Oktober 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door mamajanneke, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

TAM EN ANNIKA. Ook van mij een dikke knuf.

Tam wat rot dat je je niet lekker voelt, hier een tipje praat er over en krop het niet op meid.
    Anders kun je als nog in een depressie belanden, dat komt dan niet door je kleintje maar door jezelf en je lichamelijke klachten.
    Ik spreek uit ervaring.
    Zat ook niet lekker in mijn vel (geestelijk en lichamelijk), het gaat nu iets beter al zijn er nog wel wat problemen.
    Hoop dat je je snel beter voelt.

Annika ik hoop dat het allemaal meevalt en dat Senna snel weer beter is.

Ischa hoe is het met jou? heb al ff niets van je gehoord.
    Alles goed met jou en je ventje?

Kibi wat een mooi net woord maandstonden hihi

Wat zijn er toch een hoop knappe kinderen, echt geweldige foto's
    Wanneer willen jullie die meeting houden, lijkt mij heel gezellig om jullie te zien.

manlief geeft ons meisje nu de fles, vannacht ben ik weer aan de beurt. (dan zal ze wel weer wakker worden :D :rolleyes:

Ga ff opruimen en dan lekker banken
    lieve groetjes mariek73

2. carma

carma Niet meer actief

oeps dubbel gelikt nu 2x geplaatst

3. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen

Ik zag dat iedereen een foto vanzoch liet zien. Heel leuk trouwens om eens gezichten te zien. Hoewel ik dr al een aantal kon natuurlijk.

Dit ben ik dus. Samen met Lars.

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he dat truitje bij lars heb ik ook voor mees hihiihihi.

niet echt een van mijn beste foto;s maar ik sta er toch nooit mooi op.

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mieni en mariek, bedankt voor jullie reacties, erg lief :D
    Ik wil proberen om voor morgen een afspraak te maken bij de huisarts, ik ben erg bang voor een depressie, ik heb nl wel alle symptomen.

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeeej meiden....ik ben er weer!
    Vanmiddag eindelijk nieuwe modem binnen gekregen en dat was gelukkig wel de oplossing. Na dik twee weken zonder intenet kan ik eindelijk weer mee kletsen.
    Alles gaat hier prima. Faya doet het zo super. Is een erg lief en tevreden meisje en slaapt de meeste nachten nu ook door sinds een dikke week. Alweer 2 maanden vandaag....gaat veeel te snel!
    Krijg straks visite van de buren die nog voor mijn man zn verjaardag komen, dus heb vanavond geen tijd om bij te lezen en te reageren. Kom morgen weer!

Liefs Semmi

7. Mikatjuh

Mikatjuh Bekend lid

24 feb 2008
    536
    0
    16
    Apothekersassistente
    Dronten
    Nou dit ben ik:

8. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland

Ik dacht...laat ik ook maar eens spammen dan...hier was Marit 11 dgn...op haar kraamfeest.

9. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    En nog eentje van Marit deze week;

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Leukleuk, al die foto's! Echt leuk om jullie allemaal is te zien. Meer, meer!

Tam, wat vreselijk dat je je zo voelt. Ik heb het ook een tijdje gehad, dus ik snap je wel. Moet zeggen, Marieke heeft gelijk, erover praten is echt heel belangrijk! En onderkennen van het probleem is de eerste stap he! Dsu hartstikke goed van je dat je morgen naar de huisarts gaat. Denk om jezelf, neem je rust.
    Ook van mij een grote knuffel voor jou.

Semmi, leuk dat je er weer bent. Was wel afkicken of niet de afgelopen 2 weken?

Annika, ik hoop echt dat er snel duidelijk is wat er met Senna aan de hand is én dat ze er wat aan kunnen doen. Veel succes meid. Ook voor jou een knuffel.

Kibi, bofkont :(

Vraagje voor degene die aan kerst/ s8interklaas doen.
    Wat kopen jullie voor je kleintje? Ik heb echt geen idee wat ik voor Zoë moet kopen. Van mn ouders krijgt ze een babygym en verder zou ik t dus niet weten....iemand ideetjes?

12. carma

carma Niet meer actief

Lieve tam

Een echte prosna depressie heb je als je ook niets met je kind van doen wil hebben.
    Is dit bij jou het geval?
    Dat was bij mij namelijk niet het geval, ik deed gewoon vanalles met mijn meisje.
    Badje, knuffelen en wandeling, zij heeft mij er doorheen gesleept.
    Vraag anders aan je arts een kuurtje rust van een paar dagen (oxasipam of zoiets) daar word je relext van. (heb ik ook gehad)
    Vraag je man de laatste voeding en de ochtend voeding te doen en slaap ff lekker bij.
    Ga leuke dingen doen (zo mogelijk met je bekken)
    Schrijf positive punten op naast negatief en je zult zien dat het allemaal mee valt.
    Misschien kun je wat natuurlijke anti depresiva in je lijf vinden, daar kan ik ook altijd weer een beetje van vinden.
    DIKKE KNUF MEIS, KOP OP

Liefs mariek73

13. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Ik heb voor Marit plastic bollen van Nijntje gekocht, het stelt niets voor maar ze zijn heel licht dus ze kan er al snel mee spelen en volgens mij zijn ze enig om tegen aan te rammen;

Verder nog een telefoonspeeltje en een activity center voor in de box.

14. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Hoi hoi,

Graag zou ik me bij jullie willen aansluiten, ik schrijf momenteel mee bij de november 2008 mama's omdat ik 5 november was uitgerekent.
    Maar ik ben 26 Oktober bevallen van onze dochter Maud.
    Doordat Maud al bijna 5 weken is kan ik met veel vragen daar niet terecht en kan ik moeilijk aansluiting vinden.

Groetjes Ukkepuk

15. scrappercindy

scrappercindy Actief lid

13 feb 2008
    283
    0
    0
    Nederland
    Welkom Ukkepuk...gezellig.....

16. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Wat is nou echt een leuk ding voor een kindje om mee te spelen in de box? Omdat je hier dus geen boxen hebt, kun je ook geen speeldingen ervoor kopen. Nu wil mijn moeder wel iets opsturen maar het moet dan ook wel erg goed en leuk zijn. Tips welk merk etc?

Tamara heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je je snel beter voelt. Het zal voor je relatie ook heel moeilijk zijn kan ik me voorstellen. Is je partner wel een goede steun voor je? x van hier.

Uk, welkom hier. :)

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Welkom ukkepuk!

Tam, sterkte en dikke knuf voor jou!

Kibi, nu alweer...wat balen joh. Ik was het bij Tim met 4 maanden alweer en dat vond ik toen al snel! (ook volledige bv)

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Geef ook bv en ook nog geen ongesteldheid gehad.

19. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bij mijn collega kwam het ook niet en die gaf een jaar bv!

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ukkepuk welkom, gezellig dat je mee komst schrijven hier.

O ja, Cindy, bedenk me net dat ik zoiets zag bij Barts Smit. Goed idee inderdaad! tnx

Susanna, ik heb een mobiel boven de box waar Zoë helemaal weg van is. Ze "praa"t"en lacht er continue tegen.

Deel Deze Pagina