en ik woon in drenthe..ben een echte drenth hihi... ik proat plat, ik proat plat en geen mens die doet mie wat..hahaha kennen jullie dat nummer? zal ook wel niet, want wij hebben hier de zogenoemde "geheime zenders" of zijn die bij jullie ook? hihi...
Yup, hier ook een echte drent! En dat nummer kennen we inderdaad... Die geheime zender... pff soms om gek van te worden! Hoef de garage nog maar in te lopen en licht aan te doen.. En de geheime zender staat daar altijd aan. En owee als ik em eraf zet....
Allwoman ik heb je verhaal op je babysite gelezen. Goed hoor! Schrijven helpt bij het verwerken en het is niet niks wat je meegemaakt hebt!
Hansje heeft 4cm ontsluiting en de vk verwacht dat ze vanavond gaat bevallen . Heeft ze net in het andere topic geschreven.
ja hoor ik reageer fel maar goed ik vind het prima.klaag gewoon steen en been dat jullie in januari weer moeten gaan beginnen.ik ben afgelopen maandag al begonnen 4 weken na mijn bevalling.ik houd erover op want jullie hebben alle recht om er tegenop te zien na 16 weken verlof.prima. jullie hebben een mening en ik dus ook alleen dat dat fel over komt tja das dan jammer.wie de schoen past trekke hem aan. ben er klaar mee.
hey meiden weten jullie dat zwangerschapspagina gaat verhuizen, ik las het zonet..jeetje dat word afkicken...
hoi meiden Ik ben ook zelfstandig ondernemer heb 3 grote kledingzaken, ik ben ook al weer een beetje aan het werk (na een week of 4 alweer). MAAAAAR ik moet zeggen dat ik er ook tegen op zag en dat werk op dit moment op een tweede plek komt. Wij hadden eigenlijk niet verwacht dat we ooit een baby zouden krijgen en daarom zijn wij met de winkels gestart. Nu ons wondertje er is zou ik het liefst gewoon thuis blijven. Ik zit gelukkig in de fijne positie dat manlief een goede baan heeft en dat ik goed personeel heb die op afstand te sturen zijn. Ik ga 1 a 2 maal per week een rondje maken alle winkels af en doe de inkoop en ga de administratie van manlief overnemen (thuis) Zo heb ik volop tijd voor mijn meisje. Ze gaat trouwens gewoon mee nu. Ik heb trouwens al wel geld van de ZEZ gekregen. Maar ik had het ook op tijd aangevraagd (uiterlijk 2 weken voor start zwangerschapsverlof) Ik heb respect voor iedereen welke beslissing jullie ook maken. Mieni nogmaals veel sterkte. en ik duim voor je dat je die baan krijgt. Idd reflux hebben ze echt wel last van en hoe. Wij hebben nu ook zantac gelukkig, we hebben nu een vrolijk meisje. Ga ff koken Lieve groetjes Mariek73
Blub kom op niet zo gepiekeerd. Ik heb respect voor je dat je zo snel al weer aan het werk kunt. Maar zo te horen werk jij aan huis en de meeste dames moeten van huis om te gaan werken. Jij hebt dus je kind in de buurt en dat scheelt wel denk ik. Ik zit ook in de positie dat ik mijn dochter niet af hoef te staan. liefs marieke
Jeetje wat hebben jullie weer flink geschreven! mienie ik hoop dat je wordt aangenomen! Vind het heel spannend voor Hansje. Er loopt ook nog een meisje van de zwangerschapscursus en dan kunnen we elkaars baby's bewonderen. Ik kom uit Oude Pekela, dorpje in Groningen.
@marieke,het UWV had mijn aanvraag 5 september binnen en zou 22 september met verlof gaan.is dus ook op tijd maarre,toen ik na de bevalling belde was ik nog niet eens afgehandeld qua dossier.ik vind het echt een slechte zaak.ben blij dat ik er niet meer mee te maken krijg hierna. ik kom uit papendrecht vlakbij dordrecht.eigenlijk zitten wij onder de rook van dordt. Zena woont ook hier in het dorp en komt zometeen voor haar nagels.en annika woont in kesteren. hier zit verder niemand dichtbij volgens mij.
Nou blub dat is zeker waardeloos van het uwv. Ik had mazzel dan denk ik. Ja als ze geld van jou moeten hebben weten ze je wel te vinden, maar als het andersom is kun je wachten. Maakt niet uit of je failliet gaat of niet.
Zo! Ik heb weer mooie nageltjes! (Tnx Blub). Spannend ehe jongens, dat de laatste oktoberbaby nu eindelijk in aantocht is! Zijn we zo weer compleet hier. Tegen wie hadden ze gezegd dat reflux niet zeer doet bij een baby? Pffff...degene die dat bedenkt moet is even bij de reflux kindjes thuis komen kijken. Ik heb nog geen officiele diagnose, maar ik ben er vrij zeker van dat Zoë reflux heeft en die heeft goed pijn en is vaak erg misselijk. Zo zielig! Nou...ik ga dr weer vandoor, ga lekke rmn bedje opzoeken. Ben doodmoe. Vannacht ben ik met fles en al in slaap gevallen. Zoë dronk gewoon door Trusten!
Ja hoor, ik woon in Dordrecht @mieni, meid nogmaals heel veel sterkte, vooral aankomende maandag, moet echt heel erg moeilijk voor je zijn En ik hoop dat je wordt aangenomen, wat is het eigenlijk voor baan?
DE LAATSTE OKTOBER BABY IS GEBOREN! GIRLS ROCK! DE MEIDEN ZIJN NU IN DE MEERDERHEID HANSJE EN MAN HEBBEN EEN DOCHTER GEKREGEN; ELIN.