Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik vind het geweldig! Zo jammer dat er niet zoveel bij ons aan de deur komen. We wonen toch in een wijk met ERG veel kids, maar vanwege de wind slaan ze ons vaak over... Een paar jaar geleden hebben alle kids binnen staan zingen omdat iedereen bijna wegwaaide :p

2. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    semmi; Ja Marin verslikt zich ook regelmatig, maar mw wordt zelfs nog boos als ik haar dan even van de borst afhaal.. Een echte dame hoor! En die zoogcompressen.. Jeetje, geen aanslepen tegen.. Viegen erdoor! Vorige week vier dozen gehaaldm kan nu alweer heen, de laatste alweer in gebruik...

Saris; zodra ik een foto gemaakt heb, zal ik die erin zetten! En over het gekookte water; voeding vast klaarmaken en dan onder de koude kraan af laten koelen tot de juiste temp. Zo doen we dat op het kdv ook altijd, anders duurt het zo lang inderdaad!

3. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Ik was helemaal vergeten dat het morgen Sint Maarten is. :S Morgen maar even wat traktaties in huis halen voor als er kids aan de deur komen. Vorig jaar hebben we niemand gezien, maar toen was het nog een grote zandbende hier. We wonen in een nieuwbouwwijk.

Wat geven jullie zoal aan de kids? Ik zit te denken aan verpakte snoepjes? Dat zou ik zelf wel zo fijn vinden als Yorick straks Sint Maarten gaat doen.

4. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Hand in hand kameraden
    Links ligt Lars en Damian ligt rechts.

Hoi meiden,
    Ik kom even 2 dikke vrienden aan jullie laten zien.
    Bianca en ik hebben mekaar vanmmiddag voor t eerst ontmoet. We wonen zo dicht bij mekaar, dat een ontmoeting moest nu toch maar eens plaatsvinden.
    Onze jongens moeten de 24ste ook allebei naar t cb toe. Zou dan beetje raar zijn als we mekaar dan voor t eerst zagen.

Maar goed. Het was erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. He Bianca?

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen

Helemaal moe en voldaan zijn ze allebei in slaap gevallen.

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    AHHH ik heb te vroeg gesproken dat ik geen pijn had
    na keizersnee, heb al 2 dagen echt een rot gevoel.
    Alsof ik een schaafwond heb en de stof er tegen aan schuurt,
    echt zo'n vreemd gevoel.
    Maar moet volgende week naar gyn kijken wat die zegt.

liefs nony

Ik moet echt wat meer meelezen, want we krijgen steeds
    meer gemeen met onze kleintjes...en de tips die ik
    soms lees zijn echt handig

7. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Linnepin, hier ook niet aan te slepen die compressen! Zeker ivm de spruw moet ik elke voeding nieuwe doen. Zo is bv toch niet gratis ;)
    Zoogcompressen, medicijnen voor de spruw (nu al zo'n 30 euro), lactatiekundige op bezoek gehad (50 euro per uur) nou ja...het is voor een goed doel!

Mikatjuh, ik heb van die bounty, mars, snickers mini's. Wil ook iets verpakt geven hoor. Zou in Tim zijn tas aardig ruimen als het niet verpakt is denk ik, ligt er ook aan van wie hij het heeft. Tim zal niet meer dan 5 huizen langsgaan (hij is nog niet eens 2 jaar) dus dan weet je wel van wie hij wat heeft gekregen

Truus en Bianca, wat leuk zeg die knullen! Maar wat zijn ze al flink! Nadine is dan nog maar een ukkie hoor...

Hoe komen jullie er trouwens achter wie er dicht bij elkaar woont?

Nony, je beschrijft precies het gevoel wat ik ook heb! Ik voel soms ook of mijn broek schuurt ofzo. Het zal dus wel 'horen.' ;)

8. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Door de hyve ben ik dr achter gekomen dat bianca vlak bij me in de buurt moest wonen...ze heeft dezelfde vriendjes als ik.
    Toen heb ik dr gevraagd. En blijkt dat ze een straat verderop woont.
    Als ze buiten de deur hard roept dan kanik dr bij wijze van horen.

Onze jongens komen dus straks ook bij mekaar in de klas enz.

9. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Jeetje, da's leuk en toevallig!

10. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Jah, was echt erg leuk. En gezellig inderdaad.

En nu moeten we contact houden. Is ook leuk voor de jongens. En voor ons.

11. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Linnepin: Wat een mooi meisje is Marin zeg! Ontzettend lieve foto!

Zena: Ik vind dat nog steeds zoiets wonderbaarlijks dat borsten daadwerkelijk kunnen reageren op het geluid van een baby! Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb meteen na de bevalling tabletten gekregen om de eventuele stuwing niet op gang te laten komen, maar iedere keer als ik zoiets lees denk ik: wat is het toch bijzonder! En morgen lekker nieuwe nageltjes, heerlijk hoor! Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe nagelstylist :( .... Veel plezier ook bij Blub!

TzM: Sterk spul hè?! Die beschuitjes ;) ....

Kiezeltje: Super joh! En nu gewoon je gevoel blijven volgen!

Saris: Wat jammer nou dat Jayden wèl goed reageert op de voeding, maar dat z'n ontlasting er hard door wordt! Zielig voor je mannetje hoor....

Maria: Meis, wat een geweldige start van de dag voor je zeg! Die Daan van jullie is echt een kanjer hoor hé!

Tam: Sterkte met Timo z'n spruw

Semmi: Toch nog ff lekker bij kunnen tukken na afgelopen nacht?! Lekker hoor! Quinten doet het de laatste paar nachten echt netjes ja! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik een trotse, blije mama ben!

Kibi: Die momenten zijn goud waard hè?! Dan weet je meteen weer waarom je die gebroken nachten hebt en maakt het je allemaal niks meer uit! Die lachjes zijn onbetaalbaar

Truus en Bianca: Oooohhhh meiden, wat een heerlijke mannetjes hebben jullie zeg! En leuk ook dat het zo klikt tussen jullie! Haha! Zo dichtbij elkaar om de hoek wonen en daar pas via hyves en dit forum achter komen, grappig!

Maria en ik wonen zo'n 45 minuten rijden van elkaar vandaan, niet echt ver dus, maar puur toeval! Het klikte gewoon tijdens het schrijven hier al meteen, later zijn we gaan pm'men en zo is het contact gegroeid.

Vanmiddag weer iets te veel gekocht natuurlijk, maar goed, wèl allemaal voor Quinten dus ik vind dat het mag! Haha! 3 nieuwe setjes kleding, waarvan er eentje in de kast gaat tot z'n babyfeest over 2 weken, slofjes, en waskussenhoes, speentje, een speeltje voor in de kinderwagen en Linda was weer 90 euro armer! Wat tikt dat allemaal toch snel aan zeg! Nou ja, voorlopig maar ff niet naar de Prénatal gaan dus, ik kan me daar nooit echt inhouden :oops: ....

Ik zal trouwens ook nog ff een foto uploaden van Quinten en Daan saampies, die lagen gisteren ook zo lief in de box naast elkaar!

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Foto's staan in m'n album ;)

13. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    hier een beetje een onrustig dagje, vincent is erg onrustig, met drinken sneller klaar als anders,wel dezelfde gulzigheid, maar na de tijd niet echt tevreden, inslapen gaat moeilijk...is na 2 uurtjes weer wakker, vannacht ook veel wakker geweest, zou dit een regeldag kunnen zijn? kan er niet veel meer aan doen zeker dan elke keer maar aanleggen?

14. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Zou ik doen Chris...

Leuke foto's Joli!

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nadine ligt in de box te slapen....Normaal ben ik wel zo dat ik haar in bed ligt als ze slaapt. Maar ze is 's avonds eigenlijk altijd onrustig, dus manlief zei. Laat haar nou lekker liggen...nou ja, doen we maar dan hè?

16. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Mieni,gecondoleerd en veel sterkte.

Tam,neem de tijd meid,we zien je vanzelf weer hier.

Zena,hoe heeft Sulja het gehad vandaag bij zijn nieuwe baan?

Joli en Mariaatje,leuke foto van jullie en jullie knulletjes!

Truus en Bianca,wat een scheetjes die mannetjes van jullie!

Linnepinn,wat een schatje is Marin.

Mamak,oohh en Jamal is ook al zo'n prachtig ventje

Heerlijk al die mooie kindjes om te zien,dat hebben we toch maar eens goed gedaan met zijn allen! :D

chris,zou best kunnen dat het een regeldag is.

Nony,ik heb ook echt bijna 6 wk pijn aan die wond gehad,nu is het eindleijk weg,alleen bij mij was het een brandende pijn.

