Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    BABYNIEUWS!!!! TRIESSIE IS BEVALLEN!!!!

2. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Mieni ontzettend veel sterkte voor je meid! een dikke knuf!

mamak, wel lief van je hubby :D ook al was het compleet verward nu :D schoon kindje is jamal wel amai!

verder niet al te veel bijgelezen :)
    zo heb ook niet echt veel te melden :D

ook hier voor triessie ontzettend gefeleciteerd! :) xxx

3. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ mieni.. jeetje meis... sterkte

4. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    mieni: veel sterkte..jeetje 37 jaar en 2 kids, wat is het leven ook oneerlijk hé!

triessie: gefeliciteerd

en zo zie je maar, dood en een nieuw leventje staan zo dichtbij elkaar :cry:

5. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Mieni; Sterkte....wat is het leven soms niet eerlijk. Ik wens alle nabestaanden veel kracht toe om dit verlies te dragen.

6. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Mieni: veel sterkte. Dat is nieuws waar je even stil van wordt...

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mienie, heel veel sterkte. Het leven is niet eerlijk...

Mikatjuh, ik verving een voeding en die kolfde ik niet af.

Ik heb een hele fijne dag gehad vandaag. Lekker met man en kind de hort op en net een heerlijke zelfbedachte maaltijd van manlief op tafel, hoefde niets te doen.
    Morgen gaat hij beginnen aan zijn nieuwe baan, beetje zenuwen voel ik wel bij hem. Geeft niet, wordt vast leuk.
    Ik heb echt een goede dag vandaag. Sulja zei het net ook, vanmiddag werd ik ineens vrolijk. Ben ik eigenlijk nog steeds. Hiephiep hoera!

Zoë spuugt helaas weer als vanouds, maar voor zover ik kan inschatten heeft ze er vandaag niet zoveel last van. Dat is fijn!
    Vandaag heeft ze voor het eerst heel bewust naar de beestjes aan de mobiel gegrepen! En ze had dr speen beet. Meer geluk dan wijsheid volgens mij, maar ze lag dr mee te door de lucht te maaien.

8. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    mienie sterkte hoor!

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    mienie heel veel sterkte en kracht gewenst!

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Zena, wat heerlijk dat je je vandaag zo goed voelt meis! Wens Sulja maar sterkte morgen bij z'n nieuwe baas ;) , zal vast wel goed gaan!

Ik wil even zeggen dat ik het vandaag zo'n leuke dag vond! Maria is hier op visite geweest samen met hubbie en Daantje en het was zoooo gezellig! Alsof we elkaar al jaren kennen, zo vertrouwd! Dankzij dit forum echt een dinnetje voor het leven gevonden!

Maria: je bent een topwijf :thumup:

En wat fijn voor Triessie dat ze nog net op het randje toch nog thuis kon bevallen! Nu alleen Hansje nog en dan kan het oude topic voor goed dicht.... Pfff....Achteraf is het toch allemaal best snel gegaan, vinden jullie niet?!

Ik ga zo maar weer naar m'n bedje toe, manlief doet de laatste fles dus ik duik er alvast maar in ;) ....

11. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    heb morgen een meeting met truus pfffffffff ook zo spannend...hihihi

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Lin,ik vond het ook superleuk en vertrouwd, maar dat kon haast ook niet anders met al dat gebep van ons en de torenhoge telefoonrekeningen haha :) . Bedankt, je bent een lieverd!

Bianca en truus, heel veel plezier morgen, als het net zo goed klikt als bij ons, dan zit het wel goed! Have fun!

13. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    mieni, gecondoleerd, wat naar....

14. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    mieni gecondoleerd meid.heel veel sterkte voor de komende periode.

triessie ook vanaf hier gefeliciteerd met je dochter evelien!

hier gisteren de verjaardag van bryan gevierd.hij werd 9 alweer.hij is de oudste van het stel.leuke dag gehad.hij heeft van zijn vader,mij en richard een digitale fotocamera gehad.verder nog DS spellen en een hoop geld.hij heeft meteen van zijn verjaarsgeld zo'n SD kaartje gekocht om daar spelletjes op te downloaden zodatie niet steeds hoeft te wisselen.nu houdie wel spellen over maar ach,zijn broers krijgen met hun verjaardag ook een DS die hebben nu nog een gameboy advanced.
    dus komt goed hahaha.

vanacht heeft mijn meisje door geslapen van 22.30 tot 6.45 vanmorgen.was wel lekker hoor na een toch wel vermoeidende dag.alleen had mijn zwager weer een handige move.hij pakte me beet bij mijn nek en drukte me naar beneden maar nogal in een rare draai.heel fijn .................NOT nu heb ik vreselijke pijn in mijn rug.
    sinds de bevalling heb ik steeds aan 1 kant pijn in mijn heup en dat straalt door naar mijn been en onderrug.ik heb het vermoeden dat mijn bekken niet helemaal goed zit.zal de ha eens bellen en misschien naar de fyshio.ik ben niet zo'n fyshio-type maar ja ik heb ook geen zin om daalijk niks meer te kunnen van de pijn.nu is rich nog thuis maar als hij aangenomen word op de politieacademie dan gaat hij weer werken.als mijn rug en bekken dan niet goed zitten sta ik ineens vast daalijk en dat kan niet met die kleine meid.

