nou ben benieuwd hoe hij bevalt O sinds ik aan de pil ben heb ik weer zo'n hoofdpijn... Heb er ook een topic over geopend. Misschien hebben jullie er nog iets zinnigs over te zeggen?
@eten: heb zojuist besteld bij de gyros express hier @luna: ik heb er niets zinnigs over te zeggen! Volgens mij slaat Fleur trouwens een kledingmaatje enigzins over. Qua lengte nog niet, maar qua breedte zitten al die maatjes 68 broekjes (en ook truitjes) te krap. Krijg ze nauwelijks over haar kont/buik heengetrokken Ook haar jasje past ze niet echt. Gelukkig heb ik van m'n erg enthousiaste zus (die dacht dat ze binnen een maand of 2 wel al in mt. 74 zou zitten en ik wist het ook niet toen) een enorm leuke knalroze jas gekregen als kraamcadeau. Maar ja, mt. 74 dus we waren inmiddels al teleurgesteld dat ze die waarschijnlijk in de zomer pas aan zou passen. Naja, hoef alleen de mouwen om te vouwen maar verder zit hij echt prima..
wel ngelezen, weinig onthouden en moet met 1 hand typen want lig met kind nog op de bank en die slaapt nog en dat mag ook dus ik lees vooral nu dingen die ik met 1 hand kan openne haha @ luna, ik hkreeg ook gelijk na 1,5 week weer koppijn na start met pil, ben dus weer gestopt...... @ Etenm, mannetje overwerken dus ik pizza
JAAAAA ik mag dinsdag voor een tweede gesprek komen!! Ben zo blij!! @pil, ja hier ook hoofdpijn, ben ervoor bij de huisarts geweest en hij adviseert om het toch 3 maand te blijven slikken omdat je lichaam weer opnieuw moet wennen aan die hormonen... dus dat doen we nu en nu hopen dat het minder wordt, kreeg ook weer een beetje acne van de pil maar dat trekt nu weer weg dus heb ook goede hoop dat de hoofdpijn snel minder wordt.. @ eten, we hebben net de turk gebeld... jummie!!
wapa spannend meid Luna ik maak ook wel eens zelf shoarma lekker van kip. Pil: ik ben dus gestopt met de pil doordat ik er mega hoofdpijn van kreeg. en ik bleef bloeden met de pil Rose van de appie vind ik de shoarma niet zo lekker van c1000 is beter Maia wat een lieve foto Hier na de tandarts geweest gaatje laten vullen zonder verdoving goed he hahaha. net lekker nasi gegeten en heb mooi wat over voor morgen want ja vanaf morgen ben ik heeeeeeeeel veel remy..mannetje gaat zn carnavals dagen in
@ Luna de Shoarma was inderdaad niet zo lekker haha Danjo had gelijk. Vond het maar een flauwe zooi eerlijk gezegt haha. @ Danjo goed zo zonder verdoving heb ik 2 maanden geleden ook gedaan, maar vond het toch wel een zeurende pijn haha maar ik zei stoer nee hoeft niet een verdoving. @ Maia leuke jas. Lijkt in die jas nu een stuk ouder Lekker Rins een pizza en Wapa de turk helemaal lekker
hello ladies! zo dylan heeft vandaag 100cc meer gedronken JIPPIE alleen huilt hij heel veel want hij spuugt weer enorm maar ik den dat zn maagje gewoon weer moet wennen kijken dit weekend nog aan en anders maandag bellen naar de ka. danjo: Stoer ik doe het je niet na haha. maia:wauw wat is jou meid groot geworden zeg moest gewoon efe 2x kijken echt al een hele meid en wat een supe leuke jas! pil: ik heb de nuvaring maar hoofdpijn is hier ook aanwezig bah maar ja ind volgens mij moet je lichaam gewoon weer wennen. eten mmhh hier net lekker bami op smaakte heerlijk! JOEHOE heb zon zin in het weekend nog 2 daagjes en ik mag weer gaan CARNEVALLEN hihi heb er super veel zin in ga dit jaar ook gewoon weer 3 dagen volop feest vieren lekker met met vrienden lekker gezellie! veel liefs jaja
@All, thanks voor de felicitaties met Sam zijn eerste tand. Ik heb er nog geen foto van kunnen maken. Heb een flinke tijd staan frotten met een camera, maar als ik wil afdrukken duwt hij er steeds zijn tong voor. En mamma maar uitlachen ! @Anticonceptie, hier dan nu het spiraaltje, maar ik bloed ook al sinds deze geplaatst is . Niet veel, maar wel vervelend vind ik... @Danjo, stoer hoor zo zonder verdoving! @Maia, wat een leuke foto zeg! Ze past er al prima in! Hmmmm... Sam ligt de laatste dagen (sinds we over zijn op 4 flessen) iedere avond tussen 18.15 en 20.00 uur te jammeren . Zielig! Liefs, Josien
@ Wapa, succes, ben benieuwd @ Kitty, hoest gegaan. @ Josien, wat rustiger nu op het werk? @ Maia, niet ziek geworden? @ Danjo, hoest met oe dan? @ Rose, lekker dagje gehad?
josien geweldig , en vervelend zeg dat sam jengelig is wat nieuws of mischien echt door de 4 flessen jaja super meid vier een feestje met je mee rins met mien is alles weer redelijk goed met oe dan
Jaja alvast een hele fijne carnaval drink je er 1tje voor mij? Josien vervelend dat Sam wat jengelig is misschien moet hij wat wennen aan die 4 flessen. Rins ja heerlijk dagje gehad (helemaal niks gedaan) En de was laat ik staan tot morgen Hee Danjo stoer wief Gaat mannetje de hele week carnavallen?? Spring even onder de douche vanavond weer wie is de mol kijken.
rose morgen avond start het in het gemeentehuis , zaterdag de hele dag , zondag de hele dag , maandag heeft ie een pechdag moet ie oppassen thuis, dinsdag weer de hele dag , woensdag haring happen en donderdag aaf het huis opruimen waar ze samen komen en eten etc
danjo morgen sla ik over zaterdag begin ik maar!!!!!!!!!! ik zal voor alle dames hier er 1tje drinken goed!