Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    bij kleintjes is herstellen niet zo gauw denk ik...want de dokter zei dat dat tot zijn 3de levens jaar kan duren...maar idd wel korter als bij volwassenen..bij volwassenen is het meestal blijvend en is een operatie nodig voor weghalen...
    Bij de kleintjes groeit het dus vanzelf weer dicht..namate ze groter worden..

ik ben al voor de 2de x ongesteld..gadver...ik heb 4 wk gevloeid, daarna 1 weekje nix..en toen ongie...maar liefst 2 weken lang..en toen weer weekje nix en nu weeeeeeeeeeeeer ongie...heb het gevoel altijd te vloeien..bah bah bah :rolleyes:

wij gaan zometeen patatjes eten, ik heb er zo'n zin in hé..hihihi..ben de laatste paar dg echt op de vreettoer.... :oops: ...aaaaaach nah ja in het nieuwe jaar maar op de dingen letten hoor...begin er nu niet aan, met de feestdg in het verschiet...

2. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    Heb trouwens nieuwe foto's in mijn album gezet....bekijk ze maar ff..

3. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Wat weer eenhoop gekletst vandaag zeg! Ik ben met Jayden bij mijn nichtje geweest. Zij heeft een meisje gekregen (2 weken en 1 dag na Jayden). Die 2 hebben gezellig saampjes gespeeld, zooooooooo schattig!

*sex, euh ja, voorzichtig weer ivm met knip

*anticonceptie, eerst condooms totdat alles weer op regel is en dan wil ik de nuva weer. Had ik hiervoor ook en is prima bevallen.

Ik ben kapot na zo'n dagje pffff. Ga nu ook even lekker bankhangen!

4. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Wat is een nuva?

Groetjes Lotte

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Lieve meiden

Hier ben ik weer even snel.
    Kibi, Zena, Tam bedankt, lief dat jullie aan me denken!
    Ik heb gister dus afscheid genomen van mijn nicht. Pfff wat was dat moeilijk. In de paar weken dat ik haar al niet meer gezien heb is ze nog meer afgevallen. Ze woog volgens mij nog geen 40 kilo. Terwijl ze altijd volslank was. Het was mijn nicht eigenlijk niet meer. Ze lag er wel onwijs mooi bij. Het was net alsof je haar zo wakker kon kussen, alleen de glazen kist ontbrak nog. Helaas is het geen sprookje eerder een nachtmerrie. Ze zal nooit meer wakker worden.

Wel was ze nog heel mooi, alleen doordat ze dus zo mager was kon je ook gewoon zien hoe ziek ze was. Dan is het wel prettig om te zien dat ze de rust heeft gevonden. Dat straalde ze ook uit... (hoe gek dat ook klinkt). Ik heb flink gehuild, wetende dat ik haar nooit maar dan ook nooit meer zal zien en horen lachen. Maandag is het definitieve afscheid, maar vond het fijn zo bij haar eigen thuis afscheid te kunnen nemen.

Wat de sollicitatie betreft, daar zou ik al wat van horen, het uitzendbureau en de klant zitten om de tafel ivm het aantal maanden waarop het uitzendbureau mij mag uitzenden. De klant wil me namelijk zsm in dienstverband hebben en bij dit uitzendbureau mag dat pas na 10 maanden uitzenden. Het is al erg positief dat ze me willen hebben, hopelijk komen ze er samen ook nog uit, anders heb ik er nog niets aan!

Vandaag een heel mooi rouwboeket uitgezocht, pfff wat zijn die duur zeg.. :confused: Als je een beetje mooie wil hebben ben je al gauw 100 eutro kwijt. Nou heb ik dat er graag voor over, voor mijn lieverd, ze was gek op bloemen, maar ja het blijft toch veel geld...
    Ik ga even lekker op de bank liggen, fijne avond allemaal... ;)

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik denk dat ze de Nuva-ring bedoeld:

Met NuvaRing is anticonceptie gemakkelijk.
    In tegenstelling tot de pil die je elke dag moet innemen, breng je NuvaRing een keer per maand zelf in. De ring blijft 3 weken aaneengesloten in je vagina, waarna je de ring zelf gemakkelijk verwijdert. Dan volgt een ringvrije week waarin je ongesteld wordt. Daarna breng je een nieuwe ring in die je opnieuw 3 weken draagt.

