hier slaapt Senne van half 11 tot 11.30 van 13.30 tot 15.00 van 19.00 tot 20.30 en gaat dan met ons slapen om 22 of 22.30 xxx
@Kitty Hoe zit het met voedingen? Hij drinkt 4 flesjes per dag nu 210/4 Wanneer gaan jullie over op fruithapje? (jeetje lijkt net een kruisverhoor haha)
alaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi. zo helemaal klaar voor het feest a zo eerst lekker eten met vriendinnen en dan de kroeg in! wenooooo ben jaloers ik wou gisteren ook maar begin vandaag maar das het beste hihi. mis tot zondag! rose:ind wat let je haha. lekker wezen wandelen. danjo:zo tot 11 uur lekker uitgeslapen dus en nu weer alleen thuis wel fijn dat het mee viel met mannetje! slapen:doe ik maar geen uitlaat over hebben jullie niks aan! nou dames ALAAF en tot de volgende keer ik ga er vandoor zal alle drankjes van jullie maar verdelen over de aankomende 3 dagen da lijkt me het beste haha.
voedingen s'nachts rond de vier uur tussen, overdag meestal maar drie uurtjes voorlopig nog geen vaste voeding al wil ik er wel al eens aan beginnen maar ze raden mij aan te wachten tot hij zes maanden is xxx
jaja, veel plezier meid!!! slapen: hier net als tim van wendelaa, ongeveer 1,5 uur wakker tussen de flessen. fruithapjes weet ik nog niet, als ze t nog niet nodig heeft, wacht ik nog wel even. drinken: tja, 900 cc mag wel, maar als ze hongerig blijft, zal ik wel aan de hapjes moeten. vandaag trouwens weer wat minder gedronken, om 10 uur maar 70 cc. 7 uur en 14 uur allebei 140 cc gedronken. shoppen: tess was mee, heeft zich prima gedragen! soms ff spelen met dr handjes, soms slapen, en in een lunchroom dr flesje gedronken. makkelijk kindje! ze vindt shoppen nu al leuk mooie tas gekocht bij invito, en een rokje die over dr spreidbeugel past en wat shirtjes bij h&m. vond t trouwens wel wat tegenvallen daar...
@Jaja...vergis me, je ziet me misschien maandag...morgen heb ik thuisblijfdienst Enne Alaaf mag niet in Oeteldonk he! Veel plezier meid!
ellen h&m vind ik ook heel wisselent maar je hebt iig weer wat kunnen scoren jaja heel veel plezier en hier is het 3x alaaf haha. lavendelay hier slaapt naomi van 10 tot 8 dan de fles en weer slapen tot 12 en dan is het vaak zon 1,5 uur wakker tussen de flessen door zo hier staat de boerenkool al aan doe ik straks mooi in de schuur zetten is dat alvast klaar
handig danjo! h&m, ik kan nu natuurlijk niet zoveel kopen aan broekjes,jurkjes en rokjes. heb nu n spijkerrokje gekocht, zat wel zo`n broekje in. die heb ik er uit geknipt. ze heeft m al aan. zal morgen ff foto`s spammen. ik ga spullen pakken en naar mijn ouders. allemaal n fijne carnaval, voor wie dat gaat vieren! fijne avond!
ellen, leuke dingen gekocht dus. Ik vond H&M ook een beetje tegenvallen. Maar ik was van de week even in een andere vestiging en daar hadden ze wel leuke dingen! Luna, wat super voor je. Idd gewoon doen wat je leuk vindt, heel belangrijk om plezier in je werk te hebben.
Zo hoi... Hier een rustig dagje. Voel me beter maar nog niet top. Net weer even wat geslapen. Fleur is weer lekker thuis! @lavedelay: welkom slaapjes: ze krijgt tussen 7-7:30 fles, rond 12, rond 16 & 22:00 en is gemiddeld zo'n 2-2,5 uur inmiddels wakker rond de fles. Wij gaan morgen het eerste fruithapje geven, oefenen naast de fles. Ze krijgt 4x210/7 en wil meer dus is er denken wij wel aan toe.
Hihi ik hoop het maar manlief mag zich dan over haar ontfermen heb ik al gezegd O ja, ergernis. Ik snap niet dat de meeste broekjes die te koop zijn niet een verstelbaar elastiek hebben in de taille. Mt 68 krijg ik met moeite over haar kont heen (en zo dik is die toch niet, lekker stevig maar niet extreem), maar mt 74 is nog veels te wijd. Zwaar irritant. Doe dan gewoonverstelbaar, dan kan ik mt68 in de taille wat groter maken. Ben ik de enige die daar last van heeft??
Geen last van maia maar prenatal heeft wel veel van zulke broekjes tenminste ik heb ze wel in maat 62 etc
Hahah druk druk aan het koken Danjo? Wel lekker heb je dat in iedergeval al gehad Maia ik heb er nog geen problemen mee met de broekjes. Jaja en Wen veel plezier nog met carnavallen Ben lekker wentelteefjes aan het bakken, dat is lang geleden zeg. Hoorde me buurmeisje het roepen en ik dacht dat wil ik ook
ooo lekker wentelteefjes.. die maak ik heel veel! mmm gek, ik heb allemaal prénatal broekjes en dus zonder verlengingselastiek. Ga er voortaan wel op letten bij het kopen want het is gewoon irritant. @eten: patat.