Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ff kijken wat ik allemaal onthouden heb :) :

speen: Daan krijgt de speen van bibi, die van difrax vind ie echt helemaal niks!

Wakker maken of laten slapen: ik laat Daan in principe lekker slapen en voedt dus op verzoek, meestal komt ie zelf niet meer dan een uur later, dus ik vind het prima. Een enkele keer maak ik hem wel wakker voor de laatste fles als het anders voor mezelf te laat word, maar liever niet te vaak.

Wondpijn na keizersnee: totaal geen last van gehad gelukkig. De wond was praktisch direct mooi dicht en heb er geen problemen of pijn aan gehad!

Marieke, Daan heeft ook 2 weken aan de zantac gezeten maar zag niet voldoende verbetering, wel iets, maar niet genoeg naar mijn zin. Nu zijn we daarmee gestopt en krijgt hij nutramigen, een hypo-allergene dieetvoeding, bij de apotheek verkrijgbaar. ik moet zeggen, hij krijgt dit nu 2,5 dag en ik merk zeker wel vooruitgang. Hij spuugt nog wel, maar hij heeft er niet meer zoveel last van, voorheen gilde hij het uit na zijn flesje en dat is nu niet meer gelukkig. Ook slaapt hij overdag een stuk beter. Nu ga ik nutriton halen om de voeding te verdikken, want het is echt waterdun, ik denk dat ie daardoor nog zo veel en zo snel spuugt, dus dat gaan we straks weer proberen.

Ik las van de week dat er nog iemand met nutramigen bezig is, hoe lang geef je deze voeding? Is dit blijvend of stap je na een tijdje weer over op andere?

Trouwens mariek, goed dat je je mond hebt opengetrokken hoor, bij de ha! Het gaat toch om je kindje! Ik zit er trouwens ook aan te denken om naar de osteophaat te gaan, heeft het goed geholpen bij jou?

zena, heerlijk zeg zo'n lange ruk geslapen! Heerlijk! Ben helemaal jaloers hahahaha.

kibi, ik hoop maar dat de echo goed uitpakt! Ze heeft idd al genoeg meegemaakt zo!

Zowiezo vind ik dat er een hoop kleintje tobben met reflux, spugen, krampjes etc etc. Zielig hoor! Hoop maar dat ze allemaal snel opknappen!

Nu weet ik het ff niet meer...hihi tot later allemaal!

2. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou...mijn kleine meid heeft de boel weer eens wakker gehuild...ga maar eens ff kijken boven.

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Vandaag hadden we een intake bij de consultatiebureau.. We hoefden alleen niet helemaal daarheen te gaan maar we konden lekker thuis blijven. Ze kwamen namelijk op huisbezoek. Om 10.30 uur stond de mevrouw voor de deur.
    Ze kwam om veel van onze gegevens door te nemen zoals bevallingsgegevens, gegevens van de zwangerschap, evt allergieen van papa of mama en dat soort informatie..

Ook konden wij vragen stellen over Jamal. En we hadden een paar vragen.
    Jamal is namelijk de afgelopen 2/3 dagen 's avonds (va 16.00 uur tot 22.00 uur) erg hongerig. Dit resulteert in het feit dat hij soms na 1,5 uur al weer ligt te huilen om eten.. Uiteindelijk geven we hem toch maar een fles omdat werkelijk niets wil helpen...
    Ook spuugt Jamal nog steeds heel veek voeding eruit of geeft hij mondjes terug. OOk daar moest een oplossing voor komen..

Allereerst hebben we de spenen van de flessen gecontroleerd. Het bleek dat er 1 speen was die wel heel snel doorliep.. Daardoor dronk hij te snel en kreeg hij te snel zijn eten binnen..
    Het eerste advies was dan ook die speen weggooien en ervoor zorgen dat hij ongeveer een kwartier gaat doen over zijn voeding. Dit moet al veel buikpijn en gespuug tegen gaan.
    Als tweede moeten we hem 's avonds ook even lekker ( lekker? ) laten huilen.. en evt inbakeren zodat hij rustiger slaapt als hij lekker ligt..
    Ook mogen we hem (als het heel erg wordt) een flesje water geven zodat zijn "behoefte" voldaan is..

Al met al weer wat tips waar we iets mee kunnen en die we gaan uitproberen..

