goedemorgen dames Vandaag moet Senna naar de kinderarts toe in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat hij te melden heeft. Senna drinkt sinds een tijdje de flessen niet meer leeg en trekt vieze bekkies als ze hem al aan ziet komen. Vind het ook niet zo vreemd de Nutramigen is ook zo goor hihihi. Veel liefs Annika
Goedemorgen dames! Hopelijk allemaal lekker geslapen? MamaK, leuk als jij die lijst kan maken. Ik ben echt zo niet handig met computers! Hahahahaha! Ik ga wachten tot minstens 5 maanden met bijvoeding en als het lukt tot 6 maanden. De darmpjes kunnen het vaak nog niet goed verwerken daarvoor met als gevolg: Buikpijn! Miischien dat ik wel met een maand of 4 met een papflesje begin, even kijken wat de kinderarts daar van vindt. Denk trouwens eerder dat Jamal gewoon aandacht wil als jullie eten, want als je niets anders kent dan flesvoeding, denk ik ook niet dat je eten kunt missen. Maar goed...daar kan ik best naastzitten natuurlijk... Symoen, gelukkig is de rust teruggekeert bij jullie. Wat kan het vermoeiend zijn he, als je kleintje NIKS wil! Behalve huilen dan Succes met kerstshoppen. Ik heb sinds gisteren alles in huis, alleen zo nog op boodschappen uit. Allwoman, hier ook een klein driftkikkertje als die handjes niet doen wat zei wil. Maar Zoë is ook erg tempramentvol, zeiden ze in het ziekenhuis ook al. Tsja...joegoslavische papa he...dan krijg je dat. Wordt nog leuk als ze straks 2 is! Kibi, Zoë slaapt 'sochtends a de vroege fles nog tot een uur of 10, dan gaat ze om half 12 naar bed tot een uur of 1/ half 2 en dan gaat ze rond 7 uur pas weer slapen. Kan op mn kop gaan staan, maar 'smiddags wil ze niet in bed. Denk dat t per kindje verschillend is hoeveel slaap ze nodig hebben en als ze verder vrolijk en llert is, denk ik niet dat je je er te druk om moet maken. Tam, gaat t slapen bij jullie eigenlijk al wat beter? Semmi, succes met je eerste werkdag vandaag! Joli, ik heb Maria hier ook al heel lang niet gezien. Hoe gaat t met haar en Daan? Nou...ik heb dus te vroeg gejuicht. Gisteren was t weer gewoon spugen als altijd en gisterenavond gooide ze met de late voeding weer een halve fles eruit. Vanmorgen liet ze 60 cc staan van de 150. Ik twijfel een beetje of ik de poli zou bellen. Dit wijst nl op wél een infectie, maar de antibiotica krijgt ze als onderhoudsdosis, niet als kuur. Denk dat ik de komende twee flessen even aankijk en anders vanmiddag even bel. Anders zit ik straks met kerst met een ziek kind... Bahbah! Ik ben dit gedoe zo zat he!SPUUGzat om precies te zijn
mamak hier krijgen ze op drie maand meestal al petatjes of groentehapjes zoals je het zegt en vanaf vier maand de fruithapjes... lyana krijgt ook al 180 cc nu en wij gebruiken van pampers maatje drie... ook de active fit! idd al bijna meeting
mariek- heb voor je geduimd...en? en? Tam: hoe gaat het met je schoonmoeder? Susanna- beterschap! Mijn kind slaapt door: VAN 20.00 u tot 03.00 's NACHTS! Wil 23.30 eigenlijk niet eten, 3 uur 's nachts des te meer, en tukt daarna tot 7 uur. Leuk voor haar een ritme en alles, maar: WAT HEB IK DAAR NOU AAN? overdag wordt wel steeds gezelliger, madammetje krijgt 'praatjes' en speelt zich suf. heel lief.
Goedemorgen dames. Zo gisteravond mn nagels weer laten doen bij Blub, die zijn nu weer mooi voor de feestdagen. En toen ik thuiskwam zat mn vriend met Maud opschoot, ze had een heel rood hoofd en waterige oogjes... ze had net een huilbui van 2.5 gehad maar toen mama thuiskwam begon ze gelijk te lachen... raar eens in de zoveel weken heeft ze zo'n avond, misschien het sprongetje.. was wel de tijd ervoor. Ik ga straks de laatste boodschappen even halen, dan is dat ook weer gedaan. Tam, Fijn dat Timo niet zo'n last heeft van zijn prikjes. Maar weer jammer van de fysio die hij gaat krijgen. Misschien zit dat er voor ons ook wel in, Maud heeft ook een voorkeurshouding. Zo die is ook goed gegroeid. Lekker ventje hoor. Sassie, lieve foto he, heb ik wel heel veel foto's voor moeten maken hihih. Ik heb het idee dat ze weinig last heeft van de prikjes, ze heeft alleen gisteravond 2.5 uur aan een stuk gehuild... Ik was mn nagels doen bij Blub...dus Kenneth was met haar thuis. Nee heb die foto's niet gezien, heb kenneth er wel over gehoord. Zal eens vragen of die dat boekje wilt meenemen. Nee wij zijn ook niet meegeweest naar snowworld... had er geen puf voor hihi. Mamak, Ik vond ook dat het ineens heel erg hard gaat, maar volgens de arts is ze niet te zwaar en ziet ze er lekker gezond uit. Dat vindt ik ook, toen ze geboren was had ze geen grammetje vet en nu ziet ze er lekker uit.
