tja,hier zijn de mannen het wel gewend om veel herrie te horen.ik ontvang mijn klanten ook boven in de salon das op dezelfde verdieping als de jongens slapen en de droger en wasmachine draaien ok op deze verdieping dus een baby die huilt horen ze echt niet hahaha.je kan hier een bom neergooien,maar de jongens worden er echt niet wakker van.
Hoi meiden, Mijn meisje is verkouden. Echt zo sneu. Ze werd daardoor ook steeds wakker. Op een gegeven moment heb ik haar maar bij me in bed genomen en is ze in mijn armen in slaap gevallen. Net weer een flesje gegeven, maar omdat ze verkouden is, kan ze niet zo goed drinken. Dus maar 100cc klaar gemaakt. Hoe doen jullie dat. Als de kleine na een half uurtje weer wat wil drinken, doen jullie dan de flesvoeding die nog over was van de vorige keer weer opwarmen? En hoe lang bewaren jullie klaargemaakte flesvoeding? Groetjes Lotte
nooit flesvoeding waar van gedronken is opnieuw opwarmen.staat ook op de verpakking.klaargemaakte voeding in de koelkast bewaren en binnen 24 uur moet dat op zijn.ik geef nooit voeding na.anders blijft ze dat doen en ben je contiue aan het voeden.en drinkt ze haar flessen nooit leeg.het is jammer maar de eerstvolgende voeding is ze weer aan de beurt.met verkoudheid doen ze er langer over maar dat is niet erg.probeer anders vlak voor de voeding haar neusje te openen met neusspray.en meer rechterop voeden zodat het neusje niet terug volloopt wil ook wel helpen. ze komt echt niet om van de honger dus geef haar een speentje als ze een half uurtje na de voeding begint te jengelen,meestal is het dan wel over.succes. ik heb vannacht vast geslapen zeg pfffffffffffffff.ben er gewoon moe van.en ik stond vanmorgen op met pijn in mijn rug. zal toch eens googlen op bekken want ik heb steeds van die lage rugpijn rondom mijn bekken en straalt door naar mijn benen.kan soms gewoon niet meer opstaan. verder niks te melden.
ik zocht een mei tai draagdoek en vond en passant deze GEWELDIGE oplossing voor het baby bjorn-koude beentjes probleem: http://www.slingomama.nl/product_info.p ... c768khtcm3 whahahaa! OOk gelijk goede anti-conceptie hihi!
Goedemorgen Ik heb alles wel gelezen, maar ff niet de puf om te reageren. Ik denk dat we hier met sprongetje 2 zitten. de 3 H's hangen weer in de lucht. Ze wil alleen bij mama zijn en niet in bedje slapen. Ze heeft al 2 dagen niet gepoept (ondanks lactulose) hoop dat het vandaag komt dan is ze weer wat relaxter. Ga zo ff naar de markt, in de maxi cosi slaapt ze zeker. tot straks groetjes mariek73
jaaa ik ben gered en bel ook gelijk de huisarts af Goedemorgen allemaal! Ik ben weer een stuk meer happy want volgens mij word de spruw echt minder,kan in ieder geval met een stuk minder pijn voeden...! (leef erg mee met diegenen die er al zo lang mee lopen) TZM: Danique hoort Noa nooit huilen,..dit deels omdat Noa ook bijna niet meer huild s ávonds en goddanks het clusteren voorbij is..maar als z emocht huilen wanneer Danique net naar bed gaat heeft ze daar geen hinder aan Ik zou denk ik als het zo uit komt nadine idd even bij je houden tot Tim slaapt....of hem eraan laten wennen (bedoel ik niet zo hard hoor haha maar je snapt me vast wel)
