Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

wat ontzettend lief knuffelkonijn!!!

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @KK, wat een schatje!
    Ondanks alle ellende, ziet ze er prachtig uit!

3. aruna

aruna Actief lid

14 nov 2008
    205
    0
    0
    beveren
    @ jaja: wat een schattig bazeke en zo flink al!!

@ baby; wat een schattige foto weer!! en zoveel haartjes dat ze heeft:p

@ kleertjes; hier nog 1 die ze niet kan wegdoen, ze zijn gewoon zo klein en schattig haha

é handjes: hier de hele dag in haar mond.. ze kan er geen genoeg van krijgen.

@ curly: zo lief!!

@ luna: ja hoor!! ze doet niets liever dan aandacht krijgen van papa en mama .. :D

@ kwijlen.. : hier ook elk uur een andere trui hihi , kanhet soms niet bijhouden

@ wapa: sterkte hoor met je meisje!! dat is ook niet prettig om naast zo'n klein babytje te liggen dat veel huilt

@ ellen: ons meisje heeft ook zo'n kale plek op haar hoofd maar niet zo groot
    groeit wel weer terug hoor;)

@ maatje: hier gaat ze al naar maatje 68, 62 word steeds kleiner haha

@ kk: het gaat toch elke dag wat beter met haar he! hopelijk mag ze snel naar huis!!

@ maia; wat een schattige foto!

nog eventjes foto spammen van mijn meisje:D

http://img402.imageshack.us/img402/3900/p10007802.jpg

4. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    KK: Wauw wat een lekker ding! Die oogjes....

Aruna: Ook al zo'n mooie meid!

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Knuffel: Wat een geweldige foto's!

@Haartjes: Tja tondeuse.........het klinkt erger als dat het is en ze heeft geen traan gelaten hoor! We hebben eerst gekeken hoe ze reageerde op het geluid en het boeide haar niet zo veel hoor :D En wat zonde betreft.........Megan heeft amper haar! Ze had een toef en een matje in d'r nek en nu is alles dezelfde lengte en kan het lekker verder groeien :D

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Even foto's spammen hoor! Vandaag had ze voor het eerst mijn zelf gemaakte spijkerbroek aan :D

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Helaas spuugde ze het helemaal onder dus weer even wat anders aan getrokken :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dit is echt de laatste! Kijk eens hoe groot ik al word :)

9. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Nee hoor je bent echt niet de enige :D Ik mis het zwanger zijn zelf niet maar hoe ik me voelde voornamelijk...........
    Maar ik ben zoiezo nog een hele grote emo muts!
    Bij mij denk ik dat het komt omdat ik de kraamtranen heb overgeslagen :D

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @aruna: Wat een schatje!

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    sloppy maar waarom heb je het geschoren sorry al reageert ze niet op het geluid vind het gewoon raar, kan je iig wel zeggen dat het de haargroei etc niet stimuleert.

Wendelaa fijn dat ze niks hebben kunnen vinden meid

Joenka met naomi gaat het redelijk geen koorts maar pruttelt nog wel erg zo zielig.

Hier na arbo geweest begin 2 x in de week 2 weken met 1,5 uur en zo gaan we het steeds meer een beetje opbouwen.

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Danjo: Ik heb anders gehoort en ik ben echt niet de enige die het doet hoor :D

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hm zal wel aan mij liggen dan

14. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zooo lekker gehopt bij prenatal met cadeaubon altijd leuk! Flink ingeslagen heheh

@Sylvia; hihih nee ik vroeg het ook niet aan jou van jou weet ik wel dat ej veel hebt!

@maia; leukkk een nieuwe auto nieuwe baan!!!

@wendelaa; goed bezig jij enne wat stuurde je een leuke link echt gaaf!

@anas; Wat fijn dat t goed gaat met je meisje!

@sannie; hihih gezellig bij jou, hebben ze nog in koor gekrijsd??

@luna; mij boeit t echt niet of Dyoon in t openbaar krijst of niet, t is een baby met karakter en als iemand daar problemen mee heeft lopen ze maar de andere kant op..ze zijn zelf ook ooit klein geweest..

@joenka; denk dat doorzetten de beste tip is hihihihih

@Leonie; gaat goed daar!

@kk; dat ziet er beter uit!

@aruna; wat kijkt ze vrolijk!

@sloppy; waarom heb je in godsnaam haar haar afgeschoren?ben je moslim?Dat haar groeit wel in zn eigen tempo

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Iedereen: Het haar is er dus niet helemaal af...........het is op twee kleine plekjes gelijk gemaakt met de rest

Nu kan ik wel weer een extra foto spammen.........deze is van na het gelijk maken van d'r haartjes.........oordeel zelf meer als dit is het nog niet geweest op uitzonderig van twee plekjes

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je moet het zelf weten sloppy jou kind maar vind het gewoon raar klaar. moet je dan straks de rest weer gelijk maken aan dr kale plek op dr achterhoofd want dan duurt dan nog wel ff

17. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Mmm arme Naomi! Heb ook altijd geleerd op m'n cursussen een kind hoeft geen koorts te hebben om ziek te zijn of ziek te zijn met koorts... snap je het nog;)

Baby: Voel me altijd wel een beetje opgelaten hoor als Boaz zijn stembanden aan het testen is:). Knap dat het je niks uitmaakt!
    Enne....bedankt voor je tip;)

Wen: Fijn dat er in ieder geval niks was!

18. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Boaz heeft gelukkig redelijk geslapen...alleen om 5 uur werd hij wakker voor een voeding...en die werd er weer uit gegooid :(.
    Daarna wilde hij wel slapen maar t lukte niet vanwege t hoesten en tot 12 uur ook niets meer gegeten.

Bij CB naar zn longen geluisterd want ik was (natuurlijk) bang voor RS maar gelukkig niet. Daarna zoutspray en luuf gebruikt en om 14 uur lukte het eindelijk om goed te drinken, en nu slaapt hij sinds 15 uur :) ..oh en begint nu te hoesten....

....even een speenactie ....oh weer...nou tot later maar

19. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Sloppy, wat een scheetje zeg. Leuk je spijkerbroek!

@Baby, ik heb het ook niet helemaal goed gezegd. Ik schaam me er niet heel erg voor. Ik vind het alleen wel moeilijk en word er dan onzeker door en denk dan weer dat ik beter nog even vaker thuis kan blijven. Aan de andere kant moet hij er toch aan wennen dat hij mee moet. Wat heb je gekocht bij prenetal?

@Danjo, nog niet zo geweldig met je meisje? Goede tip van de trekzalf. ;) Hopelijk gaat het opbouwen naar wens!

@BLijei, ik had jou verhaal over Boaz kunnen schrijven. Precies zo gegaan. Ook 5 uur wakker en drinken eruit. Later met luuf en zoutoplossing wel weer goed gedronken op kdv.

@KK, lief meiske zeg.

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Tuurlijk gaan we dat niet doen!

Deel Deze Pagina