IK heb hem zojuist ingebakerd met een hydrofiele luier en zijn speen gegeven... en hij is al wel stiller.. dus wie weet helpt het..
    Ik vind het er alleen zo zielig uit zien.. mijn baby lijkt nu net een loempia... :( (vind het echt zo zielig dat ik zit te huilen op de bank)

4. carma

carma Niet meer actief

Een klein wondertje hier.
    Het is middag en carlijn ligt al een half uur op bed te SLAPEN.
    Ik weet niet hoe ik het heb, zooooo lekker even die rust (geen gehuil)
    en een tevreden baby.
    Of het nu de zantac is of de behandeling van de osteopaat gister of een combi ik weet het niet.
    Volgens mijn moeder die ook zantac gebruikt werkt het snel bij haar laat staan bij z'n kleintje.
    Maar ik vlak de osteopaat niet uit want ze slaapt nu ook met haar hoofdje naar rechts.
    Ik hoop dat ze vanavond ook een keer in bed wil slapen en dat ik ff tijd met mijn hubby heb.
    Ik hou zielsveel van mijn meisje maar mis de knuffels van manlief.

mariek73

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Hallo allemaal,

Het is even geleden dat ik hier ben geweest volgens mij maar daar ben ik weer :D .

Wij hebben hier ook de speen van bibi, difrax wil Lucas ook niet.

Kei goed Marieke dat je je mond bij de huisarts open gedaan hebt :D . Ik hoop ook dat de Zantac helpt voor Carlijn. En je operatie dat komt allemaal goed meid. Maare kom je dan wel bij de zwangerschapsgymclub?

Kibi wij hebben hier precies hetzelfde moeten ook een foto van Lucas zijn heupjes maken omdat ik vroeger een afwijking aan mijn heupen had (veel ellende mee gehad :( ).

Inderdaad Semmi heb je nu al moeten laten prikken?

Met mij gaat het nog steeds niet helemaal geweldig, dacht al ongesteld te zijn maar het blijft bij een beetje donkerbruine afscheiding, veel steken in mijn buik en rug. Maarja het zal er wel bijhoren. Ook nog steeds veel last van mijn lage hb :cry: . En het gaat niet zo goed met ons Jack Russeltje, ze heeft waarschijnlijk een nekhernia :cry: . Zit nu onder de pijnstillers en prednison en het lijkt nu wel een beetje aan te slaan maar ben nog niet heel erg optimistisch omdat het van de week ook al beter leek te gaan na een injectie maar de dag erop ging het weer slecht. En gister heeft ze weer een injectie gehad dus nog even afwachten. Anders moeten we foto's laten maken in een dierenziekenhuis en zal ze waarschijnlijk geopereerd moeten worden al moeten we er dan goed over nadenken volgens de dierenarts omdat het nogal risicovol is en ze is ook al bijna 12 jaar. Dus echt hopen dat alles met de injecties, prednison en pijnstillers goed komt.

Lucas sliep al heel goed door, alleen vorige week moesten we de aantal voedingen van de cb-arts aan gaan passen van 6 naar 5x. Nu werd hij minimaal 2x per nacht wakker en huilen, kreeg hem niet getroost. En sinds vannacht heeft hij weer doorgeslapen van 23.00 tot 7.30 uur :D .

Zo nu gaan Lucas en ik even op stap naar het dorp even in de buitenlucht.

6. carma

carma Niet meer actief

:) :) :) een loempia die is goed ik lig hier helemaal krom van het lachen.

Ischa ik weet niet of het gaat lukken die meeting met baby's dat is 3 dgn na de operatie.
    Als ik me enig sinds goed voel kom ik maar dan zal carlo ons moeten brengen ik mag niet tillen en dan zal ik met een uurtje weer weg zijn.

rot voor je dat je je nog niet goed voelt meid, ja het hoort erbij maar leuk is anders.
    sterkte ermee

liefs mariek73

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ja klopt, normaal gesproken is dat ook zo, maar er heerst hier kinkhoest in de omgeving, dus moeten alle baby´s eerder ingeent worden.

