Ha ha, inderdaad, hier ook hoor... Echt zo vreselijk fanatiek aan het babbelen, trappelen e.d. Dan ben je ook wel moe na zo'n 2 uur . Slaap lekker!!!!!
@Baby, yeah! wat moet een mens zonder vaatwasser @Danjo, en vannacht over aardappels, hutspot en stampen gedroomd? En heeft Danny zich gedragen naast je? @Luna, ik was als piraat...en Jaja zie ik heel misschien morgen. Zal goed speuren naar een groepje secretaressen hihi Heeft Juulz lekker geslapen vannacht? @Ei, ja daar is ze weer! We hebben jou ook gemist hoor En klinkt idd als een geslaagd weekje, je kunt er nu weer helemaal tegen @Lavendelay, dat is al snel zeg in de buggy. Hoe lang is Joey dan? @Jiska en feestje gevierd gisteren hihi Ik geef er echt niks om moet ik zeggen.... @Gusam, fijn dat ze nu weer minder spuugt. En jij bent dus de 22e helemaal voorbereid Laatste fles wisselt...tussen 21.30 en 22.30, ligt eraan hoe laat ik zelf naar bed wil. Dan blijft Tim nog ff bij me zitten om de boel te laten zakken en dan gaat ie gelijk naar bed @Rookworst van de Hema, nog nooit op! @mt 62, broekjes kan Tim ook nog wel aan...ligt aan t merk. maar truitjes dus echt niet! @Josien, 3 tanden!!!!!!! Sam laat er geen gras over groeien @Sneeuw, Eva staat helemaal hyper voor t raam want t sneeuwt. En mama, die krijgt t ineens nog kouder haha @Slapen, hier ook veel hoor....is max 1,5 uur wakker. Maar dan ook ECHT wakker...de geluidjes die er dan allemaal uit de box klinken en alle ledematen die je heen en weer ziet gaan haha Verder blijft t hier aan rommelen.... Tim die wissel nachten dat ie doorslaapt af met dagen achter elkaar dat ie snachts een fles wil. Zo ook vannacht om 2.30 en om 6.30 huilde hij weer! Ik eruit, maar moest eerst plassen....En Tim was ineens stil, dus ik dacht; joepie, weer naar bed!...FOUT, kwam Eva eruit en Tim sliep tot 8.00... Daarnaast is ie alweer een paar dagen aan de diarree.
@Josien, Leuk heb je straks Sammie in de woombie hangen!! wow die slaapt ook goed! @Wendelaa, aah haha dus de kids hebben je vannacht goed bezig gehouden? Leuk, succes morgen met jaja vinden! @Danjo, hier ook zon wildebras op de wakkere momenten! @Rose, jammer hé van de kleertjes in 62! Hier hetzelfde probleem helaas. Juliën ligt hier in de box tegen zijn beestjes te rossen. Heeft vannacht wonderbaarlijk lang geslapen. Is om 18.30 uur naar bed gegaan en heeft om 21.30 uur zijn laatste fles gehad. Om 08.30 uur was hij wakker. Vond dat we op zondag weleens mochten uitslapen.
@rose1982 Bedankt meid nu maar hopen dat het weer meewerkt... Onze joey krijgt rond half 8 zijn laatste fles en gaat een half uurtje later naar bedje Slaapt tot half 9 de volgende dag @Wendelaa onze joey is nu wel over de 65cm heen En heeft maat 74... @maat 62 wat is dat kun je dat eten? Haha Ik kocht 5 pakjes maat 62 en de volgende dag kon hij er al niet meer in
lang kereltje dus Joey haha....al is Tim toch ook al 66cm Die heeft gelukkignog ruimte in de bak. En mt 74 al...wooow...nee, hier nog mt 68
Alles vluchtig doorgelezen. Pffff de hele week veel bezoek gehad van vrienden en dan ook nog eens mijn e mail programma gecrashed wat me 4 dagen heeft bezig gehouden om mail en adressen te redden eat dus niet is gelukt:x. @slapen meestal uur of anderhalf uur wakker en dan dezelfde tijd weer slapen. Laatste fles rond 23:00 uur. s'morgens wakker heeft Demyan gelukkig verplaatst van 6 uur naar 8 á 9 uur broekjes met elastiek. Heb er een hoop bij Jensen weggehaald en hier ook maat 68. Maat 62 bijna niet aangehad.
