Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    eten, ik lasagne, en mannetje boterham met confituur want die is ziek

ook geen last met broekjes die te klein zijn
    al krijg ik ze soms met moeite wel over zijn poep maar past dan wel heel goed waarschijnlijk door zijn pampertje
    xxx

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rose ben dr ook niet zo wild van hihi ja hier de boerenkool helemaal af hutspot staat klaar alleen uien nog snijden hihi. maar eerst mn meisje aandacht geven :D

3. lavendelay

lavendelay Niet meer actief

Zo denken wij dus ook met joey
    Hij is er ook snel aan toe
    Begon zelfs te huilen net toen hij zijn flesje leeg had...

En wij hebben spagetti bolognese gehad ;)

Ohh en weten jullie wat extreem lekker is?
    Dahl met chutney!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    dahl met chutney ??

5. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Jeeeej mijn dag kan niet meer stuk!Kom ik thuis uit mn werk staat er een nieuwe vaatwasser!!!Papa heeft vandaag een heerlijke dag gehad madame lag alleen maar te slapen hahaha!

@Danjo; ja ze is ineens zelf in een ritme van 4 flessen gegaan en mama vond dat er dan maar een hapje bij moest anders nam ze wel erg weinig…Ze drinkt meestal 100 200 200 en 100 cc..

@Romantische man; dat is ie hier af en toe hihi vorige week kwam die nog thuis met de 100x liefde cd

@Ellen; Lekker he ff shoppen!Het is een echte meid hoor die shoppen nu al leuk vind!

@Luna; succes met de knippieknip opleiding!Als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen meid!Het is jouw leven!

@Wen; balen van je jas was wel koud naar huis gaan…

@Maia; fijn dat het beter met je gaat!

@Verstelbare broekjes; H&M heeft die ook in heb ze ook voor Dyoni die moet ik namelijk smaller maken..

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Baby lekker hoor meid en euh die cd echt voor jou of voor zijn collectie :D

7. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Danjo die was echt voor mij vorig jaar die traditie is hij in 2008 begonnen met de 100x liefde 2008 vorig jaar de 2009 en nu dus de 2010 editie hihih

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha oke :d lief

Zo hier staat de hutspot ook aan wat een werk zeg bah bah. maar het einde is in zicht , gooi het straks mooi in de schuur daar is het koel genoeg :D en dan gestrekt met de beentjes op de bank want dit is nu niet aan mij besteed mn bekken doen auwie

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    luna waar ben je

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Danjo, o lekker al bijna klaar met je hutspot project? Nou, is ze geraden dat ze het allemaal opeten!! Haha
    @Baby, o lekker een nieuwe afwas…. In de keuken! Lekker zeg.
    @Lavendely, welkom, wat is dat Dahl, chutney weet ik wel alszijnde 1/8e surinaamse. ;)
    @Kitty, whahahah over de poep!!!
    @Curly, ik vond de kleertjes van de lijn Logg leuk van HM. Maar mijn kast voor hem puilt uit dus heb me maar ingehouden. ;)
    @Maia, aah fijn dat je je wat beter voelt zeg. Is ook niks om je zo ziek te voelen. O hier moet ik de broekjes in 68 nog smaller maken. Heb wel broekjes van Feetje en Dirkje + Donaldson die vallen best groot in de taille!
    @Rose, beetje afluisteren bij de buren! Lekker zeg wentelteefjes.
    @Jaja, al helemaal in de carnavals stemming! Alaaf en fijne dagen!!
    @Ellen, o Invito heeft leuke sportieve tassen! Fijn dat je wat kleertjes hebt kunnen vinden die nu passen!
    @Josien, Sam doet het goed zo te lezen! Ook in de peilingen voor de foto’s!! volgens mij wordt hij de gedoodverfde winnaar! Pechvoor mij, we kunnen niet allemaal het mooiste kindje hebben toch? ;)
    @Wendelaa, leuk dus jij hebt een goede avond gehad! Wat was jij voor carnaval. Lekker dat Rudi bij de kids was. O ben je jaja nog tegengekomen? Ja, ik snap ook niet waarom mijn ouders zo moeilijk deden toen ik dat graag wilde. Paste denk ik niet zo in hun “elitaire” straatje. Maar goed, nu kan ik zelf kiezen en voor omscholen is het nooit te laat. Heb het ook in de vingers visagie etc.
    @slapen, hier mss 1 uurtje geslapen vandaag. Dus julien ligt vanaf half 7 op bed en dan tot morgenvroeg. Krijgt zo nog even zijn laatste flesje.

11. Momfulness

@Danjo, hieeeer!! haha, was aan het teruglezen en reageren. duurt soms zo lang. Jij de prutspot al in de schuur gemieterd?

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    alles is klaar en staat nog op het fornuis, gooi het straks in de schuur neer en dan heb ik mijn taak gedaan.
    Morgen middag breng ik het weg en maak ik daar nog ff rookworst warm en zet ik de boel op

13. Momfulness

Die mannen mogen blij zijn met jou! Welke rookworst van de slager of unox?

nou ik ga Juulz even flessen.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Van de slager van unox zijn zo ranzig :D en heb gehaktballen gemaakt :D

15. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Hee ladies,

Ben er weer :) was errug lekker in CP, heerlijk niets gedaan en oa lekker in sauna geweest. Hoop hier alles goed, alle beebs weer beter? Ga weer, nog even weinig laptoppen dit weekend (is wel afkicken hoor). Ennuh heb jullie best gemist....
    Tot snel, liefs

16. lavendelay

Dahl is een gerecht van mijn schoonzus ze is hindoestaans opgevoed
    Gerecht met bruine bonen,knoflook en madam janet enz
    Is echt zoooooooo lekker en dan een lading chutney erop Mmmmmm

17. lavendelay

Ohh en meiden?
    Ik ga morgen voor het eerst met joey in de buggy!
    Hij is zo lang dat hij niet meer past in de kinderwagen...
    En de buggy daar kan hij lekker in liggen ipv zitten ben daar zo blij mee ;)

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    blijei welkom terug fijn dat jullie het na je zin hebben gehad

19. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Blij ei hee gezellig je bent er weer :)
    Fijn dat je het leuk hebt gehad. Lijkt me heerlijk even een paar dagen relaxen!

@ Danjo Rookworst van de Hema die is ook lekker :)
    Je hebt het er maar druk mee, zullen we erg blij zijn met jou ;)
    Kunnen ze mooi een bodem leggen en dan weer verder feesten.

@ Baby super een nieuwe vaatwasmachine!

@ Lavendelay veel plezier morgen in de buggy ;)

20. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hup SVEN, Hup SVEN :D !!!
    Ben een groot schaatsliefhebber dus ben sooooo benieuwd naar z'n race...
    Maia, jij hebt toch ook geschaatst, heb ik ooit gelezen? Vast ook aan het kijken :p.

Deel Deze Pagina