Zo, Jayna ligt op bed, Faya in de kinderwagen beneden, hoop dat Faya ook ff gaat slapen, kan ik ook wat slaap gaan inhalen....kom later wel weer ff kijken....
Ik begin de voeding altijd met de borst waar ik de vorige voeding geeindigd ben. Ik gebruik ook een armbandje, anders onthoud ik het echt niet.
Marin is soms na 5 minuutjes al uitgedronken.. Maar nou 'rent' de melk ook uit mijn borsten, dus zo gek is het eigelijk ook niet... Hoef er niets voor te doen, en spuit er zo uit.. Zelfs als mijn dochter niet eens in de buurt is....
Ik kijk niet zo erg op de klok, maar soms vroeg manlief ook: ben je nu al klaar? Ik denk dat het misschien al een paar dagen is dat het niet zo lang duurt. Stom dat je weer onzeker wordt daarvan...hihi. Tim sliep door toen hij een maand of 2 of 3 was geloof ik, maar ik gaf de avond voeding heel vroeg dus dan kwam ie nog wel in de nacht. Nadine eigenlijk vanaf het moment dat we haar niet meer wakker hoefden te maken. Ik geef de laatste voeding ergens rond half 9, 9 uur al, dus daarom komt ze nog wel in de nacht. Maar ja, ze laat er zo 8 uur tussen, dus dat vind ik wel een hele nacht! Manlief gaat altijd rond 9 uur al naar bed, vandaar dat ik liever niet op blijf tot een uurtje of 11! Hoewel....gisteren hield ze het vol tot 23.50u... (en kwam trouwens toen om 5.30u, dus dat was niet zo lang als normaal)
Dank je wel En kliederboel? Zeg maar rustig één dikke bende! Haha, vond een week later nog gipsspetters tijdens het schoonmaken van de douche! Maar resultaat is mooi, zal daar ook eens een foto van maken. En ophangen aan de muur...
Hoi meiden, Ik heb bijna geen tijd meer om te reageren helaas, dus ik kom nu snel even langsgewaaid Vanmorgen op het consultatieburo geweest ivm de onrust van Timo met het slapen en het geen ritme hebben in de voeding ( hij komt vaak om de 2 uur al ) We gaan nu Timo inbakeren en aankijken hoe dat gaat, hij slaat zichzelf namelijk steeds wakker of krabt zijn gezichtje open met zijn nageltjes Verder zometeen wederom naar de ha ivm zijn hardnekkige spruw in zijn mondje en ook voor zijn billen die nu dus ook tot bloedens openliggen door de spruw. Dus al met al ben ik er erg druk mee en momenteel ook erg moe. Ik heb ook nog een peutertje rondlopen die ook de nodige aandacht vraagt. Meiden ik hoop hier echt snel weer mee te kunnen kletsen.
Hier heeft Lucas precies hetzelfde. En zijn hoofdje wordt ook helemaal rood als hij aan het persen is. Wij hadden het advies gekregen om 10cc water extra in het flesje te doen. Maar het heeft nog geen effect. Ik denk dat je het beste het cb kan bellen, ga ik tenminste wel doen morgen (vandaag kan niet meer).
Hoi meiden. Voor de kinderen met klei poep houd in de gaten dat er geen scheurtjes bij de anus komen of dat die er al niet zitten. Je houd er geen rekening mee maar ze krijgen er z'n last van. reageer straks weer ff we hebben het een beetje druk hier groetjes marieke
Nog een tip tegen de klei poep: druppels van VSM: kindicol!(dus niet cinnababy, die is tegen de krampjes), zorgt voor zachtere ontlasting, ik zweer erbij! als daan weer een paar dagen moeilijk poept krijgt ie een paar druppels en dezelfde dag nog een mooie luier!
tam doe maar rustig aan hoor.. we zien je hier vanzelf weer Succes met alles!! ben erg nieuwsgierig naar het resultaat linnepin nou ik heb gebeld en ik moet nu zijn voeding klaarmaken met water dat net van de kook af is en dan laten afkoelen en als dat niet werkt dan 10cc extra water erin doen. Grrrr, ons mannetje wordt wakker en wil dan eten niet eerst even gezellig wachten tot het flesje is afgekoeld. Dat wil overdag wel maar niet in de nacht en 's morgens de 1e voeding. Maar even aanzien dus, ga het wel proberen. Nou mariek dat over die haarscheurtjes bij de anus had ik hier gelezen en dat wil ik graag voorkomen en ook hij zoveel moeite moet doen. Wat is het dan toch handig dat je hier ervaringen kunt uitwisselen!
