@Natjes, wow dat is wel heel erg lang wakker zeg! Heeft hij dan nergens last van want als hij van 11 tot 6 heeft gehuild zou je er toch bijna wat van gaan denken. Tandjes ofzo? Sterkte ermee.
Meneertje was stil zodra hij op mijn borst mocht slapen.. zodra ik hem weer terug legde begon ie weer! En dan sliep ie een kwartiertje en begon het weer van voor af aan.. Paracetamol gegeven.. zoutoplossing in neusje... themomether in kont, geen koorts, ook geen poep wat dwars zat... Geen honger...geen boer... Alleen maar: brullen en iepen en... kletsen! Pfff.. dikke pret joh.. Naja misschien komende nacht dat het beter gaat!
Ik hoop dat het vannacht beter gaat Natjes! @Lavendalay, wat voor een kinderwagen heb je dan? Lijkt me wel heel vroeg... Sam is ook heel lang (67,5 cm was hij op 2 februari), maar hij past nog wel in de wandelwagenbak. Het ligt wel krap, maar hij vindt het heerlijk om erin te liggen. Het lijkt me dat ze (net als Maia al zei) ook té rechtop kunnen zitten als ze nu al in de buggystand gaan; al zijn er ook wagens waarbij je die echt lekker plat kan leggen en ook mamma aan kunnen kijken. Die zijn dan meteen een stuk idealer. Succes! @Carnavalvierders: alaaf! Veel plezier de komende dagen! @Valentijn, niets van gemerkt ... @Maia, veel succes! Bah, een oorontsteking. Zo zielig voor die kleintjes! Kunnen het ook geen tandjes zijn? Want dat gaat (heb ik gelezen) ook vaak gepaard met oorpijn. Sterkte in ieder geval! @Curly, wel mooi spul van Logg. Sam heeft er ook een aantal shirtjes aan en ik vind dat ze ook lang mooi blijven! Wat een lief mannetje heb jij zeg! @Danjo, ook al een tandenfee gezien ! Knap hoor zelfs al bovenin! @Gandor, balen computerproblemen! Ik zou helemaal gek worden als ik mijn mailadressen niet meer had. Succes! Liefs, Josien
Is het valentijn vandaag haha hier ook niks van gemerkt, maar doen er ook nooit wat aan. Natjes hoop dat het sprongetje snel weer over is. Hier net bij de optocht wezen kijken brrrrr wat was het koud zeg. Nu lekker weer warm binnen. Jaja veel plezier nog!! Danjo fijn zeg dat je mannetje alles al mee heeft genomen jij ook veel plezier vanmiddag en smakelijk!! Josien wow al 3tanden Hier heel schattig 2 ondertandjes vind het zo lief kijken.
hopelijk gaat het vannacht beter Natjes! @Josien: ja zou het een tandje kunnen zijn? Er zit wel een bultje dus we vermoeden dat er een tandje doorkomt, maar gaat dit gepaard met oorpijn waar troep uitkomt? Ze ligt nu al de halve middag te slapen dus het gaat denk ik wel goed verder. Ik mis trouwens een paar mensen. Sjimf heeft volgens mij al heel lang niet meer meegepraat en cindy1981 ook niet. Waar is Odess gebleven? Hier gaat valentijn geruisloos voorbij. M'n nichtje zou komen oppassen zodat wij uit eten konden, ik heb net de reservering maar afgebeld, manlief ligt nu ziek in bed.