Eén NuvaRing geeft je een maand lang bescherming.
    Meer dan 100.000 vrouwen in Nederland hebben inmiddels kennis gemaakt met de ring¹.

7. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik vond hem heel fijn, met name omdat je hem inbrengt en er 3 weken niets aan hoeft te doen. Nadeel vond ik het tijdens het vrijen, hij kon ook nog wel eens naar beneden zakken, als ik iets meer afscheiding had dan normaal :(

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dus wel een beetje oppassen of hij blijft zitten ;) .

Mieni ik kreeg kippevel bij jouw verhaal. pffffff meid wat een verdrietige tijd gaan jullie tegemoet :cry: . Nogmaals heel veel sterkte.

Allwoman ik had je verhaal een paar dagen terug al gelezen en er hier al op gereageerd. Ik vind het heel goed dat je je verhaal zo opgeschreven hebt vaak kun je het zo wel beter verwerken.

Lieve Marieke ik hoop dat je operatie vandaag helemaal goed is gegaan en je morgen lekker naar huis mag naar Carlo en Carlijn. En dat je maar heel snel mag herstellen. Heb vandaag wel een paar keer aan je gedacht.

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Goeieavond meiden!

Sjok: En? Heb je het armbandje nog kunnen vinden?! Die Shelter is echt geweldig hè?! Als ik Quinten er in leg, slaapt 'ie binnen 5 minuten! En ook al op je oude gewicht! Lekker hoor! Ik moet er nog 8 kg afwerken :(....

Semmi: Wat een geweldige spam heb je geplaatst zeg! Ik vind echt dat Faya gigantisch mooie ogen heeft joh!

MamaK: Ik heb Quinten een dag of 4 terug ook eens 30cc extra gegeven toen hij maar niet ophield met huilen. Het kòn geen honger wezen, maar het hielp wel ;) .... Wat je al zei: jammer dan! Dan maar wat extra's!
    Wat een lieve foto van Jamal trouwens!

Sabine: Wat een lieve foto's!

Bianca: Lekker mee naar bed nemen hoor! Doe ik ook als Quinten niet mer wilt slapen en eenmaal tegen me aan in bed, slaapt meneertje als een roos tot minimaal 8 uur 's morgens! Zou me er nu nog niet te druk om maken en gewoon lekker blijven doen.

Zena: Wat een narigheid allemaal met Zoë zeg! Ik hoop maar dat het drankje gauw z'n werk doet. Kan me zo goed voorstellen dat je gisteren ff een potje hebt mee zitten janken! Sterkte meissie! Wel fijn trouwens dat ze gewoon lekker bij jullie thuis is.

Titus: Fijn dat alles goed gaat!

Allwoman: Wel ff zwaaien in de camera hè, als je bij Life and Cooking zit ;) ! I love Life & Cooking! Edit: Zie net dat je helaas niet gaat :( , maar huishoudbeurs is ook leuk! Ga ik ook ieder jaar heen met m'n mams!

Liz: Lieve foto van jou en Lyana!

Marieke88: Nou meid, ik ben trots op jouw Daan hoor! Jammer dat mensen dan niet gewoon willen geloven dat 'ie dat gewoon al uit zichzelf kan hè?! Quinten lachte voor het eerst echt gericht naar mij met 3,5 week, maar oh nee! Dat was onmogelijk volgens meerdere personen :rolleyes: .... Gewoon laten l*llen en lekker trots zijn op je ventje!

TzM: En?! Hoe ging het drinken uit het flesje? Moest wel ff lachen om Tim hoor, haha! Geen pyama van de sint willen?! Nou ja zeg! Ik had er een moord voor gedaan vroeger :D !

