Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Een wat leuk je neefje jeugdprins! Maar komt die dan ook in ons dorp met de optocht? Mij in iedergeval niet opgevallen.

Leuke foto noa!

Wat leuk Danjo een kaartje :)

Ellen wat lief van Teun! Waar is hij heen eigenlijk?

Joenka heeft het er maar druk mee las ik op je www van Hyves ;) succes!

Hier lekker bank dagje gehad :)

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rose, volgens mij wel...
    Mijn ouders hadden in ieder geval de optocht gekeken en zei dat mijn tante en nichtjes er ook bij liepen

3. Rose1982

Er liepen wel heel veel groepen uit weurt mee wat ik zag!

Nou meiden ik ga mijn bed opzoeken.
    Slaap lekker!

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,

Ik wil jullie het volgende laten zien wat denken jullie??
    deze test is van vanochtend, ik dacht iets te zien , maar kreeg het niet op de foto, ik had hem bewaard en net zag ik dit dus, wat moet ik hiervan denken?

XXX Gusam

Ps. zet aub geen reacties op mijn hyves.

5. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! Hier heeft een meisje het spelen met de fles tot een kunstvorm geheven sinds ze hem zelf vast kan pakken dan duwt ze hem alle kanten uit zodat er meer melk in haar neus beland dan in haar mond. En lachen dan ;)

@Gusam: ik zie niets.

@Wendelaa: leuk hoor, neefje jeugdprins.

@Joenka: ja wel goed volgens mij :)

denk trouwens dat het weer meevalt met de oorpijn want ze heeft praatjes :D is weer lekker feestjes aan het vieren hihi...

6. Rose1982

Goedemorgen!

gusam ik zie eerlijk gezegt ook niks, lijkt wel of hij mislukt is. Zou gewoon nog een testje doen over een paar dagen.

Ben er weer vandoor, mag weer gaan werken ;)
    fijne dag allemaal!

7. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    gusam zie ook niets ,maar mis ik wat jij zou het toch via een donor doen?want zon procedure duurt iig meer dan een jaar via de gewone weg.

maia fijn dat fleur geen oorontsteking heeft en dat van de fles herkenbaar

rose werkse meid

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Gusam, ik zie ook echt niets hoor!
    Maar wat raar dat je zon hele vlek hebt zeg....ook al is die van smorgens. Bij mij zien ze er nu ook zo uit, maar dat zijn die ik bewaard heb van Tim;)

@Maia, hahaha...lekker creatief met melk

9. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Goedemorgen! Vannacht weer heerlijk geslapen!
    Dalijk met Dyoni naar het cb en vanmiddag naar de kinderarts!Ben benieuwd!

@turk; nee ik had turkse pizza en manlief kapsalon

@ellen; dat is schrikken!Gelukkig was het zachtjes en hebben jullie niks maar toch!Wat lief van je ventje!

@danjo; hahaha jij blij met je gratis kaartje wat issie toch weer lief!Fijn dat ze je stamppies zo lekker vonden!

@joenka; ik ga nu vd week bij mn moeder wachten als ik dan op stel en sprong weg moet is Dyoni onder de pannen.Fijn dat het met Britt weer beter gaat!

@Noa; wat een lieve foto!

@gusam; ik zie ook niks…

@Maia; fijn dat t zo goed gaat weer!

@rollen; zijn er nog kindjes hier die NIET rollen?

10. Maia

Maia Niet meer actief

ja hier... we blijven nog steeds steken op half op de zij terecht komen en niet verder komen en dan weer terugrollen...

11. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Baby, Tim rolt alleen van rug naar buik.
    Maar dat komt omdat ie t niet leuk vind om op zijn buk te liggen.
    Zodra ik m zo neer leg, zwieperd die met zijn hoofd en de rest van lijf rolt erachter aan haha
    Van rug naar buik, daar lijkt ie nog lang niet mee bezig te zijn hihi

12. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    dag dames,

nou heb een tijdje niks gepost, onze lap was kapot, dus was wel aan het meelezen via mn mobiel maar dan is reageren zo irritant... sorry!

zag dat er al gevraagd werd naar me, heel lief:)

las dat alle kindjes weer aan de beterende hand zijn, heel fijn:)
    hier was mn meissie ook een dikke week ziek, verkouden en heel veel hoesten, zoo zielig!
    ze is nog steeds een beetje aan het hoesten maar niet zo erg meer.

@ gusam: ik zie ook niks..

