Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hey meiden,

Ik doe sinds gister weer jbpm bij riley haar voeding en het spugen lijkt een stuk minder.
    ook is ze nu veel met haar tong bezig in haar mondje en daardoor zevert ze nog meer.
    vandaag had ik een paar keer bij haar ''er komt een muisje aan gelopen" gedaan en na een paar keer begon ze al te lachen als ik nog maar op de helft van haar buikje was.

@blijei fijn dat je he leuk hebt gehad in cp, ik heb je ook wel gemist hoor.
    @babydream fijn he een vaatwasser, hier past er geen anders had ik er ook eentje, ik heb een hekel aan afwassen en drogen.

Mt 62 daar is riley maar heel kort in geweest, het lijkt wel of ze de afgelopen week een groeispurt heeft gemaakt in de lengte, dus met die elastiekjes om te verstellen vind ik ideaal, maar die heb je idd maar weinig.

Ik heb nu verschillende mensen van instanties op 22 mrt uitgenodigt ivm een woning, ik ga dan hard spuien dat wil je niet weten :) en daar ben ik heel goed in, het eerste half uur mogen ze niets zeggen en ben ik aan het woord, ben nu al bezig met voorbereiden, en heb er nu al zin in.

fijn weekend nog verder.
    XXX Gusam

2. Gusam

Gusam Niet meer actief

ow en nog een vraagje hoelaat krijgen jullie beebs de laatste fles en gaan ze naar bed??

XXX Gusam

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

hier staat ook schaatsen op ;)

Gusam: Eva krijgt half 9 laatste fles en 9uur naar bed.
    en succes 22 maart.

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    rose vind die van de hema zo vet vroeger waren ze wel lekker maar de laatste jaren vind ik ze niet meer super.

gusam hier ook 1 die de halve dag op dr tong loopt te smakken en laatste fles hier half 10 en dan maak ik dr om 8 uur weer wakker. Suc6 met je speech haha.

jiska in de tv dus haha. Wel leuk de ol spelen.

5. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Danjo: Ja super hè, de OS. Jij ook aan het kijken ;) ? Het is nu erg spannend of er nog zijn die onze Sven gaan inhalen :( :$
    Jij lekkere stamppotjes gemaakt :D. Ik ben DOL op andijviestampot.

@ Gusam: Hier rond achten de laatste fles en dan door tot ca. half 8. Dat doet ze al sinds drie maanden. Heb ook geen flessen langzaam hoeven vervroegen. Het ging opeens zo. Heerlijk hoor, de avonden zijn dan meer voor jezelf.

@ Rose: Ook aan het nagelbijten dus :D

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Vind het juist heerlijk nog die fles om half 10 maar goed mijn meisje slaapt overdag ook gewoon nog heel veel.
    ja leuk de os alleen idd weer erg laat pfff haha. Ik vind andijviestampot ook het lekkerste maar hun wouden dit nou prima

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Oh ja over maat 62 hier passen de broekjes nog wel goed met shirtjes is ook maar ff geweest

8. Rose1982

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ga richting bedje kom zo nog wel even spieken met mn mobiel :D.
    Trusten allemaal

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rose kon toch ook niet anders :D

11. Rose1982

Hier ook in 68 maat 62 ook heel kort ingezeten, wel jammer heeft de helft niet aangehad :( dus nu koop ik niet zoveel meer in 1 maat..

12. Rose1982

Truste Danjo!

Lig nu ook in bed op me i phone te kijken.

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    neee het sneeuwt weer grrr

14. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    GOUD!!!!
    Natuurlijk zat het er wel in maar ik vond het toch nog erg spannend omdat er nog zoveel na hem kwamen. Maar goed, de eerste medaille is binnen!

@ Danjo: Hoeveel slaapt jouw meisje overdag? Hier ook een echte slaper hoor. Nu wel wat meer wakker maar na zo'n twee, tweeënhalf uur dan gaat ze echt weer even een tukkie doen :D.
    Nou, dat andijviestamppotje maak je dan weer eens voor jezelf ;).

@ Rose: Hier heel lang in maat 62 gezeten (zo'n twee maanden denk ik wel?). Net met 68 begonnen maar sommige dingen nog in 62. Hoe zwaar is jouw meisje?

15. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Danjo: Bij ons nog geen vlokje te bekennen maar kan natuurlijk nog komen. Ik ben het sooooo zat allemaal, die sneeuw.
    De zomer / het voorjaar mag komen!

16. Rose1982

Neeeeee niet weer sneeuw :(
    ben het echt zo zat die kou en die sneeuw.

Jiska Eva weegt 7 kilo donderdag bij cb geweest ;)

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    jiska ze krijgt 4 flessen soms nog 5 en de max is 1,5 uur wakker en met de eerste fles maar een half uur

18. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    @Goud: joehoe!

@Laatste fles: hier om 20 uur. De volgende morgen meldt Sam zich meestal rond 7.45 uur.

@Luna, gedoodverfde winnaar ;)... ik ben benieuwd! Wel leuk om te zien dat hij het goed doet tot dusver. En dat met een zelfgemaakte foto i.p.v. door een fotograaf.

@Carnaval, iedereen die het viert: ALAAF! Even kijken hoe het morgen met het weer is. Denk dat we toch maar niet naar de optocht gaan kijken als er weer een pak sneeuw ligt. Balen om met de wandelwagen door die sneeuw te ploeteren.

@Maat 62, hier ook maar heel kort aangehad. Alleen de shirtjes passen nog wel goed, maar de broeken zijn kniebroeken geworden :D!

@Tanden, meldde ik gisteren dan Sam er een had. Vandaag heeft ie er ineens DRIE! Niet zo raar dat ie jengelig is 's avonds. Het mannetje heeft er waarschijnlijk gewoon toch een beetje last van.

@Blij Ei, welcome back! :D

Zo.... nu naar bedje!

Liefs,
    Josien

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha josien dat gaat ineens heel hard zeg

20. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    @ Soooo, Danjo, echt een slaapkoppie dus! 's Ochtends gaat Imke na de eerste fles gelijk door. Vanaf het begin zo gedaan en ze 'pikt' het nog steeds :D. Dan er weer drie uur tegenaan. Overdag dan iets langer wakker tussen de flessen. Ze drinkt er altijd vier. Soms gaan we 's avonds weg, dan krijgt ze als we thuiskomen nog wel een flesje om weer lekker op te gaan slapen :).

@ Josien: Soooo, jouw boy is er vroeg bij met z'n tandjes! Stoere jongen hoor...

@ Rose: Aha, nou dat Imke zo onderhand ook wel zijn, vermoed ik. Maar ze is vooral erg lang dus dat scheelt ook. Dan is het gewicht wat meer verdeeld (wat klinkt dat ingewikkeld :D).

Zo, ga lekker m'n bedje in. Heel blij dat de eerste gouden plak binnen is voor Sven. We want more :p. Nog even romantisch DVD-tje kijken in bed. Net m'n mannetje overgehaald ;). Valentijnsdag hè!

Deel Deze Pagina