Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Curly netjes mag je geen andijvie stampot dan?

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh zie net dat de enigma bij de oriflame weer in de aanbieding is jammie ff bestellen :D

3. zo, maureen werd net wakker terwijl ze nog hoorde te slapen.. kom ik op d'r kamertje.. stinken! had ze een dikke poepbroek.. dus nu laat ik haar maar wakker tot de volgende fles en gaat ze dan maar het bed in.. ze ligt nu lekker in de box te spelen.

@kilo's: hier wil ik er ook nog wat af, maar ivm mijn rug en been moet ik ff kalm aan doen.. van 't zomer ga ik weer skeeleren en ws hardlopen..

@romantisch: toen maureen in het ziekenhuis lag heeft christian een kaartje namens hem op de keukentafel gelegd en 1 van esmée onder mijn kussen dat ik de allerliefste mama van de wereld ben... zooo schattig..
    hij heeft wel vaker van die acties.. ben ik weggeweest, kom ik thuis heeft hij allemaal kaarsjes aangestoken en een lekker wijntje neergezet en allemaal lekkere dingetjes... en zo nog wel meer...

4. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    danjo, thnx! ik mag geen aardappels... helaas en alleen de andijvie is ook zo wat haha.

KK, wat lief zeg!

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Das mooi balen zeg , en andijvie zo nee ieuwk haha, oh ik kan niet zonder aardappels hoor je maakt me niet blijer dan een bordje met aard en groenten jammie

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Romantisch , mannetje deed het eerste jaar elke maand een rose en bij 2 mnd 2 etc maar na een jaar zei ie hm word toch wel duur als ik elke maand meer rozen moet halen haha. Valentijn doen we verder niets aan vind het geldklopperij, zo nu en dan komt ie nog wel met wat liefs thuis.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@curly, ook lekker biefstuk!

@Danjo, die is lekker hé van de oriflame?! Nu in de aanbieding?

@kk, wat een romantische man zeg!

@babydr....where are youhouuuuuuu

@Eten, ik ga carpacio maken voor mezelf met een soepie erbij.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Luna die is echt lekker ja nu van 36 voor 20 :D

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby is aan het werk en gisteren had ze hoofdpijn dus is ze lekker op tijd dr bedje in gegaan :D

rustig in de chat

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tsjong romantische mannetjes hoor!!!!!
    dat kan ik hier wel vergeten, mijn man is echt een erg nuchtere fries! volgens mij is hij nog nooit met een bloemetje thuis gekomen in onze verkering tijd wel eens een roos en toen hij mij ten huwelijk vroeg in een bootje met champagne en een bos bloemen dit was erg leuk. maar tijdens ons huwelijk (nu 5 jaar) nog nooit ook niets met de geboorte van onze kids met onze eerste heb ik erom gevraag toen kreeg ik een arm bandje met onze zoon en een cadeu=autje en een tekentje voor de liefde nu was hij het vergeten.

verder is hij wel heel erg lief en mag alles halen wat ik zelf wil en nodig denk te hebben maar romantisch dat niet al is onze liefde voor elkaar wel heel erg groot en hebben we een hele stabiele relatie (ook genoeg samen mee gemaakt) hier is onze relatie erg sterk van geworden

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Fokje dat is ook belangrijk toch , belangrijker als een bosje bloemen etc

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik alvast maar even na de winkel de zooi voor zondag halen heb ik dat iig al gehad , en hoef ik morgen ook niet weg :D

13. #2213 Knuffelkonijn, 12 feb 2010
    Laatst bewerkt: 12 feb 2010
    tja, hier heb ik na de geboorte van esmée een armbandje gekregen met zijn naam erin gegraveerd op een plaatje en op een ander klein plaatje de naam van esmée erin.. door alle omstandigheden die zijn gebeurd, is hij die momenteel van maureen vergeten, dus dat komt nog zei hij

14. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    er zijn toch wel heel wat romantische mannetjes!

leo, ik hoor t ook een hele poos hoor, als hij een bloemetje heeft meegebracht. staat hij er meteen mee klaar als er eens wat is. 'nou, ik zal nog vaker een bloemetje voor je meenemen!'

hij belde net al, dat ze over zijn. ze zaten mooi in de plaza van cp t eerste biertje van t weekend te drinken. er zullen er vast nog vele volgen...

15. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo, ik wens je veel succes voor zondag!pffff moet er niet aan denken zeg, hoeveel aardappels moet je dan wel niet schillen???

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ellen haha zal een zuip weekend worden :D
    euh 10 kilo aardappels schat ik in :D maar ik ga het bij mannetje zn tante doen ,daar komen hun ook tegen etenstijd terug want ik zou niet weten hoe je zoveel eten warm gaat krijgen haha als het afgekoelt is haha. Dus vond het wel een strak plan en schoonmams past op naomi :D en dan blijf ik daar wel gezellig mee eten heb ik mannetje toch nog even gezien :D

17. Momfulness

@Danjo, bedankt voor de baby update! haha. O 20 euro is niet duur. Ik ga zo ook even boodschapjes doen.

@Cadeautje na de bevalling: Guus heeft mij een bedelarmband van TiSento gegeven met daaraan een zilveren kinderwagentje en een speentje. Inmiddels hangen er nu ook nog een tasje, steentje en een dollarteken aan.

Ik moet zelf ook eens wat vaker cadeautjes voor hem kopen...

18. Momfulness

Mooi gezegd fokje. Dat is echt heel veel waard.:)

19. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    kado na de bevalling haha lach niet maar ik kreeg een zak snoep ja echt waar hij dacht dat ik daar wel zin in had haha.

dus hier echt 0.00000 romantisch!

maar ja hij is wel altijd lief voor me en dat vindt ik erg belangrijk.

Deel Deze Pagina