Goeiemiddaggg! Maia: Zou slim belly echt aanraden, vind dat mn huid stukken strakker is geworden in die 3 weken( nog 1 week te gaan). Je valt af en ik vind het heerlijk! Hoe vond fleur dr fruithapje?? Luna: ik had er nog niet eens op gereageerd, maar wat raar dat jullie makelaar met zon laag bedrag aankwam. Of iig 20.000 minder dan wat jullie voor ogen hadden. Zijn jullie daar nog uitgekomen? Wat leuk een zaakje aan huis! ZOu ik ook heel graag willen, alleen dan met riverdale spulletjes ofzo.. Vind ik zo gaaff. Maia, hoe maak jij je wentelteefjes? Ben ik even benieuwd naar... Danjo: Ooh wat klinkt dat lekker hutspot en boerenkool! MMMM! Baby: Handigggg een vaatwasser!! Blij ei: Mooi dat je hebt genoten van cp!!! Wist helemaal niet dat je was geweest! :O Gusam: spannend! Hahah gooi het er allemaal uit 22 maart! En Tara krijgt de laatste fles om half 11. Daarna gaat ze ook meteen naar bed. Maat: Tara kan sommige maat 56 aan. Het meeste is 62. Josien: Drie tandjes alweer! Wauw! Wendelaa: Ahh alweer aan de diarree. He bah wat vervelend. Arm ventje! Goud: WAAR?? Curly: gezellig zeg!! Klinkt leuk jullie dagje! Jaja: Veel plezier! Maia: Aii oorontsteking. Dat is minder.. Ben benieuwd! Hopelijk is het niks. Natjes: Pff f ik kan me voorstellen dat je gaar bent. Odesss waar ben jeee? Danjo: Ken je de smedenstraat? Daar gaat mn schoonzusje wonen.. Mn schoonzus is nog aan t kijken . Hier alles goed! Vrijdagavond toch nog wat leuks gedaan, ikke iets teveel gedronken met als resultaat gisteren: KATER!!! Pff, ik was even vergeten hoe verrot dat ook alweer voelde. Bah, ik riep meteen dat ik nooit meer wat drink!! Vandaag echt een KUT dag gehad. Tara slaapt gelukkig, Maurice en ik zitten met een zere buik en hoofdpijn op de bank. Mn schoonmoeder heeft serieus ANDERHALFUUR op de bel lopen drukken. bij buren aangebelt. Bij ons aan de deur geklopt. Auto verstoppen en weer teruglopen , weeer bellen. Ze is een aantal keren binnen geweest ,( binnengelaten door de buren, we hebben gesloten intree ) terwijl Tara in bed lag liep ze de bel gewoon iedere keer een minuut in te drukken. Ze ging maar niet weg! Ze is echt niet goed wijs!!!! Op een gegeven moment ging ze rondjes rijden om onze flat en dan naar binnen heen kijken. En het stomste is dat we er gewoon niks aan hebben gedaan! We kropen op een gegeven moment zelfs over de vloer zodat ze ons niet zou zien. Nou werkelijk waar. Ik ben nu zo boos op mezelf! het is verdorie ons leven en ik heb me nog nooit zo onveilig gevoeld in mn eigen huis als vandaag. En dan nog wel door mn schoonmoeder! Ze blijft ook op de huistel bellen, ik word er niet goed van! Maurice denkt dat ze vanavond nog terug komt, als ze dat doet dwing ik Maurice of mezelf om dr is de waarheid te vertellen. Is verdorie toch niet te geloven!!! Sorry voor al mn schoonmoeder verhalen, maar ik móét het gewoon even kwijt! We voelen ons zo kloten! En Tara zit er midden in, ik weet niet meer wat ik moet doen!!!
maia, wat jammer dat je mannetje ziek is, dan maar lekker vertroetelen. Luna, idd erg leuk. H&M is echt zo'n winkel waar je veel moet binnenlopen, ene keer is het niks andere keer kom ik met de halve collectie terug... scheelt wel per vestiging helaas. natjes, hopelijk gaat het vannacht beter. josien, wow 3 tandjes!! heb je een fotootje? Leonie!! zie dat je online bent, hoe is het??
Leonie, oh zie net dat je vlak voor me reageerde, dat schoonmonster spoort echt niet. Sterkte meid!!! Hier ook een grote fan van riverdale!!! Superleuk!!
@fruithapje: maar niet gegeven. Manlief was te wazig en die wilde er ook bij zijn (heel logisch lijkt me) dus misschien straks en anders van de week @wentelteefjes: 1 ei en ongeveer 150-200 ml melk goed kloppen, brood erin weken (niet te kort ook niet te lang want dan valt het uit elkaar) en dan bakken.. ik eet het altijd met kaneelsuiker maar het kan met van alles. @Leo: naaaajaaaaaaaaa die SM van je!!!!!!!!! ????????????????
@Leonie, dat wijf dat spoort niet!!! Misschien de buren vragen dr niet meer binnen te laten? @Rose..o dat is wel erg koud idd... Daar ging de optocht dus wel nog door. @Maia, arme man....lekker vertroelen maar hihi @Hier, nou inmiddels alweer 2x helemaal om kunnen kleden. Alles onder de poep!....hij ligt nu weer op bed na fles nr 4. Niets is goed. Heb Rudi al gezegd dat als t zo morgenvroeg ook gaat, ik niet mee ga carnavallen. Dit kan ik mijn ouders niet aan doen. En ik heb besloten om dinsdag de k.a te bellen, gewoon even aanhoren wat hun vinden. Hij is met stop van een week, al 3 weken aan de diarree.
Kijk dit is zijn buggy Is een combi kinderwagen We kunnen verdikkeme niet eens naar buiten nu De nieuwe jas van joey (eigenlijk jasje) past hem nu al niet meer... Eerst zat die te los dus ik maar denken dat ik er even mee heen kon... Stom gedoe Dus morgen shoppen!