O ja, wij krijgen ook fysio voor Zoë, gisteren is hij voor t eerst geweest. Lievr fysio dan een helmpje! Was een ontzettend aardige man en Zoë vond t allemaal wel prima. Nog even spammen: Deze foto hebben we als kerstkaart geruikt. Of had ik die nou al is neergezet hier....nou ga ik twijfelen...
Hoi! Nou, heb alles wel bijgelezen, maar wat een hoop! Zal vanaf nu weer gaan reageren;maar nog even het volgende; Liz; gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ben je uitgerekend? scrap; fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Ook weer leuke foto's gezien! We zijn gisteren weergekomen van een weekendje texel, wat gaat zo'n weekend toch altijd weer zo ongelofelijk snel voorbij! Maar hebben het erg leuk gehad, marin had het weekend drie vaders en drie moeders! Goed verwend door iedereen dus! Ze heeft heeft het ook super gedaan, ze heeft het hele weekend niet gehuild, en lekker geslapen! Voor ons wel even weer wennen dat ze bij ons op de kamer sliep. Marin maakt nog al veel lawaaitjes als ze slaapt. Moeten vanmiddag om 16.00 bij het CB zijn,krijgt ze de eerste prikjes, bah! Ben wel weer erg benieuwd hoe lang en zwaar ze is!
@ Zena: kan me heel goed inbeelden dat je het zat bent hoor! @ Liz: raden ze groente- en fruitpap hier zo vroeg aan? Ik zou toch zeker wachten tot 4 maanden met vaste voeding... @ Symoen: een verademing als ze door die sprong zijn he. Ik wacht nu op de 12 weken sprong. De 8 weken sprong had ze op een kleine 7 weken, dus zal de 12 weken sprong er ook wel al aankomen... Ah die handjes: Lore stopt ze ook constant in haar mond en dan loopt het kwijl gewoon langs haar kaken heen . Ik baker haar 's nachts in, maar blijkbaar niet goed genoeg want als ik wakker word omdat ik haar hoor soppen, zit ze met haar twee handjes in haar mond met zo'n triomfantelijke blik...Wat ze vaak ook doet, is enkel op haar wijsvingertje zuigen, waardoor ze lijkt op Mini-Me uit Austin Powers (maar dan met de wijsvinger dus) @ Blub (en even off-topic): ik heb een vraagje voor de experte: ik heb altijd op mijn nagels gebeten, tot er op de duur enkel stompjes van een paar milimeter overbleven. Twee jaar geleden ben ik gestopt en nu ziet het er allemaal een pak minder goor uit, maar ze zijn nog steeds heel kort. Wat kan ik volgens jou het beste doen om ervoor te zorgen dat mijn nagels terug tot aan het topje van mijn vingers komen (heel lang laten groeien vind ik vies omdat er dan voortdurend vuil onder komt omdat ik door mijn eczeem nogal vaak krab ) stomme vraag misschien: wat zijn de "problemen" waardoor ze een fysio aanraden? Ik weet dat Allwoman iets schreef over de oortjes van Noa, maar wat zijn nog redenen? Toen ik met Lore bij het CB was en vermeldde dat haar hoofdje begint af te platten, zei de VK gewoon dat dat zichzelf herstelt als ze beginnen te kruipen omdat de schedelnaden op die leeftijd ook nog bewegen...
Ja, dat dacht ik dus ook he. 20 januari moet ze terug voor haar tweede prikjes. Ik zal het dan opnieuw vragen. Het kan natuurlijk zijn dat ze het nog niet overdreven plat vonden, maar ik vond het maar een vreemd antwoord.
linnepin 22 augustus 2009 maar ik dacht eerst september maar klopte dus niet, zit dus bij het verkeerde forum voor men nieuwe kindje hahahaha kibi ik weet niet of kind en gezin het aanraad maar de meesten die ik ken, die doen dat al op drie maanden aangezien het toch niet echt "vast" voedsel is xxx
zo meiden wat ben ik ziek geweest gister, zat op de wc en voor en achter kwam het eruit...bléeeee :sick: ale: Nu vandaag gaat het weer iets beter, enkel nog wat trillerig en hoofdpijn... Had van die krampen..weet je wel als je buikgriep hebt...owowow dacht dat er zo weer een kindje uit kwam joh..jezus wat deden die pijn! Damian moest gister ook naar cb...papa is met hem geweest, omdat ik dus ziek was...leek me ook niet zo bevordelijk voor die kindjes daar met mijn buikgriep... Hij is nu 6700 gram en 59,5 cm lang....kreeg zijn 2de sets prikjes en heeft zich heel kranig gehouden en heeft er later ook geen last van gehad zoals ik het kon merken... Zo dit was het weer, ga vandaag niet op iedereen reageren hoor, daarvoor voel ik nog wat te beroerd! iedereen iig prettige kerstdagen
He meiden kom even piepen, dit vanuit duitsland waar we tot 28ste verblijven. Met sterre gaat het stukken beter. Over het zwanger zijn, in begin miste ik het wel nu niet meer...wil m'n oude lichaam terug Ik hoor jullie later
alvast ter info: http://oktober2008.tk/ Ben nog hard bezig hoor... moet nu effe weg.. ga straks verder