Hee, Dank voor de leuke welcome back reacties, altijd fijn . Ben er weer alleen even kort, maar zag dat jullie Odess kwijt zijn maar die is op wintersport. En zal idd mn adres pb-en, best handig straks.... En Danjo....mmmmh heb echt zin in stamppot! Baby fijn weekend. Morgen ben ik er weer meer, na het wen-uurtje bij kdv!!
Odess had zich de kostten wel kunnen besparen, met al die sneeuw hier haha.. @Ei, spannend dagje dus morgen!
@Baby, o lekker! heb je shoarma? Ik ben nog aan het twijfelen om te bellen. Guus is er niet en ik kom tot de ontdekking dat ik niets in huis heb.
Leonie, ik doe er ongeveer een maandje mee denk ik. En dan smeer ik niet eens iedere dag. Best duur spul eigenlijk, maja moet er wat voor over hebben.... babyd, fijn weekend dan!! eten, hier worteltjes en kip gesmoord in een opkikker tomaat, heerlijk!! (voor dieet begrippen dan he). Voor vriendje lekker beenhammetje gemaakt, ook met wortels en aardappelkroketjes.
@eten: het haalt het niet bij het kaasfondue restaurant waar we heen zouden gaan maar een pizza is ook best lekker hihi... waarsch. gaan we volgende week.
hoi hoi, baby, lekker 2 dagen vrij, wel balen dat je morgen weer van hot naar her moet slepen... danjo, hoe vonden ze de stamppot? leo, wat een vreselijke schoonmoeder heb je toch! wat wil ze nou precies? misschien toch nog 1 keer aanhoren wat ze te zeggen heeft? ei, thnx voor de update over odess en welcome back! eten: hier soep met stokbrood gegeten bij mijn schoonouders. anas, hoest met laura en mike? joenka, hoest met jou? britt alweer beter? jaja, hahaha je hebt t wel naar je zin he, met feesten! waar is dylan deze dagen? ik heb gisteravond een schuiver gemaakt met de auto... tess zat erbij in, ik schrok me dood! ik reed onze straat uit, en in de bocht schoof ik weg, zo de struiken in! gelukkig niet tegen een auto of paaltje aan ofzo... en ik reed echt nog maar stapvoets. vond t doodeng, zo met tess erbij. ik ga mijn meisje ff in bad doen en dan lekker op de bank hangen. danjo: teun komt morgen weer thuis. hij belde net al dat hij ons zo mist en dood gaat knuffelen morgen.... haha, hij heeft altijd zo`n grote mond, maar o zo`n klein hartje!
maia, heb je in ieder geval nog wat om naar uit te kijken! jammer dat t vandaag niet kan. ik hoop niet dat fleur ziek wordt! zou wat zijn, iedereen in de lappenmand... beterschap ermee! rose, ook al de turk gehad, lekker zeg!
@Ellen, oei dat is zeker schrikken zeg! En wat lief van Teun....misschien heb ik t gemist, maar wat zat er in de envelop
Jeetje dat is schrikken Ellen, gelukkig alles goed met jullie. Ja wat zat er in de envelop (ben verder niet nieuwsgierig)
Baby: Gaaff bij een bevalling zijn! Wendelaa: Ik ook! Kan het al weken niet meer warm krijgen. Maar dat heeft ook te maken met afvallen dus ik heb n reden.. Maia: Wat leukk ! Veel plezier!! De turk: Wat is dat? Een shoarma tent ofzo??? curly: Ik heb vandaag gezondigd! Heb lekker een bord patat gehad!!! Met een tataartje! Ellen: Ze heeft niks te zeggen! Dat is het probleem... Ze vind toch alles onzin. Ze zou echt niet haar excuses aanbieden voor de dingen die maurice dr heeft gestuurd. En Maurice wil dr nu niet spreken, dus daar ga ik dan maar niet tegenin! Eng hé zon schuiver! Tis echt super glad zo af en toe! Ik zat laatst al tegen een auto aan met de achterkant!!! Rose: Had t al gevraagd, maar volgens mij niet geantwoord. Ben je nog op de weight care gegaan??
@Leo, ja dat was Guus. vond hem echt zo sexy. Dacht dat deel ik even met jullie. Zo de kogel is door de kerk: Ik heb een shoarma schotel besteld.