mmmmmm lekker rustig hier,de kinderen zijn naar school.bryan met een grote mand met chips en voor de leraren een mandje met cup a soup.

zo mezelf aankleden en om 9 uur aan die arbeit....
    heb meteen een setje te pakken.heb 3 klanten vandaag dus het valt mee.morgenochtend naar het CB ben benieuwd.volgende week naar de gyn voor controle.

verder even niks geloof ik.

oja
    @mamak,wat een mooi knap ventje heb je zeg.zoooooooooooowwwwwwwwwww.ik weet niet waar je woont maar dan zal ik mijn dochter vast waarschuwen voor jamal.hihi.hartenbreken word het later.

15. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heej Blub, wat een GE-WEL-DIGE opmerking, (ligt dubbel van het lachen).. Wij wonen in de buurt van Den Haag maar ik zal mijn zoon wel gaan leren om geen hartenbreker te worden hoor! haha
    Maar tis een leuk en mooi ventje om te zien op dit moment.. maar ze veranderen nog zo snel :p

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Nou... het schema hebben we niet gered vannacht (was ook haast te mooi om waar te zijn met een bijna 3 weken oude baby) maar we hebben geen klagen..

Gisteren om 0.00 uur de laatste voeding gegeven.. We hebben toen ook voor het eerst 120 CC gegeven zodat ie "voller" zou zitten voor de nacht.. En dat ging goed want hij heeft niet gespuugd.. :D
    Daarna kwam ie om 4.30 uur.. en dat was geheel volgens planning.. Toen heeft hij weer 120 CC gekregen en was het de bedoeling dat ie weer 4,5 uur zou slapen tot 9 uur.. Nou zoals jullie al aan de tijd zien is dat NIET gelukt.. Maar meneer kwam om 8 uur al.. Maar op zich niet slecht.. vind ik zo..
    Overdag krijgt ie weer gewoon voedingen van 100 CC en om de 3 uur..

Langzaam gaat er een beetje regelmaat in zitten :)

17. carma

carma Niet meer actief

Lieve mieni

Heeel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
    Liefs mariek73

18. carma

carma Niet meer actief

Ischa, ik vind het super gezellie als je langs komt.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Triessie gefeliciteerd met je dochter!

Kom op Hansje....we willen je graag snel hier welkom heten meid! Zet m op, je kunt t!

Zena: wat fijn dat je zo'n goede dag hebt gehad. Dan kun je er echt weer ff tegen aan he! En wat knap van je meissie, grijpen naar dr speeltjes.....kun je wel tijden naar kijken he zo'n kleintje in ontwikkeling!

Joli en Maria wat leuk dat jullie afgesproken hebben. Fijn dat jullie zo'n goede klik hebben samen, ik weet hoe dat kan zijn als je iemand op een forum ontmoet. Heb 3 vriendinnen overgehouden aan t nov 2006 mama's forum. We spreken regelmatig af en gaan zelfs weekendjes weg, echt bijzonder. Hoop dat jullie ook nog heel veel mooie dingen samen mogen delen!

Bianca en Truus ook veel plezier samen!

Mamak: heeft je mannetje toch best goed gedaan met zn voedingen! Mooi dat er een klein beetje regelmaat in begint te komen. Vind het knap hoor zoals jullie dat samen proberen!

Hier een beroerde nacht gehad......Faya deed het hardstikke goed en viel na de voeding om 4 uur meteen weer in slaap. Dus ik dacht " heerlijk weer es een redelijke nacht", wordt Jayna om half 5 wakker en wil gewoon echt niet meer slapen. En op het krijsen dat ze het zette. Faya werd daar weer wakker van later. Ik werd op een gegeven moment echt even boos op Jayna. Ze wilde tv kijken bij ons en er was gewoon echt niks aan de hand. Om half 7 ben ik maar met haar op gestaan, zodat Faya nog kon slapen....maar ben zelf dus vanaf 4 uur wakker en bek af......sorry hoor van mn geklaag. Voel me daar soms ook wel schuldig om, want heb t juist zo getroffen met mn meisjes.
    Heb Faya nu voor t eerst net ff in dr ledikant op eigen kamer neer gelegd, geloof dat ze na even huilen nu wel is gaan slapen. Denk dat we dat vanacht ook maar gaan proberen, mocht Jayna dan een keer bij ons op bed komen, kan Faya tenminste blijven slapen.

Nou ga zo ff naar een vriendin van me op de koffie. Zij heeft een zoontje van 3 weken oud, erg leuk dus zo samen! Ff lekker bijkletsen, gezellig!

Liefs Semmi

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Heej Semmi...

Jeetje zeg.. vanaf 4 uur... das wel vroeg ja.. En ik denken dat ik zielig was.. valt dus reuze mee! :D
    Geniet lekker van je meisjes en je bezoek...
    En ga lekker even liggen vanmiddag, dat kun je wel gebruiken :p

Deel Deze Pagina