@ Danjo, waarom stoer? Hier alles goed, zit aan de pizza (niet zo'n lekkere en moet veel werken maar verder happy)
gaatje vullen zonder verdoving vind het heel wat maar wou snel na mn meisje hihihi. fijn dat alles goed gaat behalve het vele werken en das balen dat de pizza niet zo lekker is
Danjo: Stoer hoor! K** sneeuw he!!! Ben er echt helemaal klaar mee! Wapa: Super een 2de gesprek! CB afspraken: Allemaal goed gegaan??!?! Kitty: Hoe is het nu met je mannetje? Hier eindelijk WEEKEND!!!! Voor Britt toch maar ff contact met de ha opgenomen, nu heeft ze antibiotica... Hopen dat ze weer wat rust kan krijgen! Boaz ging vandaag weer niet lekker bij oma (lees schoonmoeder),slecht geslapen en volgens haar alleen maar kramp en wordt hij ziek. Zij ze bij Britt ook altijd als het niet ging zoals het hoorde! Was alweer lichtelijk geirriteerd dat dit nu weer begint! En baal ook want het gaat de hele week super, hij huilt niet en bij haar wel. Bij mijn moeder heeft hij gisteren ook geen kik gegeven en super geslapen, bij haar maar weer een uurtje! Mmmmmm......ik hou mijn mond Nou hoop morgen weer ff mee te kunnen lezen en schrijven!!!!
Vele werken was niet als klagen bedoeld hoor. Werk bevalt me goed en vind het leuk. Vanochtend hadden de kids carnaval op school dus die moesten geschminckd worden enzo en morgen heeft er iemand een verjaardagsfeestje en dan heb ik slaapdienst dus ach enne....na maandagavond 21;00 11 dagen vrij!!!
@Maia, lief zeg die jas. Past prima toch? @Rins, Wapa, Danjo, bedankt voor jullie antwoorden. Ik maak deze strip maar af en dan stop ik weer. Kreeg de tip om een nuvaring te gaan proberen. @Danjo, gaat je mannetje alleen carnavallen? Blijf je lekker bij Naomi. Ik ben ook tot dinsdag iedere avond alleen Jammer dat je in apeldoorn woont en niet hier om de hoek. @Rose, jammer dat de shoarma niet zon succes was. Maar met heeeel veel saus kun je die smaak nog een beetje wegwerken. @Jaja, o dus jij gebruikt de nuvaring. En heb jij er ook hoofdpijn door? Is het inbrengen goed te doen? O proost alvast voor zaterdag. Bn benieuwd of je wen nog tegenkomt @Josien, wat is Sam toch al een grote jongen aan het worden. @Joenka, misschien dat hij het bij je schoonmoeder gewoon niet zo lekker heeft zitten. Denk dat, hoe klein ze ook zijn, ze toch een aantal mensen hebben waar ze zich het prettigs t bi jvoelen. Hier is Juliën ook het meest in zijn hum bij, mij, guus, mijn moeder, de oppas of het kdv Bij schoonmoeder, stiefvader etc voelt hij zich niet op zijn gemak. Fijn dat je antibiotica hebt voor Britt. @Buikvraagje, hebben jullie ook zo'n slappe buik overgehouden? Ik moet er nog steeds aan wennen dat mijn buik best dik is gebleven. Verder is alles weer terug naar het oude maar mijn buik is nog erg slap en flink bezaaid met striae. Nu liet ik het net aan Guus zien en die zei dat ik het ook kon laten opereren...Maar ja... dat wil ik nu eigenlijk niet horen. haha. Ik wil geen operatie en wil me gewoon goed gaan voelen in mijn eigen lijf. Ik loop veel op een dag en doe buikspieroefeningen maar Guus zegt tegen mij (is sportinstructeur geweest) dat ik het losse vel en alles wat er nu nog zit niet meer weg krijg door te sporten. Hij vind het zelf niet storend hoor. Maar goed.... Heel verhaal... haha solly @Baby, jaaaaaaaaaaaa waaaaar bis duuuuuu??? @Odess, jou heb ik ook al lang niet meer gesproken.
Rins zag het ook niet als klagen hoor maar weer leuke dagen tegemoet dus ook lekker Joenkaaaaa ik word er ook gestoord van grrr. hoop dat britt gauw opknapt met de ab , en boaz ook niet zo lekker zo blijf je lekker in de lappenmand he. hier ook weer wat meer roggelen zo gaat het goed en zo weer wat minder
Luna ja ik hou niet van carnaval hihi, en euh woon in dter hihi. Ja das idd jammer Ik heb nog wel iets een buikje maar hij is zeker wel een stukje strakker geworden en idd het overtollig vel gaat nooit meer weg ( ik denk maar zo fijn zon drilpudding)
Luna, hier ook nog wat tijgervel over. Merk wel dat het minder wordt, maar vraag me idd ook af of het ooit weg gaat. Toevallig zag ik laatst op tv iets over zo'n operatie, weet wel dat je dan wel zker moet zijn dat je verder geen kinderen meer wilt.
nou heb een tijgervelletje tot iets boven de navel dat krijgen ze nooit allemaal weg en ach ook zonde van mn geld Gelukkig maak ik me er totaal niet druk om
tijgervel, ik scrub 3/4 keer per week en daarna insmeren met olie en aan de onderkant van me buik is alles al normaal gekleurd en valt het niet meer op. Ik weet niet of het daardoor komt, maar wie weet heeft iemand er iets aan....
Curly hier zo erg dat met een cremepje en schrubje het echt niet minder gaat worden zijn echt hele brede ingedeukte littekens
lieve danjo, dat is bij mij ook zo. Tot wel een halve cm breed!!! Is niet zomaar weg hoor, maar schijnt dat door het scrubben sneller nieuwe huid aanmaakt.... Als je goed kijkt zit het er nog wel, maar valt gewoon niet meer zo op.
ach ik stoor me er niet zo aan niemand die het ziet alleen mannetje en ik denk dat dat ook wel een verschil maakt.
Danjo haha dus flink feesten voor je mannetje. idd heel druk in de chat Jaja kijk je uit want dan moet je wel heel veel drinken als je voor iedereen er 1 pakt. Joenka yeaah lekker hoor nu al weekend! Luna hier een blubberbuik maar ja zal altijd wel zo blijven.