he blub heb 9 jaar mirenaspiraal gehad en het geluk gehad dat ze tot ze moest vervangen worden geen menstruatie meer kreeg.Dus we hopen er weer op deze keer
we willen zeker spelen dat ons laatste kleintje is Lizke, Wat is je meid al gegroeid en veranderd van gezicht zeg. Kibi, Wat is lore ook gegroeid zeg. Cinababy mag bij flesvoeding in gedaan worden. Ook tegen braken kan je gaviscon gaan halen en er bij apotheker venkel bij toe laten voegen dit werkt dubbel zo goed zei de osteopathe. Ik heb de overschakeling zelf gedaan heb een vergelijking gemaakt en is net het zelfde enkel veeeeeeeeeel goedkoper die van kruidvat en Sterre verdraagd deze voeding veel beter dan nutrilon. Raar wat het is het zelfde. Onze meid ligt ook in een lodger in de draagwieg en thuis en heb een aparte lodger shelter in maxicosi voor haar . We hebben er een verkleinkussen ingelegd en zo ligt ze prima. Heb et een heerlijke wandeling gemaakt en heb er zelf ook van genoten. Na de middag heb ik babybezoek.
hey meiden Bedankt voor de tips. Ik ben net de Puckababy gaan kopen. Op de afrekening stond "Puckababy Piep", maar ik open net de verpakking hier thuis en zie dat het eigenlijk een Mini is (3 tot 6 maanden) :x. Het etiketje was verkeerd... Ik ga het toch maar proberen met de grotere maat. Wat slapen veel kleintjes hier goed door zeg, al zijn er ook wat nachtbrakers bij. Lore kwam gisteren om 23u, om 3u en om 6u. Al bij al dus zeker niet slecht!
Mariek; Veel succes morgen, en hopen dat je zaterdag weer naar huis mag! Mieni sterkte vandaag! Onze kleine meid heeft ons gisternacht ook vewend; hebben haar om 22.30 in bed gelgd, en ze kwam weer om half 6! Was nog niet eerder gebeurd. Vannacht opnieuw rond half 11 in bed gelegd (haar eigen bedje) en kwam ze om kwart voor vijf! Best lekker, dat ik zelf zo ook wat meer uurtjes achter elkaar kan slapen! Laten jullie de kinderen ook gewoon slapen s'nachts? of maken jullie ze na een bepaald aantal uur wakker om te voeden?
Nee, ik maak Daan 's nachts echt niet wakker! Laat maar lekker slapen, hij komt vanzelf wel als hij honger heeft. In het begin liet ik hem overdag ook slapen, maar nu maak ik hem af en toe toch wel wakker, zodat ik met de laatste fles tussen 11 en 12 uitkom. Maar echt vaste tijden heb ik ook weer niet, ligt er echt aan hoelaat hij 's ochtends komt en van daaruit gaan we tellen. Al met al beginnen we er een klein beetje een soort van ritme in te krijgen!
Heej Meiden, Nou ik heb dus dinsdag de puckababy gekocht en ben er NIET tevreden over... Onze kleine maait nog steeds met z'n armpjes en slaat zichzelf (door de stof van de puckababy heen) in het gezicht.. Grrrrrrrrrr... echt niet cool op deze manier.. daar hebben we dan even 45 euro voor betaald.. Ben hem nu maar weer met hydrofiele luier aan het inbakeren.. Gisteren had Jamal een huiluurtje.. ik dacht werkelijk dat ik gek werd.. huilen huilen en niets hielp.. echt alles geprobeerd.. Uiteindelijk, na ruim 55 minuten, heb ik 30 CC melk gegeven.. en toen was het klaar.. Het kon echter geen honger zijn want hij had net een uur voor dat het huiluur begon, gegeten.. ach ja... jammer dan hoor.. Vannacht is goed gegaan met voedingen.. we hebben weer een nieuw schema.. Om de 4 uur voeden... 's nachts gaat het nu goed en vandaag ben ik het voor het eerst overdag aan het proberen.. En ik moet zegge.. het gaat nog goed.. Vanochtend om 5.30 uur gegeten, toen om 9.30 uur en nu moet ie dus om 13.30 uur.. dus nog een half uur te gaan en dan zit er 4 uur tussen.. Ik geef hem nu wel 120 CC.. dus hij krijgt vandaag 6 voedingen van 120 CC aangeboden.. (hiervoor 7 a 8 keer 100 CC) Ben benieuwd hoe het vandaag gaat... Jamal heeft vandaag voor het eerst in de camera gelachen.. echt zooooo lief
aaaaaah mamak, wat een schatje! Ik probeer ook steeds een lachje op camera vast te leggen ,maar nog niet gelukt helaas.
Nou, ik kan gelijk al een update geven.. op het moment dat ik de laptop dicht deed ging de sirene aan... half uur te vroeg dus... heb hem nu 120 CC gegeven met 2 schepjes johannesspul.. dat verdikt de voeding.. hierdoor deed hij sowieso al langer over de fles en ik hoop dat het zijn maag ook wat beter vult zodat hij het dus net dat laatste half uurtje ook volhoud.. .. ik ben benieuwd.. en we zullen zien of hij nu 17.30 uur haalt..
