Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    KK, wat een superleuke foto`s!!!
    baby, wat ^&%$%# van je vader en schoonmoeder...
    Leo, hoop dat Maurice baat heeft bij zijn gesprekken en wat vervelend van je zus.
    Anas, de kids blijven maar snotteren of niet dan.. op naar de lente!
    Ellen, lekker genieten van je vrije avond zonder vergaderingen!!

Iedereen die ziek was weer een beetje opgeknapt???

Nog iemand vergeten??? ( *sorry* )

@ meeting: heeft iedereen zich al opgegeven of zijn er toch nog meer meiden die naar de meeting in apeldoorn willen??

Hier gisteren weer ter controle geweest naar de kinderarts met L. Ze heeft nog steeds last van een virus en we moeten haar dus goed in de gaten blijven houden. Maar ze heeft qua gewicht niet al te veel te lijden gehad hoor... madammeke weegt al 7100 gram!!!!! gek hoor dat ze al in maat 68 zit!

Iedereen heel erg bedankt voor de reactie op milans oogje! De antibiotica lijkt aan te slaan, oogje ziet er een stuk beter uit.

Oja vraagje voor de dames die op kdv werken... kan een dreumes blaartjes/blaasjes op zijn bips krijgen alszijnde luieruitslag????? Bips zijn verder wel rood maar niet stuk...

Nou ga even lekker bankhangen met manlief..

2. Iedereen bedankt voor de reacties op de foto's.. Leuk!
    Grappig dat je dat zegt Danjo. Hoor het de laatste tijd steeds vaker. Leuk om te horen!

3. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Alloha,,

Pff, moeke is thuis!!!;)

Heb alles gelezen en leuke lieve foto's gezien!

Baby: Wat k** allemaal zeg! Veel sterkte... Gelukkig heb je vrolijke Dyoni om je heen!

Danjo: Fijn dat het weer iets beter gaat! Balen vd auto joh!

Leo: He bah! Dat is ook vervelend nieuws zeg! Alsof je nog niet genoeg had! Sterkte...

Jaja: Ga heel hard voor je duimen dat je mannetje beter gaat drinken!

Luna: Fijn dat je je baan nog kan behouden, hoop dat het nou niet te druk voor je gaat worden!

Wen: Tim weer een onrustige dag! Balen hoop dat het voor korte duur is!

Wapa: L.goed gegroeid zeg! Fijn dat de antibiotica al aanslaat! Wbt de luiers... Gebruik je andere luiers of bij kdv (zit hij daarop??) andere luiers? Kan wel een reactie zijn op luiers. Britt kreeg nl van kruidvatluiers een hele paarse onderkant.

Ellen: Dat is nooit verkeerd een vergadering die afgezegd wordt! Geniet van je meissie!

Anas: Zo fijn al dat snot! Suc6

Hier pas om 18:45 back home met de kids en de bagage;). Britt heeft nog steeds koorts en kan bijna niet in slaap vallen door dat geblaf!! Bij elke hoestje, gaat ze bijna over haar nek en begint ze heel zachtjes te huilen. Zieltje! En ze heeft best een hoge pijngrens! Dus morgen maar weer een dagje niet naar school en lekker bij de andere oma op de bank!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Whoehoehoehoe! Sam heeft zijn eerste tand! :D

5. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Wauw, Josien dat gaat snel!!!!!!!!!

Kijk maar uit nu voor je pit bulletje:D

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

hallo dames

@anastasia: ik snap wel dat je nooit weet wat er met de voeding gedaan is, maar de manier hoe ze me behandelde dat stond me ook niet aan, ze was lekker chagarijnig, maar ja iedereen kan zn dag een keer niet hebben.

@leonie sterkte met je zus, en het zit jullie nu niet mee, maar ik hoop dat je een geweldige dag gaat krijgen.
    knuffel.

@kk mooie foto's

Ik ehb een zwembroekje en een badpakje voor Riley gekocht, alleen moet ik iemand zien te vinden die de 1e keer mee wil gaan, zodat ik kan kijken hoe ik het beste riley om kan kleden en moet gaan doen, want ben toch alleen en ik wil vaker met haar gaan zwemmen, want water vind ze super, als ik haar nu is badje doe is heel mijn woonkamervloer een poedelbad hihi.
    want op haar kamertje ligt laminaat en in de douche heb ik geen plek voor aankleed kussen.

Fijne avond allemaal.

