Luna weet wel wat voor tips ik weggeef haha Joenka dat gezegde ken ik , Wat heb jij met Boaz gebruikt voor dat roggelen want tja neusspray helpt faar niet tegen stomme is die muts heeft zon moeite met drinken en roggelt en hoest maar raak maar blijven lachen he ff mn verlegen meisje spammen
ahhh,die oogjes smelt!!!!! Ik had de neusspray icm tussikind voor vastzittend slijm.... Hoop dat het helpt! Ei: Ja. je gaat al snel denken aan het rs he! had ik ook, maar eigenlijk hoorde ik wel dat het hoog zat. Maar beter het zekere voor het onzekere. Was verder alles ook goed met je mannetje? Luna: ga toch eens werken joh Mvj: hoe is het met Evi??
Oh,ja en s'avond deed ik wat luuf zodat hij het gevoel had dat hij wat vrijer kon ademen.... Hij roggelt nu weer wat meer maar nu zonder dat volle gehoest...
wat een ontzettend leuke foto's zie ik weer!!! net vriendinnetje op bezoek gehad, was wel gezellig! Verder leuk nieuws want manlief heeft ook een nieuwe baan. Ze zouden het maandag pas laten weten en ze hadden aangegeven een 3e gesprek te hebben met mensen van de afdeling maar dat was niet nodig zeiden ze toch net aan de telefoon. Dus hij (en ik ook ) helemaal gelukkig hihi!
sloppy, lieve foto`s van je meissie! mooie broek ook. danjo, ook een schatje, wat een mooie donkere ogen zeg! maia, gaaf zeg, allebei n nieuwe baan! luuf, goede verhalen over gehoord! baby, alweer geshopt??? hihi ik ga gauw kleine huis kijken. verjaardag van mijn opa was leuk, tess stal de show!
@joenka; jaa goeie tips heb ik he..ik heb altijd wel lol om die Queen of Scream (god wat heb ik een bijnamen voor dr hehehe) @blijei; beterschap met t manneke! @luna; ik heb; een voetenzak, van die bewaarbakjes van avent voor groente/fruit, slabbers, kleertjes, pyamas rompertjes uhmm een babybanz en nog een staafmixer whahahahahaahaha @danjo; aaah droppie, (heeft ze niet van mama zeker verlegen zijn hahahahaha) @maia; goed bezig jullie! @fatimaaa; hier ist fatma, iek moest eten voor man maken en in oven zetten anders man boos en iek klappen krijgen, nu moet iek naar beebie toe beebie moet huuilen