Ik ga, als ik vrij ben, mee naar de negenmaandenbeurs. Maar weet mijn rooster nog niet. Waarschijnlijk heb ik dan een andere baan. Maar lijkt me wel leuk om met zijn allen daar heen te gaan. Ik zit nou op pampers maat 2. Zitten nog goed. Dus daar gaan we nog even mee door. Heb ook al maat 3 liggen voor het geval dat ze 2 niet meer past. Maar volgens mij is dat voorlopig nog niet nodig. Groetjes Lotte
pffffffffffffffffffffff ff niet geweest en jullie kletsen vrolijk door. ik heb alleen de 9-maandenbeurs meegekregen,ik ga ook wel mee.ik kan dat nu nog vrij houden maae dan moet ik met zekerheid weten dat het op zaterdag is en blijft. verder even niks kom later nog.............
Wie gaat er op zaterdag 21 februari mee naar de negenmaanden beurs? Mamak sjokoholic Zena (indien regelbaar met werk) lotte27 (indien regelbaar met werk) Blub76 (indien regelbaar met werk) Misschien: triessie (misschien op het laatste moment)
Hee! Wel bijgelezen, maar dan in vogelvlucht! Hier gaat alles weer een beetje beter, ben afgelopen nacht zo ineeens ziek geworden, heel de nacht overgeven en diarree. Bah, en dan is het vrij lastig om Marin ook nog te voeden tussendoor (krijgt bv)! Schijnt erg rond te gaan, bij ons heeft het hele gezin het al gehad! En Marin heeft ook een nieuw vriendinnetje gekregen vandaag, mijn vriendin is bevallen van een dochter Isa! Ze schelen elkaar precies 6 weekjes!
Zo...was ik weer even. Over de meeting. Ik heb tnt nog niet heel veel reacties gehad van mensen die meegaan. En nu zat ik te denken, aangezien we een 9-maanden-beurs meeting gaan hebben, is er dan wel behoefte aan een andere meeting? Tnt gaan mee: TzM Lotte Symoen Blub Zena Zo mienie, dat ziet er even goed uit zeg! Super! Wanneer wordt het opgeleverd? Linnepin, gefeliciteerd met de geboorte van Marin haar vriendinnetje! En beterschap.
Ik ga ook mee naar de meeting hoor... Ik denk wel dat er behoefte is aan een "rustige" meeting... Op de 9 maanden beurs kan je namelijk niet echt zitten en kletsen en elkaar leren kennen (TIS daar ERG druk) Maar wat jullie willen.. ik pas me aan..
leuk, de 9maandenbeurs Ik ga misschien ook wel mee, moet nog ff zien. er protesteert hier iemand, dus ik ga alweer
Wie gaat er op zaterdag 21 februari mee naar de negenmaanden beurs? Mamak sjokoholic Zena (indien regelbaar met werk) lotte27 (indien regelbaar met werk) Blub76 (indien regelbaar met werk) Misschien: triessie (misschien op het laatste moment) kiezeltje
Hallo ff spamen HOEZO BIJDEHAND Helaas kan ik niet mee wij trouwen 20 februari en de dag daarna begint de carnaval. Hier eindelijk een slapende dochter, wat een toestand reflux, spruw. Nu ben ik er wel ff klaar mee. Gelukkig zijn de krampjes zo goed als weg. Heeft iemand tips hoe ik mijn meisje een middag dutje in haar eigen bedje kan laten doen? Lieve groetjes Mariek73
Die had ik zelf gedownload (dom van mij ) Maar ik vind het zo moeilijk om ze op vaste tijdstippen te laten slapen omdat ik voor de winkels af en toe weg moet en dan gaat ze mee. misschien toch maar voor nog meer regelmaat zorgen ook met dutjes op bed. dan maar ff doorzetten. We willen haar ook in de grote ladikant legen de wieg word aan de kleine kant
Eindelijk de nieuwe computer werkt! Wat een genot dat dat trage kreng de tent uit is geflikkerd! Vanaf vandaag kan ik dan EINDELIJK echt op de hoogte blijven. Sorry dat ik dan weer niet gereageerd op de reacties die ik op mijn vorige posts kreeg Maar de comp. duurde ff. Verder begin ik me nu toch een beetje zorgen te maken over het feit dat Odette echt de HELE tijd slaapt! De laatste paar dagen is het echt heel erg. Ze huilt nauwelijks nog en eet ook wat minder door dat geslaap. Ik kan er niks over op internet vinden. Het gaat bijna alleen maar over baby's die niet slapen. Het lijkt wellicht een luxe probleem maar ik maak me een beetje zorgen. 's nachts slaapt ze ook helemaal door. Je zou denken dat ze dan overdag wel meer wakker is. Ze heeft wel volle luiers. Herkent iemand dit? De 9 maanden beurs had me nou ook leuk geleken!