allwoman hmmmm klinkt goed massage en in slaap vallen en als ik lyana in de draagzak steek om men zusje vn school te halen steek ik haar eerst in haar skipakje en daarna in de draagzak... saris ik zit op de uren die jij wil ik word helemaal gek :s Lyana maakt me een beetje gek... ze krijgt haar voedingen... ze krijgt haar verschoningen, ze krijgt knuffels liefde en aandacht... toch wil ze met momenten helemaal niet slapen... een beetje het probleem als Mieni denk ik :s ik word gewoon gek... ze blijft huilen, zelfs dikwijls als ik haar op mijn schoot heb... dus denk ik dan dat het een boertje is... maar dan doet ze soms nog zo... en dan houdt ze even op en leg ik haar in haar wieg, goed voor tien minuten en ze begint weer ze toont wel geen tekenen van pijn of dergelijke dus dat is het al niet... mss gewoon een regeldagje... we zullen wel zien... xx
Ha..wat is het deze ochtend rustig hier...allemaal druk? Ik hoop voor iedereen dat het een goede nacht is geweest en we allemaal lekker een aantal uren geslapen hebben?! Liz; moeilijk he als je ze niet stil kan krijgen, ik neem Evelien dan maar heel dicht tegen me aan, loop rond, zing, klets en sus haar...dat ze in ieder geval weet/voelt dat ik dicht bij haar ben. Gistermiddag had ik haar zo 1,5 uur, maar dat was ook omdat ze flinke darmkrampen heeft, ze gilt dan ook echt...brrr...succes meis! Allwomen; wat fijn dat je vandaag meer happy bent en de pijn minder is...ik vind het zoooo knap van je dat je zo doorzet...ik had dan wel geen spruw maar had wel regelmatig flink pijn, knap dat je het volhoud! Mariek; sneu als de poep niet komt, hopelijk komt het vandaag wel! Maarre...wat bedoel je met de 3 H's (ken ik niet)? Blub; jij hebt iig lekker geslapen...toppie! Lotte; ik probeer dan wat tijd te rekken (half uurtje) met afleiden, rondlopen, foppie etc. Vanmorgen is ze 2x een half uurtje eerder gekomen, daar doe ik dan niet zo heel moeilijk over, vaak haalt ze dat de rest van de dag wel weer in. Zico; fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Ben aan het afbouwen met bv dus ik kolf nu af...maar blijf aan mn rechterborst een beurs gevoel houden, moet ik hem dan eens helemaal leeg kolven ofzo...ik wil nml ook niet dat de produktie dan weer opnieuw op gang komt, nu kolf ik 10 min en voor links is dat oke...iemand tips? IK heb wel het idee dat Evelien meer verzadigd is met kunst melk, ze slaap er langer op dan met de bv...gisteravond om 23uur - 04uur - 07uur- 09:30uur tot nu... en heeft ze al die tijden doorgeslapen (muv flesje dan he)! Half 1/1uur mag ze weer...ben benieuwd!
Hoera, vanmorgen net nadat ik het bericht verstuurd had heeft ze gepoept. De 3 H´s zijn huilerig, hangerig en humeurig. Als je het oei ik groei boek leest dan staat daar dat ze rond week 5 en dan weer rond week 7-8 een sprongetje maken. Het valt ook op dat op dit moment veel kindjes huilerig zijn en niet naar bedje willen. hihi Je moet het rekenen vanaf de uitgerekende datum. Carlijn is een maand te vroeg dus heeft nu pas haar 2de sprongetje. Het klinkt ook heel bekend als je de symthomen leest groetjes mariek73
hier ook de 3 h;s dan denk ik , totaal niet willen slapen, ja op mn arm, bij wegleggen is hij weer wakker, en begint weer te brullen, al wat voeding tussen door gegeven. hielp ook niet echt.. lastig zulke momenten..