hoi hoi!!! allemaal verwend met valentijnsdag? luna wel, die mocht lekker uitslapen van Julien! lekker hoor! danjo, succes met t afmaken van de maaltijd voor zoveel mensen baby, super, een nieuwe vaatwasser!ook n leuk valentijnskado toch?haha leonie, wer bisto??? hier n hele leuke avond gehad met collega`s en aanhang (jammer dat teun er niet bij kon zijn) en redelijk geslapen. tess had gisteravond bij mijn ouders een half uurtje enorm gekrijst, ze kregen haar niet stil. t begon van t ene op t andere moment, en zo hield het ook weer op. moest daar vannacht toch steeds aan denken, dus niet echt lekker kunnen uitslapen. verder niks aan de hand geweest, dus ik ga nu nog ff met de was bezig en dan haal ik haar weer lekker op. wen, tess is ook aan de diarree sinds eergisteren. balen dat tim t weer heeft, hij was er net vanaf! hopelijk blijft hij wel goed drinken verder. mt: hier 62. shirtjes worden aan de korte kant, dus ik ga snel over op 68
Goedemorgen! Hier heerlijke nacht gehad en ik voel me een stuk beter. Alleen voelt manlief zich nu niet zo lekker dus he tis nog maar de vraag of het doorgaat vanavond En Fleur had gisteren lichte koorts 's avonds. Ze wilde haar flessen niet drinken en deed moeilijk. Maar het is inmiddels weer afgezakt en ik temp haar gewoon elke verschoning. En het sneeuwt hier weer @Baby: wat super zeg een nieuwe afwasmachine! @Danjo: je hebt het er maar druk mee zeg! @broekjes: voortaan dus echt op zoek naar broekjes met verstelbaar tailleband erin want dit is toch stom. @Ei: heee, daar ben je weer. Klinkt als een leuk midweekje. @Jiska: jaaaa, ondanks mijn zieke kop heb ik gisteravond in bed heerlijk eigenwijs liggen kijken. Ik vond het zoooo spannend toen ik zn tijd zag. Hij heeft in elk geval geen klap uitgedeeld zoals iedereen had verwacht (ondanks dat hij goud heeft). Ik ga sowieso de 10 km kijken met mn schaatsclub want Arjen v/d Kieft heb ik nog les mee gehad dus ze hebben een heel festijn georganiseerd. @lavendelay: wij gaan binnenkort ook over op de wandelwagen (dus niet reiswieg). Maar wel zoveel mogelijk op ligstand op aanraden van cb. @laatste fles: nu kwart voor 10 en half 11 ongeveer in bed en dan is het nog een half uurtje feesten. Dan liggen wij meestal lachend in bed want het is zooo grappig om te horen. @Josien: wauw, dat gaat hard zeg!
Ladies ik ben klaar mannetje heeft alles al meegenomen dus dan kan ik straks zonder bepakt en bezakt te zijn die kant op . En ja hoor tandjes tijd madame krijgt nu boven een tandje hij is er nog niet dooorheen maar je ziet em wel zitten en voel een dikke bobbel ze lijkt er gelukkig geen last van te hebben. Maia fijn dat je je weer beter voelt wendelaa poeh kort nachtje dus hier naomi ook wakker om half 6 ben ik totaal niet gewend maar flesje gehad en ze sliep weer en ach tim alweer aan de diaree gossie ellen fijn dat je het na je zin heb gehad wanneer komt teun weer thuis? Maat 62 staat bekend erom hoor dat ze er kort inzitten dus hier ook niet zo heel veel gehaald in 62 gelukkig Gandor vet balen zeg van je pc grrr Luna mooi valentijnskado toch Jaja lekker brak vandaag
@Maia, he bah...hoop niet dat ze ziek gaat worden @Danjo, lekker dat ie alles al meegenomen heeft zeg!
Luna, hier ook een paar shirtjes van Logg gekocht voor de zomer. Me moeder had er ook een schattig jasje voor Britt gekocht Beige/wit geruit! Valentijn, hier vanmorgen mooie rozen gekregen en een mok met allemaal kusjes. Hij wilde ontbijt maken maar i.v.m. dieet kon dat niet. Ik heb hem een kaart gegeven met lippenstift kusje van mij en 1tje van Britt, zo schattig die kleine lipjes en lekker chocolaatjes! Net lekker met z'n 3en in bad geweest. Danjo, succes met je stamppotten vandaag! Blij ei, klinkt heerlijk dat midweekje van jou!! Gezellig dat je er weer bent.
ALAAF!!!!!!!!!!!!! zo hier lekker brak! maar we gaan door nu weer efe klaarmaken en op naar de kroeg! iedereen een fijne dag veel liefs jaja
veel plezier jaja! en ik vermoed hier een (beginnende?) oorontsteking? Ze heeft geen koorts meer en is op zich redelijk vrolijk nog maar d'r oor zat net vol viezigheid en ze is niet blij als ik er echt aanzit. Ik kijk even aan hoe ze zich de loop van de uren gedraagt, anders bel ik straks even voor de zekerheid de hapost.
@Danjo, o klinkt lekker zeg met gehaktballen erbij! Zou zo komen eten als ik in de buurt was. Haha @Gusam, succes met het voorbereiden van de toespraak. Juliën gaat rond 18.30 uur naar bed en krijgt om 21.00 zijn laatste flesje ongeveer. @Blijei, leuk weekendje gehad lees ik!! Mooie fotos van boaz op je hyves. @Lavendey, klinkt goed dat gerecht zeg! Bedoel je dat je hem in de kinderwagen doet i.p.v. de wandelwagenbak? @Wendelaa, lief valentijndkado van Julien ja. Haha. @Ellen, fijn dat het gezellig was. Kan me voorstellen dat je niet zo lekker hebt kunnen slapen. @Maia, beetje aan het kwakkelen die familie van je? Fijn dat jij je i.i.geval weer wat beter voelt. O lees nu oorontsteking. Hé bah, dat hoop ik niet voor dr. @Danjo, o jij mag zo onderweg! IK hoop dat de reacties op het eten naar wens zijn! @curly, o leuk, ja die lijn van hm is echt heel leuk vind ik. @jaja, wat ben je toch een fuifnummer!
Mag ik even mopperen? Vent sliep hier afgelopen weken van 7 tot 6 aan één stuk door.. Nu in die 19 weken sprong...DRAMA! brullen en niks is goed 's nachts! Vannacht van 11 tot 6 gespookt... Ben gaarrr!!! Hoop dat het snel over is en dat hij weer doorslaapt... tjee ben die gebroken nachten nu al niet meer gewend! haha