8. sabineramp

17 feb 2008
    46
    0
    0
    kudelstaart
    Hoi allemaal,

Ik heb na 2 hectische weken eindelijk weer eens tijd om me hier te komen melden bij de mama''s.
    Ik zal hier mijn bevallingsverhaal wel neerzetten, want het was een erg heftige en zware bevalling.

Vrijdag 25-10-2008 op 23.30 uur braken thuis mijn vliezen, en omdat de baby nog niet was ingedaald gelijk de verloskundige gebeld, en toen die kwam om te controleren bleek d baby half ingedaald te zijn, dus mocht ik gewoon rondlopen als ik dat wilde.
    De weeen kwamen eigenlijk gelijk al goed op gang en vanaf 02.00 uur kwamen de weeen al regelmatig om de 2-4 minuten en duurde ze een goede minuut. Om 06.00 uur de verloskundige weer gebeld, en toen zij voor het eerst ging kijken voor de ontsluiting was die al 4 cm, dus was goed op schema. Om 10.00 uur kwam de verloskundige weer langs om te kijken, en toen bleek ik nog maar 5 cm ontsluiting te hebben,en omdat ik al 3 uur alleen maar rug en beenweeen had en de hele nacht wakker was geweest en daardoor al aardig uitgeput raakte hebben we in overleg met de verloskundige en het ziekenhuis besloten omtoch maar naar het ziekenhuis te gaan, want thuisbevallen zag ik niet meer zitten. Eenmaal in het ziekenhuis beek de hartslag van de baby heel erg laag te zijn, en werd er gelijk bloedgeprikt en allerlei testen gedaan om te kijken of de baby het nog wel goed genoeg maakte voor een natuurlijke bevalling. Toen daar het groene licht voor kwam werd ik aangesloten op de weeen opwekkers en kreeg ik een pijnstiller in mijn bovenbeen gespoten om de erste scherpte van de weeen af te halen. Om 13.00 uur had ik 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan meepersen, na 50 minuten persen bleek de baby niet verder te zakken en niet het bochtje om te willen, dus werd de gynecoloog erij gehaald om te overleggen wat er moest gebeuren. Zij stelde voor om het 1 keer te proberen met de vacuumpomp en als dat niet zou gaan zou het een keizersnee worden. Omdat de baby de bocht nog niet om was moesten ze zo hard trekken dat de pomp losschoot,maar ze was wel de bocht om. En nadat ze de pomp weer hadden bevestigt is ze na 4 flinke trekpogingen alsnog gewoon geboren geworden. En op een knip na ben ik er ongeschonden doorheen gekomen door de bevalling, de baby had een flinke bult op haar hoofd en ook hoofdpijn, haar score was eerst een 7 en later een 9, dus voldoende.
    Het is een meisje, en we noemen haar Lisa Marelijne, ze was 2880 gram bij de geboort en 51 cm.
    Omdat lisa een dysmatuur is dronk ze in het begin heel erg slecht, ze wilde deborst niet pakken en ook haar fles wildeze niet leegdrinken, we waren ruim anderhalfuur per voeding bezig om er 60 cc in te krijgen. Na 4 dagen aankloten is ze 2 dagen in het ziekenhuis opgenomen, en daar is eindelijk op de rit geholpen en drinkt ze goed.
    En omdat ik wel heb gekolft ben ik in overleg met het cb weer begonnen met de borstvoeding, en vanaf gisteren drinkt ze, wel eens waar met tepelhoedje, aan de borst, dus ben helemaal blij en trots op mijn meisje.
    Ik hoop dat er vanaf nu wat meer rust komt en ik hier ook vaker mee kan en mag praten.

Sorry voor het lange verhaal, maar wilde het toch even kwijt.

