hallo joli en zico dus ik ben gelukkg niet de enige hier daar ben ik blij om zitten jullie trouwens ook op die andere site?? ik niet want ik kwam er te laat achter dat er een andere forum is maar dat maakt niks uit.. ik vind zwangerschapspagina echt heel leuk en gezellig alleen ja veel meiden van de oktober mama's komen hier niet meer en dat vind ik echt heel jammer net wat joli al zei hier is het toch allemaal begonnen .. en we hebben natuurlijk hier ook veel met elkaar gedeeld maar ja verder gaat het hier goed en met mijn kleine meid gelukkig ook hoe gaat het met jullie en met jullie kleintjes
Hee.. Hier een van de beheerders van het andere forum.. Wat is je e-mail dan stuur ik je een toegangscode. gr kim
ja hoor op de andere zit ik ook. Sterre straks naar de kinderarts ze heeft denk een zeer zware oorontsteking. Net nu haar papa een uur na ze bij de kinderarts onder het mes moet.
jeetje wat vervelend zeg voor allebei natuurlijk wat een rotdag dan he ik hoop voor sterre dat het snel overgaat want een zware oorontsteking is zeer pijnlijk heel veel succes vandaag en een dikke knuffel voor sterre
ik ontdek dit net pas. Luca is 8 oktober geboren. Zijn jullie al aan het bijvoeden? hier gaat het heel goed daarmee.
Is wist niet dat hier nog geschreven werd. Op een of andere manier kan ik niet meer op het besloten forum komen (zal wel zijn omdat ik er een tijdje niet ben geweest wegens omstandigheden) wel erg jammer maarja. Alles goed hier?
Hoi oktober mama's, Ons kleintje is 3 oktober geboren en we hebben haar opgegeven voor de baby van het jaarverkiezing van Sky-radio. Zou het tof vinden als jullie op ons meisje willen stemmen, enne als jullie baby's er ook op staan, stem ik daar uiteraard ook op Dit is de link: http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/19221 Groetjes en alvast een fijne dag, Mieperdepiep
Ja, volgens mij is er een storing.. Ik heb het al gemeld aan de beheerder met mijn codes erbij enzo.. Ik hoop snel dat hij weer online is..
het volgende bericht staat op de beheerpagina Alle Standaard Forums onbereikbaar 2009-05-17 Op dit moment zijn alle door ons gehoste Standaard Forums onbereikbaar. We zijn op de hoogte van dit probleem en doen ons best om deze storing zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor dit ongemak.
Hihih, wat een groot lettertype... Zijn jullie kindjes ook zo druk met kletsen? Heerlijk om naar te luisteren!
Het begint hier nu wel te komen ja! Leuk om z'n stemmetje zo nu en dan al te horen! Wat kan je daar toch blij van worden hè!
hier ook al druk aan het kletsen ... dada , papa , ah bah ...leuk om dat allemaal te horen ... fijn gevoel geeft je dat..
hallo oktober mama's ! waar zitten jullie ? het is hier ineens zo stil....? vraagje : welke kindjes , kruipen al een beetje en beginnen ze al een beetje te krabbelen ??
Ze struint het hele huis door! Tijd voor de traphekjes. Grappig om te zien dat haar wereld nu zoveel groter is geworden. En hoe zit het met de tanden bij jullie kleintjes? Hier al 4.. Zijn jullie al met je kleintje op de fiets geweest? En zo ja, hoe was het?
hier ook tijd voor een traphekje..! al hebben we altijd de deur naar de trap toe altijd dicht.. maar je weet maar nooit ! hier heeft mijn kleine meid al 7 tandjes ! 5 onder en 2 boven , dracula ... hahahaha.. en ook al op de fiets geweest.. de eerste x 3 week geleden.. ze vindt het geweldig !!! gaan we ff zingen..(oppassen dat niemand achter je rijdt , ik kan nog al spontaan hard zingen ) krijgen jullie kleintjes ook ineens een eigen willetje ..als iets niet lukt , gillen , gewoon te keer gaan...! zelfstandig willen eten..! zo ineens.. een echte dametje hoor !