Oktober 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door MamavanJordy, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Kitty, 9 mnd beurs was best leuk maar ik zou er niet zo ver voor rijden.

@Lavendelay, we hadden denk ik tegelijk het berich getypt want had je reactie nog niet gezien. Bedoel je dat jullie de verwarming nooit hoger hebben staan dan 19 graden? WIj normaal altijd op 21 maar Julien heft het snel warm dus meestal op 19.

@Danjo, lief van je! ;)

@Verwarming: zijn wij nou gek of hebben meer mensen de verwarming op 21 graden staan? ;)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier nu 20 luna maar zou hem ook rustig op 21 kunnen zetten hoor

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Luna, wat een hunk!!!
    Leuk kapsel heeft ie;)
    Stoer bloesje trouwens, ben ik ook dol op!

Tim drinkt voldoende overigens..800-1000ml;)
    Ons vreetbeertje

4. Maia

Maia Niet meer actief

@lavendelay: wat zegt je cb dan?
    mijn meisje is wel een paar weekjes ouder en gaf echt aan dat ze er ook wel trek in had.

@luna: oo lief :) had je reactie gezien ;)

@kitty: ik weet het niet meer. Ben er vorig jaar geweest maar toen waren we nog maar net zwanger enz. ik herinner me de kinderwagens, echostandjes, geboortekaartjes e.d. verder weinig. volgens mij was er wel iets van een modeshow maar of dat voor positiemode was of kinderen weet ik niet meer eigenlijk. Ach en als je gaat en het is niets mag je altijd hier op de koffie komen hoor ;)

@9maandenbeurs: wij gaan niet, al wonen we dichtbij.

@verwarming: meestal staat hij hier op 19 graden. 's ochtends even iets hoger om het huis te verwarmen maar daarna terug naar de 19 en over het algemeen blijft het huis dan wel 20/21 graden (ja niet toen het zo vroor, maar over het algemeen wel).

@

5. Momfulness

@Lavendelay, toen Julien voor de eerste keer zijn pielemoos onder had zitten heb ik guus er eens bijgevraagd. Ik denk dat zo'n medemanwezen toch wel beter weet hoe je daar het best mee om kan gaan. Hij heeft me toen laten zien hoe ik het het beste kon schoonmaken. Als hij het onder heeft zitten pak ik zijn gevalletje even op en veeg er rondomheen en trek even aan het puntje met het schoonmaakdoekje. niet te hard natuurlijk. ;) Maar zo maak ik hem dan schoon.

@Danjo, o dan valt mijn temperatuur wel mee. ;) HOe is het met Naomi?

@Wendelaa, dank je :). Fijn dat Tim nog genoeg drinkt met de diarree. Vandaar dat ik het eigenlijk vroeg.

@Maia, dan hebben jullie een warm huisje zeg! Hier moet de verwarming op 20 graden staan en dan is het daadwerkelijk 19 graden.

6. Maia

Maia Niet meer actief

ja dat is in de winter wel lekker zo'n huis, maar in de zomer krijgenw e de warmte er nauwelijks uit helaas.

7. Momfulness

haha dat kapsel van Juliën....

@Maia, dat is dan weer even minder inderdaad. scheelt wel stookkosten. 8)

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Verwarming, hier staat ie ook meestal op 20gr en dat is t dan ook in huis. Als ik t koud heb een graadje hoger.
    Boven staat er niets open, behalve op de douche

@Luna, zo maak ik Tim zien piemeltje ook schoon idd

9. Momfulness

Wen, ja vond het wel raar in het begin, wist niet zo goed hoe ik ermee om moest gaan. Ik denk dat ik het vaak te warm in huis heb waardoor Julien het te warm krijgt vandaar dat k het vroeg van de verwarming.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook boven op de badkamer na alles dicht alleen als het erg vriest moet ik ff wat open zetten ivm bevriezen van de leidingen.

Luna met naomi is alles goed die ligt lekker te slapen

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    En ik bezuinig niet op water en stookkosten wil best een trui aantrekken maar hou ik het koud gaat ie hoger heel simpel

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Daar ga ik idd ook niet op bezuinigen!

En Luna, Tim heeft t nooit echt te warm.
    En ga ook niet de verwarming lager zetten voor m....krijgt mama t veel te koud haha

13. Momfulness

haha nee wij zijn allebei koukleunen dus ook vaak de verwarming op standje sambal. We bezuinigen ook nergens op en dat is dan ook wel weer te zien in onze afrekening.;)

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    standje sambal whahahaha

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier ook luna altijd bijbetalen hahaha

16. Maia

Maia Niet meer actief

ik vind een warm huis ook heerlijk, maar ik vind het soms ook prettig om even alle ramen tegen elkaar open te hebben staan. Al vriest het.. doe ik tegenwoordig nauwelijks meer voor Fleur...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    hier met de poets staat alles beneden open haha. en als naomi na kdv is gooi ik boven alles los

18. Maia

Maia Niet meer actief

ja af en toe is dat echt heerlijk, zo'n frisheid in je huis. En dan de ramen weer dicht en lekker warm.. oo ik kan niet wachten tot het weer echt lente is!

19. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier ook op de dagen dat de kids naar school/opvang zijn, gaat alles open

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    het word weer warmer , nu hopen dat het steeds wat warmer word wil maart 15+

Deel Deze Pagina