Dames ik moet even de vreugde met jullie delen @ Mieni.... Ik kan je niet genoeg bedanken voor je slaapgids.... Wow.. Ik hoooooooooop echt dat het aan onze nieuwe methode ligt.. Jamal kreeg altijd om 22.00 uur voeding en dan pas 6.00 uur weer.. Hij sliep dus door.. Nu moesten we wel 20 keer per nacht eruit om zijn speen er weer in te doen.. Sinds 3 nachten werd hij zelf om 4 uur wakker van de honger.. zijn ritme was duidelijk verstoord.. Afgelopen nacht hebben we hem (ZEER!) wakker naar zijn bed gebracht ( rond 22.30 uur).. Vervolgens een muziekje aangezet en er even bij gezeten.. Toen muziek afgelopen was nogmaals muziek aan, kus gegeven en weggegaan.. Na ongeveer 10 min stil te zijn geweest ging Jamal toch huilen.. dit duurde ongeveer 5 min en daarna was het stil.. Hij liep wast te spelen en brabbelen en aan zijn vuistje te sabbelen.. Het belangrijkste is dat we hem ook GEEN speen hadden gegeven.. Nu werd ik NET om 6,30 uur wakker van wat gejammer (nog zacht hoor).. Hij heeft dus gewoon de hele nacht geslapen zonder ons wakker te maken en nu kreeg hij dus gelijk eten ( 6 uur is zijn tijd).. Hij heeft dus ook de hele nacht geslapen zonder speen.. Dat scheelt want dan hoeven wij hem er ook geen 20 keer in te doen Ik hoop echt van harte dat het vanavond weer zo is...
Hier ook een redelijke nacht. Laatste fles om 22.00 uur (manlief), vannacht om 2.00 en vanmorgen om 6.00 daarna is ze weer gaan slapen en dat doet ze nu nog. Moeders heeft tot 8.30 geslapen (af en aan toch 8 uur vannacht). Het is voor carlijn een nieuw schema, maar het lijkt wel te werken. Als ze hier goed aan gewend is gaan we de snelle methode uitproberen en kijken of die van 2.00 uur er tussen uit kan. Dat zou heerlijk zijn. Verder ga ik vandaag aan de slag met de dutjes. Ja ze zo ff lekker in badje doen. tot later Lieve groetjes Mariek73
Nou ik ben blij dat het boekje voor iedereen een succes is... Hier weer een drama nacht gehad. De 4e nacht dat we proberen Rosalie door te laten slapen. Ook wij hebben haar gister erg wakker (en vrolijk) weggelegd na de voeding van 22.30. Ze kwam vannacht weer om 4.00 uur. Weer getroost en speentje gegeven en nu maar liefst een kwartier tot 20 minuten laten huilen en er weer naar toe. Helaas had mevrouw het dit keer op een krijsen gezet, dus het was niet om aan te horen! Dus gingen we toch maar steeds eerder en hebben we het nog weten te rekken tot 6uur... Pfff... Nou het ziet er naar uit dat ze gewoon nog niet wil, ondanks de methode die we uit het boekje toepassen. Vanavond nog 1 poging en dan ga ik haar maar gewoon weer de fles geven 's nachts, want zo doen wij vanaf 4 uur ook geen oog meer dicht! Overdag gaat het ietsje pietjes beter. Wou ze eerder direct na de voeding al niet slapen en bleef ze maar huilen en dus eigenlijk wakker tot de volgende voeding 4 uur later. Nu laten we haar ook volgens een bepaald ritme naar bed gaan. Voeding, ff samen spelen, ff alleen spelen in de box, verschonen en dan naar bed. Daar reageert ze best goed op, want ze valt in elk geval in slaap. Wel wordt ze af en toe ff wakker en jengelt ze een minuutje, maar valt dan weer in slaap. Helaas is ze wel een uur voor de voeding alweer wakker en is dan niet meer in slaap te krijgen. Dus neem ik haar mee naar beneden en wieg haar nog even in slaap op de arm. Zodoende kan ik het nog wel rekken dat ze er steeds 4 uur tussen heeft! We gaan vandaag ook de voeding maar verhogen naar 150 ml mssn wil dat ook nog wel eens helpen dat ze wat langer slaapt. Ik ben vanmorgen in elk geval niet vrolijk wakker geworden, want mijn hoofd kwam letterlijk niet van mijn kussen, pff wat deed dat zeer. Volgens mij heb ik mijn nek verrekt met slapen, want kan mijn hoofd amper naar links of rechts bewegen. Zometeen ff naar de kapper en Rosalie gaat ff naar mijn moeder in de tussentijd! Milan is er gister al naar toe gegaan om te logeren (ivm de nachten van Rosalie). Hij was gister ook voor het eerst eenkenning toen hij bij mijn moeder was, het was alleen maar "mama, mama" op zo'n jengel toon. Zo is hij normaal echt niet, dus het zal wel een fase zijn waar hij door heen gaat! Pff kan 's avonds amper koken of hij hangt alweer aan mijn benen! Nou ja iedereen een hele fijne dag gewenst en bedankt voor de reacties op ons nieuwe huis. Ze beginnen in april 2009 en is dan hopelijk december 2009/januari 2010 klaar. Het huis is niet heel groot, maar ook zeker niet klein...