Afgelopen vrijdag ben ik op controle geweest bij de gyn.Die brnadende pijn bij de wond was een knoop van een hechting in een spier.En de hechting is nu opgelost en de pijn is nu dus gelukkig weg!
    Ook heeft de gyn me langs de reumatoloog gestuurd omdat ik zo enorm veel pijn aan mijn gewrichten had,en nog steeds mijn medicijnen niet heb.Van de reumatoloog heb ik een injectie gehad,met pijnstilling/ontstekingremmer en nu voel ik me eindelijk beter met minder pijn! :D
    27 november naar mijn eigen reumatologe en dan starten we mijn medicijnen weer op,gelukkig!

Iris heeft sinds zaterdag navelbandjes om voor haar navelbreuk,ik hoop dat het gaat helpen,vind het zo sneu.

Net nog een lieve foto gemaakt voordat ze met papa mee in de douche ging,zal hem in mijn album zetten!

groeten Simone

17. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    goh jeetje..wat een leuke foto's zijn het geworden truus..was gezelli:) moeten we zekers bijhouden dit contact!

enneh joli...wat lijkt jouwn kleine veel op damian zeg hihi..of zie ik dat verkeerd?

18. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland

Alle Oktober mama's VAN HARTE GEFELICITEERD! MET JULLIE WONDER!
    Het wachten is nu alleen nog op Hansje las ik! Hansje zet em op meid! You can do it too!

Ben niet veel op het forum meer maar lees af en toe mee. In het begin feliciteerde ik degene apart die net bevallen waren maar op een gegeven moment was het, als je niet elke dag op het forum zit, niet meer bij te houden. Maar wil jullie allemaal toch wel feliciteren want het is zo mooi en zo bijzonder.

Leuk dat er ook een oktober mama's is gestart! Want na de geboorte heb je net zoveel te delen.

Hihi ik ken trouwens ook wel een bekende van het forum die heel dicht bij mij in de yogales zat terwijl we daar al pratend in de prenatal achter kwamen. Wat een toeval! grappig ook :) > ik herkende haar aan haar waterpokken verhaal en niet mogen werken op het kdv. Wie o wie bedoel ik?

Liefs,
    Chantal

Niek weegt nu 5250 gram en is 56,5 cm lang

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Nou je het zegt Bianca! Ik zie wel een gelijkenis inderdaad :D ! Grootste verschil is wel dat jouw Damian blond is en Quinten van mij toch echt een rooie! Toch leuk, het leek me altijd al leuk(dat 'ie rood haar zou hebben net als z'n mama ;) ) en yes!, het is gelukt :D !

Symoen: Wat een GE-WEL-DIG lieve foto van Iris zeg! Dat snoetje van d'r! Je hebt trouwens helemaal gelijk! Dat hebben we maar mooi even geflikt met z'n allen hier hè?! Al die knappe baby's!

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    En of we allemaal knappe baby's hebben! Super toch, dat die lijven van ons dit allemaal voor elkaar gekregenhebben, al was het lang niet altijd makkelijk.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest. Omdat ik nogal wat bizare gedachtes gehad heb in de eertse drie weken, wil hij me even goed in de gaten houden. Woensdag moet ik terug. Hij gaat contact opnemen met iemand die verstand heeft van dit soort dingen, want hijzelf heeft er weinig ervaring mee. Dus woensdag hoor ik wat er verder gaat gebeuren, maar het vermoeden is dat ik is een paar keer met iemand ga praten.
    Gek...maar sinds ik dus de beslissing heb gemaakt om naar de huisarts te gaan, voel ik me ineens een stuk beter. Gisteren had ik echt een superdag en vandaag voel ik me eigenlijk ook best lekker.

Sulja is helemaal afgepeigerd. Die is werkelijk waar volgestampt met informatie vandaag op zn eerste werkdag. Het is werk wat hij nooit eerder gedaan heeft. Dus alles is nieuw. Hij heeft het wel heel erg naar zn zin gehad en zn collega's waren ook erg leuk en vriendelijk, dus...Een goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!

Sjannie, leuk om je hier weer te zien. Wat grappig zeg, dat je zo tot de ontdekking komt dat je elkaar "kent"van hier. Was dat niet TzM die steeds niet mocht werken?

Wanneer gaat iedereen eigenlijk weer werken? Ik moet 5 januari weer beginnen. Klinkt nog ver, maar dat is het zo volgens mij!

Deel Deze Pagina