XXX Gusam

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wapa dus nog steeds niet super maar groeien doet ze wel goed gelukkig.

joenka pff druk daggie zo. Hoop dat je meisje snel opknapt

josien gefeliciteerd haha

gusam hier ook geen aankleedkussen in de douche maar loop van de douche zo na dr kamer.

ik ga slapen morgen door de sneeuw heen bleghhhh

8. Gusam

Gusam Niet meer actief

@danjo dat vind ik te koud voor haar, het is wel niet te koud maar alleen het idee, en dan vind ik het moeilijk om haar vanuit badje in een doek te wikkelen. dus ik doe haar in de woonkamer in bad, en kleed haar daar ook aan op de tafel.

XXX Gusam

9. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hoi allemaal, ben ik eindelijk weer
    Jeetje jullie gaan echt te snel om bij te houden hoor hahahaha

Ik ben sinds 2 weken weer aan het werk maar het word er niet makkelijker op
    Eva heeft ook besloten dat ze dan de eerste 2 nachten lekker doorslaapt maar daarna gewoon weer 5 keer per nacht komt :$
    Dus wo op do en do op vrij slaapt ze door, maar daarna is het crime
    Vannacht dus even lekker gelegen en slaap ingehaald ;)
    Nu maar hopen dat het een bevlieging is hehehe

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Goedemorgen!

Nog niet terug gelezen, drukke dagen gehad nu lekker weer een dagje vrij :) maar moet ik om 8.00 op cbzijn voor de spuitjes.

Werkse voor diegene die moeten werken

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gusam kan ook als jij je daar goed bij voelt ,ik heb zoiets dat kleine stukje haha. en op dr kamer wacht dr doekkie al op dr dus lekker warm.

Takhen zo das dan idd wel even heftig zeg ook last van werkstress ( de kleine dan he).

Rose suc6 bij het cb , lekkere tijd met deze sneeuw zeg bah bah maar ja het moet gebeuren he.

Hier naomi om half 9 de laatste fles gegeven en om kwa rt voor7 werd ze wakker nog niet huilen of zo dus dacht laat ik de fles maar maken. helemaal leeg hihi normaal laat ze sochtends vaak wat staan omdat ik dr moet wekken. Ik ga zo douchen en dan na het kdv

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Joenka, pppff...dat is idd een lange dag zo.
    En arme Britt, zou ze dan idd ook lekker bij oma nestelen.

@Gusam, ik badder tim ook op de douche en neem m dan mee naar de slaapkamer. Anders kan ik ook heel de kamer dweilen haha

@Takhen, he dat soort nachten kun je nu net niet gebruiken als je aan t werk bent!

@Rose, succes bij t cb

@Danjo, glibberse;)

@Hier, ik moet om 10.10 bij t cb zijn en moet lopen....argh

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    wendelaa jij ook suc6 bij het cb en idd glibberse pff

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Gusam: wij hebben een commode op de badkamer (die is zo groot en er staat verder niks) dus heb dat probleem niet. Maar kan je niet een plank op je wastafel leggen en daar de waskussen op? Of haar badcape in de wastafel leggen?
    En over het zwemmen. Ik ga altijd alleen en het gaat best makkelijk. Je moet er wel wat handigheid in krijgen. Wat ik doe is als volgt. Ik trek thuis mijn badpak al aan. Bij het zwembad waar ik babyzwemmen doe hebben ze gezinnenkleedkamers en daar liggen aankleedkussens. Ik kleed mezelf eerst uit en Evi zit dan nog in de maxi cosi. Dan pak ik haar en kleed haar om op het aankleedkussen. Badcape om, alle kleertjes gooi ik in de maxi cosi en die van mezelf in mijn tas. Na het zwemmen kleed ik haar eerst om en sla zelf even een badhanddoek om mij heen. Stop haar in de maxi cosi en dan kleed ik mezelf aan. Gaat prima zo.

Wendelaa: succes bij het cb.

Takhen: jeetje wat een but nachten weer. Hopelijk komt er snel weer verbetering in, want als je weer aan het werk bent is dat niks.

Rose: succes op het cb.

Danjo: zo wat heeft je meisje lekker geslapen.

Joenka: wat een druk dagje. Beterschap met je meisje. Hopelijk is ze snel weer beter.

