Fijn Danjo dat ze het lekker vonden, hebben ze weer mooi een bodem kunnen leggen en kunnen ze weer verder feesten!
haha trouwens die kerel van mij heeft me en kaart gegeven , hij liep in de kroeg en zag boemerang kaarten dus al die kerels daar hebben een kaart geschreven eikels
@Rose...jij hebt trouwens de optocht staan kijken.... Even trots doen, mijn neefje is de jeugdprins van Weurt
Daar zijn we weer! Pff, kom af en toe ff wat tijd tekort hoor! Ik ga weer ff m'n best doen..... Danjo: En waren de kerels tevreden? Ei: Joeeeeehooooeeee weer back in town! Leuk dat je het gezellig hebt gehad! Boaz morgen voor 't eerst wennen, spannend. Hoe gaat het met de fohn? Leo: Drinken en lijnen dat kan ook niet samen he! Wauw die schoonmoeder van jou heeft wel doorzettingsvermogen! Maar heeft ze iets te vertellen of alleen maar zeiken? Baby: Wachtdag? Heb je dan ook altijd de oppas stand by staan?Suc6 bij het cb en de ka!!! Josien: wauw, al 3 tandjes??? Wat gaat dat snel! Britt had haar eerste pas met 7 maanden en kreeg toen alles tegelijk. Maia: ahh, jammer dat je etentje niet door gaat! Maar de volgende keer beter! En idd kan me voorstellen dat papa graag het eerste fruithapje wil zien! Wendelaa: He bah Tim weer niet top! Moet zeggen dat Boaz de afgelopen nacht ook ineens kwam voor een fles en gisteren en vandaag 4 dunne luiers! hoop dat het meevalt en dat je morgen toch ff lekker kan carnavallen om je gedachte een beetje te verzetten! Lavendelay: Heb je zo'n grote of brede vent?? Maat 74? Turk: Die is maar druk met jullie! Hier Biefstuk met champignons en uitjes, opgebakken aardappels & gegrilde groenten! Mjammie Luna: Hoe is het met Juulzzzzz??? En met jou? Ellen: Tess ffkes een huilbui! Vervelend he! Soms mogen ze best even praten.... Ja, het is echt vooral in woonwijken glad! Hier ligt ook zo'n veradelijk ijslaagje. Envelop......VERTEL! Heerlijk zo'n man! Geniet er maar lekker van. Wapa: Volgens mij hoor jij aankomende week meer over de baan he!!! Ik ga duimen! Hier Britt gelukkig weer aardig opgeknapt! Heeft genoeg praatjes en hoest niet meer haar longen uit haar lijf. dinsdag voor controle naar de kno, zal niks zijn met een antibioticakuur. Boaz was vannacht weer goed bezig (not) na een paar keer de klere speen gegeven te hebben, werd hij om 4:15 echt gillend wakker. Heb gelijk maar een fles gegeven en deze ging er super snel in! Uiteindelijk wel gered om op 4 flessen te blijven. Dus ben benieuwd vannacht! Please, let me sleep! Rob morgen naar de carnaval, dus ben benieuwd hoe hij terug komt!Zelf weer werken ma,wo & do en vrijdag naar de tandarts voor deel 2 kaakontsteking. Oh,ja wie er 13 maart deze kant opkomen pb me ff dan kan ik het adres doormailen naar jullie!
Danjo: Oh, ik lees al dat het helemaal goed was! Hihi, die van mij zou dat ook doen! Zo'n kaart uit zo'n rek trekken en dan erop schrijven hoeveel die wel niet van me houdt!
Joenka nou idd dat stond er ook op vervolgens kreeg ik er nog 7 bij van die mafkezen en een lol dat ze hadden.... Diaree wat is dat toch naomi dus vandaag ook al maar weet niet of het aan dr tandjes ligt of last van dr buikje ze was ook beetje mieperig , nu zijn we thuis wat gedronken en madame slaapt
even een fotootje met jullie delen, mijn meisje is nu helemaal weg van haar vlinderknuffeltje zo schattig!!!
lief hoor Noa! @Joenka: fijn dat Britt weer wat is opgeknapt! @Danjo: ik kan me voorstellen dat de mannen lol hadden Blij met je 8 valentijnskaarten ? ik ga m'n meisje maar eens de fles geven. Morgen even bij m'n moeder langs op haar werk en dan ga ik beginnen aan de taart voor Shaula (die hier ook schreef/schrijft). Taart voor haar oudste dochter. Hello Kitty dus ga morgen lekker puzzelen.
@Joenka, ah niet zo'n fijne nacht gehad lees ik. Hopelij kvannacht beter. succes bij de tandarts. ik pb je nog even. Met Julien alles goed. die ligt lekker te slapen. Guus kolmt over een half uurtje uit zijn werk en verder alles goed. @Noa, aah schattige foto hoor.
hihihi allemaal nieuwsgierig dus naar de grote envelop. er zat een mooie valentijnskaart in met heel veel hartjes erop. hij had een lap tekst geschreven over hoe gelukkig hij is met met tess en mij en hoe veel hij van ons houdt enzo. superlief! vandaag belde hij al 2 keer dat hij ons zo mist... danjo, super dat ze t eten zo lekker vonden! joenka, fijn dat t beter gaat met britt, ik duim voor je dat je genoeg nachtrust krijgt vannacht! leo, als maurice haar niet wil spreken, is dat duidelijk... is ze nog langsgeweest vanavond? ik hoop t niet! noa, lieve foto! diarree: hier ook al 2 dagen, in elke luier zit wel wat... madam krijgt er rode billen van , dus ben flink aan t smeren met sudo. ik ga de fles warm maken, ff schaatsen kijken en dan slapen! morgen weer werken, carnaval vieren met de kids, altijd leuk!