Mamak thnx voor je lieve reactie..hoe voel jij je nu verder? Hoe gaat het met je herstel na de ks nu? Heb je nog veel last? Mariaatje whauw dat is echt een hele goed nacht zeg! Je mag trots zijn op Daan! Echt knap! Joli Quinten gaat ook goed he in de nachten. Heerlijk hoor. Thnx voor je compliment, t is soms best ff druk met die 2 meiden ja....en ook al is t de 2de, onzeker blijf ik soms ook nog wel. Zena wat leuk dat je bij Blub je nagels gaay laten doen! En opeens de bv die weer wat op gang komt, apart is dat zeg. Allowman ik begin een voeding ook altijd met de kant waar ik de vorige keer geeindigd ben. Al moet ik zeggen dat Faya soms geen eens een ' toetje' aan de andere kant wil en ik dan natuurlijk wel de andere kant geef de volgende voeding. Handig van je dat je een maniertje hebt gevonden om te onthouden waar je gebleven bent. Mag ik ook wel es gaan doen, want vergeet t zo vaak Linnepinn Marin ook al zo'n snelle drinker. Ik heb net als jij ook aardig wat voeding. Kan wel blijven verschonen met de zoogcompressen. Het gaat ook zo hard als het toeschiet. Faya verslikt zich dan best vaak. Heeft Marin dat ook? Ik kolf binnen 5 min 125 cc....dus geen wonder dat Faya zo snel klaar is. Tam hopelijk gaat het inbakeren Timo helpen, want dit kost jullie zo veel energie zeg. Sterkte ermee meid! En het is idd best ff pittig met ook nog een peuter er bij...ik ken t! Rustig aan meid, t forum komt wel weer! Hier net ff lekker tukkie gedaan. Faya is toch gaan slapen in de kinderwagen en Jayna slaapt nu ook al 2 uurtjes. Ga ik vast met t eten voor vanavond beginnen. Zijn we vanavond een keer lekker op tijd. Liefs Semmi
Saris, dat lijkt me idd lastig met de voeding dan. Kun je het niet in een thermoskan bewaren dat water? Een vriendin van me had laatst een thermoskan met gekookt water mee. Dat had ze ook af laten koelen tot de juiste temperatuur. Daardoor kon ze de voeding bij mij heel snel klaar maken en het is ook handig voor onderweg als je t nergens op kunt warmen.
weet ik zo niet..ik heb de aftitteling niet gezien, want toen stond truus voor de deur met haar mooie zoontje Lars...We hebben gezellig geklets, voor herhaling vatbaar! als't goed is zet truus zometeen ff een fotootje erop van onze knulletjes
Oh wat ben ik jaloers op de kindjes die zo lang slapen 's nachts. Al mag ik niet klagen, want Lore laat meestal één keer 4 uur tussen en dan vaak 3 uur. Alleen ben ik vaak te moe om op te blijven voor de voeding tussen elf uur en middernacht, waardoor ik er een keer extra uit moet. Maar vannacht heeft onze meid bij het verversen gewoon een dik kwartier zitten lachen naar mij, waardoor je onmiddellijk vergeet dat je zo moe bent . Ik geef ook maar één borst. Lore valt meestal in slaap na een kwartiertje en is dan echt met geen stokken wakker te krijgen. Soms valt ze na vijf minuten in slaap, maar dan ga ik haar pamper nogmaals verversen en wordt ze terug een beetje wakker waardoor ze verder drinkt. Langer dan 20 minuten hebben wij nog nooit gehaald. En vreemd genoeg, als ik haar na het verversen de andere borst geef, komt ze sneller voor een volgende voeding, begrijpe wie begrijpe kan. Oh ja, ik gebruik twee zoogcompressen voor de borst die ik het laatst gegeven heb. Die moet je toch steeds uit je BH halen, dus dan vergeet je niet welke de laatste was. Al vind ik de truc met het elastiekje wel iets handiger. Ik ga die eens proberen. Bedankt voor de tip!
Ik geloof dat ik mijn sint-maarten snoep weer naar de winkel terug kan brengen....Wij wonen op een zeer tochtige hoek en je waait hier nu al uit je hemd. Volgens mij wordt het morgen net zo slecht... Tim gaat wel even op pad, maar ik gok dat ze het met 2 huizen wel gezien hebben! Ik heb een speciaal klipje voor aan mijn bh. Toen op internet gevonden. Zal ff googelen waar ik hem ook alweer vandaan had.
http://www.ozowiezo.nl/index.php?main_page=index&cPath=66&zenid=a0feaf79f9c7992f4fc0b23f1ed571f4 Het heet een boobytag.