@Wendelaa en Joenka, geweldig dat jullie al kindjes hebben die jullie kunnen verkleden! haha. Juliën mocht ook verkleed maar kon niet op tijd iets vinden. Anders was hij bei geworden. @Ellen, toch knap dat je je kunt inhouden. Ik had allang gekeken. @hier ook voor jullie even, Willem Alexander die een scheet laat in zijn sm pak.
haha...Eva had geluk, daar was ook een Mega Toby in de klas. Ik vond t jammer dat het niet de orginele was
haha die luna geweldige foto. wen:wat een schattig pakje leuk hoor. ellenoo wat is jou man lief en volgens mij heb jij echt een attente man zeg hij was toch ook dat hij thuis kwam met een bosje bloemen en voor de allerliefste mama of was dat iemand anders??? nou hier geen valentijn hoor en bloemen haha das wel 4 jaar geleden.
@Jaja, soms weleens om jaloers van te worden idd al die atente mannen....ik zeg altijd; als Rudi ineens met bloemen aankomt heeft ie iets goed te maken De laatste keer was 2 jaar terug met mijn verjaardag, zat ie voor veotbal in t buitenland. En had ie een enorme bos met rozen laten bezorgen...dat was dan wel weer onwijs lief
hahahah luna! geweldig!!! -> WENDELAA! adem halen!!!! jaja, teun kan wel heel romantisch zijn ja, maar als t hem uitkomt hoor. sinds tess er is, is hij wat softer. hij heeft wel 20 x gezegd dat hij ons zo gaat missen dit weekend. lijkt me leuk om tess volgend jaar ook te verkleden. ik kan n mooi bumba pak lenen, dus dat komt wel goed volgend jaar!
@Joenka, ja! haha ik dacht ik kan het wel afschuiven op willem-alexander maar jammer dat je Guus toch herkent... Ik heb er later een gat in geprikt en hij fladderde door de kamer zo prrrrrrrttttt @Bloemen, hier vorige week gekregen omdat ik me zo druk maak om mijn werk. Valentijn doen we denk ik niks aan. @jaja en wendelaa, ja soms zijn die mannen zo lekker attent.
wat eten we vandaag???? ik ga gourmetten met twee vriendinnen (van wie de vriendjes met teun mee zijn naar eindhoven) lekker kip, gehakt, groenten en stokbrood met kruidenboter! (hihi daar eet ik me altijd rond in!)
hahaha...zie t al helemaal voor me, fladderend door de kamer. En ik hoef niet bang te worden dat romantische gebaren een gewoonte worden hihi Maar ach, ik mis t ook niet hoor.....als ik dan weer in de lounge zon klaagtopic lees over een of ander vent dan denk ik; zucht..haha
@Ellen, o lekkerrrrr.... Vrijdag is t hier maar net waar we zin in hebben...broodje met knakworst, friet, pizza....dus ik weet t nog niet. Vanavond trouwens met een stel meiden de kroeg in! O wat is dat lang geleden haha....om precies te zijn; augustus 2008, vrijgezellen feest hihihi
Jeetje wat zijn jullie snel zeg, haha! Luna: Hahaha ik moet wel lachen om je reactie op mn zwager .. ( Maurice lacht even met me mee. ) Ach je hebt groot gelijk hoor. En ik reken veel uit op: caloriechecker.nl . Echt alles moet je er invullen, maar dan weet je wel hoe en wat . Ik kom vaak op te weinig kcal, want als vrouw moet je rond de 1400 zitten zelfs om af tevallen. misschien vertel ik je wel niks nieuws maar ik dacht ik deel t ff met je . Heb je je ziekgemeld? Goed gedaan, als je je niet lekker voelt moet je niet gaan werken. en hoofdpijn is idd een k*tpijn. Wendelaa: Mijn zus zegt dat ze niks gaat ondertekenen zonder alles te hebben gelezen. maargoed.. Mijn zus zegt dat ze eerst nog daar blijft totdat ze wat anders heeft gevonden, maar ik denk niet dat dat heel slim is. hij wil de kinderen straks trouwens om de 2 weken, 1 dagje hebben! Nou dat zegt al genoeg. Hij heeft 3 pearlzaken, en dat is alles voor m. Belangerijker dan zn gezin. Ellen: Bedankt voor je buikspiertips! ik ga het is proberen! Wat lief van de kaart zeg! Super schattig van Teun. Veel plezier op je werk!! Joenka, ja ik merk het zeker wel! Kan mn riem veel strakker doen, en mn broeken zitten wat losser. Mijn buik is ook veel minder geworden. Wat schattig Britt in rock*roll! Lekker dat Boaz goed slaapt.. Hahahah Luna! Jij bent echt niet wijs he!! Is dat je man??? Ellen wat super gezellig! Wij eten lekker stampot rauw andijvie! ik kan niet wachten na vier weken rauwkost/sla/rauwkost/sla/sla/sla/sla/sla en tartaar. Romantisch: Maurice kan best romantisch zijn, als ik hem dwing. Ik moet eerst 30000000 hints geven voordattie denkt: goh, zal ik dat ook is doen. ( net even hardop het verhaal van Ellen voor gelezen ) En daarna: Goh heb jij al een kaartje voor me? Ik krijg nu zeker 3 jaar te horen dattie me ten huwelijk heeft gevraagd en hoe romantisch dat wel niet was..... Wendelaa en rose: Doen jullie nog de weight care? En hoe gaat dat? Wendelaa ook al zon gezellig avondje. Ik wil ook wat doeeeeen.
leonie pff het zit jullie ook niet mee Luna fijn dat het alweer wat beter gaat meid jaja lekker een verwen dagje heerlijk ellen ja Danny komt idd snachts wel thuis en stinkt dan idd haha maar ja niets aan te doen... Dus jou mannetje ook het weekend weg. wendelaa hoest met de tooto en euh moest je niet werken?
@Ellen, o lekker zeg gourmetten. Hoe laat begint dat? haha @Eten, ik sjees voordat ik Julien bij kdv ga halen nog even langs de jumbo. Moet voor mijn 1tje koken dusweet het nog niet. @Wendelaa, ja haha idd zo'n klaagtopic. Nou, hier niks te klagen hoor. Trouwens echt irritant dat gezeik in het topic over die aanranding. Wat boeit het nu dat er vermeld is dat het om een buitenlander gaat. @Loenie, hahahah die maurice. Bij mij was het zelfs zo dat toen we op vakantie gingen ik tegen Guus zei. Heb je de verlovingsring bij je! haha. Kerels. Ja dat is toch zo van je schoonbroer. Opzouten met die gek.
Ik eet nasi over van gisteren en ja ben toch remy , morgen haal ik een patatje of zo en zondag moet ik voor 20 man boerenkool en hutspot maken dus hou ik daar mooi wat van heb ik voor zondag en maandag eten
Leonie, lekker hopor die kilo's en centimeters! Ik smeer daarna ook met bio-oil, had ik al tijdens me zwangerschap, lekker spul! Ik zit inmiddels op 8,6 kilo!!! (heb nog lang niet me ideale gewicht hoor). Ik zou wel een moord doen voor andijvie stamppot HEERLIJK!! eten, ik spitskool met biefstukje! Vriendje maakt waarschijnlijk iets ongezonds. Luna, haha geweldig die foto!