Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, gelijk heb je meid!!! Ik zie die foto wel verschijnen....

Wapa, super trouwens dat je een tweede gesprek hebt!! Ik duim ook voor je!

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier een pica :D schik niet

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    maar euh bekijk het resultaat daar mag ik dan toch heel trots op zijn

4. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Groot gelijk heb je Danjo! Moet je kijken wat voor iets moois je hebt! :)

5. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    gelijk heb je danjo, je resultaat is prachtig. Zal eens kijken of ik me buik kan spammen....

6. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    chips, kom er nu pas achter dat me camera nog bij me ouders ligt.... foto volgt andere keer....

7. Maia

Maia Niet meer actief

Groot gelijk danjo! Je hebt er wat prachtigs voor teug gekregen!!!

Hier geen tijgervel maar wel een enorm slappe buik. Boeit me niet zo eigenlijk :) ik heb een poging gedaan tot buikspieroefeningen maar dat heb ik 4x volgehouden dus heb maar besloten dat ik wel met mijn buikje kan leven :) ;)

nou hier giga verkouden. Holtes zitten vol en doen pijn dus duik nu mijn bed in. Morgen weer werken, hopelijk is het dan weer wat beter. Trusten!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha Curly nou we zien ze vanzelf wel verschijnen

maia ook aan de snotter beterschap meid

9. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Danjo: Wat ben je toch stoer vandaag!!! Zelfs je buikje spammen!!!;) Jij nog steeds verkouden?? Of Naomi ook nog? Zon kom!!!!8)

Luna: Yep, denk dat dat het probleem ook is! Maar baal ervan dat ze altijd als excuus gebruikt dat die dan ineens ziek is????
    Enne....hier na 2 kids ook een heerlijk waterbed!:D Jammer dan!

Buik hier ook striae maar dat is van Britt. Daar was ik toen 30 kilo aangekomen, bij Boaz slechts 12 kilo en dus geen nieuwe striae.. Maar het blijft zo'n waterbuikje, vooral als je iets voorover hangt, dan gaat het ook nog rimpelen!;)

Ja, Baby waar ben je nou?
    En Odess,Ellen,Sannie,Gandor,Dropfruit etcetcetc...

BLIJ EI: We missen je ook hoor! Maar ja jij moet zo nodig een midweek weg:D

10. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    hmmm, chat is stil zeg maar!

11. Rose1982

Beterschap Maia!
    Hier ook al de hele week aan de dampo en neusspray *snotter de snotter*

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    met mij gaat het een stuk beter , Naomi wisselt dan gaat het goed en dan weer hoesten en proesten vandaag pruttelde ze weer lekker

13. Rose1982

Het is rustig hier vanavond en niemand op de chat.

14. Rose1982

Ik ga me bedje opzoeken.
    Slaap lekker!

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey meiden,

Ik heb weer aardig bijgelezen volgens mij.

@wapa ik ga voor je duimen dat je aangenomen word, wat is de functie waarop je gesoliciteerd hebt als ik vragen mag.
    @danjo je hebt een mooie meid en daar mag je trots op zijn, ik geef er ook niets om hoe mn lijf eruitziet, als ik zie wat het me gebracht heeft, is het me dubbel en dwars waard geweest.

Met Riley gaat het goed, athans het is me opgevallen dat Riley meer spuugd sinds ze weer terug is op de omnio, hebben jullie toevallig tips?

@chat, jullie hebben het steeds over dat het druk is op de chat, maar als ik daar kom is er nooit iemand, hoelaat zijn de spitsuren daar? hihi

Slaap lekker meiden.

XXX Gusam

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Nou ik moest vandaag werken maar kan niet gaan. Heb een vette migraine aanval en mijn medicijnen werken niet. Voel me nu zo schuldig hé! K***t zooi. Maar goed moet nu het hele weekend alleen voor de kleine zorgen omdat guus moet werken dus moet echt even op bed. Julien gaat naar het kdv.

17. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Buikvraag, o bedankt voor jullie antwoorden! Nou fijn om te weten dat het normaal is en dat er meer zijn die het hebben. Mijn kraamhulp deed er namelijk heel raar over en mijn moeder zegt er steeds weer iets van. haha. Tja, dan moet je er wel op gaan letten. Mijn moeder was 20 toen ze mij kreeg en was daarna weer compleet strak inc blokjesbuik na een maandje of 6. maar goed fanatiek fitnesster. Verder kan ik het niet helpen dat ik er toch af en toe wat onzeker over ben... Niet zo dat ik er echt om moet huilen ofzo en kan er heel realistisch over zijn hoor! Vroeg me alleen af of het raar was. @Danjo, er iszeker wat moois voor teruggekomen. @Joenka, precies hoe jij het omschrijft een waterbuikje en zo'n slap vel als je voorover hangt. dat heb ikdus ook. Nou ja, verhaal buik weer afgesloten. thanks allemaal.

18. Rose1982

Goede morgen!

Luna wat vervelend van je migraine, Ga maar snel je bed in hoop voor je dat het snel wat afzwakt.

Nou ik ben werken, fijne dag allemaal!

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gusam vaak rong 9 uur zit er toch wel iemand op

luna vervelend zeg maar het is niet anders meid beterschap.

rose werkse.

hier zo mn meisje na het kdv brengen en ook aan het werk

20. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    ALAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi.

zo dylan lijkt eindelijk beter te drinken gelukkig!

luna:bah meid migrane hen ik ook vaak last van ind lekker naar bedje en uitrusten.

danjo:werkse meid!

rose:werkse.

Zo ik ga vandaag me eigen maar eens carneval klaarmaken hihi efe benen scheren okseltjes voetjes doen enz oja vanmiddag ook efe men haar laten knippen en kleuren heerlijk efe lekker tutten vandaag.....

veel liefs jaja

Deel Deze Pagina