Hoi meiden, Ik heb net wat fotos van onze mooie meid in mijn fotoalbum gezet,dus voor de nieuwschierigen, neem gerust een kijkje, het mooie kun je er toch niet vanaf kijken, haha! Met Lisa gaat alles goed, en ook de borstvoeding loopt als een trein nu, ze heeft alleen 's avonds dat ze alleen maar wil drinken en zels al om de 10 minuten komt, wat het soms wel zwaar maakt om vol te houden. Ik geef haar de laatste dagen om half 11 een flesje met kunstvoeding of afgekolfde melk, zodat ze dan kan gaan slapen, en ik ook. Ze slaapt gelukkig al wel goed door 'snachts, want ze komt pas weer na 5 a 6 uur na de laate fles. Ze is tussen vorige week donderdag en afgelopen dinsdag gegroeit van 2910 gram naar 3280 gram, en dat alleen op de borstvoeding met dan 's avonds 1 fles kunstvoeding. Nu volgende week dinsdag weer naar het cb, en kijken hoeveel ze dan weer gegroeit is, ik ben erg benieuwd, want als ze goed groeit geeft dat weer goede moed om door te gaan met de borstvoeding. groetjes sabine
hey hoi allemaal moet zometeen met Damian naar de dokter voor zijn uitpuilend naveltje, ben erg benieuwd, denk toch dat het een navelbreukje is.. wil ook direct vragen om med. voor zijn oprisping van maagzuur...zo sneu..steeds dat vies trekkend gezichtje en zoinene in zijn slaap gillend wakker worden...je kunt ook gewoon horen en zien dat het omhoog komt.. damian had gisteraaf zijn laatste flesje om 22.00 uur gehad...en is daarna gelijk gaan slapen..om 3 uur werd hij weer wakker, daarna wou hij niet meer slapen, heb hem toen bij mij in bed genomen.Ik vraag me af of dat wel goed is, ik weet dat je een kleintje niet kunt verwennen maar toch! toen hebben we saampjes nog geslapen tot 10.00 .. dus de eerste x zat er 5 uur tussen en de 2de x 7 uur....zal dat wat geven? nee toch? ow ja en weet je wat wij ons afvragen en heel erg gek vinden.. Damian heeft 1 nacht bij ons op bed geslapen ja afgelopen weekend..toen heeft hij van 22.00 tot 06.00 uur geslapen, maar als hij op zijn eigen bedje ligt dan word hij ondertussen 1 x wakker voor het flesje...vind dit heel gek! dus als hij op zijn eigen bedje slaapt heeft hij tussendoor honger (niets helpt dan ook) en als hij bij ons slaapt, slaapt ie in één x door en wat is dan het beste? een paar daagjes bij ons op bed laten slapen, zodat hij kan wennen, of gewoon maar op zijn eigen bedje doen? soms weet ik het gewoon ff niet meer hoor!
Persoonlijk zou ik zijn eigen bedje doen.. maar dat heeft meer te maken met het feit dat ik hem nooit zelf in bed zou nemen.. Ben als de dood dat ik op hem rol ofzo.. of dat ie stikt in de dekens... Maar als jij daar niet bang voor bent zou ik het gewoon doen!
Hallo Mama's Hier weer een berichtje van mij. Met caitlin gaat alles goed, ze drinkt goed en slaapt de afgelopen twee nachten ook goed ze komt een keer om 00.30 en valt dan een half uur later weer in slaap en dat geldt het zelfde voor de voeding van 03.45 dus ik hoop dat ze dit ritme vol blijft houden ( het inslaap vallen na de borst ). Ik geef nu ook volledige borstvoeding met tepelhoedje en dat gaat goed. Ze zuigt de tepel en een stukje tepelhof in het tepelhoedje, alleen maakt ze er een behoorlijke knoeiboel van, er loopt veel langs haar mondje naar beneden en ze slaat regelmatig het tepelhoedje van me tepel, geen idee hoe ik haar dat afleer. mieni heel veel sterkte de komende tijd! Zena heel veel beterschap voor Zoë Alle nieuwe meiden welkom, ik probeer weer wat vaker online te komen. Alle meiden die nog te kampen hebben met spruw: Sterkte! Liefs Denise en Caitlin
Meiden, we zijn weer thuis! Gisteren hebben ze zeven (!) keer geprobeerd het infuus in te brengen en dat is niet gelukt. Op het laatst zat ik gewoon mee te huilen met mn moppie. Zo zielig! Uiteindelijk is daarom besloten over te gaan op drank. Dat was niet gewenst vanwegen het spugen wat ze doet, maar ja, je kunt ook niet bezig blijven met primmen. Dat was acht afschuwelijk en hartsverscheurend! Dus nu krijgt ze drankje in extra hoge dosering, zodat het compenseert met spugen zeg maar. Ze is vandaag wel behoorlijk ziek (kan ook bijwerking van ab zijn natuurlijk) maar ik had zoiets, of ze nou thuis spuugt of in het ziekenhuis, dat maakt niet uit en de arts was het wel met me eens, dus we mochten lekker weg. Ze begint nu weer te huilen, dus ga dr even een flesje geven. Lees later terug.
Hoi Zena, hopelijk knapt Zoe snel op en slaat de ab aan, lijkt me afschuwelijk om te zien dat ze zo vaak geprikt is en dat het mis is gegaan. Sterkte van mij en Caitlin
Zena op de foto dat rode blouse heb ik ook voor sterre, zie het net. heb er een wit broekje bij en jij?