@ carnaval, ik woon in het hoge noorden dus vieren geen carnaval, al lijkt het me best gezellig:)

@ valentijn: hier niks gekregen, doen er nooit aan, maar ik ben toch degene die wel weer een kaartje koopt... waarop de reactie dan is: we deden er toch niet aan..!
    elk jaar weer t zelfde haha

@ fruithapje, geef hier af en toe ene paar hapjes maar echt intressant vind ze t nog niet.. pap geef ik ook al af en toe in haar flesje savonds, alleen langer slapen doet ze er niet van..!

trouwens weet niet wie het merk z8 nog meer leuk vind maar er is uitverkoop op de website:) heb al een hele lading besteld, waar ik anders 75 euro voor kwijt zou zijn was ik nu 35 euro kwijt!

@ zwanger worden: ik ben hier niet aan de pil maar heb problemen met mn cyclus, ben dus ook nog niet ongie geworden...
    denk dat ik in de zomer me weer laat doorverwijzen naar t zkh.. vind het toch wel leuk om er niet teveel leeftijdsverschil tussen te hebben!

nou dat was het wel weer ff:)

liefs, drop

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Ellen, wat lief zeg die kaart van je man! Fijne dag vandaag.
    @Gusam, als ik van een halve meter afstand kijk dan zie ik wel een hele lichte streep. Heb je nog een test gedaan en wat denk je er zelf van?
    @Maia, gelukkig gaat het beter.
    @Rose, werkse vandaag! Zoeken ze toevallig geen secretaresses bij de instelling waar jij werkt ? Ben maar voorzichtig aan het zoeken geslagen. ;)
    @Baby, succes vandaag bij de kinderarts en het cb. Zal allemaal wel goed zijn toch?
    @Dropfruit, bedankt voor de tip van z8. Fijn dat met jou alles goed is.

14. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Hoi
    FF zwaaien naar jullie, redelijk veel gewerkt (of iig genoeg om Tijn en t gek doen met hem te missen haha) en nog vanuit werk feestjes gehad dus ik lees morgen wel ff rustig bij.
    Straks naar de fysio voor schedelmeting ivm afplatting en nog 1 late dienst en dan VRIJ!!!

Fijne dag allemaal

en hier nseeuwt het alweeeeeeeeeeer...........

15. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Rins, succes bij de fysio!

@Baby, ook nog succes vanmiddag bij de k.a!

16. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Owja Gusam ik zie niets

Enne tijn had gister bij zn papa heeeeeeeeeeeel weinig geslapen, nog minder dan bij mij en kwam laat in bed (8uur ipv 7 uur) en hij sliep gewoon tot vanochtend 8 uur, heerlijk ff een keer!

17. Maia

Maia Niet meer actief

@dropfruit: beterschap voor je meisje!

@rins: succes bij de fysio!

ik zit net trouwens even te kijken op de site van de SVB, maar Fleur d'r naam is 530x gegeven in 2009 en ze is nr. 12 van vorig jaar :) Zie een aantal namen die kindjes hier hebben ook in de top 20 staan.

18. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Allen, thx

Grappig maia, tijn''s naam 387x en neem aan dat het nr. wat ervoor staat lijst nr is? dat is 31e

19. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    @ rollen: hier ook niet hoor... Madam denkt doe het fijn zelf!! Op de buik liggen gaat al wel een stuk beter ( maar leuk vindt ze het niet, komt ook omdat ze er een beetje benauwd nog van wordt )

@ Gusam, ik zie ook niets... sorry...

@ellen, owh wat zul je geschrokken zijn...
    @baby, fijn dat je bij je moeder op wacht kan staan...
    @rins, succes bij de fysio... heeft hij echt een erge afplatting?? L. heeft namelijk ook een voorkeur ( links ) maar naar mijn idee zie je het niet heel erg, cb gaf aan dat als we ons er aan stoorde dat we dan wel naar fysio mochten, maar het voel cb pas op toen wij aangaven dat ze een voorkeur had... dus zit een beetje in dubio...

@fruithap, nog niet geprobeerd, gisteren heeft ze wel de vingers van milan afgelikt nadat hij klaar was met de peer.... zoooo lief...

@danjo, viel de stamppot in de smaak? Hoe is het met naomi?
    @joenka, dank je! Morgen 2e gesprek! En dan misschien maandag al aan het werk.... spannend!!!

Nou have fun today!!

xx

20. 0babydream0

0babydream0 Niet meer actief

Zo net bij t cb geweest.Mijn dame was weer stoer!!Huilde niet bij de prikjes maar lachte zelfs naar die gemene mevrouw hahaha! Was nu 7010 gram en 66 cm. Ben benieuwd wat t vanmiddag bij de kinderarts is haha!

@dropfruit; hihi z8 uitverkoop is al een tijdje erg leuk!

@rins; succes meid en dalijk lekker weer van je mannetje genieten!

@maia; waar kan je zien op welke plek je kindje staat?

Deel Deze Pagina