@Danjo, mooi tijgerprintje Tja, ik heb natuurlijk t ''voordeel'' dat ik er al 4 jaar lang tegenaan kijk. En ze worden vanzelf lichter en dan valt t minder op. @Luna, voel je niet schuldig hoor! Kun jij toch niets aan doen?!? En qua buik, hier uberhaupt nooit een strakke buik gehad hahahah...na Eva duurde t ook ruim een jaar voordat t weer een beetje in model zat. Maar goed, ik sport dan ook niet, dus dan kun je dat niet verwachten he! T enige wat ik wel vervelend is, is dat mijn onderbuik zo opgezwolle blijft....alsof je net ongi moet worden zeg maar. Vind ik wat minder mooi staan in een broek, maar ach ook dat zal wel goed komen @Rose, werkse! @Jaja, zo heb jij er ff zin in hahahaha Misschien nemen we er zondag samen wel een op de meiden hier
Nou kom toch weer even kijken, heb net met de honden buiten gewandeld en dat heeft wel even geholpen. Ook mijn imigran doet nu eindelijk zijn werk. @Rose, Maia, ook beterschap! @Wendelaa, o ja inderdaad precies wat je zeg, alsof je net ongi moet worden. gelukkig is het allemaal herkenbaar voor iedereen. Ik maak me er ook niet druk om. Zal wel goedkomen. Met tim en eva alles goed? @Jaja, veel plezier vandaag! Je moet natuurlijk ook wel een sexy secretaresse worden hé! @Danjo, werkse vandaag. Hopelijk heeft me meisje het weer naar haar zin op kdv.
Wendelaa: Wat een schatje! Haha! Liefff.. Curly: van dat scrubben klopt inderdaad! Schijnt heel erg goed te werken tegen stria, weg gaan zal het nooit maar ze gaan dan wel van paars/rood naar parelmoer-achtig! Ik ga ook maar is wat halen! En een potje bio-oil. Luna; ik vroeg me precies hetzelfde af. Maar je lichaam moet ook nog 9 maand ontzwangeren en ze zeggen dat je zowiezo die tijd af moet wachten om te zien hoe je er echt uit bent gekomen. ( ik blijf gewoon hoop houden dat t goed komt, haha. ) Jaja: veel plezier met carnaval! Ik moest heel veel bijlezen dus ik weet t niet meer. Met mij gaat alles goed, Maurice ligt ziek in bed. Tara heeft elke avond rond 5á6 uur dr huiluurtjes. Mn schoonmoeder loopt ons te stalken via de telefoon dus het is weer erg gezellig. Weet niet wie het ook alweer vroeg, maar mijn zus heeft 2 kinderen. 2 jochies! Maar het is wel echt beter, als je hoort wat mijn zwager allemaal naar en over die kinderen roept, dan is het: hoe sneller hoe beter. Ookal vind ik het wel sneu voor mn zus. Die is erg verdrietig. Hij doet ook heel vreemd, en luchtig over alles. Vandaag heeftie een gesprek bij de bank of hij het huis over kan kopen, maar van hem mocht NIEMAND weten dat ze uit elkaar gingen. Mijn ouders denken dattie met iets smerigs bezig is, en dan hoop iok toch niet! Slim belly gaat goed, mijn huid is iets strakker, striae iets minder paars. boven de navel 5 cm kwijt! En onder de navel 2 cm. Ben nu in 4,5 week 5,6 kilo kwijt. Nog 4 kilo te gaan tot mijn 'ideale' gewicht volgens de comp. Maar ik denk dat ik daarna nog even door ga! Sorry voor t ego stuk!
@leonie, je zus moet ervoor zorgen dat ze alles op alles zet om ZOVEEL mogelijk allimentatie te trekken van die klootzak. Helemaal uitzuigen die zak!! Als ik het zo hoor is hij het niet waard om gespaard te blijven. Tja en we wachten maar even af met het buikie, net weer twee gebakken eieren op dus zal er zelf ook wel mijn bijdrage aan leveren. O ondanks dat ik me schuldig voel dat ik thuis ben gebleven van mijn werk ben ik wel erg blij dat ik me wat beter voel. Koppijn is niks.
@Leonie, jeetje die schoonmoeder van jou geeft ook niet op! En lekker (ex)vent van je zus zeg....en als iedereen vermoed dat ie iets van plan is, zou ik als je zus was m dus echt niet alleen naar de bank laten gaan! Maar hij wil haar dus uitkopen begrijp ik, waar gaat je zus heen met de kindjes? En wat een lul zeg als ie zo doet tegen zijn kids...zou m een rotschop geven denk ik!