zo dames...hier is alles ingepakt, zo alles in de auto zetten, kijken of het past hihi ...heb er zin in! de 3 h's staan voor: * rust * regelmaat * reinheid die pas je toe op je kindje, zeg maar voeden, even bij mama zitten spelen, even in de box, en dan bij de eerste tekenen van vermoeidheid op bed... ow nee i am sorry dat zijn de 3 r's hihihi allwoman: nou beter van dat je je beter voelt, hopelijk blijft dit! Lotte buddy : wat sneu dat eline ziekjes is...vervelend dan hé ben de fles...na ja neem de tijd en je kan best wel na een kwartiertje proberen weer te voeden, zet je flesje ff in een bakje met warm water, zo blijft het flesje warm...(heb ik van mijn kraamzorg) triessie: ja borstvoeding staat erom bekend dat de beebjes dan eerder komen, dat ze sneller weer honger hebben, flesvoeding is meer verzadigend.. liz: kan best wezen dat lyana een sprongetje heeft hoor..Damian is dan wat ouder als lyana maar die heeft volgens mij ook een sprongetje weer..zijn 2de..gister heeft ie alleen van 15.00 uur t/m 18.00 uur geslapen, de rest wakker en huilen huilen huilen.... word je moe van hé! sjokoholic: waarom ook gelijk goede anti conceptie dan? Blub: zou ik wel ff mee heen gaan idd...ik had dat na de bevalling trouwens ook dat ik haast niet in de benen kon...trap oplopen ging erg moeizaam...maar ik had de pijn in mijn knieen, ze zeggen dat dat komt omdat je lichaam weer helemaal aan zijn "nieuwe" moet wennen... zo nu ff eten...auto inladen, flesje doen en gaan met die banaan
Ik ging toen mijn borst masseren met de hand en voordien legde ik er hete washandjes op zodat de melktoevoer open ging. zo doende kon ik ook met de hand beetjes afkolven, maar ging het ook met de kolf stukken beter.
Je mag voeding van 0-6 maanden toch niet vooraf klaarmaken? Tenminste dat zij die voedingsdeskundige van Nutricia. Ik maak het elke keer vers klaar. Ik heb wel afgekoeld gekookt water in de koelkast staan, daar warm ik 180cc van op in de magnetron en dan de schepjes erbij. Als Yorick na een half uurtje weer wil drinken maak ik weer verse klaar. Het oude gooi ik meteen weg. Het gebeurt hier alleen niet zo vaak dat hij iets laat staan. Het is een echte hongerlap.
He meiden, Mijn overbuurjongetje van 5 maanden heeft rs. Echt zo zielig. Wilde bij ze op de koffie gaan, maar hij mag helemaal geen baby's om zich heen hebben omdat het zo besmettelijk is. Ga Eline gelijk goed in de gaten houden, omdat ze al verkouden is. Groetjes Lotte
ik maak ook altijd nieuwe flessen hoor. Ook al geloof ik ook wel dat je voeding heus kunt klaarmaken en later kunt opwarmen. Hier waarschijnlijk ook last van een sprongetje. Hij wil alleen maar bij mij zijn en spelen en als hij dan in bed ligt is het brullen! Straks naar Duitsland daar komt mijn broertje met het schip. Ik heb hem nu 4 maanden niet gezien! Helaas kan Jayden niet mee, heb nog geen idkaart voor hem Volgende maand komt mijn broertje weer thuis.
bianca- wat een volksverhuizing he (jij ging er toch tussenuit?). Wij gaan as maandag voor 4 dagen even weg, zo'n zin maar pfff, dat inpakken... en over die anticonceptie- ik zie hier geen tweede komen als ik me in dat soort kleding ga vertonen . Ik denk zelfs dat ik dan eindig als weekendmoeder, eenzaam op een flatje. De rechter heeft dan alle begrip voor het toekennen van de voogdij aan paps na het zien van mij in deze jas, en ik mag slechts onder begeleiding van een psychiater beperkt mijn kleintje zien.... Kortom in mijn beleving ben je echt van het padje af als je daarin gaat lopen en er 200 euro aan uitgeeft! Maarja, ieder zijn smaak * kijkt schijnheilig* die 3 h's zijn herkenbaar, gelukkig nu even niet en de inenting heeft gelukkig weinig impact.