groetjes sabine

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Hallo dames!
    Wij zijn weer met Zoë bij de kinderarts geweest. Pfff...wordt er wel een beetje zat van nu hoor! Omdat ze nog steeds aan projectielbraken doet is er weer een echo gemaakt, maar weer was pylorusstenose uitgesloten. Gooed zo! Nu moeten we een week ypo-allergene voeding gaan proberen en dan terug. Helpt het? Mooi. Helpt het niet, dan ph metrie en ws een foto met contrast. Had er eigenlijk nu al op gerekend en voor mn gevoel is het "uitstel van executie", maar hij was er nogal stellig in. Dus dat doen we dan maar.
    Vandaag gaat t goed met Zoë. Ze is vrolijk en heeft nog weinig gespuugd. Ik ga dr zo in bad doen, ze ligt al flink te murmelen hiernaast.
    Sabine, gefeliciteerd met de geboorte van Lisa, klinkt als een hele pittige bevalling! Fijn dat t nu allemaal de goede kant op gaat en je weer bv kan geven! Super hoor!
    Semmi, das ook wat, met die kinkhoest! Mooi dat ze dan eerder mogen inenten.
    Marieke, goed zo, laat je niet gek maken door zo'n huisarts! Zoals Sjok van de week zei, mommy knows best!
    IScha, fijn om je hier weer te zien. En wat lekker dat Lucas zo lang slaapt! Op 5 voedingen al! Zoë krijgt er nog steeds 7 van 120...
    MamaK, inabkeren, wij doen het ook en hier werkt t perfect. Van de week moest ze zonder slapen omdat de doeken gewassen moesten worden en dan slaapt ze dus gewoon niet en trapt ze de deken van zich af en al. En inderdaad...net een loempiaatje.
    Was ook even benieuwd wat je verder gaat doen qua borstvoeding...Ga je het nog proberen of laat je het zo?
    Maria, goed je weer te zien hier meid. Fijn dat de nutramigen wat lijkt te doen!
    Zo...en nu ga ik Zoë in bad doen.

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hier ook alleen maar Bibi-speentjes, die van Difrax moet 'ie ook niet!

Kibi: Hopelijk komt er niks schokkends uit die echo! Wanneer gaan jullie?
    De kittens zijn trouwens al de deur uit ja! 3 dagen voor m'n bevalling zijn ze vertrokken, met pijn in m'n hart, dat wel, maar qua rust scheelt het enorm moet ik zeggen hoor, haha! En gelukkig zijn ze ook allemaal goed terecht gekomen, dus dat scheelt....

Semmi: Lekker aan de poets geweest?! Je mag met recht trots zijn op je meisje hoor! Ze is echt lekker gegroeid! En goed dat ze nu al geënt mocht worden!

Haha! Wedden dat er een oktoberbaby baby van de maand gaat worden?! Ik lees er nu al meerderen over die eraan meedoen ;) ....

Zena: Wat lekker dat je zo hebt kunnen bijtanken joh! Heerlijk hoor!

Ik heb ook mooie babyfoto's voorbij zien komen! Echt ontzettend lief!

Mariek: Goed dat je zo voor je meisje bent opgekomen bij de HA! Nu hopen dat de zantac gaat helpen!

Ischa: Wat doet Lucas het goed joh! Slaapt ook al goed door 's nachts zeg!

Sabine: Gefeliciteerd met je dochter! Heftige bevalling hoor! Nou ja, jullie zijn er zonder kleerscheuren vanaf gekomen en nu maar lekker genieten! Leuk dat je wat vaker mee komt kletsen hier!

Zo! Verder ff een blackout!

Hier is het vannacht goed gegaan. Ik mag niet klagen! Quinten heeft z'n laatste voeding om 00.00u gehad en kwam daarna pas weer om 4.30u, een uur later dan normaal! Om 5.00u lag hij er weer in, maar heeft niet echt meer geslapen. Een beetje liggen jengelen totdat 'ie om 6.00u helemaal los ging. Toen ben ik er maar uit gegaan en heb ik met 'm op de bank gezeten totdat m'n man z'n bed uitging om naar z'n werk te gaan, toen zijn wij er weer ingedoken ;) .... Saampies zijn we van kwart voor 7 tot kwart over 8 weer in slaap gevallen, dus al met al best netjes, toch?!

Vandaag heb ik 'm ook iedere keer na 4 uur wakker gemaakt, ik heb toch het gevoel dat het Quinten iets meer rust geeft, dus blijf ik dat maar gewoon doen. Pffff.....wat een onzekerheid allemaal hè?! Ik vind het allemaal maar ingewikkeld en spannend, dat mama zijn, haha! Ach.... wie zei dat hier ook alweer?! Je kan het niet fout doen! En daar hou ik me maar aan vast als ik weer eens gigantisch aan mezelf twijfel :oops: ....

