Luna ik heb alles al binnen voor van het weekend . ff dubbelcheck gedaan en tis wel best zo dacht ik haha. dus vanavond en morgen gaan we elkaar vervelen
@Danjo, jaaaaaaaaa gezellig!!! haha. Die mannen hebben we niet nodig. Ik ga zo alvast boodschapjes doen. lekker happie voor mezelf halen en dan mijn mini weer van kdv ophalen. Ben benieuwd of hij zich een beetje gedragen heeft.
vast wel toch ik moet naomi ook om 4 uur halen eindelijk mis dr zo als ik thuis ben en niets te doen heb bah
Romantische man?? Waar??? Hier dus niet! nou doen we zowiezo niet aan valentijnsdag, maar de 26 ste zijn we wel 15 jaar samen. Dus ben benieuwd, vorig jaar hadden mijn vriendin en ik (net zolang bij elkaar) een etentje en de film geregeld. Danjo: Is toch wel weer lief van je dat je voor al die kerels een bodem gaat maken! Hoop dat ze het dankbaar binnenhouden! Maar is er in deventer dan ook carnaval??
hihi, hoor ik maureen net over de babyfoon huilen, ga ik kijken wat er is, ligt ze op de rug in bed! (buikslapertje..)
Joenka jazeker zondag optocht . En ja zo ben ik wel weer he maar had wel zoiets waar ben ik aan begonnen. en euh ze hebben de regel daar dat je niet stom dronken mag worden
hahahaha luna, geweldig topic! jeetje in 3 dagen tijd 32 pagina`s... danjo, ben je al weg om je meissie op te halen???
hahaha, mag je op dat kdv vanaf 4 uur halen? bij ons ook. maar als ouders eerder willen komen en ze dat aangeven is dat ook prima hoor.
@Danjo, jaaaaa heerlijk hé als je weer mag halen? @Ellen, Nou hier dus ook echt in een deuk om dat topic. Wat een slap geouwehoer. Nou Julien weer van het kdv gehaald. Zoals altijd DAAR weer lief geweest. Alleen ze hebben zijn flessen eerder gegeven dan wat ik hier nu doe want hij krijgt er nog maar 4 en ze hebbe nde oude tijden aangehouden. Nu geef ik hem voor eht slapengaan nog even 100cc anders wordt het zo'n lange ruk. Fruithapje heeft hij goed gegeten daar. Maken ze vers dus wat een luxe toch weer. @Joenka, wel nog een paar keer tegen hem zeggen dat jullie dan 15 jaar samen zijn hé!!!
Hoi meiden daar was ik weer! Hier gaat t goed!Gister had moeders koppijn vandaar geen zp bezoekje..Madame zit sinds 3 dagen op 4 flessen en een hapje!Ze doet het geweldig mama is trotsssss!!Ook is ze heel druk met haar beentjes en hoofdje in de weer en kan ze ineens veel meer echt geweldig!Mijn meisie is echt een heerlijk vrolijk ding!! @Wapa; wow wat een lekker gewicht heeft ze, heerlijk dat ze daar iig niks onder te lijden had!Ik duim voor de baan! @Josien; wow dat is snel een tandje super! @Gusam; lekker zon waterratje! @Takhen; daar wordt je ook niet blij van 5x per nacht wakker worden phoe @Mvj; jij hebt een hele handigheid in t zwemmen hihih en lekker he dat ze t zo goed op de hapjes doet @Rose; wow al 2 tandjes!!Succes met poetsen!En lekker 7 kilo mooi! @kk; wat een lekkere nacht zeg! @Wendelaa; Wat een lekkere lange man is Tim!Enne jij wilde toch al met hapjes wachten? @Luna; geniet lekker van zon slapende man! @Maia; wow maatje 74 al!Dat gaat snel!Gave jas trouwens! @danjo; stoer zeg vullen zonder verdoving! @jaja; fijn dat dylan weer meer drinkt carnavalse! @joenka;beterschap met Britt! @ellen;wat lief van Teun! Allemaal carnavalse!!!!
ellen zou wel kunnen hoor. Luna heerlijk om dr weer thuis te hebben , hier doen ze naomi op verzoek voeden ( thuis zat ze op 4 en daar meestal op 5 , maar nu vandaag komt ze ook gewoon op 4 zal nu wel komen omdat ze echt 1x fruit krijgt en 1 x groenten) Baby leuk he en lekker dyoni op 4 flessen
@danjo, o zelfde als bij mij idd. Wat is het rustig in de chat! Kunt wel merken dat het carnaval/weekend is.
@Danjo, oooo sorry, nee ik was op andere sites aan het lezen. Had me nog wel aangemeld staan. En nu ben jij weer weg!!!
goedenavond! Nou ben ziek en alleen thuis. Manlief is gaan whiskyproeven met 'n vader, 2 zwagers en een oom van me. Fleur zou naar mijn moeder en ik zou haar na mijn werk ophalen. Ben alleen flink verkouden, buikgriep, kon geen licht verdragen en pas sinds een uurtje is de wereld opgehouden met draaien dus ben niet gaan werken en we hebben er ipv een avondje oppassen gewoon een nachtje uit logeren (voor het eerst!!!) van gemaakt. Ik duik zo weer m'n bed in en heb een heerlijk rustige nacht voor me (hoop ik ) @Carnavalvierders: veel plezier! @Valentijnsdag: wij gaan uit eten. Is de planning. Hangt er nu een beetje vanaf hoe ik me voel maar hoop wel dat het door kan gaan. Het begint allemaal wat losser te zitten dus kan in elk geval weer kijken en ademen (ook heel prettig) dus hoop dat het zondag wat beter is. Hoop dat het morgen al wat beter is. @baby: goed dat Dyoni nu op 4 voedingen zit! @fruithapje: hoe doen jullie dat? Wij willen dit weekend gaan beginnen maar hoe pakken we het aan? Ik begreep dat ze max over een dag verspreid 2 a 3 eetlepels mogen, klopt dit? (staat me iets van bij hoor, moet het boekje van het cb nog even goed doorlezen). En doen jullie dan een paar schepjes en dan een fles of eerst fles en dan fruit of fles, paar uur wachten, fruit enz??? ben benieuwd. @Wen: wat een fantastische outfit!! @romantisch: wat zijn er een hoop mannen romantisch. Die van mij is het met vlagen (bijv. het medaillon met een foto van Fleur toen ik een nieuwe baan kreeg en panisch werd dat ik haa rniet kon missen)... maar meestal moet ik hinten dat het wel erg lang geleden is dat ik een bosje bloemen heb gekregen. Dan weet ik altijd standaard dat ik dan 2 a 3 dagen later een bosje bloemen krijg Heel romantisch dus hihi @Leo :gaat goed dus met het slim belly! Ik zit er ook aan te denken, kan het hier ook doen. En wat naar voor je zus maar als ik het zo lees is ze wel beter af dus. En je schoonmoeder...pfffffffff nou ik ga m'n thee opdrinken en m'n ogen dichtdoen! Trusten alvast!
Maia beterschap , ik ben gewoon gestart met 1/3 van het potje. ik doe dan zeg maar 8 uur de fles en dan tegen half 11 potje en dan rond 12 a 1 uur de fles ligt er maar net aan wanneer ze wakker is. hou er iig wel een uur tussen want vind de flessen wel belangrijker dan het potje