thnx ladies, ik probeer me niet te druk te maken. Ze hebben het me vorig jaar al heel moeilijk gemaakt. Ik ben druk opzoek naar iets anders, maar gaat helaas niet zo snel. Ze hebben nu bijvoorbeeld weer mijn vakantie afgekeurd voor juni. Echt belachelijk.... grrrrh!!! Ik heb nl niemand waarmee ik rekening hoef te houden aangezien ik op detacheringsbasis werk.
ff snel leonie dat dacht ik gewoon Curly ook al gedoe met het werk bah , en ja het werk ligt niet voor het oprapen helaas. Mvj je zou idd denken dat het ergens vandaan moet komen , maar ja er heerst griep Maia lekker gewerkt Luna hier gaat het wel iets beter gelukkig Baby tjee zeg van je papa wist ik al maar nu ook je schoonmams nou ik duim hier hoor. Hier voel em wel iets beter maar tis nog niet super, vanmiddag wel even na een verjaardag van de kleine van zwager en schoonzus geweest ( wonen hier achter) .....Vervolgens starte die ruk auto weer niet pffff.. Goeie nieuws zo ziek geweest er is al 4 kilo af haha
leonie pff het zit jullie niet mee zeg bah bah Ik hoop dat Maus er wat aan heeft bij de psycholoog ( is vaak toch wat makkelijker praten) ben dr zelf ook een paar keer geweest na mn miskramen en heeft me toen wel goed gedaan. wendelaaaa lekker gewerkt? en je tooto bij de garage?
jaja hoe was het bij de kinderarts ? Hoop dat dylan gauw opknapt want jullie krijgen het ook wel voor de kiezen zeg bah. Nou nu heb ik het meeste wel gehad geloof ik
hallo. zo weer efe een update. de artsen dachten dat het slechten drinken een nasleep van de griep was! hij was niet uitgeroogd en schijnbaar kan zn lichaampje het nu efe goed doen op minder voeding. Wel was hij 140gram afgevallen in een week maar ze maken hun eigen pas druk als hij meer afvalt! En vijdag moet er duidelijk verbetering in het drinken zijn anders moet ik weer contact opnemen. Ik geef de dokters helemaal gelijk want verders is hij heel alert en ziet er niet ziek uit! maar ja hij moet vanaf nu wel beter gaan drinken want anders blijft hij natuurlijk afvallen en meneer moet juist groeien. Wel slaapt hij meer dan normaal en hij heeft minder energie maar ja das logisch met minder voeding. vandaag zitten we pas op 280cc echt weer veel te weinig morgen weer een nieuwe dag en dan hoop ik echt dat hij wat meer gaat drinken! veel liefs jaja
@Jaja, meid ben idd ook erg benieuwd hoe het bij de k.a was... @MvJ, ik vind het wel vreemd dat de h.a niet verder kijkt. Is toch niet goed als Evi steeds koorts heeft? Ergens zit er dan iets te broeien, ik zou ook om een verwijzing vragen hoor @Danjo, dat is dan weer t voordeel van ziek zijn...afvallen En jou auto die ook niet mee werkte..ggrr... Die van ons staat inmiddels bij de garage en ik hoop m morgen weer terug te hebben. Is Naomi nu al snot vrij? of nog steeds aan t proesten
@Jaja, wel een geruststelling dus! Maar wel heel erg fijn dat Dylan even goed nagekeken is... Duim voor je dat hij langzaam weer wat meer gaat drinken
zo, ff snel weer.. noa: wij hadden ook de kleinste van de kruidvat. hadden we toen bij esmée ook. idd wat mvj zegt: met zwempakje of broekje eroverheen kan het best. hier heeft esmée al 2x in de zwemluier gepoept als baby danjo: fijn dat het wat beter gaat.. lekker 4kg! wou je ook afvallen dan?
@Danjo: fijn dat je je weer iets beter voelt. Ja heb heerlijk gewerkt! @kk: wat een leuke foto's! @babyzwemmen: hoe lang is het bij jullie? Ik zit er ook aan te denken om te gaan en het is hier een kwartier, lijkt me ook wel lang zat met zo'n mini @jaja: ik duim voor je dat Dylan snel weer wat meer gaat drinken. @odess: ja geen idee eigenlijk.
jaja fijn dat ie ondanks het slechte drinken het zo goed maar goed het is idd weinig cc. maia fijn zo haha. wendelaa ja ....auto haha, maar ja hij loopt weer , naomi snottert niet meer maar hoest nog steeds kk zooooo maureen die lijkt heeeel veel op jou leuk
kk er mag nog wel meer af hahahaha. Sneeuw waar ........blegh hier ook weer een heel pak en het blijft sneeuwen
KK: wat een lieve foto's. Babyzwemmen: hier is het een half uurtje babyzwemmen en dan nog een kwartier vrij zwemmen. De echte kleintjes blijven minder lang meestal. Krijgen het sneller koud. Jaja: fijn dat er toch niet meer aan de hand was. Nu hopelijk beter drinken. Danjo: fijn dat het weer iets beter gaat. Odess: idd ook al een tijdje niet meer gezien. Had zij een buddy? Misschien dat die anders een smsje of zo kan sturen?
kk, vooral die tweede foto is lief!!! leo, wat een narigheid in de familie... rustig aan meis, ook aan jezelf denken he? en extra knuffelen met tara, dat is ook goede therapie... knuffel voor jou! baby, pffff je vader en schoonmoeder ziek... lijkt me erg zwaar! je wilt er natuurlijk voor ze zijn, heb je je werk en natuurlijk je lieve meisje er nog bij... ook een knuffel voor jou! danjo, fijn dat t iets beter gaat! beterschap nogmaals! anas, en nu jaag je die snottebellen t huis maar eens uit! duurt lang genoeg toch? mvj, knap van je meisje!!! hier gaat t super, tess drinkt goed, poept goed (ook nu ik aan t afbouwen ben met de speciale voeding) en heeft totaal geen last van de beugel. heerlijk! de vergadering ging niet door vanwege t weer, dus ga gauw op de bank met mijn meissie, heb dr wel gemist hoor! morgen zie ik dr maar heel even, werken tot half 6, en om half 7 moet ik alweer in de auto zitten, op weg naar mijn collega met dr baby.
ellen heerlijk ff thuis er is ook geen doorkomen aan, hoop dat het gauw stopt het sneeuwen...veel plezier morgen