Kibi: Wij vieren Sinterklaas dit jaar 2 keer! Eerst met m'n schoonfamilie en daarna met ons eigen clubje. Gezellig! En ja, ik ga wel cadeautjes voor Quinten kopen, maar meer omdat ik nu (vind ik ;) ) eindelijk weer een 'excuus' heb om uitgebreid Sinterklaas te vieren! Kijk er nu al zo naar uit, dat 'ie het zich allemaal gaat beseffen! Kerst slaan we over dit jaar, anders wordt het echt een tè duur geintje....

Lotte: Hier ook nog steeds geen menstruatie. Heb wel al gedacht dat het eraan zat te komen, maar nee dus!

Bianca: En? Waren je patatjes lekker?! Ik heb me ook weer schandalig gedragen hier :oops: .... Bord patat, broodje kroket èn een fiandel :oops: .... En maar zeiken dat die 8 kilo's blijven plakken, haha! Ohw! En die foto van jou met Damian! Geweldig joh!

Mieni: Jeetje meis, krijg helemaal kippevel van je berichtje :( .... Nogmaals heel veel sterkte hoor! Ik denk aan je....

Zo! Volgens mij ben ik weer bij!

Vanmiddag ben ik voor nacontrole bij de gyn geweest. Toch raar om deze 'fase' nu toch ook afgesloten te hebben. Ook hebben we gesproken over anticonceptie, ik wilde eigenlijk een spiraaltje laten plaatsen, maar omdat we graag over een klein jaar willen gaan proberen zwanger te mogen raken van een broertje of zusje voor Quinten, leek het de gyn beter om dan maar aan heen hele lichte pil te gaan. Nu heb ik een recept gehad voor de 'Jaz'pil, nooit van gehoord! De apotheek had 'm alleen niet op voorraad, dus nu kan ik 'm maandag ophalen. Ach.... heb 'm toch nog niet nodig, haha! Sex is hier namelijk ook nog geen issue hoor! Het is namelijk nog steeds vrij gevoelig 'down there' door de knip. Ook moest ik meteen ff bloed laten prikken en urine inleveren om te kijken of alles weer normaal is. Ik ben benieuwd!

Quinten slaapt vandaag trouwens enorm veel! Heb 'm eigenlijk alleen maar wakker gezien tijdens z'n flesjes, maar meteen daarna valt 'ie weer als een blok in slaap!

Nou meiden, verder ff niks meer geloof ik! Fijne avond allemaal!

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb sterre gewogen vandaag en ze gaat stilaan naar de 4 kg, ze weegt nu 3.820kg.

Ben aan het uitzoeken hoe ik de voedingen moet doen zodat ze s'nachts misschien gaat doorslapen. Ze eet nu elke 4 uurtjes maar is stilaan naar de 4.30u aan het gaan. Ga het zo eens enkele dagen proberen ze eten geven ook overdag wanneer ze wakker wordt.
    Zou ze zo de overgang maken naar doorslapen?

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kibi, voor mij is invriezen nog niet aan de orde. Ik kolf zo weinig dat ze het meteen krijgt. Bij Tim deed ik in het begin 1 dag in een potje geloof ik (was dan ook geen hele voeding) en later toen ik aan het werk was, per voeding (was ook nooit een hele en moest ik bijvullen met nutrilon)

Tam, wat goed dat ie ging slapen zonder te huilen! Dat doet Nadine niet hoor! Die huilt altijd een paar min. (lijkt nog steeds HEEL lang)

Bianca, lieve foto's zeg!

Mieni, ik duim voor je dat het wat wordt met je nieuwe baan!
    Ik moest even slikken bij het verhaal over je nicht.
    *knuf*

Joli, het ging erg goed met het flesje! Ze had het zo leeg! En daarna bij mij drinken. Ik heb na 30 min. gekolft en helaas maar weer 30 cc. Ach ja...