Jeej moeders heeft weekend!Helaas nu maar 2 dagen vrij heb woensdag een wachtdag das een beetje balen maar ja Dyoni heeft het vandaag papa iets moeilijker gemaakt dan gister (kan ook niet anders toen sliep ze de hele tijd) Kreeg vanochtend een heel lief mmsje van mn schatjes heppie valentijn!Morgenochtend naar het cb en in de middag weer naar de kinderarts @Blijei; welcome back!Fijn dat cp zp geslaagd was heerlijk relaxen! @lavendely; zow das snel in het zitgedeelte. Wat voor wagen heb je dan dat hij niet meer in de bak past..Dyoni was namelijk een maand geleden al 64 cm en past nog steeds in de bak.. @Gusam; succes met een woning meid hoop dat t lukt! @fles; hier om 22 de laatste en daarna weer ergens tussen 7 en 9 @Josien; wow al 3 tandjes!!!Die gaat vlot hier nog niks te bekennen/voelen in dr mond! wendelaa een mens kan niet zonder vaatwasser tenminste ik niet hahaha.weer aan de diaree!Jeetje arm ventje (en mama die kan wassen) ellen- fijn dat je zon lekker avondje hebt gehad!Balen dat Tess ineens zoveel moest huilen daar denk je dan indd aan!Veel knuffelplezier weer met t meisje! Danjo veel plezier!En weer een tandje in opkomst! Maia he bah een beginnende oorontsteking!Succes ermee! Natjes dat is een lange nacht geweest heb ej een beetje kunnen bijslapen Leonie even een dikke knuf voor jou!Die schoonmoeder van je is echt NIET gezond bezig..fijn ook die buren die ze binnen laten grrr
Curly: Haha net te laat! Hoe lang doe jij trouwens met de bio oil? Ik had namelijk ook een potje tijdens de zwangerschap, maar die had ik binnen no time op! Smeerde ik dan teveel ofzo.. Of doe je er gewoon zo kort mee.. Maia: Ja dat kan ik me voorstellen! Is wel erg leuk om bij te zijn voor het eerst! Bedankt voor de wentelteefjes recept! Ik doe het hetzelfde alleen het ei niet! MIssch toch is proberen! En ja... mijn schoonmoeder....... zijn eigenlijk geen woorden voor hé! Wendelaa: Kan ik me voorstellen hoor! Dan vole je je ook niet echt lekker. Ben benieuwd wat de ka gaat zeggen! Babydr: Wat schattigg! Wat is een wachtdag? Dat je de telefoon bij je moet houden en ieder moment opgeroepen kan worden? Oh zo leuk elke keer die beebjes!!
@Baby, nou je ventje vanaaf lekker je voetjes laten masseren hihi Hebben jullie t ook zo koud??? Zit hier rillend op de bank....voel me ook niet echt fit moet ik zeggen. Pijn in mijn keel...jak...Hoop niet dat ik ziek wordt! Wel zin om morgen ff te carnavalen.
@Leonie, bedoel je die woonspulletjes? Echt heel leuk dat merk inderdaad! Maar wat een rare die schoonmoeder van je zeg. Zou haar inderdaad ook eens de waarheid zeggen. @Baby, Daar is ze weer! succes morgen bij cb en kinderarts @Curly, idd leuke kleertjes. Hier in venray is pas een nieuwe vestiging geopend die hebben best een groot assorti. @Lav, o die kun je idd plat leggen dat scheelt. Hier past hij nog wel in de kinderwagenbak maar die van de mura4 is ook best groot.
@Wendelaa, nee hier niet koud. De verwarming staat hier flink te blazen. Ben het wel zat die kou. Beterschap!
@kitty: ik heb het recept net ergens neergezet voor leonie. 1 ei, wat melk (ongeveer 150 ml) en wat boterhammen (stuk of 4) @wendelaa: he bah, het schiet echt niet op met jullie he! Dit duurt inderdaad nu wel erg lang! En ik heb het niet koud. Nou ik heb vanavond wel een leuk avondje heb ik besloten. Eindelijk de film van mijn bruiloft gekregen. Mijn tante had gefilmd maar we kregen het niet over op de een of andere manier, maar nu is het dus toch gelukt ook de leuke, genante stukjes van de avond. Ga weer even teruglachen
ja wij hebben ook een mura 4 en daar past onze Senne nog heel goed in gelukkig want het is nu veel te koud om niet meer in een bak te kunnen want in een buggy kan je hem niet zo warm toedekken xxxx