@ maia, ja dat klopt.. Ik heb een blauwe maandag meegekletst met de oktober mama's to be. Ik had het alleen zo druk dat ik daarmee ben gestopt en een meelezer ben geworden. Ik vind het wel erg gezellig om mee te kletsen dus wil nu weer "meedoen" haha
@Mh81, Ja een heel mooi meisje! Nou wat ik altijd doe om op iedereen te reageren is eerst schrijven in een word bestand en dan knippen plakken. @Curly, dank je ! Bij jou alles goed? @Baby, vriendin van Juulz is nu groter dan hem! Haha. Wat grappig zeg aaah had ze al soms hoogwater? knuffel terug van zieke Juulz @Maia, haha leuk dat het fruithapje in de smaak viel. Nou Juliëntje ligt nu even babytv te kijken en heeft net wat hapjes gemengd fruit gehad. Hij lijkt wat suffig maar hij huilt niet. Ik heb in huis de verwarming vanaf vanmiddag op 19 graden gezet i.p.v. 21 en opzijn kamer helemaal uit gezet. Hopelijk helpt dat ook. Maak me echt zorgen om hem. Haat koorts.
@Marian, ik heb vaak 2 schermen open...een lezen en in de andere reageren hihi @Kitty, helaas...woon toch nog een uur van Antwerpen af. @Baby, heb je dr stiekem een flesje pokon gegeven vanmiddag hihi @Maia, haha ze vond het dus zelf ook geslaag! @Luna, vervelend idd koorts. Als je twijfeld, bel je toch gewoon de hap! @KK, ach wat een lieve foto! Dat is nu eens wat ze noemen; een canvas moment! @Hier, ik had zo goede hoop vandaag! Maar helaas, net weer een flinke waterdunne poepluier... Snap niet dat ie nog vellen aan zijn kont heeft haha
@mh81: ah zie je wel gezellig dat je terug bent! @kk: ooo die is echt heel erg lief! @luna: hopelijk helpt het. @wendelaa: he bah vervelend dat het niet overgaat! wij hebben van de week trouwens een babygym gekocht omdat ze de box een beetje zat aan het worden was en het irritante tingeldingetje volgens mij ook voor haar irritant aan het worden was en het is wel een succes. het is er een van fisherprice. helemaal geweldig!
KK, wat een lieve foto. Luna, hier alles goed hoor. Druk in me hoofd.... Werk, geld enz... Maar vooral genieten van me kleine meisje.
heey meiden Hier weer gewerkt ging redelijk goed mannetje is toch weer na de carnaval leuke fotos voorbij zien komen en mh lekker mee kletsen hoor
hoiiiiiiiii dames @mh81 Welkom ! Ik ben ook nieuw haha @maia Awww wat lijkt me dat cute We durfen het niet echt aan een fruithapje Het cb wat kunnen die mensen anderen bang maken... En wat en mooie gym Joey ligt nog in zijn box met mt met een winnie de pooh tv @luna1 Ik kan de verwarming never op 21 graden kunnen zetten Wij rillen altijd van de kou want joey is een extreem warme baby... Altijd op 19 het liefst op 18,5 want soms zweet hij daar zelfs op... @knuffelkonijn cute! @wendelaa onze joey heeft altijd een waterdunne poepluier Als hij poepie doet moeten we zo snel mogelijk hem verschonen anders... Ohh en meiden met jongentjes: Vinden jullie het ook zo erg voor jullie boy's als ze een poepie hebben gedaan en hun pielemans zit eronder...
@Danjo, heey working mom! Fijne dag gehad? En maar weer over je hart gestreken en manlief laten gaan? Kom maar lekker hier kletsen hoor. @Maia, babygym is leuk, fruithapjesfoto ook, had ik al op gereageerd via hyves. @Wen, drinkt tim nog genoeg. @Curly, idd lekker genieten hoor. Werk en financien kunnen je flinke kopzorgen geven idd. Hier even ene nieuwe foto van Juulz met 4 maanden .Had ik al lang niet meer gedaan dus:
ik heb nog een vraagje wij willen naar de negenmaandenbeurs gaan is dat de moeite om te gaan zonder dat je zwanger bent of zonder je kindje? want moeten meer dan twee uur rijden dus willen alleen gaan als het echt de moeite is ja lavendelay vind het ook jammer dat zijn pieleke ook onder zit, verschoon hem ook altijd direct xxx
geweldige fotos luna , en ach heb hem maar weer laten gaan haha. kitty ik vond er niet zo heel veel aan zeg maar