Tja en sex als de kids op bed liggen...Het is vanavond de 2e avond dat Nadine lekker op bed slaapt, dus daarvoor was het eerste moment van de dag dat ze allebei sliepen om een uur of half elf....Aangezien manlief 's nachts uit bed moet om te gaan werken, sliep hij dan ook al!
    We hebben het 1 keer geprobeerd en toen werd Nadine (die ook nog eens bij ons op de kamer ligt...) wakker...Nou laat maar...

12. saris

saris Actief lid

7 jul 2008
    177
    0
    0
    groepsleerkracht
    Oude Pekela
    Nog even over de nuva ring. Ik deed hem altijd uit tijdens het vrijen. Hij mag 3 uur buiten je lichaam zijn. En na het vrijen er gewoon weer in ;)
    Zo ik heb net even heerlijk geslapen op de bank :oops:

mienie eigenlijk heel erg he dat dat soort stukjes zo ontzettend duur zijn!

joli wanneer krijg je uitslag?

zico hoe lang zit er 's nachts tussen?

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Het is even aanpassen hier. Nadine slaapt voor de 2e avond al de hele avond! (vanaf half 8 ofzo) Ze kreeg steeds de hele avond drinken en de laatste dagen de laatste voeding rond half 9.
    Gisteren had ze om 7 uur gedronken en heb ik haar om 21.45u wakker gemaakt. Toen kwam ze vannacht om 1.30 en 6.00u. Die laatste voeding vind ik eigenlijk net te vroeg (Tim slaapt meestal tot half 7) dus nu wil ik haar toch wat later wakker maken om te kijken hoe dat gaat. Manlief is alleen al naar bed...we gaan normaal altijd samen, dus ik vind het maar ongezellig....

Ik vroeg nog, zal ik met je meegaan *hint hint* maar hij wilde meteen slapen! Pffff ik ben niet getrouwd met een echte kerel hoor....ongelovelijk.

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    :D Wij vrouwen hebben ook gevoel! ;)
    Joh, ik zou bijna niet eens meer weten hoe het moet, haha!

Saris: Ik mag woensdag bellen voor de uitslag. Lekker hoor, ff slapen op de bank!

Ik ga lekker m'n bedje opzoeken, manlief geeft weer de laatste fles, dus hier wordt het ook geen sex vanavond ;) ....\

Truste meiden!

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Goedemorgen.

Ik zit er erg aan te denken Nadine 's nachts ook in haar eigen kamer te leggen. Ze slaapt nu bij ons, omdat ik haar anders niet hoor pruttelen als ze wil eten. Maar omdat ze nu haar neus al een poos dicht zit 's nachts en ik daar steeds wakker van wordt (ze stikt soms zowat lijkt wel) is het misschien verstandiger.
    De deuren kunnen alleen niet open vanwege de poezen, dus dan moet ik de babyfoon steeds heen en weer slepen (anders hoor ik haar echt niet)
    Hoe doen jullie dat?

Joli, ik zei ook tegen manlief: wat een mazzel heb ik, dat ik met een baksteen ben getrouwd :p

16. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    moggel,

@TzM,ik zou haar juist niet op haar kamertje leggen.zeker niet als ze er soms bijna in stikt.ik heb het met Brenda-Lisa gehad en ik wil niet weten wat er gebeurt had als ze in haar eigen kamertje gelegen had.ik word dan liever wakker van ieder geluidje dan dat ik daalijk te laat ben omdat ik dat gepruttel niet wil horen omdat ik wil slapen.nee ik kies dan liever voor de eerste optie.
    heb je het al na laten kijken?het kan nl het RS-Virus zijn he.dat is in deze maanden weer actief.spoel je haar neusje met zoutoplossing?dat wil altijd wel helpen.en schuin omhoog met haar hoofdje is ook effectief om het slijm beneden te houden.
    hier gelukkig nog geen verkoudheden geweest en ik hoop dat het nog even zo blijft ook.