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Over inbakeren ik doe het ook en dan met een
    puckababy...en ik zou niet zonder kunnen, ben vanaf
    maandag wel begonnen om het alleen s'avonds te doen
    om hem een beetje dag en nacht ritme te krijgen...

Ik heb eigenlijk ook geen pijn aan wond van keizersnede
    alleen als het koud buiten is, en soms een beetje aan 1
    kant omdat het knoopje daar een beetje strak zit.... :rolleyes:

Ik las ook iets over anticonceptie, hebben HET nog niet gedaan
    maar moet maar weer aan de pil begonnen ( of moet je dan
    eerst ongesteld geweest zijn? :evil: )

Nou Ollyvier ligt lekker in zijn bedje, ik ga zo ff lekker douchen
    en dan komt hij waarschijnlijk weer rond 23.30 en dan weer
    rond 5 uur.....

Fijne avond meiden...

LIEFS nony

12. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    even een vraag over het badderen

onze kleine man heeft een erg gevoelig huidje, dus we zijn op aanraden van de kraamhulp overgegaan op neutral, maar dit is nogal aan de prijs, bijna 5 euro per flesje, weten jullie een andere goede parfumvrije badschuim?

hoevaak gaan jullie kleintjes in bad, en op welk tijdstip van de dag>
    wij hebben het vanavond voor het eerst in de avond gedaan, in de hoop dta hij dierdoor iets rustiger blijft vannacht, en wat vaster gaat slapen.. hij is al 2 nachten van 2-5uur aan het spoken..

13. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heej Zena.. Ja, ik vind het er zo zielig uitzien.. maar ja.. hij slaapt wel beter erdoor ... dus we doen het maar.. :(

Borstvoeding.. tsja.. Ik heb het zelf geprobeerd.. dus zonder hulp zeg maar van CB of huisarts maar het was al te laat.. er wil al niets meer echt uitkomen.. en eerlijk gezegd had ik ook het gevoel alsof er met 1000 naalden tegelijk in me tepel werd geprikt.. dat kind van mij begon te zuigen alsof zijn leven ervanaf hing :cry: :oops:

14. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht

15. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    dus het was toch een navelbreuk simone, dacht het al...en dat ploppen,,,de darmen die naar buiten komen..blé :confused: haha, maar had er al iets over gelezen, maar blijft ranzig om te horen...dat ze dat niet pijn doet hé...

wie was dat ook als weer over die heupjes die verkeerd stonden als kind?
    ik heb dat ook gehad, en heb ook als kind een spreidbroekje aan gehad, nu moet damian ook naar ziekenhuis voor een foto, maar das pas met 3 maand hier..want eerder kunnen ze het nog niet goed zien, zeiden ze :rolleyes: ...kun je nagaan wat een verschil!

enneh de pil kun je weer beginnen met innemen op de eerste dag van je menstruatie ;) ...en sex..tja wij waren er heel vroeg weer bij..haha..deed ook geen pijn ect..

ik doe damian ook niet elke dag in badje..ook niet om de dag..zo 2 x in de week idd..en de rest natuurlijk lekker wassen..idd ZONDER zeep...ook damian heeft een gevoelig huidje, maar dat hebben de meeste baby's, en vooral tegen de winter aan...smeer hem ook lekker in met bodylotion elke dag..vind ie heerlijk :D

ga nu maar eens lekker proberen te slapen..heb een wijntje gedronken :oops: ...wel weer eens lekker voor een keertje :oops:

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik ben ook zelf begonnen. Ik legde haar eerst aan ná de voeding, zodat ze niet gefrustreerd en hongerig ervan zou raken. Het heeft bij mij ook even geduurd hoor, voor t op gang kwam. Wat je ook kan doen is domperidon slikken, dat verhoogt je melkproductie. Later heb ik een lactatiekundige gesproken, die vond mn aanpak prima. Na een paar dagen ben ik Zoë vóór de voeding aan gaan leggen. En op een gegeven moment de flesjes af gaan bouwen.
    Maar je moet het wel écht willen, want je bent zo een uur kwijt aan een voeding!
    O ja, en bloot met hem kroelen, dat maakt nl prolactine aan, huid/huid contact.
    Maar als je t niet doen, kan me er alles bij voorstellen. Want wat ik net al zei, het is behoorlijk investeren!
    Zo...Zoë komt nu voor de late voeding. Dan ga ik slapen.
    Welterusten allemaal!

17. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Yorick heeft ook last van een gevoelige/droge huid. We gebruiken nu dode zeezout in het badje, op aanraden van een vriendin, en verder geen zeep. Na het badje smeren we hem in met Lanette creme. Ik gebruik het pas een dag, dus ik zie nog niet veel verschil, maar mijn vriendin die zweert er bij. Zemelenbadje schijnt ook goed te zijn.

Yorick gaat 1 x per 2 dagen in het badje en dan meestal in de morgen. Ik wil het ook naar 's avonds verschuiven. Kijken of hij dan wat sneller slaapt.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Ik was er op tijd bij vandaag. Faya kwam om half 7 voor een voeding en sliep om half 8 weer en toen werd Jayna wakker. Ben dus maar opgestaan met Jayna. Kan mijn man ook een keertje uitslapen, hoop dat ie me straks erg dankbaar is....haha

Mamak: lijkt me idd in het begin ook niet leuk dat je je kindje zo ingebakerd in zn bedje moet leggen, maar wanneer hij er wel baat bij heeft, geeft dat jullie ook een stuk rust. Hoe gaat het nu met drinken en het spugen? En heb je het idee dat het inbakeren een beetje helpt?

Ischa: whauw wat goed zeg dat Lucas al zo goed doorslaapt, echt knap! Zielig hoor van jullie hondje, ga voor je duimen dat het goedkomt en er geen operatie nodig is! En balen at je je zelf ook nog niet zo goed voelt, sterkte meid!

Sabineramp: jeetje wat een verhaal meid. Wat goed dat je alsnog bv kan geven, je mag trots op je meissie zijn!

Zena: goh, da;s niet niks zeg voor jullie, elke keer maar weer terug naar de kinderarts. Hopelijk helt de voeding je meissie. Is het afgelopen nacht verder ook goed gegaan? Heeft ze nog veel gespuugd?

Joli: wat een leuke banner heb je zeg! En klint idd als een redelijk nachtje. En niet aan jezelf twijfelen meid. Je hebt het beste voor met je kindje en doet het hardstikke goed!

Nony: met de pil kun je pas beginnen op de eerste dag van je eerste menstruatie na de bevalling volgens mij. Fijn dat je verder geen pijn aan je wond hebt zeg!

Chris: Faya heeft ook een gevoelig huidje en doe ik 2 x in de week in bad en verder was ik haar gewoon, vaak ook alleen met water. En idd insmeren met bodylotion.

Bianca: mmmm lekker wijntje.....gata hier nog wel ff duren met de bv!

Zo, ga maar es ff een douche nemen en dan zal Faya straks ook wel wakker worden....

Fijne dag allemaal!
    Liefs Semmi

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Grrrrr word er zo moedeloos van....met die nutramigen voeding had Daan niet zoveel last meer van het spugen, geen maagzuur. Wel spuugde hij nog veel en raakte in paniek als hij dronk omdat de melk zo waterdun is. Gister nutriton erdoor gaan doen en nu dronk hij gewoon rustig en normaal zijn fles leeg, ook niet meer spugen, alleen wat mondjes terug geven. Maar nu heeft ie er weer krampjes door...word er gek van

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ Semmi: Ja, ik heb wel het idee dat het inbakeren helpt.. ik doe het pas vanaf gisteravond maar gisteravond was het geen happy hour (waarin hij normaal van 1600 uur tot 2200 uur heel onrustig was) meer.. Maar vanavond weer proberen en als het werkt ben ik blij..
    Drinken gaat ook stuk beter.. hij heeft gisteren helemaal niet gespuugd :)
    Langzamer drinken schijnt te werken.. kleine schokop dat mijn Jamal is.. haha

@ mariaatje: heb je al eens cinababy geprobeerd tegen de krampjes?

Hier een lekkere nacht gehad,.. Hubby moest voor het eerst werken (nachtdienst) en dus was ik alleen.. Zag er enorm tegenop maar alles is goed gegaan..
    Om 23.30 uur laatste voeding en toen 's nachts om 4.15 uur weer.. Hubby heeft vervolgens die van 8.00 uur gedaan dus ik kon lekker doorslapen in de ochtend :D

Deel Deze Pagina