zoo wat een grote dame die Dyoni! SVB - Kinderbijslag - Kindernamen uit 2009 en dan jongensnamen of meisjesnamen aanklikken. het cijfer ervoor is op welke "plek" in de lijst, het cijfer erachter is hoe vaak de naam in 2009 is gegeven.
Wauw wat stoer!! En wat is ze lekker lang! Dyoni is 1 x gegeven in 2009 ( wie zou dat nou zijn... ) Dus staat op een gedeelde plek 224 ( alle kindjes met namen welke 1x zijn gegeven staan op deze plek! )
hahaha de naam is best uniek dan hehehe! en die lengte tja bij het cb is ze altijd korter dan bij de kinderarts maar welke ik nou moet geloven?
Oja nu je het zegt!!! haha wat vliegt de tijd toch, 4 maandjes geleden was ze nog zo`n klein frumpie en nu alweer 4 maanden, 64 cm en 7300 gram... lekker ding!! Wou vanavond een appel-crumble maken als toetje maar had nog geen reden... nu wel!!!! de vermaanddag!! hihi @leo, slim belly, doe je dat in een sportschool??? ( ik wil van m`n buikje af.... )
@Baby, wat een stoere dame zeg, en hoeveel scheelt t meestal met de ka? Gezellig wachten bij je moeder thuis @Rollen, van rug naar zij en bijna op buik maar nog niet helemaal door. Van buik naar rug heb ik eigenlijk nooit geprobeerd, als hij t zat was draaide ik m zelf om, zal eens gaan proberen. @Danjo, hihi jij bent in de prijzen gevallen 8 kaarten! Hier 0.... ach veschil moet er zijn. @Joenka, fijn dat Britt weer beter gaat maar balen dat je slechte nachten hebt. En brrrr weer naar de tandarts.....is dat dan de laatste keer of moet je nog vaker? En inderdaad wat een drukke week, succes met alles. Oja en je adres heb ik al dus geen pb van mij, maar ik kom wel!! @Maia, wat leuk zeg dat je weer een opdracht hebt van hierzo..ben benieuwd. Hoe is het met je werk, heb je al op die andere vestiging gewerkt? weer even teruglezen....
hihi, staat trouwens ook raar, zet in 1 bericht dat ik van m`n buik af wil en een zin erboven staat dat ik een lekkere appel-crumble ga maken..... hmmmmm zo kom ik natuurlijk nooit van m`n fluffie af....
ach, klein detail wapa en applecrumble: appel = gezond @ei: nee heb nog niet in de andere vestiging gewerkt. pas vanaf half maart.
haha, zal ik de boter enzo er dan maar uitlaten??? lol..... gewoon warme appel serveren... ook lekker.... Bevalt het je wel weer om te werken maia?
@Ellen, wat een lieve kaart zeg van Teun. Zag dat Tess een beugel heeft gekregen, hoe bevalt t haar en jou tot nu toe? Leuk carnaval met de kleintjes, klinkt heel gezellig.... Dat lijkt me zeker schrikken zeg, denk dat t eerste wat door je hoofd schiet op dat moment is of Tess wel veilig zit...jakkes. @Curly, knap hoor hoe je je dieet volhoudt en dan ook nog dingen voor je mannetje kookt die jij niet mag. @Maia, kaasfonduerestaurant...in Hoofddorp? @Leonie, is eigenlijk echt te idioot voor woorden wat die schoonmoeder van jou doet zeg. Dat ze zich niet rotschaamt over dr eigen gedrag . Veel sterkte samen met Maurice, zal wel heftig zijn. Heeft ze al gehoord dat jullie gaan trouwen?..... eenuh fijn dat jij me ook gemist hebt vind jou ook lief hoor...