ik heb gisteren nog met een vriendin zitten praten over het feit dat ze zoveel van haar flessen laat staan.zij raadde mij aan om een fles van 180 water te maken en dan te kijken wat ze daarvan opdrinkt.omdat zij het vermoeden heeft dat Brenda-Lisa de laatste 50 cc van de melk niet lekker vind door de johannespitzooi.ik heb dat dus gisteravond gedaan en wat denk je................op 40 cc na heel de fles leeg.dus bijna de volle 165 die ze voorheen dronk.kan toeval zijn maar ik probeer het vandaagmaar eens.jammer van die 40 cc maar ze drinkt dan wel 160 weg en daar ben ik al blij mee.ik vond 100 toch te weinig hoor op een kind van ruim 8,5 pond nu.ik hoop dat het werkt.
    ze heeft vanacht dan ook geslapen van 22.30 tot 5.15.netjes toch.
    nu slaapt ze nog.over een uurtje weer de fles en dan meteen aankleden.Rich is met Pepijn voetballen dus die is tegen 12 uur pas thuis en daarna gaan er 2 naar mijn schoonmoeder.dus dan heb ik van de 6 kinderen er nog maar 2.hihi.de 2 jongsten.

nou verder even niks

oja,ik moet zeggen dat ik me weinig aantrek van mijn dochter hoor als ik het gezellig heb met rich.ze kan gaan pruttelen maar ze zal echt moeten wachten.tenzij ze het op een krijsen zet maar dat doet ze niet meteen gelukkig.
    ik denk dat het een kwestie is van afsluiten.ik moet dat ook als ik aan het werk ben.ik kan niet voor ieder wissewasje meteen opspringen.ze zal moeten leren dat de wereld niet alleen om haar draait en daar begin ik het liefst zo vroeg mogenlijk mee.dus ja als ik met haar vader ff andere bezigheden heb dan zal zij echt moeten wachten.het hele frapante is dat ze begon met prutelen en wij ons er niks van aantrokken dat ze ook stil werd en toen rich en ik zover waren en lagen te kletsen begon zij ook weer maar ze gaf meteen aan dat het nu ook klaar was hihi.
    ik hoor tijdens mijn werk wel dat ze huilt maar ik hoor ook meteen of ze honger heeft of dat het gewoon een beetje zeuren is.als het zeuren is dan sluit ik me af en hoor ik het niet meer.op het moment dat het huilen anders word spitsen mijn oren zich vanzelf heel raar.een soort van alarm gaat er dan bij mij af waardoor ik weer even luister.
    ach ik zit gewoon raar in mekaar hahaha.

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    he meiden,
    dank jullie wel voor de reacties over mijn bevallingsverhaal hoor,had niet verwacht dat het iemand zou raken!
    Gister begon de buurvrouw er hier ook over,we waren samen zwanger en die zag me weggereden wordne met de brancard..en ze ging er maar over door met het resultaat dat ik een enorme jankbui kreeg.
    Dacht dat ik het toch wel een plekje gegeven had,maar ik herleefde het weer even.

Sex: hier nog maar 2 keer gehad..de zin is er zeker wel,maar ik ben toch vaak te moe...ik ga al vroeg naar bed en tegen de tijd dat rich een keertje gaat of mij wakker maakt (net na of voor een voeding) word het sex met een zombie.
    "gewone"intimiteit trouwens wel,samen douchen en hij mijn rug masseren enz ook erg fijn.

Ga nu even verder terug lezen ;)

18. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik denk dat dat ook nog wel even duurt, dat je je bevalling een plekje heb gegeven... ;)

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nee hoor Blub, zo raar zit je niet in elkaar. Logisch toch dat je hoort als er echt iets met haar is.

Ik let wel op hoor vanwege het RS-virus, maar het is alleen 's nachts dat haar neus dicht zit. Heb het idee dat ze niet snapt dat ze ook door haar mond kan ademhalen hihi...

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    TzM: Wij hebben hetzelfde probleem wat betreft de katten. Nu heeft manlief een haakje aan de deur gemaakt, zodat we beide deuren op een kier kunnen laten staan. Sinds vorige week heb ik de babyfoon niet meer nodig, want ik wordt er nu zeker wakker van als Quinten ligt te jengelen. Misschien een idee?!

Deel Deze Pagina