven. Dat is wel zo eerlijk! Grrr... Het liefst rijd ik nu naar Duitsland om Mark van boord af te smokkelen.
Mikatjuh, Ik lees dat jou vriend/man vaart, Op zee of binnenvaart ?? Ik werk zelf bij een offshore firma in Rotterdam en mn ouders en opa en oma komen uit de vaart. Zelf heb ik ook een aantal jaren gevaren met mn ex, athans in de weekenden. Wij hebben een schommelstoel gekregen van vrienden en hebben Maud daar nu ingezet... die viel als een blok in slaap, hoop dat ze nu even blijft slapen. morgen met Maud naar het CB voor de eerste prikjes
Nog een vraagje... Ik heb zo'n campingbedje, mag Yorick daar al in slapen of is dat matrasje niet goed voor kleintjes? Ik heb geen idee namelijk. Hij gaat morgen naar oma zodat ik naar de kapper kan en de kerstboodschappen kan halen. Zo irritant dat er maar 1 supermarkt hier in de buurt van die speciale karretjes heeft waar de maxi cosi bovenop kan. Anders zit gelijk je hele kar vol.
Ukkepuk078 Hij werkt op zee, containers vervoeren. Hij werkt in de machinekamer. Varen zit bij hem ook in de familie, zijn vader was kapitein op de zeevaart. En bedankt voor het snelle antwoord.
Ok, mn ouders, opa en oma hebben ook containers gevaren. Ikzelf heb meegevaren op de binnenvaart, maar ook containers en drooglading. Ik werk nu voor een bedrijf wat 5 pijpenleggers in de vaart heeft, deze varen voornamelijk in het buitenland en af en toe zijn ze in rotterdam voor reparaties... Heel mooi vak, alleen jammer dat ze dan zo weinig thuis zijn.... Ik snap hoe je je voelt als tie niet naar huis toe mag/kan komen. Dat is de voornaamste reden dat het tussen mij en mn ex niet meer ging.
wij laten Jamal (als we op visite zijn enzo) gewoon slapen in de wandelwagenbak.. die is ook gewoon groot genoeg hoor...