@wapa...haha ja dat wilde ik idd schrijven... maar je zag t zelf al LOL. Maar dan geniet je extra van crumble omdat je weet dat je straks weer actief gaat worden @Gusam, spannend hoor wanneer had je ongi moeten worden? En heb je al een 2e test gedaan? @Luna, was de schotel lekker, nog wat chocosaus overheen gedaan? @WEndelaa, dat is mooi balen dat t weer begonnen is bij Tim, goed plan om naar de ka te gaan. Knuffel
blij ei, thnx ik zondig soms wel hoor, maar moet doorzetten als ik me streefgewicht wil halen.... Gusam, ik zie ook geen streepje sorry meid babyd, hier ook een nietroller
Baby voor dat ze zo weinig drikt groeit ze super hoor ei fijn dt je er weer bent hihihi wapa lekker toch hihi ach ik ben de rest alweer kwijt schandalig toch
@Baby, zo jou dametje is weer lekker gegroeid! @Jaja, helaas kunnen we vanavond niet proosten! De kids zouden naar mijn ouders gaan, maar mijn moeder is ziek. Dus helaas, weer gewoon thuis
Maia, leuk om te zien! Julliën komt 17x voor in 2009 Blijei, ja heerlijk was hij, haha. Alleen de aardappels waren zacht geworden maar de shoarma was wel lekker. Nee geen chocoladesaus. Haha welke cp waren jullie geweest? vond boaz het leuk? Wapa, zo ben ik dus ook met het afvallen bezig. Denken da t ik mijn buik kwijt wil terwijl ik een shoarmaschotel zit te eten. Hihi. Maar goed zoals maia al zegt, appel is gezond. @Rins, o nee alweer sneeuw. Succes bij de meeting. @baby, fijn dat de prikjes goed gingen. Was ze gemiddeld op de groeicurve? Juulz mag morgen voor zijn prikjes. @Danjo, ga je nog carnavallen? Ik ben vandaag maar even boodschappen gaan doen. Nou, was gewoon blij dat ik alles weer in huis had. haha. Komt door die rot sneeuw, dan vind ik het niks met die kleine in de auto en nu had Guus eindelijk tijd om even thuis te blijven. Met Juliën alles goed. slaapt sinds gisteren weer lekker veel.
danjo gaat niet carnavallen en mannetje vandaag ook niet morgen weer wendelaa das mooi balen dan was je vandaag vrij speciaal voor de carnaval?
O er zijn vorig jaar maar 753 andere Timmieboys geboren haha @Luna, ik ben net ook even snel alleen geweest
Hey ben ik ook weer eens! vind het best druk om hier zo actief mee te schrijven en ik heb ook niet altijd iets te melden maar lees wel vaak mee. Zag een test voorbij komen van Gusam maar ik zie echt niks alleen die vlek maar dat heb ik nooit gehad hoor bij mijn tests.. En net wat Danjo al zei via donor is een lange weg toch? of heb je iemand in vriendschappelijke kring gevonden (als ik vragen mag hoor) Baby zo je meisje is weer lekker gegroeid he! ik moet volgende week weer met Noa ben benieuwd! Blij ei fijn dat het midweekje cp geslaagd was! en weer leuke foto's van Boaz op je hyves Ellen leuk van je man een kaartje! wij gaan elk jaar uiteten en een bioscoop ofzo maar niet op de dag zelf hoor maar iets daarvoor. Zo dat was wel ff schikken met je auto! mijn schoonmoeder had dat van de week ook toen ze de kinderen thuis kwam brengen in een bocht gleed ze zo door naar de andere weghelft ze reed heel zachtjes hoor en gelukkig was het rustig op de weg maar vond het echt erg toen ik het hoorde. Danjo zo je heb het druk gehad met koken enz.. ik zat je berichtje eerst te lezen en dacht huh? eten naar de schuur, maar later begreep ik het! Leonie jeetje is dat gedoe nog niet over met je schoonmoeder!! pff zou er echt gek van worden.. Kan je dr anders niet gewoon ff laten praten en aanhoren(zonder een discussie ofzo aan te gaan) wat ze te zeggen heb zodat jullie weer wat rust hebben?lijk me niet echt fijn dat je je niet veilig voelt in je eigen huis.. Curly en Leonie wat goed zeg van jullie dat jullie zo strak zijn met jullie dieet! ik wil steeds maar doe anders..