ik moest 5 pagina`s bijlezen, dus reageer niet op iedereen persoonlijk, sorry... maia, mooie foto van je meisje, mooie jas! danjo, mooi tijgervelletje... hier ook wat striae maar wel minder dan jij. buik, tja, blubber de blubber... ik kreeg de tip om een aantal keer per dag je buik zo ver mogelijk in te trekken (wel doorademen!) 10 sec vasthouden, en dan heel langzaam weer te ontspannen. ik deed t gisteren heel vaak (heel makkelijk, kan overal en altijd, dus ook tijdens t werk!) en heb nu spierpijn!!! dus t doet wel wat. ga gewoon door dus. wie weet zie ik wel resultaat! tandjes: wauw wat snel zeg, bij sommige kleintjes! hier nog niks, mag van mij nog wel ff duren. ze krijgen er altijd zo`n ander koppie van... afvallen, wat gaan sommigen goed zeg! ik ben jaloers, maar heb de drive niet om er actief wat aan te gaan doen... wapa, spannend van je sollicitatie! wendelaa, leuke foto van je pooh-vriendje! hihi danjo, hier ook een heeeeel lonely weekend, teun is een weekend weg naar eindhoven. hij is net weg gegaan. danny slaapt zeker wel thuis? hihi krijg je elke nacht een naar bier stinkende, zatte lor naast je in bed? hihi zondag valentijnsdag, commerciele onzin, maar wel heeeeel lief dat teun een grote envelop op t dressoir heeft gezet met daarop: 'voor mijn valentijntjes' ik mag m zondag pas open maken. schattig he???? ik ga zo ff naar mijn werk met tess, een collega gaat met zwangerschapsverlof. dan gaan we altijd ff thee drinken met zijn allen. wordt weer gezellig!
Jaja: Je hebt er zin an!!! Klinkt in ieder geval allemaal goed! Nou have fun tijdens de carnaval. Trouwens top dat Dylan weer goed drinkt! Gusam: Moet zeggen dat het de laatste tijd rustig is op de chat hoor! Heb ook wel paar keer gekeken, maar was verdacht stil. Doe je bij de fles al jhbpm??? Werkt bij Boaz hel goed, doe er nu nog maar 1,5 schepje bij... Wendelaa: Hihihi, superleuk! Tim gaat ook mee feest vieren??? En als wat gaat Eva? Danjo: Werkse vandaag! Luna: He bah, migraine! Van de stress op je werk misschien? Wel ff lekker dat je julien nu naar het kdv hebt, kun je echt ff rustig aan doen. En voor wat betreft die buik, ik ben er al 4 jaar aan gewend... Leo: Dat klinkt goed! Afvallen en de cm.. Merk je het zelf ook?? En wat een k** situatie met je zus en zwager! Hier is Britt vanmorgen in haar rock & roll kleren naar school! Ben benieuwd hoe het gaat! Ik wou haar nog liever thuis houden maar ze was enorm verdrietig toen ik dat voorstelde! Dus dan maar een half dagje plezier en een dag wat minder. Hebben een rustig weekend voor de kinderen en de antibiotica zal ook wel aan gaan slaan! Boaz heeft nu alweer meer geslapen dan bij oma gisteren dussss
Ellen: De man ook al naar de carnaval! Wel lekker rustig! En wat lief dat hij toch iets doet! SPANNEND....
joenka, kan me voorstellen dat britt zich verheugde op t feest op school... dit weekend kan ze dus weer lekker bijkomen! waar ligt t aan dat boaz thuis beter slaapt? doet oma iets anders ofzo?
hahah ik kan die envelop heel goed laten staan hoor! zondag mis ik m vast al wel een beetje boel, dus extra leuk om dan t kaartje te lezen.
hahah joenka, t stomme is dat ze er bij t boeken niet eens bij na hadden gedacht dat t carnaval was dit weekend, daar kwamen ze een paar weken geleden achter. dus allemaal n elvis-pak gekocht en nu hebben ze er helemaal zin in. tja, als je in brabant bent met carnaval, moet je wel meefeesten toch???
Ellen: Ik denk dat oma gewoon zenuwachtig met hem omgaat. Hem veel op schoot neemt (waar hij niet zo van houdt!) en hem te laat in bed ligt! Dat als hij huilt zij niet meer weet wat ze moet??? Geen idee
Ellen, dan ontkom je er idd niet aan!!! Brabant en carnaval hoor nu eenmaal samen @Joenka, was Britt ook zo zenuwachtig vanmorgen? Eva zei; mama, ik heb een beetje buikpijn want ik vind t zo spannend haha Ze is trouwens verkleed als Mega Mindy
Wendelaa: Hahaha, nee Britt was helemaal niet zenuwachtig! De eerste keer toen er op school iets anders ging gebeuren wel hoor! Nu is dat helemaal over en doet ze overal aan mee. Haar eerste kinderfeestje vond ze ook enorm spannend. Eva als Megamindy, leuke pakken zijn dat! Bij ons op het kdv liepen er ook al een paar megamindy's rond en ik maar wachten op TOBY..
wendelaa:ind heb er zin in! als je zondag langs de taveerne komt efe binnewippen he doen we er ind 1tje drinken op de meiden hihi. luna: fijn dat de medicijnen werken en ind buitenlucht kan je altijd goed doen.