Josien: hoera Sam heeft zijn eerste tandje. Heeft hij er veel last van gehad? Wel een foto maken he (als het lukt hihi). Hier nog niks te zien of te voelen. Mijn oudste kreeg met 9 maanden pas zijn eerste tand en de middelste met 4 maanden. De middelste begon toen ook wat te bijten, dus niet fijn voor de borstvoeding haha.

Wapa: Is het geen schimmeltje?

Hier een goede nacht gehad ondanks dat Evi gisteren veel gehuild heeft. Vanmorgen heeft ze ook al weer wat zitten huilen. Lijkt net of ze pijn heeft. Hopelijk is het snel 25 februari zodat we naar de kinderarts kunnen.
    Fruit gaat nu beter sinds de banaan weg laten. Combi van banaan met iets anders gaat haar wel goed af. Het happen begint ze nu ook goed door te krijgen haha.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mvj je hoort vaak hoor met banaan dat de stoelgang slecht word. Naomi krijgt vandaag banaan op het kdv ik ben benieuwd hoe ze erop reageert ( moet het toch een x proberen)
    zo mn meisje zit op het kdv maar wat zijn de wegen slecht zeg pff

16. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Nou hier ook iedereen weer weggebracht, manlief naar het werk, kids allebei voor het eerst weer naar het kdv... ( vreselijk... maar moest er toch weer een keer van komen) ik straks een sollicitatiegesprek bij een accountantskantoor... Ben heel benieuwd en voor de rest hier de de resten van de bom opruimen die hier in huis is ontploft!!!! *zucht*

@billetjes, geen idee wat het is, het komt en het gaat... vanochtend leek het weer mee te vallen... smeer er wel gewoon een flinke laag sudo op en dan hopen dat het vandaag goed blijft gaan, z`n oogje is gelukkig weer goed...

Hebben jullie kids dat ook dat ze ineens weer vroeger wakker worden??? L. wordt nu ineens om 5.00u wakker... heel vaag...

Ter info, ze krijgt 5 flessen van 180+6 aangeboden en ze drinkt gemiddeld 160cc per fles op nu... Dus durf nog niet naar 4 flessen te gaan, dan gilt ze waarschijnlijk nog eerder om de fles...

@babyzwemmen, hier heel lang gedaan met Milan ( altijd alleen.. ) idd thuis je badpak ( sommige geluksvogels nog in bikini ) aandoen, en dan kleed je daar eerst je zelf uit en dan kleed je je kindje om en dan hup het zwembad in, badcape mee... en als je klaar bent, gooi je een handdoek om jezelf heen, kleed je kindje om, hup in de maxi-cosi en dan kan je jezelf omkleden, tegen de tijd dat je klaar bent is je kindje in slaap gevallen... heerlijk babyzwemmen...

edit: zie net dat MVJ hetzelfde heeft geschreven... sorry, mijn schermpje stond al een half uur open,.... blonT...

17. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@vroeg wakker worden: hadden wij afgelopen week ineens. Maar ze was verkouden, voor het eerst naar het kdv en manlief besloot op advies van het cb om ipv rustig de late fles af te bouwen in 1 keer naar 8 uur te gaan dus tja ;) Nu slaapt ze "gelukkig" alweer een paar dagen door.

Wij zijn nu ipv op een snelle manier op een rustige manier :D de fles aan het afbouwen. Gisteren om kwart voor 10 naar boven gegaan, 10 uur de fles. En ze slaapt er prima op. Dus dat houden we een paar dagen zo en dan gaan we naar half 10 enz. Verder heb ik nu een bakdagje en een schoonmaakdagje.

18. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ook weer teurg van cb madam woog nu 7kilo ;)
    Ze heeft 2 tandjes onder en die moeten we nu gaan poetsen haha ik dacht dat ze een geintje maakte maar toch niet.

@ Danjo zozo madam heeft goed geslapen en gedronken.

@ Wen succes bij CB.

@ Josien yeaahh zijn eerste tandje ;)

@ Wapa succes straks bij je gesprek.

@ Maia bakse vandaag!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier geen last van gisteren gewoon veel eerder gedaan maar ja madame is een slaapkopje

20. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Ja dat was hier ook zo danjo, L. sliep echt als een blok en moesten we bijna altijd wakker maken en nu ineens is het mis... om 5 u vindt ze het echt niet leuk meer in bed... en wil ze gewoon lekker eten.... heel vaag,....

Wat schattig aan de slag met de tandenborstel... :D

Deel Deze Pagina