@Rose, ja klopt. btje noodgedwongen eigenlijk haha. Ben vooral door het weer binnen. Hoe is het bij jou?
Ja hier alles goed lekker weer een dagje vrij. morgen nog 1 dagje werken en dan weer lekker weekend. Denk straks ook maar tv ga kijken
ik denk wel dat hij echt ziek is , diarree, overgeven, koorts , en veel slapen, zal niet alleen van de prikjes zijn denk ik xxx
Ja heerlijk, ik wilde eigenlij gaan poetsen en de was doen maar dat doe ik zaterdag wel weer grondig en de was vanavond even een dagje relaxen
@Kitty, beterschap. Anders even naar de ha? @Rose, haha zo denk ik er ook over. Zit hier al 2 uur tegen een wasmand vouwwas aan te staren...Hoezo lui....
Heey meiden, Ik heb net zo`n leuk sollicitatiegesprek gehad!!! Hoop zo dat ik aangenomen wordt!!! Had echt verwacht dat het heel erg suf zou zijn maar het was zo leuk... dus hoop even met me mee dat het wat wordt.... Nou ga echt wat doen in huis want de restanten van de bom die is ontploft liggen er nog... ( helaas geen kaboutertje hier langsgekomen om de zooi op te ruimen.. moet ik het zelf maar weer doen.. ) en dan om 4 uur beide kids weer ophalen van het kdv, had gebeld en alles ging zo goed dus dat is ook heel erg fijn!! Bye!
@Wen: fijn dat hij weer is goedgekeurd! @Kitty: beterschap! nou hier is thuis alles klaar. Moet zo alleen nog even stofzuigen. Verder ben ik opeens flink verkouden aan het worden, maar het valt gelukkig nog mee. Vanochtend niets aan de hand en nu... zo stom naja, ga maar even stofzuigen.
Haha, als het goed is deze week nog en anders begin volgende week... hoop zo dat ik het deze week nog hoor... dank voor het duimen... ( ook wel weer gek als ik zometeen echt aan het werk moet..... ieuw... ) functie is voor 4 dagen.....
ook hier worden vollop duimen gedraaid! Zal idd even slikken zijn als je dan daadwerkelijk aan t werk moet
@Wapa, duim, duim duim! Fijn dat het gesprek zo goed ging. accountancy zijn niet altijd alleen maar saai. wat is het voor een functie? @Maia, ook al verkouden? bah.
@Rose, lekker! Maak je de shoarma zelf? Weet je wat ik altijd zo jammer vind. Bij de supermarkt hier in de buurt hebben ze alleen maar varkensveels shoarma en dat lust ik niet. Ik maak altijd shoarma van kipreepjes.