Lieve Bianca en man, Het is bijna ondraaglijk wanneer zoveel verwachting zo plotseling omslaat in zoveel verdriet.... Heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter Floor. Wanneer ik probeer in te denken hoe groot jullie verdriet moet zijn dan krimpt mijn hart. In de verste verte kan ik niet bevatten hoe groot het gemis moet zijn voor jullie. Ik wens jullie dan ook alle kracht toe, niet alleen nu maar ook in de toekomst. Cindy
Bianca wat een vreselijk nieuws met het verlies van jullie kleine meid floor. Heb er gewoon geen woorden voor Ook al met dit grote verdriet die hier valt had ik vandaag de 2 de maandverjaardag van onze dochter . Mag ik spammen?
hallo meiden een dringende vraag ik woon in belgië maar heb me op verschillende nederlandse website's ingeschreven voor kado's te ontvangen zoals die doos van de etos van prenatal,... en ook bij jonge ouders.nl maar nu zit ik met een klein probleem morgen komt er iemand van een felicitatiebureau langs maar die komt dus bij mijn schoonouders langs omdat ik steeds dat adres heb opgegeven omdat die meeste dingen enkel voor mensen wonende te nederland zijn. heeft iemand al zo ene bezoek achter de rug? ik ga natuurlijk morgen gewoon naar mijn schoonouders als ze langskomt maar kan ze er achter komen dat ik daar niet woon? of stelt ze zich daar geen vragen bij? graag antwoord groetjes ellen
ellen,ik zou niet over je echte woonplaats beginnen zolang zij er ook niet over begint.gewoon gezellig kletsen.ze komt alleen voor een praatje en je dingen verkopen.relax.het maakt hen niet uit hoor,als ze maar verkopen,dan is het goed en maakt het ze niet uit waar je woont.
Bianca,wat een verschrikkelijk triest nieuws,heel erg veel sterkte en een dikke knuffel. dan even kort,lees vanavond bij en dan reageer ik ook maar vandaag naar chirurg geweest voor de navelbreuk van iris.volgende week donderdag wordt ze er aan geopereerd. groeten simone
Bianca, wat een afschuwelijk nieuws. Ik heb je bericht twee keer gelezen, omdat ik dacht dat ik het verkeerd las. Wat vreselijk! Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen.
FF snel, ik heb het druk Simone, wat sneu voor Iris dat ze geopereerd moet worden. Maar wel beter dat ze er dan vanaf is, want als ze er pijn aan heeft is t ook niks he?! Ellen, ze is net geweest, niet naar mn woonplaats gevraagd ofzo hoor. Ze wil gewoonverkopen, verder maakt t haar heus niet uit of jij daar echt woont of niet. Zo...ik ben weer weg! Kom vanavond nog wel even uitgebreider langs.
O ja, nog een snelle vraag. Ik heb een driestandenspeen gekocht, maar de verpakking weggegooid. Was 1 nou veel of juist weinig voeding?
ff snel een maxi cosi vraagje... Ik heb dus vandaag een voetenzak gekocht (helaas blauwe kleur aangezien mijn kleur uit de collectie is..) maar de vraag is of ik dat verkleinding er weer nin moet doen.. Heb het nu dus WEL gedaan en het ziet er niet slecht uit... Maar is het wel de bedoeling?? Of mag hij er niet meer in?? Ik zet ook ff foto neer hoe ik het nu gedaan heb.. Help!
Ziet er goed uit Mamak, als hij er niet meer inpast moet je hem er gewoon uit halen (dat verklein ding) wij hebben een oude maxi cosi en daar past het nu al niet meer. Zena, stand 1 is het minste melk!
TNX voor je antwoord.. Ik wist niet zeker of ik hem erin moest doen of niet... maar de "kuil" wordt zo diep als ik hem er niet in doe dat Jamal ergens verstopt ligt... Straks moeten we hem dan gaan zoeken in de maxi cosi.. hihiiiii Voorlopig doe ik het lekker zo... en het ziet er nog leuk uit ook.. Ondanks dat het mijn kleur niet is..